Topic: Discuții diverse
1487 posts, 359911 views
📖 Pagination options
- GPS
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
GPS
Ok sunt modernizate din vechile V3Auri dar se vede ca nu arată ca cele din anii 80; tramvaiele V3A-93 CH PPC au primit numerele de parc de la V3A si V2A si nu arată ca ele!
Ok sunt modernizate din vechile V3Auri dar se vede ca nu arată ca cele din anii 80; tramvaiele V3A-93 CH PPC au primit numerele de parc de la V3A si V2A si nu arată ca ele!
-
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Robert24
Repet, chiar daca ele au fost reconstruite aproape de la zero, sau chiar de la zero, in acte apar "modernizate".
Repet, chiar daca ele au fost reconstruite aproape de la zero, sau chiar de la zero, in acte apar "modernizate".
- GPS
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
GPS
Deci in acte CH PPCurile sunt modernizate din V2A si au mulți mulți ani?
Deci in acte CH PPCurile sunt modernizate din V2A si au mulți mulți ani?
-
- andrei11
-
Posted:
-
-
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Robert24
Si, si. In functie de numarul de parc.
De ce credeti ca nu li s-au dat numere noi ca la LF-uri?
Si, si. In functie de numarul de parc.
De ce credeti ca nu li s-au dat numere noi ca la LF-uri?
-
- Costin
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Costin
Toate CH-PPC-urile cu numere 40xx sunt, teoretic si in acte, provenite din V2A...
Foto nou: Utilizator anonim. Foto vechi: macheta218
Toate CH-PPC-urile cu numere 40xx sunt, teoretic si in acte, provenite din V2A...
Untitled-1.jpg (1.22 MB; downloaded 1670 times)
Foto nou: Utilizator anonim. Foto vechi: macheta218
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
andrei11
Asa, stati sa ma lamuresc.
Au luat un V2A, au dat jos absolut tot de pe el, ultimei sectiuni i-au adaugat o usa, sectiunea de mijloc au construit-o de la 0 ( zero ), si i-au pastrat numarul de parc. Practic din fostul V2A au pastrat doar şasiul ? Eventual motoarele ?
Asa, stati sa ma lamuresc.
Au luat un V2A, au dat jos absolut tot de pe el, ultimei sectiuni i-au adaugat o usa, sectiunea de mijloc au construit-o de la 0 ( zero ), si i-au pastrat numarul de parc. Practic din fostul V2A au pastrat doar şasiul ? Eventual motoarele ?
-
- Costin
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Costin
Nu au pastrat absolut nimic... Am zis mai sus: teoretic si pe hartie.
Nu au pastrat absolut nimic... Am zis mai sus: teoretic si pe hartie.
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
andrei11
Si practic sunt vagoane nou noute sau provenite din V3A - uri ?
Si daca tot suntem la acest capitol, tramvaiul din imagine provine din 2 TATRE "lipite" spate-n spate ?
Si practic sunt vagoane nou noute sau provenite din V3A - uri ?
Si daca tot suntem la acest capitol, tramvaiul din imagine provine din 2 TATRE "lipite" spate-n spate ?
9-1-2015 11-10-04 PM.png (323.68 KB; downloaded 1907 times)
-
- Costin
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Costin
V3A - 93 - XX - PPC sunt vagoane noi (unde XX poate fi CH sau CA).
Teoretic, da. Practic, doar boghiurile motoare sunt de Tatra (dar, evident, pot fi foarte bine, de la una singura). Restul e nou.
V3A - 93 - XX - PPC sunt vagoane noi (unde XX poate fi CH sau CA).
Teoretic, da. Practic, doar boghiurile motoare sunt de Tatra (dar, evident, pot fi foarte bine, de la una singura). Restul e nou.
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
andrei11
Acum e in regula, asadar doar numerele sunt de la V2A - uri / TATRE. Dar stie cineva si de ce ? Trebuiau sa le dea numere in continuare de la V3A - uri sau de la V2A - uri sau [bip] sa le dea numere noi, de exemplu de genul XX - XXX.
XX - grupa respectiva, diverse tipuri de autobuze, tramvaie, troleibuze si XXX numarul de parc.
