Infrastructura feroviară din RomâniaComplexul Feroviar București

 

Topic: Trenuri locale de călători în București

70 posts, 32952 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
Re: Trenuri locale de calatori in Bucuresti aztec

Scuzati ca eu am ajuns mai tarziu la ora asta si am pierdut inceputul.
Cu Titanul.. ce e cu Titanul?

Eu as fi zis Republica...dar e la distanta...si are gand rau pus oricum intre Republica si Catelu...


PS SCUZE.
Am vazut ca gara e Titan Sud...Si Catelu e Bucuresti Sud....Astia au baut apa dupa metrorex sau invers...
Oricum si-au batut joc de infrastructura CF...putea fi adusa pana la Costin Georgian fara probleme..

 


Re: Trenuri locale de calatori in Bucuresti ByOnu

andrei11 wrote:
Între breteaua de la Podul Colentina la Gara Obor trenul ar trebui să oprească de cel puțin 3 ori ! În Dobroești, sub pod la Șos Fundeni și sub pod la Doamna Ghica !


Exact! :yes: Statiile facute fix sub poduri, cu scari spre ambele trotuare samd. Podurile devin astfel noduri de schimb.

 


Re: Trenuri locale de calatori in Bucuresti AdrianD

Cica metroul asta de suprafata sa fie operat de PMB. Mai e pe undeva asa?

Nicușor Dan: Metroul de suprafaţă, realizat cu fonduri UE. Când va fi gata

Primarul ales al Capitalei, Nicuşor Dan, anunţă că intenţionează să acceseze fonduri europene pentru realizarea unor mai proiecte de care Bucureştiul are nevoie cum ar fi metroul de suprafaţă, sau reabilitarea şinelor de tramvai.

„Multe din proiectele pe care le facem sunt pe POR - Programul Operaţional Regional - iar finanţarea este de 40%. E posibil ca statul român să vină cu alţi 40%, iar Primăria să contribuie cu 20%”a, declarat Nicuşor Dan, miercuri seară, într-o emisiune la B1 Tv.

Unul dintre aceste proiecte este metroul de suprafaţă, care poate fi pus în aplicare în parteneriat cu Ministerul Transporturilor şi care ar costa 500-600 de milioane de euro.

„Din fericire aici titularul de proiect este Ministerul Transporturilor pentru că el are infrastructura. El va fi operat de Primăria Capitalei prin aceste mici trenuri în parteneriat cu Ministerul Transporturilor, care să aibă infrastructura. Deci Primăria va plăti CFR-ului mentenanţa infrastructurii CFR pe care o foloseşte”, a mai declarat Nicuşor Dan.

El a explicat că Primăria va fi un operator care va plăti CFR folosinţa infrastructurii , la fel cum plătesc operatorii privaţi.

https://stirileprotv.ro/stiri/actualita ... -gata.html

 


Re: Trenuri locale de calatori in Bucuresti Costin

Denumirea de metrou de suprafata este gresita. E tren local.

Operatorul este irelevant, poate fi si PFA IONEL GIGEL, cata vreme e integrat cu ADTPBI (tarifar si informarea calatorilor), nu conteaza. Am bilet, stiu cand vine, deci ma urc in tren, nu imi pasa al cui e trenul si cine ii plateste salariul mecanicului.

Asta e modelul prin vest, si functioneaza foarte bine. Eu sunt un fan absolut al unei retele de tenuri locale, sper sa si prinda in Bucuresti...

 


Re: Trenuri locale de calatori in Bucuresti shoppy

Este posibil ca statul roman sa vina cu absolut orice procent intre 0 si 100%, dar cum incompetentii de la CFR Calatori au trebuit sa aduca o sageata de la Sibiu ca sa il plimbe pe Iohanis la aeroport si abia se taraste sa construiasca metrou pe foduri UE sau nipone, valoarea de 0% are probabilitatea de 100%.
Problema cu alt operator, fie ca este PMB sau altcineva, este unde isi face depoul si cat dureaza sa il construiasca?

Sigur o sa fie un fel de "eu vreau da trebuie sa faca MT si aia no vor sa faca".

 


Re: Trenuri locale de calatori in Bucuresti CiprianTRB

Nicusor Dan wrote:
FB_IMG_1616165991852.jpg (182.37 KB; downloaded 4417 times)
Cel mai mare proiect pentru cea mai mare problemă a Capitalei – acesta este trenul metropolitan, care va avea o contribuție importantă la rezolvarea chestiunii traficului în București.

Pentru realizarea trenului metropolitan pe infrastructura existentă a CFR, am propus finanțarea prin PNRR a 9 proiecte complementare, 8 dintre ele dedicate modernizării celor 8 linii de cale ferată și unul dedicat achiziției de trenuri. Lucrările de modernizare a căilor ferate includ reparații capitale ale șinelor, reabilitarea stațiilor existente și construirea de noi stații, modernizarea trecerilor la nivel, pasaje rutiere, electrificarea liniilor, iar în privința mijloacelor de transport avem în vedere achiziția a 50 de trenuri electrice.

