Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Discuții diverse

1635 posts, 441217 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 21 22 23 24 25 26 27  ... 117
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii diverse ByOnu

Ghici?! Cu ocazia deraierii de la Iasi pionierii de la ProTV s-au apucat sa se informeze despre tramvaiele din tara. :evil:

Si liniste... rezultat: in Romania se afla doar 11 tramvaie moderne (ULF-urile din Oradea zic ei) si in rest nu exista tramvai mai nou de 30 de ani in tara!! :shock:  :?  Ca vezi doamne BucurLF si CH-PPC (etc) nu exista.. :roll:

Ca sa para credibili si sa adauge stropul de dramatism ce pluteste in aer au filmat un Rathgeber utilitar in URAC pe care l-au numit "tramvai anii 60" ... si un CH-PPC pe care l-au numit ATENTIE "tramvai anii 80".

Desi stiu preabine despre BucurLF  ca exemplu, n-au pomenit nimic de el, da ce, de ce sa lauzi tu catusi de putin ceva cand ai putea sa minti poporul cu televizorul ... niste cretini, catre PRO: m-ati dezamagit, va stiam mai seriosi.

Totusi, uite si partea buna a lucrurilor, in caz de URAC-ul facea tramvaie asa de bune, moderne si de aratoase precum CH-PPC in anii 80 ... suntem tari bai nene! :lol:

QUESTION: Cine le-a spus de CH-PPC ca-i din '80? Dar BucurLF de ce n-a fost mentionat, ca mereu cand am fost in URAC LF-ul a fost un motiv de mandrie si nu scapi fara sa te intrebe daca l-ai vazut... :|

 


Re: Discutii diverse Cristy

ByOnu wrote:
Ghici?! Cu ocazia deraierii de la Iasi pionierii de la ProTV s-au apucat sa se informeze despre tramvaiele din tara. :evil:

Si liniste... rezultat: in Romania se afla doar 11 tramvaie moderne (ULF-urile din Oradea zic ei) si in rest nu exista tramvai mai nou de 30 de ani in tara!! :shock:  :?  Ca vezi doamne BucurLF si CH-PPC (etc) nu exista.. :roll:

Ca sa para credibili si sa adauge stropul de dramatism ce pluteste in aer au filmat un Rathgeber utilitar in URAC pe care l-au numit "tramvai anii 60" ... si un CH-PPC pe care l-au numit ATENTIE "tramvai anii 80".

Desi stiu preabine despre BucurLF  ca exemplu, n-au pomenit nimic de el, da ce, de ce sa lauzi tu catusi de putin ceva cand ai putea sa minti poporul cu televizorul ... niste cretini, catre PRO: m-ati dezamagit, va stiam mai seriosi.

Totusi, uite si partea buna a lucrurilor, in caz de URAC-ul facea tramvaie asa de bune, moderne si de aratoase precum CH-PPC in anii 80 ... suntem tari bai nene! :lol:

QUESTION: Cine le-a spus de CH-PPC ca-i din '80? Dar BucurLF de ce n-a fost mentionat, ca mereu cand am fost in URAC LF-ul a fost un motiv de mandrie si nu scapi fara sa te intrebe daca l-ai vazut... :|



Pai cred ca n-au mai mentionat Bucur Lf deoarece or fi crezut ca e din anii '50, si probabil ca daca au facut vreo vizita pe la Urac si l-or fi vazut in constructie or fi crezut ca il renoveaza ca sa il duca la muzeu. :lol:
Dar ce sa le zici la niste inculti (d.p.d.v al tramvaielor) daca ei circula mereu cu masina personala (si daca ii intrebi ce linie e 137 ei zic ca e de tramvai) si o data la 15 ani se trezesc si ei sa faca un reportaj despre tramvaiele din romania.? :oops:
Nu are rost sa ne batem capul cu ei. :twisted:

 


Re: Discutii diverse ByOnu

Cristy wrote:
...Pai cred ca n-au mai mentionat Bucur Lf deoarece or fi crezut ca e din anii '50... or fi crezut ca il renoveaza ca sa il duca la muzeu...


