Clubul modeliștilorSimulatoare

 

Topic: Cities: Skylines - City Journals

17 posts, 8267 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Re: Cities: Skylines - City Journals WT_fan06

La câteva zile după închiderea liniei dintre Rindal și gara centrală și-au făcut apariția muncitorii și utilajele. Cum s-a făcut lumină afară, un tren utilitar a staționat în zonă ca muncitorii să poată descărca mai multe unelte dar și să facă unele măsurători. Astfel de evenimente vor apărea mai des, necesitând închiderea unuia dintre cele două fire de circulație încă deschise.

1.jpg (775.92 KB; downloaded 1950 times)

Liniile vor fi refăcute complet, dar și cele două poduri vor fi reconstruite. Același lucru urmează să se întâmple și în faza a doua a proiectului.
Să urmărim traseul șantierului.

Plecând din gara St. Montier, traversăm cele două poduri (poza este făcută la 10 ore distanță față de prima, astfel că trenul utilitar eliberase de mult calea)

2.jpg (763.68 KB; downloaded 1955 times)

Intrăm în tunel, traversând o stradă

3.jpg (723.14 KB; downloaded 1942 times)

Ieșim din tunel

4.jpg (713.52 KB; downloaded 1955 times)

Trecem pe sub autostradă și intrăm în Banlieue Sud.

5.jpg (810.38 KB; downloaded 1941 times)

Zona s-a dezvoltat mult și, în mare parte, haotic. Blocuri au apărut de o parte și de alta a căii ferate. Odată cu închiderea liniei, aceasta s-a transformat într-o zonă abandonată și periculoasă. Proiectul prevede aici un tunel care să străbată acest cartier aglomerat, iar la suprafață primăria are în planuri un amplu proiect de regenerare urbană. Mai multe nu știm deocamdată...

6.jpg (720.99 KB; downloaded 1941 times)

Mergând peste trecerile la nivel cu șosele aglomerate, linia iese din Banlieue Nord și se bifurcă – înainte o ia înspre Rindal, iar la dreapta se află o șină în paragină ce era folosită acum mulți ani de trenul de navetă către Amudsen.

7.jpg (641.45 KB; downloaded 1942 times)

Mergând înainte dăm de o altă bifurcație care ne duce tot către Amudsen. Singura diferență este că linia aceasta este folosită zilnic de trenuri de marfă, în special, ce se retrag la depoul Amudsen, cel mai vechi depou din regiune. Tot acolo se află “on display” și locomotive cu abur. Însă, asta e o poveste pentru o altă zi.

8.jpg (651.5 KB; downloaded 1942 times)

Trecând de noile ferme...

9.jpg (603.77 KB; downloaded 1941 times)

...ajungem, în final, la gara Rindal – punctul terminus al șantierului, dar și al liniei speciale RR.

10.jpg (684.01 KB; downloaded 1939 times)

 


Re: Cities: Skylines - City Journals WT_fan06

Lucrările au avansat foarte mult și sunt aproape gata de finalizare. Cele două poduri au fost realizate, iar mare parte din șină și din catenară a fost deja montată.

1.jpg (766.09 KB; downloaded 1896 times)

2.jpg (676.13 KB; downloaded 1920 times)

3.jpg (760.73 KB; downloaded 1902 times)

4.jpg (655.68 KB; downloaded 1892 times)

5.jpg (634.28 KB; downloaded 1894 times)

În acest moment se lucrează cel mai intens la tunelul Banlieue Sud - Banlieue Nord.

6.jpg (640.98 KB; downloaded 1895 times)

7.jpg (678.65 KB; downloaded 1936 times)

Surse apropiate primarului susțin că proiectul regenerării urbane a fost trecut deocamdată în stand by, prioritatea 0 fiind darea în folosință a căii ferate atât înspre Rindal, cât și înspre Amudsen.

8.jpg (578.47 KB; downloaded 1893 times)

Asta după ce consiliul a decis accelerarea proiectului de modernizare a liniei către Amudsen, tronson ce urma a fi reabilitat în faza 3 a planului de modernizare a infrastructurii regionale. Branch line-ul către Amudsen a fost un important subiect de dezbatere - cum va fi modernizat? 4 variante au fost propuse:
1) cale simplă neelectrificată
2) cale dublă neelectrificată
3) cale simplă electrificată (+ construirea unui bypass la mijloc)
4) cale dublă electrificată
În final, după mai multe studii de trafic, varianta 3 a fost aleasă pentru a oferi transport ecologic, mai rapid, cu on investiție rezonabilă.