Vom avea în final 8 tronsoane de cale ferată modernă în jurul Capitalei: Gara Obor – Chiajna – Gara de Vest (primul tronson), Gara de Nord / Basarab – Gara de Vest – Progresul (al doilea tronson), Gara de Vest – Stația Vasile Milea (al treilea tronson), Gara de Nord – Chitila – Scroviștea (al patrulea tronson), Gara Obor – Brănești – Islaz (al cincilea tronson), Gara de Nord – Chiajna – Grădinari (al șaselea tronson), Gara de Nord – Mogoșoaia – Grădiștea (al șaptelea tronson) și Gara de Nord – Săbăreni (al optulea tronson).

Valoarea totală a acestor 9 proiecte este de circa 530 de milioane de euro, iar în realizarea trenului metropolitan vom colabora cu Ministerul Transporturilor, cu Consiliul Județean Ilfov și cu primăriile mai multor localități învecinate Capitalei. E o investiție de mare anvergură, care va avea un impact pozitiv atât asupra mobilității în București și Ilfov, cât și asupra calității mediului.

Sursa: Facebook - Nicușor Dan

 


Re: Trenuri locale de calatori in Bucuresti shoppy

Au mai propus si altii primari la MT sa le dea diverse chestii, centura rutiera, Metrorex, Gara de Nord, nu au reusit nici unii nimic, nu cred ca va reusi nici Nicusor.
Asta cu "noi o sa facem( nu se mentioneaza care "noi"), PMB o sa ceara, PMB o sa implice" este o abordare sortita esecului, Infra nu construieste / repara ceva decat daca este ordin de sus si daca o sa fie privati care sa plateasca TUI, singura sansa este sa se inscrie ca operator feroviar si sa inceapa sa plateasca TUI.

 


Re: Trenuri locale de calatori in Bucuresti Costin

MT are o viziune diferita intr-un proiect ce este deja in lucru, Asociatia o sa prezinte niște detalii in curand.

Trenurile locale in Bucuresti sunt un subiect de actualitate, insa nu chiar in forma asta prezentata de Nicusor.

 


Re: Trenuri locale de calatori in Bucuresti helixdq

Vom avea în final 8 tronsoane de cale ferată modernă în jurul Capitalei: Gara Obor – Chiajna – Gara de Vest (primul tronson), Gara de Nord / Basarab – Gara de Vest – Progresul (al doilea tronson), Gara de Vest – Stația Vasile Milea (al treilea tronson), Gara de Nord – Chitila – Scroviștea (al patrulea tronson), Gara Obor – Brănești – Islaz (al cincilea tronson), Gara de Nord – Chiajna – Grădinari (al șaselea tronson), Gara de Nord – Mogoșoaia – Grădiștea (al șaptelea tronson) și Gara de Nord – Săbăreni (al optulea tronson).


Mi se pare mie sau nu prea corespund tronsoanele din text cu harta ?
Nu vad nici un tronson pentru linia aia de pe harta de la Progresul la Cotroceni. De fapt nu vad nici un tronson pentru zona de sud - est a centurii din poza deloc.

Mi se pare putin disproportionata atentia data zonei de nord, inteleg ca acum exista mai multa congestie acolo, dar totusi daca proiectul va avea succes dezvoltarea suburbana se va face de-a lungul acestor linii, si trebuie gandit pe viitor. Deja exista Titan Sud care e practic nod intermodal (metrou/tramvai/autobuz) si e greu de inteles de ce nu e inclusa in proiect.

 


Re: Trenuri locale de calatori in Bucuresti Hawkuletz

Pe de-o parte mi se pare o idee pozitiva centura aceasta feroviara (m-am tot plans ca nu exista legaturi rapide pe circumferinta orasului; sunt cazuri cand iau metroul pana la Eroilor ca sa ajung de la R. Doamnei la Pacii).

Pe de alta parte, nu cumva ar fi bine de legat feroviar satele/localitatile adiacente orasului, macar de garile actuale (cu acces relativ facil la metrou)?
De exemplu Bucuresti N - Bucurestii Noi - Chiajna - Domnesti - Gradinari nu este fezabil cu infrastructura actuala? Cred ca o frecventa rezonabila de circulatie la orele de varf ar putea atrage calatori.

Ma gandesc si la exemplul Parisului cu al sau RER. De acord, acele trenuri taie si orasul (la adancime suficient de mare cat sa nu se supere Guru, presupun) dar leaga si o multime de localitati limitrofe. La fel si la noi, cred ca pe masura ce localitatile limitrofe tot cresc, va creste si cererea de transport, pana la urma oricum ar fi nu se va plimba toata lumea cu masina! Pana la SF-uri ca la Paris ori Berlin, nu s-ar putea folosi ceea ce exista deja?

