Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Discuții diverse

1622 posts, 431432 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 29 30 31 32 33 34 35  ... 116
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii diverse earthchild

Inca mai sper sa avem si noi tramvaie moderne in viata asta. Poate va iesi ceva cu Imperio de la Arad.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse Dr2005

Dominatrix wrote:
Dupa ce licitatia s-a anulat, a fost angajat un consultant extern care a si elaborat un caiet de sarcini.


Care consultant nu a făcut muncă patriotică. Nu ştiu de ce am impresia că toate studiile astea de pre-fezabilitate, fezabilitate şi serviciile de consultanţă costă mai mult decât produsele/lucrările în sine.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse Utilizator anonim

Nu costa foarte mult, in general 10-100 mii EUR, ceea ce pentru o achizitie de 100 tramvaie x 3 mil EUR/buc nu este deloc mult...

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse Dr2005

În condiţiile în care se presupune că, cel puţin teorertic, şefii de baze de exploatare a tramvaielor sunt măcar absolvenţi de inginerie mecanică sau electrică, dacă nu de material rulant de cale ferată şi că, dacă îi pui la un loc, ar putea să elaboreze un caiet de sarcini corespunzător.

 


Re: Discutii diverse lecter

Sefii de regii = manageri (indiferent de facultatea absolvita), munca lor trebuie sa fie intretinerea zilnica a regiei, nu cercetarea stiintifica...pentru asta exista expertii care lucreaza la firmele care fac studiile de fezabilitate.

Ca astfel de firme la noi sunt in mare masura "de apartament" sau patronate de varul/nasul/cumnatul primarului/sefului e alta treaba, dar nu vad de ce regia ar trebui sa tina in subordine oameni de cercetare pe salariu constant, cand astfel de studii sunt pe subiecte diferite si la intervale neregulate.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse Dr2005

De aceea le consider de o inutilitate crasă, în condiţiile în care ar trebui - cel puţin în întreprinderile mari - să existe specialişti în domeniu. Bun, să zicem că şefii cei mari trebuie să fie manageri. Dar atunci cei cu titulaturi gen director tehnic, şef de exploatare, inginer şef ce studii trebuie să aibă?

 


Re: Discutii diverse Dominatrix

Utilizator anonim wrote:
Nu costa foarte mult, in general 10-100 mii EUR, ceea ce pentru o achizitie de 100 tramvaie x 3 mil EUR/buc nu este deloc mult...
Esti glumeţ... ;) De consultanta pentru achizitia de tramvaie noi s-a ocupat Systra, careia i s-a atribuit un contract de peste 400.000 (patru sute de mii) de euro.
earthchild wrote:
Inca mai sper sa avem si noi tramvaie moderne in viata asta. Poate va iesi ceva cu Imperio de la Arad.
O sa avem si tramvaie moderne...pentru putinele trasee care vor mai ramane.

 


Re: Discutii diverse George

Nu stiu la ce topic se potriveste mai bine, dar aseara catre ora 22 am observat la intersectia V. Milea - Bd. Timisoara cum tramvaiul 1 se golea aproape total, majoritatea calatorilor urmand sa schimbe tramvaiul pentru a merge pe Bd. Timisoara catre vest (catre Dr. Taberei si Militari).

Oare nu se gandeste nimeni sa puna capat acestei inutilitati strigatoare la cer care este circulatia tramvaiului dinspre pasajul Basarab catre Trafic Greu si Ghencea sau Eroii Revolutiei?!
E clar ca dinspre sud exista metrou, iar dinspre Ghencea nu vad cine ar fi luat 34 pentru a ajunge la Victoriei, cand exista varianta 41 si apoi 300, mult mai rapida...

Trebuie sa se ajunga in sfarsit la varianta normala, a unei linii de tramvai dinspre Pasaj catre CET Vest sau Preciziei.
Utilizator anonim spunea la un moment dat ca mascarada asta se schimba in jur de 15 august...exista stiri sau zvonuri noi?  :)

 


Re: Discutii diverse Dominatrix

George wrote:
Oare nu se gandeste nimeni sa puna capat acestei inutilitati strigatoare la cer care este circulatia tramvaiului dinspre pasajul Basarab catre Trafic Greu si Ghencea sau Eroii Revolutiei?!
E clar ca dinspre sud exista metrou, iar dinspre Ghencea nu vad cine ar fi luat 34 pentru a ajunge la Victoriei, cand exista varianta 41 si apoi 300, mult mai rapida
Cred ca un prim pas pentru corectarea acestei prostii ar fi schimbarea deciziei imbecile conform careia tramvaiele Tatra nu au voie sa circule pe maretul pasaj. Sa vedeti distractie cu transbordarile la intersectia  V. Milea - Bd. Timisoara  cand se va pune in aplicare cealalta imbecilitate, adica desfiintarea liniei 25 si inlocuirea cu un 12 care va dubla pe 75% din traseu linia 11, dupa cum s-a mai zvonit pe aici.

 



Re: Discutii diverse Dominatrix

Acela e un tramvai KT3R, produs de Škoda. Cel putin din punct de vedere al aspectului exterior si al caroseriei, tramvaiul este aproape identic cu tramvaiele K3R-N din orasul Brno (Cehia). Doar ca cehii au folosit caroserii vechi de tramvaie K2, in loc de caroserii de T3SU, ca la rusi.
http://www.skoda.cz/en/products/repair- ... mway-kt3r/

 


Re: Discutii diverse Aron

daca intrati pe acest site: http://transphoto.ru/photo/324275/
Veti vedea tramvaiul V3A #129 pe linia 45.
Este un site de transport public care include majoritatea oraselor mari din tari europene dar si din Asia si America.
In orice caz, m-am uitat la comentarii si majoritatea sunt destul de nedumeriti de unde sunt tramvaiele noastre, chiar daca pe site exista date si despre URAC(dar informatiile nu sunt la zi), si au ajuns la concluzia este o varianta mai noua a unui tramvai numit LVS-89


Si o poza:


 


Re: Discutii diverse florin.lifticariu

acest LVS-89 pe unde circula ?...pe undeva in fostul URSS e clar...dar mai precis ?

 


Re: Discutii diverse Dominatrix

Poza e facuta pe linia de acces in depoul Leonova din St. Petersburg.

 


Go to page:  1  ... 29 30 31 32 33 34 35  ... 116
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2325 forum members have written 424139 posts in 5280 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use