Topic: Discuții diverse
1675 posts, 467945 views
📖 Pagination options
- Mihai2005
-
Posted:
-
- Andrei98
-
Posted:
-
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Nenea_titi
Și vrem tramvaie noi...cică. Noi aspirăm la tramvaie de ultima generație, dar suntem, la capitolul civilizație sub țările de lumea a 15 a. Poliția locală e 0, nimănui nu-i pasă. Așa vor ajunge și tramvaiele noi. Deja am văzut otokar mâzgălite...
Și vrem tramvaie noi...cică. Noi aspirăm la tramvaie de ultima generație, dar suntem, la capitolul civilizație sub țările de lumea a 15 a. Poliția locală e 0, nimănui nu-i pasă. Așa vor ajunge și tramvaiele noi. Deja am văzut otokar mâzgălite...
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Valentin
Am avut ocazia sa merg cu 41 (#224) de la capat. Initial avea toate geamurile inchise si AC functionand, a ajuns in statia de plecari, totul bine pana aici, racoare, eram placut impresionat. Tragedia a fost ca atunci cand am coborat la a doua statie (Tricodava) - deja erau doua,trei geamuri deschise Ce sa zici, o lume plina de ....
#n-aicucine
Am avut ocazia sa merg cu 41 (#224) de la capat. Initial avea toate geamurile inchise si AC functionand, a ajuns in statia de plecari, totul bine pana aici, racoare, eram placut impresionat. Tragedia a fost ca atunci cand am coborat la a doua statie (Tricodava) - deja erau doua,trei geamuri deschise Ce sa zici, o lume plina de ....
#n-aicucine
- Tom
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Tom
Până când măcar 25% din parcul de tramvaie va avea aer condiționat, bizonul va tinde să urmeze tradiția milenară a deschisului geamului, pentru că în restul vagoanelor te sufoci. Asta este, omul are o latură animalică, pe care nu o rezolvi cu câteva vagoane. La autobuze, deja reflexul condiționat al bizonului s'a schimbat: nu te mai lasă să deschizi geamul nici când nu merge aerul condiționat. Măcar să ajungem în faza aia și cu tramvaiele.
Până când măcar 25% din parcul de tramvaie va avea aer condiționat, bizonul va tinde să urmeze tradiția milenară a deschisului geamului, pentru că în restul vagoanelor te sufoci. Asta este, omul are o latură animalică, pe care nu o rezolvi cu câteva vagoane. La autobuze, deja reflexul condiționat al bizonului s'a schimbat: nu te mai lasă să deschizi geamul nici când nu merge aerul condiționat. Măcar să ajungem în faza aia și cu tramvaiele.
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
CiprianTRB
@Tom te contrazic, poate În Otokar nu se deschid geamurile.
Dar în Citaro am dat de cel puțin 15-20 de ori, de autobuze care aveau A/C-ul la Maxim, dar în acel autobuz erau numai "minți luminate" care deschideau geamurile
Cand încercam sa închid geamurile ma certam cu tot autobuzul încercând sa le explic ca funcționează.
Nu înțeleg cum de este posibil sa avem oameni atât de... in București...
@Tom te contrazic, poate În Otokar nu se deschid geamurile.
Dar în Citaro am dat de cel puțin 15-20 de ori, de autobuze care aveau A/C-ul la Maxim, dar în acel autobuz erau numai "minți luminate" care deschideau geamurile
Cand încercam sa închid geamurile ma certam cu tot autobuzul încercând sa le explic ca funcționează.
Nu înțeleg cum de este posibil sa avem oameni atât de... in București...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
STB SA a lansat licitația pentru instalarea de aer condiționat în alte 23 de tramvaie
STB SA a lansat licitația pentru „Modernizare tramvaie cu sistem de climatizare in salonul de calatori . Contract de furnizare multianual cu derulare in anii 2019 si pana in 2020, reprezentand incheierea contractului si respectiv livrarea a 23 buc. Valoarea estimata aferenta pentru modernizarea cu sistem de climatizare in salonul de calatori a 23 buc tramvaie este de 1.871.156 EUR, fara TVA.” Ofertele pot fi depuse până la data de 07.10.2019, urmând ca atribuirea să aibă loc până la data de 07.01.2020. STB SA a demarat recent procesul de instalare a sistemelor de aer condiționat în 46 de tramvaie V3A-93-CH-PPC. Termenul de instalare este de 14 luni de la semnarea contractului.
