Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Discuții diverse

1622 posts, 431414 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 116
 
 

📖 Pagination options
  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse Tom

Corect. Iata si cum era in anul cutremurului:
31/12/1977
1492 (855 vagoane, 637 remorci):
V09: 31, V54: 24, V56: 140, V58: 86, Festival: 23, EP: 195, LHB: 1, V3A: 202, T4R: 130, EP/V3A: 23, alte: 1
remorci: V08mod.: 276, V10: 41, V12: 297, EP/V3A: 23

Teoretic, odata cu aparitia V3A, capacitatea de transport a crescut chiar si cu disparitia masiva a vagoanelor vechi in urmatorii ani, dar problema e ca nici orasul n'a stat pe loc. Chiar si cu tot metroul pe care astazi tot il visam, tot ne mai trebuiau vreo 400 VxA si cel putin 200 Tatre cu sau fara podea joasa, plus troleibuze si autobuze.

 


Re: Discutii diverse adn2377

Ma tot intrebam ce variante de trasee de tramvai va introduce RATB peste noul pasaj Basarab cand va fi gata spre iarna. Aici pe forum Utilizator anonim daca nu ma insel spunea ca e posibil sa fie prelungita linia 34. Ma tot intrebam pana unde ar putea fi prelungita, avand in vedere ca cele mai apropiate locuri in care ar putea sa intoarca ar fi terminalele de la Ghencea (care e si asa destul de plin cu vagoanele liniei 41) ori de la depoul Militari (sau bucla de la CET Vest dar si mai putin probabil).

Tot uitandu-ma pe harta retelei postata in acest topic de catre Marian, cred insa ca ar fi si o alta solutie, cred eu interesanta, si anume sa transforme linia 34 intr-o linie CIRCULARA care sa inconjoare practic tot centrul orasului.
Astfel, dupa traversarea pasajului Basarab traseul ar putea continua pe b-dul. Vasile Milea, apoi spre stanga pe b-dul. Timisoara, Razoare, sos. Progresului, sos. Viilor, Sura Mare, sos. Oltenitei - astfel s-ar intalni cu propriul traseu din cealata parte... Si ar putea continua cotind direct inapoi pe Calea Vacaresti - sau in cazul in care la Piata Sudului nu exista suficient spatiu pentru un terminal in care sa ramana mai multe vagoane simultan, ar putea intoarce la actualul terminal de la Romprim.

Ce parere aveti despre un astfel de traseu?

 


Re: Discutii diverse Costin

E practic imposibil sa faci in Bucuresti o linie asa lunga, fara dispecer si fara un loc generos de stationare. Multa stationare  :twisted: 34 va ajunge in Ghencea, cel mai probabil.

 


Re: Discutii diverse adn2377

cos wrote:
E practic imposibil sa faci in Bucuresti o linie asa lunga, fara dispecer si fara un loc generos de stationare. Multa stationare  :twisted: 34 va ajunge in Ghencea, cel mai probabil.


Poate am putea avansa putin cu tehnologia... cu cate un GPS pe fiecare vagon cred ca ar fi ceva mai simplu de ordonat intervalele... Sigur, si un dispecer ar fi necesar care sa se ocupe de asta.

Cat despre stationare daca nu la Romprim poate se poate gasi loc pentru un terminal mai mare, eventual in lateralul Caii Vacaresti...

 


Re: Discutii diverse Chev Celios

adn2377 vezi ca toate vehiculele RATB au GPS.

 


Re: Discutii diverse adn2377

Chev Celios wrote:
adn2377 vezi ca toate vehiculele RATB au GPS.


Atunci ma intreb de ce nu le urmareste nimeni cu ajutorul acestui sistem - de ce apar atatea "gauri" in circulatia unor linii si de ce alteori merg mai multe vehicole de pe aceeasi linie la un loc...

