Topic: Discuții diverse
1489 posts, 361620 views
📖 Pagination options
-
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Cezar210
M-am gândit de mai multă vreme cum ar arăta un CH-PPC cu uși vopsite verde+negru...pentru că nu văd de ce ușa vatmanului arată diferit față de celelalte.
Cam așa. Știu că nu mi-a ieșit perfect, e orientativ repaintul.
M-am gândit de mai multă vreme cum ar arăta un CH-PPC cu uși vopsite verde+negru...pentru că nu văd de ce ușa vatmanului arată diferit față de celelalte.
CH-PPC repaint.jpg (902.81 KB; downloaded 2176 times)
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Gabi23
Așa a fost agresată schema de conducerea STB SA. La 4014 s-au revopsit ușile de vreo 4 ori, până la varianta finală.
Așa a fost agresată schema de conducerea STB SA. La 4014 s-au revopsit ușile de vreo 4 ori, până la varianta finală.

-
- WT_fan06
-
Posted:
-
-
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Costin
Se rezolva de la sine cand or sa schimbe usile intre ele cu titlu de "reparatie in depou".
Se rezolva de la sine cand or sa schimbe usile intre ele cu titlu de "reparatie in depou".
-
- ADK
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
ADK
Benzile cu leduri (în special cele flexibile) sunt într-adevăr în general păcătoase mai ales dacă se strecoară apă sau nu sunt într-un far/stop drept, ci curbate. Cel puțin eu așa am văzut în general, spre exemplu ledurile de la mașinile cu stop în lunetă (cam toate la ora actuală) în special cele drepte sunt foarte fiabile în comparație cu cele care stau curbate.
Personal și la casă evit becurile cu leduri în serie, dacă se duce unul e aparent pa (bine că poți să dai jos capacul protector și să scoți ori treci pe direct sau înlocuiești ledul problemă, dacă te pricepi, dar majoritatea le aruncă) și caut becurile cu sticlă (idem celor incandescente) cu leduri stil "baghetă". Dar în fine.
Normal că trebuie să aibă stopuri pe frână, doar circulă împreună cu traficul rutier. Inclusiv stopuri de ceață, chiar și lămpi agabaritice sau măcar catadioptrii, doar nu-i tren CFR sau metrou să-i ajungă câteva lulele...
shoppy wrote here:
Se strica foarte usor banda de leduri alba si rosie din jurul farului, la cea alba nu este problema insa cea rosie semnifica stopul de pe frana ceea ce este grav, m-am uitat aseare pe 41 la franarea de pe Turda la intersectia cu Mihalache, din vreo 10 tramvaie doar un singur stop pe frana mai functiona...
Benzile cu leduri (în special cele flexibile) sunt într-adevăr în general păcătoase mai ales dacă se strecoară apă sau nu sunt într-un far/stop drept, ci curbate. Cel puțin eu așa am văzut în general, spre exemplu ledurile de la mașinile cu stop în lunetă (cam toate la ora actuală) în special cele drepte sunt foarte fiabile în comparație cu cele care stau curbate.
Personal și la casă evit becurile cu leduri în serie, dacă se duce unul e aparent pa (bine că poți să dai jos capacul protector și să scoți ori treci pe direct sau înlocuiești ledul problemă, dacă te pricepi, dar majoritatea le aruncă) și caut becurile cu sticlă (idem celor incandescente) cu leduri stil "baghetă". Dar în fine.
shoppy wrote here:
...stie cineva daca stopul pe frana este obligatoriu la tramvaie dupa codul rutier / standardele AFER?
Normal că trebuie să aibă stopuri pe frână, doar circulă împreună cu traficul rutier. Inclusiv stopuri de ceață, chiar și lămpi agabaritice sau măcar catadioptrii, doar nu-i tren CFR sau metrou să-i ajungă câteva lulele...
-
- ADK
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
ADK
Te referi dacă sunt mai multe 2S-93-uri disponibile decât 93-uri clasice, ceea ce cam așa pare să stea treaba și pe teren. Mai degrabă vezi un tur lipsă în 5, dacă a fost nevoie de un vagon (și acela bidirecțional) pe o altă linie.
Eu unul am cam pierdut legătura cu situația bucureșteană de niște ani, mă uit fugitiv și văd Bucur pe linia 1, repartizări, transferări de tot felul și tot așa. Văd că Victoria mai împrumută vagoane, ceea ce înseamnă că au un deficit de parc, de unde și siameze pe diverse linii din cauza vagoanelor unidirecționale defecte. Oricum cred că în curând nu va mai fi strict nevoie de 2S-uri pentru 5, am înțeles că terminalul din Băneasa este în lucru, vor fi redirecționate în altă parte, vor intra în conservare (dacă se tot livrează Imperio) sau vor circula la "bungheală"?
WT_fan06 wrote here:
@ADK dacă nu ai rezerve suficiente nici pentru celelalte linii, evident că niciun vagon nu va fi rezervat pentru linia 5.
Te referi dacă sunt mai multe 2S-93-uri disponibile decât 93-uri clasice, ceea ce cam așa pare să stea treaba și pe teren. Mai degrabă vezi un tur lipsă în 5, dacă a fost nevoie de un vagon (și acela bidirecțional) pe o altă linie.