9.jpg (500.09 KB; downloaded 1894 times)

De mâine, locuitorii orașului St. Montier vor avea tren suburban, odată cu deschiderea tronsonului modernizat.

10.jpg (514.05 KB; downloaded 1893 times)

 


Re: Cities: Skylines - City Journals WT_fan06

Am revenit la acest City Journal și voi încerca să fiu consecvent, publicând un nou entry în fiecare duminică.

Entry 8

Dacă în viața reală a trecut aproape un an de la ultima intrare în jurnal, în joc a trecut numai o zi și iată că trenul a fost dat în funcțiune.

1.jpg (276.44 KB; downloaded 1737 times)

Odată cu modernizarea completă a liniei dintre St. Montier și Rindal (modernizare ce a constat în înlocuirea șinelor, înlocuirea podurilor din zona centrală și săparea unui tunel pe sub cartierul Banlieue Nord) s-au înființat două linii de tren suburban:

St. Montier – Amudsen
St. Montier – Rindal

9.png (7.12 KB; downloaded 1733 times)

Trenul sosind în stația Amudsen
7.jpg (584.36 KB; downloaded 1731 times)

Trenul sosind în stația Rindal
8.jpg (540.6 KB; downloaded 1735 times)

S-a cumpărat și material rulant nou nouț, este vorba de o flotă de 5 trenuri Stadler GTW 2/6, iar Ariva a fost contractată pentru operarea și asigurarea funcționării materialului rulant. Deocamdată sunt operate numai două trenuri, câte unul pe fiecare linie. Un al treilea servește drept rezervă în depoul Amudsen, care a fost parțial recondiționat de Ariva pentru a acomoda noile garnituri. În interiorul depoului sunt păstrate și câteva locomotive și vagoane de epocă, pe lângă locomotivele și vagoanele de marfă ce utilizează frecvent depoul.

6.jpg (560.04 KB; downloaded 1733 times)

Cele două rute s-au bucurat de succes, înjumătățind timpul necesar legăturii dintre centru și periferie (trenul parcurge distanța în 10 minute, față de autobuz ce parcurge același traseu în 20 de minute). Trenurile circulă doar pe durata zilei, noaptea fiind suficiente autobuzele deja existente.

Ruta către  Amudsen este destul de interesantă - traversează un râu, trece prin pădure, pe lângă groapa de gunoi ( :? ), pe lângă depoul Amudsen și în final ajunge în comună.

3.jpg (535.8 KB; downloaded 1733 times)

Drumul de pământ deservește noile câmpuri agricole ce s-au dezvoltat în zona de nord a orașului, înspre Rindal. Deși acesta este suprasolicitat, o sistematizare va trebui să aștepte până la finalizarea planurilor pentru centura orașului, ce ar trebui să treacă la mică distanță de aceste locuri.

4.jpg (504.48 KB; downloaded 1732 times)

Pentru această groapă de gunoi și cele două incineratoare există planuri, astfel încât acest focar ar urma să fie transformat într-un centru de reciclare și un incinerator ultra-performant. Deocamdată, însă, trenurile navetă trec din când în când să transporte surplusul de gunoi către alte centre de reciclare din țară.

5.jpg (523.51 KB; downloaded 1740 times)

Trenul este văzut cum intră în tunelul ce traversează Banlieue Nord
2.jpg (455.4 KB; downloaded 1733 times)

La finalul zilei s-a petrecut un eveniment bizar - câțiva oameni au zărit o apariție exotică, mergând agale pe autostradă, și anume ceea ce pare a fi un autobuz LAZ 695N. Se pare că ni se pregătește ceva duminica viitoare.  :arrow:

10.jpg (475.04 KB; downloaded 1733 times)

Pe duminică!