 


  • darknight
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse darknight

Cel mai bine ar fi ca tramvaiul 34 sa ramana pe actuala linie ,sa nu fie schimbat ,deoarece 11 va reveni la traseul de baza si va ajune in giulesti nu va mai merge la ghencea ;)

 


Re: Discutii diverse bercenicity

adn2377 wrote:
Chev Celios wrote:
adn2377 vezi ca toate vehiculele RATB au GPS.

Atunci ma intreb de ce nu le urmareste nimeni cu ajutorul acestui sistem

La GPS informatia circula intr-un singur sens: de la sateliti la receptorul GPS care pe baza semnalelor receptionate calculeaza pozitia.
E nevoie si de o legatura de date intre fiecare vehicul si un dispecerat central (care parca nu exista), fie prin retelele de telefonie mobila, fie prin altceva - legatura care ma indoiesc ca exista.

 


Re: Discutii diverse shoppy

Sisteme de urmarire cu localizare prin GPS exista de multi ani, atat pentru masini scumpe sau cei care vor sa-si supravegheze copii, cat si pentru flote de vehicule; centru de comanda nu-ti trebuie, te oghezi pe site-ul furnizorului si vezi unde-ti sunt masinile, descarci rapoarte, etc, numai sa se vrea.
Stai sa nu mai aiba fUTI ce lucra ca o sa i se dea sa-l reinventeze si pe asta, adica sa cumpere cu jumate din bani cea mai ieftina solutie posibila.

 


  • TsE
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse TsE

bercenicity wrote:
adn2377 wrote:
Chev Celios wrote:
adn2377 vezi ca toate vehiculele RATB au GPS.

Atunci ma intreb de ce nu le urmareste nimeni cu ajutorul acestui sistem

La GPS informatia circula intr-un singur sens: de la sateliti la receptorul GPS care pe baza semnalelor receptionate calculeaza pozitia.
E nevoie si de o legatura de date intre fiecare vehicul si un dispecerat central (care parca nu exista), fie prin retelele de telefonie mobila, fie prin altceva - legatura care ma indoiesc ca exista.


Sistemele Thoreb de pe 1000 autobuze si 100 troleibuze au. Se numeste IT Radio, si pot transmite on-line date despre starea vehiculului.
Sunt prevazute si antene prin oras (nu stiu daca merg).
Nu a fost achizitionat programul de dispecerat electronic.

 


Re: Discutii diverse Chev Celios

Antenele au fost montate in garaje.

 


Re: Discutii diverse 1689

Gabi23 wrote:
La cosmetizare este ajuns siV3A-93M-FAUR #282, al Depoului Alexandria.



Asta insemnind tot un strat ondulat de chit care se corojeste la prima diferenta majora de temperatura si o vopsea care se matuieste dupa citeva treceri prin perii ?

A, pardon, si o spalare a stratului de jeg din interior.

Repet ceea ce am mai spus: 'cosmetizarea' in URAC nu face decit sa intirzie in cel mai bun caz cu citeva luni procesul de degradare.

Faptul ca V3A-ul URAC-ului are nevoie de 'cosmetizare' si RK atit de des dovedeste fie ca proiectul dupa care este construit are hibe majore in exploatare, fie ca lucrarile efectuate sint de mintuiala.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse Dr2005

Păi #282 e V3A de Faur. Ce mă miră e că vagoanele alea au rezistat cu vopseaua originală şi 10 ani (cu excepţia locurilor unde au fost buşite şi a îndreptat Dorel cu ciocanu' şi pen-sula). În schimb, vopseaua dată de URAC cade după maxim 1 an.

 


Re: Discutii diverse Gabi23

Cand am zis cosmetizare, vroiam sa ma refer de fapt ca i se schimba linoleumul si se repara structura podelei unde e cazul. Asa s-a intamplat in ultimele luni cu mai multe vagoane de la Depoul Alexandria, care aveau chiar linoleumul original cu care au iesit din uzina FAUR, desi au trecut prin RK-uri. Au mai ramas cateva vagoane V3A-93M-FAUR care, desi sunt fabricate in 1996-1997, au inca linoleumul original.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 116
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2325 forum members have written 424139 posts in 5280 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use