Eu unul am cam pierdut legătura cu situația bucureșteană de niște ani, mă uit fugitiv și văd Bucur pe linia 1, repartizări, transferări de tot felul și tot așa. Văd că Victoria mai împrumută vagoane, ceea ce înseamnă că au un deficit de parc, de unde și siameze pe diverse linii din cauza vagoanelor unidirecționale defecte. Oricum cred că în curând nu va mai fi strict nevoie de 2S-uri pentru 5, am înțeles că terminalul din Băneasa este în lucru, vor fi redirecționate în altă parte, vor intra în conservare (dacă se tot livrează Imperio) sau vor circula la "bungheală"?
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
cris_m
Cred ca ai vrut sa zici ca Victoria are surplus de parc, daca imprumuta altora vehicule... Sau tu ziceai ca ei imprumuta de la altii?
Cred ca ai vrut sa zici ca Victoria are surplus de parc, daca imprumuta altora vehicule... Sau tu ziceai ca ei imprumuta de la altii?
-
- ADK
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
ADK
Am dedus că Victoria cere vagoane altor depouri îndată ce 2S-urile apar pe linii obișnuite, din lipsă de 93-uri clasice, linii pe care Victoria le deține (că dacă erau pe 25 spre exemplu, intuiam că Militari sau Giurgiu a cerut Victoriei ce avea disponibil).
În final care-i adevărul? Știu că Victoria are ceva V3A-uri pentru casare...
Am dedus că Victoria cere vagoane altor depouri îndată ce 2S-urile apar pe linii obișnuite, din lipsă de 93-uri clasice, linii pe care Victoria le deține (că dacă erau pe 25 spre exemplu, intuiam că Militari sau Giurgiu a cerut Victoriei ce avea disponibil).
În final care-i adevărul? Știu că Victoria are ceva V3A-uri pentru casare...
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
cris_m
Din cate imi amintesc nu au cerut altor depouri, pur si simplu au scos la traseu 2S-uri pe alte trasee, ele fiind mai mult ca sigur mai ”privilegiate”...
Din cate imi amintesc nu au cerut altor depouri, pur si simplu au scos la traseu 2S-uri pe alte trasee, ele fiind mai mult ca sigur mai ”privilegiate”...
-
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Cezar210
3005 circulă cu afișajul "PROBE" în acest moment, aflându-se în zona Doctor Felix.
3005 circulă cu afișajul "PROBE" în acest moment, aflându-se în zona Doctor Felix.
-
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
WT_fan06
În ce sens sunt mai privilegiate și cum afectează asta scosul lor pe alte trasee? 🤔
cris_m wrote here:
Din cate imi amintesc nu au cerut altor depouri, pur si simplu au scos la traseu 2S-uri pe alte trasee, ele fiind mai mult ca sigur mai ”privilegiate”...
În ce sens sunt mai privilegiate și cum afectează asta scosul lor pe alte trasee? 🤔
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
cris_m
Adica au prioritate la reparat si sunt ultimele pe lista in cazul repartizarii pe celelalte linii. La asta ma refeream prin tratament "privilegiat". Scopul e lesne de inteles, asigurarea parcului circulant pentru linia 5.
Adica au prioritate la reparat si sunt ultimele pe lista in cazul repartizarii pe celelalte linii. La asta ma refeream prin tratament "privilegiat". Scopul e lesne de inteles, asigurarea parcului circulant pentru linia 5.
- edi1717
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
edi1717
Astazi, in jurul orei 15:40, tramvaiul V3A-2S-93 #237 s-a defectat in apropierea statiei “Vasile Lascar”. In consecinta, multe tramvaie, printrr care si cel in care eram eu, au stationat minute bune, ce a dus la multe nemultumiri si discutii din partea calatorilor, precum faptul ca tramvaiele vechi ar trebui inlocuite cu cele noi, ceea ce mi se pare normal, dar tocmai reactia vatmanului tramvaiul Astra cu numarul de parc #3834 m-a surprins, si anume faptul ca acesta era mai multumit de cele vechi, decat de cele noi. Stiti cumva daca cele noi sunt cu adevarat mai proaste, sau este doar parerea acestuia?
Astazi, in jurul orei 15:40, tramvaiul V3A-2S-93 #237 s-a defectat in apropierea statiei “Vasile Lascar”. In consecinta, multe tramvaie, printrr care si cel in care eram eu, au stationat minute bune, ce a dus la multe nemultumiri si discutii din partea calatorilor, precum faptul ca tramvaiele vechi ar trebui inlocuite cu cele noi, ceea ce mi se pare normal, dar tocmai reactia vatmanului tramvaiul Astra cu numarul de parc #3834 m-a surprins, si anume faptul ca acesta era mai multumit de cele vechi, decat de cele noi. Stiti cumva daca cele noi sunt cu adevarat mai proaste, sau este doar parerea acestuia?
-
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Costin
Aversiunea fata de nou si de schimbare din STB e mai relevanta decat discutia prost versus bun. E un Logan abia iesit pe poarta fabricii mai bun decat un VW Polo din 89?
Aversiunea fata de nou si de schimbare din STB e mai relevanta decat discutia prost versus bun. E un Logan abia iesit pe poarta fabricii mai bun decat un VW Polo din 89?
📖 Pagination options