 


Re: Cities: Skylines - City Journals WT_fan06

Entry 9

Astăzi a avut loc un eveniment mult anticipat și meticulos pregătit de autoritățile din St. Montier - ziua porților deschise la depoul și muzeul Amudsen. Programul propus a fost unul destul de ambițios - pe toată durata evenimentului, un tren de epocă format dintr-o locomotivă cu aburi și 7 vagoane istorice a făcut legătura dintre Amudsen și centru în locul garniturii obișnuite GTW 2/6.

Trenul de epocă părăsind gara St. Montier
6.jpg (583.47 KB; downloaded 1672 times)

Pe lângă asta, o linie muzeu deservită de autobuze de epocă a legat depoul Amudsen de gara Amudsen, gara St. Montier și centrul orașului.

Dacă pentru legătura feroviară a fost necesar doar trenul restaurat cu măiestrie în atât în depou cât și în atelierele din Germania, pentru linia muzeu de autobuze lucrurile nu au fost ușoare. Autoritățile au planificat cu mult timp în avans aducerea de autobuze din toate colțurile Europei, dat fiind faptul că singurul tip de autobuz cu o semnificație istorică din oraș este Mercedes O305, care este încă utilizat pe unele trasee, astfel că acesta nu era potrivit pentru linia muzeu.

Mai multe orașe au dat curs cererii, iar la final autoritățile au fost impresionate de numărul și de diversitatea exponatelor trimise la paradă. Următoarele orașe au trimis autobuze:

- București - RATB Ikarus 260

7.jpg (503.1 KB; downloaded 1672 times)

- Moscova - ZiS 154, ZiS 155 și LAZ-695N
- Paris - RATP Saviem SC10 URM și Renault TN6
- Praga - Karosa SM11

Karosa SM11 ieșind din autobază pentru a intra pe linia turistică
1.jpg (370.23 KB; downloaded 1671 times)

Ambele linii au fost activate încă de la ora 8 dimineața, iar turiștii au putut să se bucure de călătoriile cu mijloacele de epocă, dar și exponatele statice aflate în depoul Amudsen. Călătoriile au fost gratuite. Printre vagoanele de marfă garate s-au ascuns și câteva garnituri istorice, dar și o a doua locomotivă cu aburi în proces de restaurare.

Exponatele statice din cadrul depoului în prim plan; Karosa SM11 și Saviem SC10 oprite în stația de autobuz în plan secund
9.jpg (512.22 KB; downloaded 1670 times)

Evenimentul s-a bucurat de succes, liniile transportând sute de turiști veniți din toată țara.

LAZ-695N și TN6
2.jpg (367.37 KB; downloaded 1668 times)

ZiS 155 și trenul
3.jpg (442.48 KB; downloaded 1670 times)

Ikarus 260 și Zis 155
4.jpg (430.74 KB; downloaded 1667 times)

Zis 154 și trenul
5.jpg (373.67 KB; downloaded 1670 times)

Saviem SC10, Zis 155, Renault TN6 și Karosa în spate
8.jpg (380.92 KB; downloaded 1671 times)

Evenimentul s-a încheiat cu scurtul discurs al primarului, în care a vorbit despre importanța prezervării istoriei, dar și despre necesitatea dezvoltării turismului din regiune. Acesta a recunoscut că o priveliște neplăcută prezentată turiștilor a fost groapa de gunoi, pe lângă care atât trenurile cât și autobuzele au fost nevoite să treacă în drumul lor spre depou. În acest sens, primarul a subliniat faptul că în scurt timp groapa de gunoi va fi dezafectată, în locul ei urmând să apară un centru modern de sortare, reciclare și incinerare a gunoiului. De asemenea, în viitor se are în vedere organizarea unei licitații de autobuze full-electric, astfel încât orașul să se apropie de ținta sa de transport public 100% electric.

Renault TN6 și Zis 155 ajungând la gara St. Montier
10.jpg (471.09 KB; downloaded 1668 times)

La apus, autobuzele s-au retras în autobază, urmând ca în zilele următoare să plece către muzeele de care aparțin. Locomotivele și vagoanele istorice au fost adăpostite în depou. De mâine, GTW 2/6 va face din nou legătura dintre Amudsen și centru.

 


Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Simulatoare  • 
Choose destination

Since our 1991 forum members have written 384666 posts in 4726 topics and 457 subforums.

 

© 2009 - 2022 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use