Buna asta!! :lol:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse Utilizator anonim

Nu va agitati cu ce zice presa...  :roll:

 


Re: Discutii diverse Dominatrix

ByOnu wrote:
Ghici?! Cu ocazia deraierii de la Iasi pionierii de la ProTV s-au apucat sa se informeze despre tramvaiele din tara. :evil:

Si liniste... rezultat: in Romania se afla doar 11 tramvaie moderne (ULF-urile din Oradea zic ei) si in rest nu exista tramvai mai nou de 30 de ani in tara!! :shock:  :?  Ca vezi doamne BucurLF si CH-PPC (etc) nu exista.. :roll:
Strict vorbind, au dreptate! Exista 10 tramvaie ULF la Oradea si un Bucur LF la Bucuresti, deci in total 11. Restul = modernizari (pe hartie), NU constructii noi :!:

ByOnu wrote:
Desi stiu preabine despre BucurLF  ca exemplu, n-au pomenit nimic de el, da ce, de ce sa lauzi tu catusi de putin ceva cand ai putea sa minti poporul cu televizorul ... niste cretini, catre PRO: m-ati dezamagit, va stiam mai seriosi.
Dragilor, probabil ca nu ati inteles adevarata nuanta: desi Bucurestiul inca sta cat de cat pe linia de plutire la capitolul tramvaie, prin articole si stiri de acest gen s-ar putea ca cineva care urmareste "eficientizarea transportului public" sa il puna pe lista neagra, iar ca bonus sa includa si troleibuzele, spunand: "Vedeti, e periculoase tramvaiele si troleibuzele astea, raman fara frane (apropo de Iasi), e vechi si ocupa o banda de circulatie, mai bune e MergeDesurile, are motoare bune si merge cu motorina". Ce e asa de greu de inteles?

Si ca sa nu ziceti ca bat campii, va reamintesc ca in 2007-2008 mai era unul care isi guita intelepciunea de acest gen prin mass-media: Silviu Prigoana. Poate in 2012 iese primar unul ca el.
Cristy wrote:
...Pai cred ca n-au mai mentionat Bucur Lf deoarece or fi crezut ca e din anii '50
De fapt, e din anii '90, iar daca se apuia sa faca Imperio la URAC, e posibil ca si Bucur LF sa aiba soarta aceluiasi tramvai din anii '90, prietenii stiu de ce.

 


Re: Discutii diverse ByOnu

http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate ... -uz.html

Sicrie pe sine. Doua din trei tramvaie ar trebui scoase din uz!

Carnagiul din centrul Iasiului se poate repeta in orice minut si in orice colt al Romaniei. Toata tara este plina de tramvaie vechi, iar oamenii se urca in ele fara sa stie ca au probleme uriase la sistemul de franare.
...
La fel ca in toata tara, si tramvaiele din Iasi au cel putin 30 de ani vechime... De fapt, cam toate tramvaiele noastre au probleme la sistemul de franare. Am facut un experiment cu unul din anii '60 si cu unul din anii '80. Primul, desi mergea cu 5 kilometri la ora, s-a oprit abia dupa un metru, desi omul a actionat maneta. In Bucuresti, fiecare tramvai in parte este o legenda. Doar unul din trei este sigur. Peste 30% au un grad de uzura de peste 100% si ar trebui scoase din circulatie urgent si reparate. :roll:

 


Re: Discutii diverse Dominatrix

ByOnu wrote:
Sicrie pe sine. Doua din trei tramvaie ar trebui scoase din uz!

Carnagiul din centrul Iasiului se poate repeta in orice minut si in orice colt al Romaniei. Toata tara este plina de tramvaie vechi, iar oamenii se urca in ele fara sa stie ca au probleme uriase la sistemul de franare.
Va suna cumva cunoscut textele de acest gen, un fel de deja-vu? Ce pacat ca nu a fost toata tara asta cucerita de nemti precum Cehoslovacia de exemplu, si educata (cu biciul!) cum s-a facut acolo. S-a dovedit istoric ca alta solutie nu e aplicabila. Poate asta ar fi fost o sansa pentru Romania, la modul general, si probabil ca si tramvaiele ar fi mers mai bine azi daca s-ar fi schimbat mentalitatile de mahala turcofila care se pastreaza si azi in subconstientul colectiv.

 


  • nokia2010
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse nokia2010

RuÅŸinică-ruÅŸinică Pro Tv. N-o face nenea Sârbu cinste cu ceva tramvaie noi?  8-)
Dacă erau aşa de rablagite tramvaiele se întâmplau accidente fără număr, fără număr.
Şi off-topic: mă simt mai în siguranţă într-un autobuz vechi, dar decent întreţinut, decât într-un "Mercedes" Citaro. Măcar ăla vechi are caroseria de metal, nu de plastic.