Conform SEAP, instalațiile vor fi montate în următoarele 23 de tramvaie:
– V3A-M-CA – 2 vagoane
– V3A-PPC-CA – 13 vagoane
– Bucur LF CA – 8 vagoane
https://mobilitate.eu/stbsa-licitatie-ac-23tram/
STB SA a lansat licitația pentru instalarea de aer condiționat în alte 23 de tramvaie
STB SA a lansat licitația pentru „Modernizare tramvaie cu sistem de climatizare in salonul de calatori . Contract de furnizare multianual cu derulare in anii 2019 si pana in 2020, reprezentand incheierea contractului si respectiv livrarea a 23 buc. Valoarea estimata aferenta pentru modernizarea cu sistem de climatizare in salonul de calatori a 23 buc tramvaie este de 1.871.156 EUR, fara TVA.” Ofertele pot fi depuse până la data de 07.10.2019, urmând ca atribuirea să aibă loc până la data de 07.01.2020. STB SA a demarat recent procesul de instalare a sistemelor de aer condiționat în 46 de tramvaie V3A-93-CH-PPC. Termenul de instalare este de 14 luni de la semnarea contractului.
Conform SEAP, instalațiile vor fi montate în următoarele 23 de tramvaie:
– V3A-M-CA – 2 vagoane
– V3A-PPC-CA – 13 vagoane
– Bucur LF CA – 8 vagoane
https://mobilitate.eu/stbsa-licitatie-ac-23tram/
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
CiprianTRB
07.01.2019?
Utilizator anonim wrote:
urmând ca atribuirea să aibă loc până la data de 07.01.2019 .
07.01.2019?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
20-20, inca am probleme de tranzitie in noul deceniu
CiprianTRB wrote:Utilizator anonim wrote:
urmând ca atribuirea să aibă loc până la data de 07.01.2019 .
07.01.2019?
20-20, inca am probleme de tranzitie in noul deceniu
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
GPS
Care este diferența dintre 076, 204 și restul seriei? Văd că primele sunt V3A-M-CA, iar celelalte V3A-PPC-CA.
Care este diferența dintre 076, 204 și restul seriei? Văd că primele sunt V3A-M-CA, iar celelalte V3A-PPC-CA.
- Albert
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Albert
Care sunt cele 2 V3A-M-CA? Stiu ca 205 e in CA, dar celălalt care e? Sa înțeleg ca e vorba de tramvai in CA fără PPC.
Care sunt cele 2 V3A-M-CA? Stiu ca 205 e in CA, dar celălalt care e? Sa înțeleg ca e vorba de tramvai in CA fără PPC.
- punmeister
-
Posted:
-
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (seria 2020)
WT_fan06
Dar piese pentru LF-urile ce stau pe bară?...
Utilizator anonim wrote:
Vesti foarte bune, a inceput achiziția de piese și materiale pentru cele 18 tramvaie la care a fost demarata constructia.
STB SA achiziționează articulațiile și pasajele de trecere pentru 18 tramvaie Bucur LF aflate în construcție
STB SA a reluat construcția de tramvaie Bucur LF, având în prezent în exploatare 16 vagoane. Astfel, conform SEAP, STB SA a lansat licitația pentru „-Achiziție de „Set pasaj trecere cu articulații pentru tramvai BUCUR LF”. Cantitati totale acord cadru: minim 2 seturi,, maxim 18 seturi. conform Anexa 1 a modelului de acord cadru. Estimari ale cantitatilor, minime si maxime , care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 1 set, max. 5 seturi. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea maxima de produse. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este: 1.697.500,00 RON. -Primul contract subsecvent, pentru cantitatea de 1 set, va fi semnat odata cu semnarea acordului cadru.”
Ofertele pot fi depuse până la data de 25.10.2019, urmând ca atribuirea să aibă loc până la data de 25.01.2020.
https://mobilitate.eu/stbsa-achizitione ... e-bucurlf/
Dar piese pentru LF-urile ce stau pe bară?...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (seria 2020)
Utilizator anonim
Acolo nu e nevoie de piese, e nevoie sa gaseasca solutia detensionarii purtatorului, ceea ce e mai greu, sau sa repare la termen curbele uzate si linia pe Milea. Plus ca nici accesul pe Dudesti nu e prea fericit. Asa vor sta si CRRC/Durmazlarurile pe dreapta cu probleme la trenul de rulare daca nu se face ceva cu liniile.
Acolo nu e nevoie de piese, e nevoie sa gaseasca solutia detensionarii purtatorului, ceea ce e mai greu, sau sa repare la termen curbele uzate si linia pe Milea. Plus ca nici accesul pe Dudesti nu e prea fericit. Asa vor sta si CRRC/Durmazlarurile pe dreapta cu probleme la trenul de rulare daca nu se face ceva cu liniile.
📖 Pagination options