In sfarsit, ca tot i-am pomenit pe francezi, ei au (de pilda la Mulhouse) tram-train care circula atat pe liniile de tramvai din oras cat si pe linia feroviara in afara orasului cu alimentare la 25KV. Materialul rulant este https://en.wikipedia.org/wiki/Siemens_S700_and_S70. Asta apropos si de treaba cu trenurile care ar veni la Bucuresti-Obor si "mai au nitel de mers" pana la metrou :)

 


Re: Discutii generale Linia 43

Planuri,planuri...

Strategia privind intoducerea trenurilor urban/metropolitan/tren-tramvai în regiunea București-Ilfov cuprinde un număr de 16 rute, cu puncte de plecare/sosire într-o gară din Capitală și una dintr-o localitate din Ilfov. Avem astfel:

TUBIf01 (tren urban București-Ilfov) Gara de Vest – Răzoare – Progresu – Jilava – Vidra – 27 km (sunt menționate în studiu: modernizarea stațiilor (peroane, pasaje pietonale, clădiri etc) Gara de Vest, Jilava, Sintești și Vidra, construirea de stații noi – Valea Cascadelor, Brașov, Vasile Milea, Răzoare, 13 Septembrie, Rahovei, Spătaru Preda, Veseliei, Pieptănari, Toporași, Al. Anghel, reînnoire linie între Gara de Vest și Vasile Milea, construire de linie nouă între Vasile Milea și Progresu, electrificare catenară între Gara de Vest și Vasile Milea și între Vasile Milea și Progresu, o stație de transformare electrică, achiziție de material rulant pentru serviciile de tren metropolitan);

TUBIf02 Gara de Nord – Gara de Vest – Progresu – 32 km (cu menționarea necesității modernizării trecerilor la nivel de pe intervalul Gara de Nord – Bucureștii Noi și achiziție de material rulant pentru serviciile de tren metropolitan);

TUBIf03 Gara de Nord – Pantelimon – Progresu – 45 km (achitiție de material rulant pentru serviciile de tren metropolitan);

TUBIf04 Gara de Nord – Chiajna – Gara de Vest – 30 km (unde se impune modernizarea stațiilor București Obor, Bucureștii Noi și Chiajna, construcția de stații noi – Dna Ghica, Dobroești, Ram. Pantelimon, Andronache, Petricani, Monitorul Oficial, A1, construcție de pasaje rutiere denivelate la intersecțiiile Obor – Dobroești, Ram. Pantelimon – Andronache, Petricani cu Băneasa și Bucureștii Noi cu Chiajna, creșterea capacității feroviare în intersecția Dobroești – Ram. Pantelimon, lucrări de reînnoire a liniei între București Obor și Pantelimon, electrificare catenară între București Obor și Pantelimon și achizițe material rulant pentru serviciile de tren metropolitan);

TUBIf05 Gara Obor – Jilava – Gara de Vest – 49 km (cu modernizarea stațiilor Pantelimon, București Sud, Berceni, Vârteju, construirea de stații noi – Pantelimon/DN3, Popești-Leordeni/DC13, Popești-Leodeni/DN4, Măgurele, Bragadiru, Bariera Domnești, modernizarea trecerii la nivel de la intersecția Ram. Pantelimon – Pantelimon și achiziția de marterial rulant pentru serviciile de tren metropolitan);

TMBIf06 (tren metropolitan București – Ilfov) Orbital București – 85 km (cu modernizarea stațiilor Chitila, Mogoșoaia și Otopeni și construirea de stații noi la Buciumeni, Tunari și Ștefănești, construirea de pasaje rutiere denivelate la intersecția Chitila – Buciumeni și la intersecția Buciumeni – Mogoșoaia, modernizare treceri la nivel la intersecția Buciumeni – Mogoșoaia, lucrări de reînnoire linie Pmac R1 Buciumeni – Mogoșoaia și Mogoșoaia – Ram. Pasărea, lucrări de reînnoire/modernizare electrificare catenară pe segmentele Pmac R1 Buciumeni – Mogoșoaia și Mogoșoaia – Ram. Pasărea, achiziție de material rulant pentru serviciile de tren metropolitan);

TMBIf07 Gara de Nord – Aeroport T1 – 19 km (modernizare stații Pajura și Parc Mogoșoaia și achiziție de material rulant pentru servicii de tren metropolitan);

TMBIf08 Gara Obor – Tunari – Aeroport T1 – 32 km (achiziție de material rulant pentru servicii de tren metropolitan);

TMBIf09 Gara de Nord – Aeroport T2 – 39 km (achiziție de material rulant pentru servicii de tren metropolitan);

