Topic: Discuții diverse
1635 posts, 444540 views
📖 Pagination options
-
- 3mil
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
3mil
Intrebarea este alta: cu ce ocazie #247 in aceasta schema de culoare?
Intrebarea este alta: cu ce ocazie #247 in aceasta schema de culoare?
![Thinking :think:](./images/smilies/thinking.png)
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
shoppy
Oare cati bani s-ar putea fura instaland sisteme de securitate si video la toate depourile si garajele STB, se aude fUTI !?!
Oare cati bani s-ar putea fura instaland sisteme de securitate si video la toate depourile si garajele STB, se aude fUTI !?!
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Gabi23
3mil, ce naiba, e clar că au vrut acei băieți să facă unul roșu în ”memoria” celor de pe 41
. Idem cum au făcut cu IVA 014 pe M4 când au vopsit-o băieții în schema albastră, de era o prezență ”wow”.
3mil, ce naiba, e clar că au vrut acei băieți să facă unul roșu în ”memoria” celor de pe 41
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
- SirVlady
-
Posted:
-
-
- 3mil
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
3mil
Iertati-ma atunci... Nu sunt la curent cu asemenea opere de arta.
Deduc ca sunt de-ai casei acesti indivizi. Nu vopsesti in 2 min suprafata aia. Eu daca ma duc sa vizitez depoul sunt luat la intrebari si mi se interzice accesul in secunda doi acolo. Baietii astia sunt ca la ei acasa acolo...
Iertati-ma atunci... Nu sunt la curent cu asemenea opere de arta.
Deduc ca sunt de-ai casei acesti indivizi. Nu vopsesti in 2 min suprafata aia. Eu daca ma duc sa vizitez depoul sunt luat la intrebari si mi se interzice accesul in secunda doi acolo. Baietii astia sunt ca la ei acasa acolo...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
- FabiM
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
FabiM
Mi se pare ca au acces nelimitat pentru ca paznicii sunt de forma când vine vorba de grafferi. Stie cineva ca la Dudești, Obama și toate tramvaiele de muzeu au operele lor de arta? La Militari la fel, 3004, 3002 și 3001. Și lista continua indiferent de depou. Pur și simplu gardienii sunt acolo de decor sa se asigure ca tramvaiele din circulație nu o pățesc.
Mi se pare ca au acces nelimitat pentru ca paznicii sunt de forma când vine vorba de grafferi. Stie cineva ca la Dudești, Obama și toate tramvaiele de muzeu au operele lor de arta? La Militari la fel, 3004, 3002 și 3001. Și lista continua indiferent de depou. Pur și simplu gardienii sunt acolo de decor sa se asigure ca tramvaiele din circulație nu o pățesc.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Nenea_titi
750 V de la firul de contact pe gard și ai rezolvat problema
750 V de la firul de contact pe gard și ai rezolvat problema
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
SirVlady
+ ca trebuie mentionat aspectul ca poza este facuta pe timp de zi..
3mil wrote:
Iertati-ma atunci... Nu sunt la curent cu asemenea opere de arta.
Deduc ca sunt de-ai casei acesti indivizi. Nu vopsesti in 2 min suprafata aia. Eu daca ma duc sa vizitez depoul sunt luat la intrebari si mi se interzice accesul in secunda doi acolo. Baietii astia sunt ca la ei acasa acolo...
+ ca trebuie mentionat aspectul ca poza este facuta pe timp de zi..
![Dumnezeu cu mila :popa:](./images/smilies/Priest.gif)
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Nenea_titi
Și la BN au fost probleme cu boschetarii ăștia. Stau însă și mă întreb cum va fi când vom avea tramvaie noi...atunci să te ții.
Și la BN au fost probleme cu boschetarii ăștia. Stau însă și mă întreb cum va fi când vom avea tramvaie noi...atunci să te ții.
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
cris_m
Eu stau si ma intreb ce legatura mai au discutiile voastre cu tramvaiele. Mi se pare ca le dati cam multa atentie acestor specimene
Eu stau si ma intreb ce legatura mai au discutiile voastre cu tramvaiele. Mi se pare ca le dati cam multa atentie acestor specimene
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
- adi96019
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
adi96019
SirVlady crezi ca ai mai putea fotografia și celelalte tramvaie trase pe dreapta de la Colentina? Mă întreb în ce stare or mai fi și restul...
