Topic: Discuții diverse
1489 posts, 361816 views
📖 Pagination options
- Nicu24
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Nicu24
Va mai curge multa apa pe Dâmbovița cu licitația asta de tramvaie ,ăstia din primărie visează la tramvai e noi dar cu tramvaiele vechi ce facem? le aruncam ?
Mi se pare inadmisibil sa ai suta de tramvaie defecte in drepturi si sa te apuci sa faci caiete de sarcini pentru licitatie de tramvaie noi !
Cred că madam Firea nici nu stie situația reala a parcului de tramvaie s-au nu o intereseaza decat sa dea bine la public cu alte chestii grandioase si mai putin ceea ce e necesar la RATB .
Pe ea nu am auzit-o vorbind decat de autobuze si iar autobuze ca si asa poluarea este in floare in Bucuresti iar trasportul electric este la pământ din cauza subfinantarii cronice .
Halal primărie mai avem si noi !
Va mai curge multa apa pe Dâmbovița cu licitația asta de tramvaie ,ăstia din primărie visează la tramvai e noi dar cu tramvaiele vechi ce facem? le aruncam ?
Mi se pare inadmisibil sa ai suta de tramvaie defecte in drepturi si sa te apuci sa faci caiete de sarcini pentru licitatie de tramvaie noi !
Cred că madam Firea nici nu stie situația reala a parcului de tramvaie s-au nu o intereseaza decat sa dea bine la public cu alte chestii grandioase si mai putin ceea ce e necesar la RATB .
Pe ea nu am auzit-o vorbind decat de autobuze si iar autobuze ca si asa poluarea este in floare in Bucuresti iar trasportul electric este la pământ din cauza subfinantarii cronice .
Halal primărie mai avem si noi !
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
shoppy
Un vehicul nu trebuie sa circule la infinit, se mai si caseaza, un plan bun ar fi sa se canibalizeze reostaticele ca sa circule electronicele.
Un vehicul nu trebuie sa circule la infinit, se mai si caseaza, un plan bun ar fi sa se canibalizeze reostaticele ca sa circule electronicele.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Puss in Boots
RATB-ul trebuia, in conditiile realitatilor romanesti (adica investitii reduse la reabilitari de linii si tot asa la depouri) sa fi mers pe ideea de SH inca de multi ani incoace. Au facut-o si altii fara nicio greata si au asigurat sigur conditii mai bune de circulatie decat ceea ce ofera ei. In paralel investit in linii, in depouri, in personal calificat si apoi accesarea de fonduri pentru aducerea de tramvaie noi. Se dadea exemplul Budapestei, un oras cu mult peste Bucuresti din multe puncte de vedere, ca ne place sau nu. La transport sigur.
RATB-ul trebuia, in conditiile realitatilor romanesti (adica investitii reduse la reabilitari de linii si tot asa la depouri) sa fi mers pe ideea de SH inca de multi ani incoace. Au facut-o si altii fara nicio greata si au asigurat sigur conditii mai bune de circulatie decat ceea ce ofera ei. In paralel investit in linii, in depouri, in personal calificat si apoi accesarea de fonduri pentru aducerea de tramvaie noi. Se dadea exemplul Budapestei, un oras cu mult peste Bucuresti din multe puncte de vedere, ca ne place sau nu. La transport sigur.
- drbm
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
drbm
Consider că o astfel de mentalitate a dus la dezastrul actual. În loc să facem mentenanță, canibalizam vehicule retrase pentru chestiuni uneori mărunte, dar care stau pe dreapta din lipsa fondurilor.
Una este să îți asumi montarea unor repere rezultate din dezmembrări la mașina ta proprie, alta este să o faci la un vehicul destinat transportului public. Așa se ajunge la incendii, de exemplu.
Desigur, când vorbim despre vehicule depășite ca durată de exploatare - uzură, valorificarea unor repere la casarea lor poate fi luată în calcul, dacă fișa vehiculului respectiv menționează că respectivele subansamble sunt relativ noi, ori dacă nu fac obiectul unor elemente de siguranță în exploatare.
shoppy wrote:
Un vehicul nu trebuie sa circule la infinit, se mai si caseaza, un plan bun ar fi sa se canibalizeze reostaticele ca sa circule electronicele.
Consider că o astfel de mentalitate a dus la dezastrul actual. În loc să facem mentenanță, canibalizam vehicule retrase pentru chestiuni uneori mărunte, dar care stau pe dreapta din lipsa fondurilor.
Una este să îți asumi montarea unor repere rezultate din dezmembrări la mașina ta proprie, alta este să o faci la un vehicul destinat transportului public. Așa se ajunge la incendii, de exemplu.
Desigur, când vorbim despre vehicule depășite ca durată de exploatare - uzură, valorificarea unor repere la casarea lor poate fi luată în calcul, dacă fișa vehiculului respectiv menționează că respectivele subansamble sunt relativ noi, ori dacă nu fac obiectul unor elemente de siguranță în exploatare.