TMBIf10 ­Gara de Nord – Chitila – Scroviștea – 36 km (mo­­dernizarea stațiilor Buftea, Dârza, Periș și Scroviștea, construirea de pasaje rutiere denivelate la intersecția Buciumeni – Buftea, modernizarea trecerilor la nivel de la intersecția Dârza – Periș și achiziționare de material rulant pentru serviciile de tren metropolitan);

TMBIf11 Gara Obor – Brănești – Islaz – 22 km (cu modernizarea stațiilor Pasărea, Brănești Sat, Brănești și Islaz, construire de pasaje rutiere denivelate la intersecția Pasărea – Brănești Sat și achiziționare de material rulant pentru servicii de tren metropolitan);

TMBIf12 Gara de Nord – Chiajna – Domnești – 19 km (cu modernizarea stației Domneștii de Sus, construirea de pasaje rutiere denivelate la intersecția Domneștii de Sus – Grădinari și achiziționare de material rulant pentru servicii de tren metropolitan);

TMBIf13 Gara de Nord – Chitila – Săbăreni – 14 km (modernizarea stației Săbăreni și achiziție material rulant pentru servicii de tren metropolitan);

TMBIf14 Gara de Nord – Mogoșoaia – Grădiștea – 40 km (cu modernizarea stațiilor Odăile, Otopeni/DN1, Balo­tești, Căciulați, Moara Vlăsiei, Grădiștea, creșterea capacității de operare în zona intersecției Gara de Nord – Pajura și a intersecției Pajura – Parc Mogoșoaia, modernizarea trecerilor la nivel în intersecția Odăile – Otopeni/DN1, Balotești – Căciulați și Căciulați – Moara Vlăsiei, lucrări de reînnoire a liniei între Căciulați și Grădiștea, electrificare catenară între Căciulați și Grădiștea și achiziție de material rulant pentru servicii de tren metropolitan);

TMBIf15 Gara de Nord – Căciulați – Snagov – 44 km (cu modernizarea stației Snagov, construire stație nouă în Ciofliceni, construire pasaje rutiere denivelate la intersecția Căciulați – Ciofliceni, modernizare treceri la nivel în intersecția Ciofliceni – Snagov, lucrări de reînnoire linie între Căciulați și Snagov, electrificare catenară între Căciulați – Snagov și achiziție de material rulant pentru servicii de tren metropolitan);

TMBIf16 Titan Sud – Tânganu – 12 km (cu modernizarea stațiilor Titan Sud, Titan Sud, gr. C, Tânganu, construcție de pasaje rutiere denivelate la intersecția Titan Sud – Titan Sud, gr, C și Titan Sud, gr. C – Tânganu, modernizare treceri la nivel în intersecția Titan Sud, gr. C – Tânganu, creșterea capacității feroviare în intersecția Titan Sud, gr. C – Tânganu, lucrări de reînnoire a liniei între Titan Sud și Tânganu, electrificare catenară pe porțiunea Titan Sud – Tânganu și achiziție de material rulant pentru serviciile de tren metropolitan).












http://jurnaluldeilfov.ro/trenuri-urbane ... YfWrk6aU

 


Re: Discutii generale andrei11

Ăștia consumă hârtie virtuală de pomană.  Rău e că încaseză și bani - și nu puțini - din fanteziile pe care le debitează. Oricum sunt teme preluate din anii  ' 990.
Un singur exemplu:
TMBIf16 Titan Sud – Tânganu – 12 km (cu modernizarea stațiilor Titan Sud, Titan Sud, gr. C, Tânganu, construcție de pasaje rutiere denivelate la intersecția Titan Sud – Titan Sud, gr, C și Titan Sud, gr. C – Tânganu, modernizare treceri la nivel în intersecția Titan Sud, gr. C – Tânganu, creșterea capacității feroviare în intersecția Titan Sud, gr. C – Tânganu, lucrări de reînnoire a liniei între Titan Sud și Tânganu, electrificare catenară pe porțiunea Titan Sud – Tânganu și achiziție de material rulant pentru serviciile de tren metropolitan).

 


Re: Trenuri locale de călători în București alliens

Inca nu se renunta la povesti...spre exmeplu, de ce sa mai construiesti  linie noua pe soseaua Progresului cand ai putea utiliza un tren-tramvai care pe poritunea respectiva sa utilzieze reteaua de tramavai?Macar daca tot revin cu planuri vechi, sa le adapteze la tehmologia de acum si sa propuna solutii  de 2021, cu investitii mai putine se poate obtine mai mult

 


Re: Trenuri locale de călători în București cris_m

Eu nu inteleg de ce se complica atata cand ar putea sa lucreze in oras cu 25-ul bine mersi...

 


Go to page:  1 2 3 4 5
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Complexul Feroviar București  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420646 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use