 


Re: Discutii diverse shoppy

Stai linistit ca o caroserie solida nu e deloc buna, caroseria e rigida si tot socul se transmite pasagerilor, asa ca nu prea conteaza ca tabla isi pastreaza aceeasi forma daca inauntru iese omleta.

Cat despre Bucur LF, din nou au dreptate, ala e prototip, nu se numara prototipul la productia de serie, stai sa avem modelele de serie si o sa le numere pe alea.

 


  • cci_alex
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse cci_alex

Ideea este ca la tv se trasmit tot felul de baliverne si mereu puse la extreme ba prea ca sunt rablagite sau  ca sunt foarte  bune, oricum realitatea este undeva pe la mijloc ....... asa ca rusine pt PRO TV, sa nu mai zic de filmarea din depoul victoria in primul rand Rathgeber M era utilitar si nu tramvai de tramsportat persoane  :lol:

 


Re: Discutii diverse Dominatrix

aici[/url:1duckn2z]":1duckn2z]Ce inseamna acest indicator CUP si cum se calculeaza? (formula explicata)
Stiu doar ca vizeaza folosirea optima a parcului unui depou, sau gresesc?
Multumesc anticipat."
Ca o completare la cele spuse de Dr2005, hai sa definim exact niste termeni inruditi ca sa nu mai existe nelamuriri:

  • Parc inventar (PI) = numarul total de vehicule aflate in dotare intr-o perioada, indiferent daca sunt in circulatie sau imobilizate pentru diverse scopuri (reparatii, rezerva, casare etc.).
  • Parc circulant (PC) = numarul total de vehicule aflate in circulatie intr-o anumita perioada de timp.
  • Parc imobilizat sau rezerva =  numarul total de vehicule aflate in reparatii sau rezerva.
  • Vehicule zile inventar (VZI) = numarul total al vehiculelor aflate in circulatie si a vehiculelor imobilizate sau rezerva, adica  parcul inventar inmultit cu numarul de zile pentru perioada de studiu
  • Vehicule zile in circulatie (VZC) = numarul total al vehiculelor in circulatie care au efectuat cel putin o cursa, adica sau parcul circulant mediu zilnic inmultit cu numarul de zile pentru perioada de studiu
  • Vehicule zile in reparatie (VZR) = numarul total al vehiculelor in asteptarea reparatiilor inmultite cu numarul de zile in care sunt imobilizate.
  • Coeficient de utilizare a parcului (CUP) = gradul de folosire a parcului, adica prin raportul dintre parcul circulant si parcul inventar sau dintre vehicule zile in circulatie si vehicule zile inventar.

    CUP = PC/PI sau CUP = VZC/VZI
    Se poate calcula CUP si pentru un anumit tip/marca de vehicule.


Ideal, la transportul electric (metrou, tramvai, troleibuz), CUP = 85 - 90%, iar la autobuze CUP = 80 - 85%. Evident, pe masura "imbatranirii" parcului, chiar si cu o mentenanta buna, CUP'ul va scade treptat. De aceea un indicator foarte bun de "performanta" a unei societati de transport este VZR. Cu cat mentenanta e mai buna, cu atat aceasta valoare e mai mica.

 


  • GAC
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse GAC

Multumesc Dominatrix, acum chiar ca m-ai luminat.

 


Re: Discutii diverse Dominatrix

Utilizator anonim wrote:
Directorul Crit tocmai a fost invitat la realitatea intr-o discutie in general despre tramvaie, din precizarile facute reiese ca tramvaiele Tatra vor fi inlocuite cu Bucur LF iar pe linia 41 parcul va fi inlocuit treptat pe masura posibilitatilor financiare cu tramvaie Imperio, prototipul seriei urmand sa circule pe aceasta linie.
Stie cineva daca emisiunea asta e disponibila undeva pe net?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse Utilizator anonim

Dominatrix wrote:
Stie cineva daca emisiunea asta e disponibila undeva pe net?


Nu prea cred, au fost stirile de la ora 11...

 


Go to page:  1  ... 21 22 23 24 25 26 27  ... 117
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2335 forum members have written 425819 posts in 5294 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use