SirVlady crezi ca ai mai putea fotografia și celelalte tramvaie trase pe dreapta de la Colentina? Mă întreb în ce stare or mai fi și restul...
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
SirVlady
Poza e luata de pe instagram, nu m-as risca sa intru in depou si sa fiu luat la intrebari.
Poza e luata de pe instagram, nu m-as risca sa intru in depou si sa fiu luat la intrebari.
![Confused :?](./images/smilies/icon_e_confused.gif)
- bogdan71
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
bogdan71
Pun și eu o întrebare în necunoștință de cauză. Este URAC-ul capabil să repare/transforme în vagoane ”NextGen” (V3A-2010 sau cum s-o fi numind) DOAR propriile producții din anii 90 ? Vagonul #205 pare să fie singurul contraexemplu, dar transformarea acestuia a durat ani și nu a încurajat bunăoară un proces similar cu ”gemenele” Holec #361 și #192, din care ultimul cel puțin nu a mai circulat de 12 (doisprezece) ani - oare mai există sau deja a ajuns un morman de fiare ?
Reticențe mari par să fie și la RK-urile vagoanelor Electroputere, singurul ieșit recent - și cu o manoperă îndoielnică - fiind #014, în timp ce multe unități stau de ani pe bară.
Problema cea mai spinoasă este însă (im)posibilitatea de transformare a vagoanelor produse de FAUR, din cauza numărului mare al acestora (52). Sigur că majoritatea încă funcționează, dar întâmplarea recentă cu #252 care e de fapt pe jumătate #105 pare să transmită fix incapacitatea URAC-ului de a ”ataca” și acest tip de vagoane. Veți spune că asta e cireașa de pe tort, în condițiile în care sunt zeci de V3A URAC trase de ani pe dreapta, măcar să se transforme întâi acelea, că tot se știe cum și cu ce. Un orizont de 5-6 ani în care parcul STB-ului ar fi văduvit și de V3A-urile de FAUR devenite persona non grata la RK/transformare nu e însă deloc liniștitor, chiar dacă se vor rezolva cele două licitații aflate în prezent în derulare.
Pun și eu o întrebare în necunoștință de cauză. Este URAC-ul capabil să repare/transforme în vagoane ”NextGen” (V3A-2010 sau cum s-o fi numind) DOAR propriile producții din anii 90 ? Vagonul #205 pare să fie singurul contraexemplu, dar transformarea acestuia a durat ani și nu a încurajat bunăoară un proces similar cu ”gemenele” Holec #361 și #192, din care ultimul cel puțin nu a mai circulat de 12 (doisprezece) ani - oare mai există sau deja a ajuns un morman de fiare ?
Reticențe mari par să fie și la RK-urile vagoanelor Electroputere, singurul ieșit recent - și cu o manoperă îndoielnică - fiind #014, în timp ce multe unități stau de ani pe bară.
Problema cea mai spinoasă este însă (im)posibilitatea de transformare a vagoanelor produse de FAUR, din cauza numărului mare al acestora (52). Sigur că majoritatea încă funcționează, dar întâmplarea recentă cu #252 care e de fapt pe jumătate #105 pare să transmită fix incapacitatea URAC-ului de a ”ataca” și acest tip de vagoane. Veți spune că asta e cireașa de pe tort, în condițiile în care sunt zeci de V3A URAC trase de ani pe dreapta, măcar să se transforme întâi acelea, că tot se știe cum și cu ce. Un orizont de 5-6 ani în care parcul STB-ului ar fi văduvit și de V3A-urile de FAUR devenite persona non grata la RK/transformare nu e însă deloc liniștitor, chiar dacă se vor rezolva cele două licitații aflate în prezent în derulare.
-
- V2A
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
V2A
Deja de la Titan au dispărut recent din traseu alte 3 V3A de FAUR: 106, 119 și 270. Mai circulă doar 213 și 240...
Deja de la Titan au dispărut recent din traseu alte 3 V3A de FAUR: 106, 119 și 270. Mai circulă doar 213 și 240...
📖 Pagination options