Hai sa nu-mi spuneti acum ca nu puteau din cauza calculatorului.
Pentru o firma particulara care fabrica barci cu motor si miniiahturi am stat eu si le-am codificat piesele componente, nu au fost mai mult de 3000 piese, le-am dat eu coduri de calculator dupa o varianta de genul XXX - YYYY.
XXX- parbrize, becuri, fibra , volane, motoare, blablabla
YYYY in cadrul grupei de parbrize parbriz de tipul 1, 2, 3, ar fi avut loc de 9999 de tipuri de parbrize, nu era cazul, etc. Nu mi-a luat mult, vreo 2 luni.
Acum e in regula, asadar doar numerele sunt de la V2A - uri / TATRE. Dar stie cineva si de ce ? Trebuiau sa le dea numere in continuare de la V3A - uri sau de la V2A - uri sau [bip] sa le dea numere noi, de exemplu de genul XX - XXX.
XX - grupa respectiva, diverse tipuri de autobuze, tramvaie, troleibuze si XXX numarul de parc.
Hai sa nu-mi spuneti acum ca nu puteau din cauza calculatorului.
Pentru o firma particulara care fabrica barci cu motor si miniiahturi am stat eu si le-am codificat piesele componente, nu au fost mai mult de 3000 piese, le-am dat eu coduri de calculator dupa o varianta de genul XXX - YYYY.
XXX- parbrize, becuri, fibra , volane, motoare, blablabla
YYYY in cadrul grupei de parbrize parbriz de tipul 1, 2, 3, ar fi avut loc de 9999 de tipuri de parbrize, nu era cazul, etc. Nu mi-a luat mult, vreo 2 luni.
-
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Robert24
Repet, pentru ca in acte nu sunt noi. S-a patrat numarul vechi sa pacaleasca DNA-ul (sau pe altii) ca s-au modernizat.
URAC nu avea de multa vreme statut de fabrica, ci de uzina de reparatii. Deci, au facut treaba ilegala. Nu mai vorbim de faptul ca orice achizitie publica se face prin licitatii.
Repet, pentru ca in acte nu sunt noi. S-a patrat numarul vechi sa pacaleasca DNA-ul (sau pe altii) ca s-au modernizat.
URAC nu avea de multa vreme statut de fabrica, ci de uzina de reparatii. Deci, au facut treaba ilegala. Nu mai vorbim de faptul ca orice achizitie publica se face prin licitatii.
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
andrei11
Stii cum se spune, nu l-am lovit eu ( cu pumnul ) pe respectivul, daca s-a repezit respectivul in pumnul meu ce sa fac ? E vina lui.
Acum e in regula, dar de ce nu s-a luat o hala de la Faur / Republica ( ca au destule - inclusiv linie de tramvai ) sa fi facut acolo o linie de fabricatie, ceva. Sau era in legatura cu "dreptul de autor", or fi si tramvaiele astea furate de undeva si acum se sesiza UE. Ca pe vremea "cealalta" cum se stie V3A - ul a fost furat de la nemti, dar a nostru le-a iesit de 2 ori mai greu.



Stii cum se spune, nu l-am lovit eu ( cu pumnul ) pe respectivul, daca s-a repezit respectivul in pumnul meu ce sa fac ? E vina lui.
Acum e in regula, dar de ce nu s-a luat o hala de la Faur / Republica ( ca au destule - inclusiv linie de tramvai ) sa fi facut acolo o linie de fabricatie, ceva. Sau era in legatura cu "dreptul de autor", or fi si tramvaiele astea furate de undeva si acum se sesiza UE. Ca pe vremea "cealalta" cum se stie V3A - ul a fost furat de la nemti, dar a nostru le-a iesit de 2 ori mai greu.

-
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Robert24
Bineinteles ca si "modernizarea" a avut o "inspiratie"...
LHB-ul modernizat din Wurzburg - download/file.php?id=107429
Bineinteles ca si "modernizarea" a avut o "inspiratie"...
LHB-ul modernizat din Wurzburg - download/file.php?id=107429
📖 Pagination options