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
shoppy
La RATB este haos total, daca pica un electronic(chopper sau invertor) cu RK acum 3 ani si un rostatic cu RK acum 10 ani, vine nea gigi electricianu si se gandeste, la electronic tre sa vina softistu cu laptopu, la reostatic il repar eu cu patentu, asa ca se dezmembreaza electronicu ca sa circule reostaticu, ca pe noi ne intereseaza doar sa circule ceva-cumva, asigurare adevarata nu avem asa ca asiguratorul nu ne deranjeaza cu nimic, consumul de curent nu conteaza ca oricum se cumpara de la firma capusa cu sediul intr-o garsoniera si pe numele unei babe din Cocotatii din Munte, pasageri nu au nici o plangere ca oricum sunt pensionari care au gratis deci ce plangere sa mai aiba, iar pe termen lung noi nu stim daca mai suntem aicea maine, ce termen lung.
Teorii despre managemntul unei flote se pot face, dar cu ce folos.
La RATB este haos total, daca pica un electronic(chopper sau invertor) cu RK acum 3 ani si un rostatic cu RK acum 10 ani, vine nea gigi electricianu si se gandeste, la electronic tre sa vina softistu cu laptopu, la reostatic il repar eu cu patentu, asa ca se dezmembreaza electronicu ca sa circule reostaticu, ca pe noi ne intereseaza doar sa circule ceva-cumva, asigurare adevarata nu avem asa ca asiguratorul nu ne deranjeaza cu nimic, consumul de curent nu conteaza ca oricum se cumpara de la firma capusa cu sediul intr-o garsoniera si pe numele unei babe din Cocotatii din Munte, pasageri nu au nici o plangere ca oricum sunt pensionari care au gratis deci ce plangere sa mai aiba, iar pe termen lung noi nu stim daca mai suntem aicea maine, ce termen lung.
Teorii despre managemntul unei flote se pot face, dar cu ce folos.
-
- andrei11
-
Posted:
-
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
punmeister
V3A-urile au cam 27m lungime.
Puss in Boots wrote:
Un V3A are pana in 30m deci noile tramvaie ar fi un fel de V4A, (...)
V3A-urile au cam 27m lungime.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
- marian51
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
marian51
Urmatoarele vagoane V3A- 93 care acum sunt la RK nu se mai intorc la depourile de unde au plecat,merg la Militari. De la Buc. Noi cateva exemple 288,256,143.
Urmatoarele vagoane V3A- 93 care acum sunt la RK nu se mai intorc la depourile de unde au plecat,merg la Militari. De la Buc. Noi cateva exemple 288,256,143.
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
cris_m
Bine, bine si ce facem acum, adunarea anuala a V3A-urilor la Militari? Celelalte depouri nu au si ele nevoie de vagoane reparate/cosmetizate/carpite?
Bine, bine si ce facem acum, adunarea anuala a V3A-urilor la Militari? Celelalte depouri nu au si ele nevoie de vagoane reparate/cosmetizate/carpite?

-
- Sava_6115-6315
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Sava_6115-6315
Oricum liniile deservite de Bucurestii Noi au intervale de circulatie execrabile in afara de 41... Poate baga ceva tatre pe 24,42 si 45 si astfel pot sa ia lejer V3A-urile din aceste linii.. Doar am mai avut un experiment cu tatre in linia 20.
Oricum liniile deservite de Bucurestii Noi au intervale de circulatie execrabile in afara de 41... Poate baga ceva tatre pe 24,42 si 45 si astfel pot sa ia lejer V3A-urile din aceste linii.. Doar am mai avut un experiment cu tatre in linia 20.
- marian51
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
marian51
Nu iau numai de la Buc. Noi,intamplator de astea stiu eu,tot ce intra la RK vor sa duca la Militari,ideea fiind sa scoata Tatrele din uz,dar fiind vorba de RATB planurile lor se pot schimba oricand.
Nu iau numai de la Buc. Noi,intamplator de astea stiu eu,tot ce intra la RK vor sa duca la Militari,ideea fiind sa scoata Tatrele din uz,dar fiind vorba de RATB planurile lor se pot schimba oricand.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
- marian51
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
marian51
Cu V3a-urile pe care le va dona fiecare depou.Probabil si-au zis ca daca un depou poate functiona cu jumatate din parc cealalta jumatate fiind defecta, atunci pot lua acea jumatate defecta, reparata si trimisa la alt depou.Probabil ca nimeni nu a spus ca mai toate liniile ies in fiecare zi cu ture lipsa.Asta se intampla cand ai o regie care este condusa de oameni pusi politic si care au un singur scop,sa profite cat mai mult de functia in care se afla.
Cu V3a-urile pe care le va dona fiecare depou.Probabil si-au zis ca daca un depou poate functiona cu jumatate din parc cealalta jumatate fiind defecta, atunci pot lua acea jumatate defecta, reparata si trimisa la alt depou.Probabil ca nimeni nu a spus ca mai toate liniile ies in fiecare zi cu ture lipsa.Asta se intampla cand ai o regie care este condusa de oameni pusi politic si care au un singur scop,sa profite cat mai mult de functia in care se afla.
📖 Pagination options