Topic: Discuții diverse
4065 posts, 986475 views
📖 Pagination options
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Montarea instalațiilor AC la Mercedes Citaro Euro 3 (201
Puss in Boots
Desi nu e subiectul discutiei, mie mi s-a parut ca scaunele cele mai curate (macar pe care sa nu-ti fie scarba sa stai) sunt la tramvaie. Pe cele din trolee/autobuze nu mai stau demult. Norocul meu e ca nici nu merg mult cu ele asa ca-mi permit sa fiu galant si sa cedez eventuale locuri pe care le-as ocupa
Desi nu e subiectul discutiei, mie mi s-a parut ca scaunele cele mai curate (macar pe care sa nu-ti fie scarba sa stai) sunt la tramvaie. Pe cele din trolee/autobuze nu mai stau demult. Norocul meu e ca nici nu merg mult cu ele asa ca-mi permit sa fiu galant si sa cedez eventuale locuri pe care le-as ocupa
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Montarea instalațiilor AC la Mercedes Citaro Euro 3 (201
anndrei
Daca erau bine intretinute puteau fi vandute SH dar asa nu le cumpara nimeni si vor ajunge la fier vechi. Asa au stiut romanii sa faca mereu afaceri si au iesit numai in pierdere )
Ce nu inteleg eu este cum la inceput stateau calatorii in cuptor pentru ca nu vroia ,,soferul" sa dea drumul la AC. De unde aceasta idiotenie cand se stia clar ca autobuzele erau noi noute si era functional AC la toate. Probabil domnului sofer ii placea sa puta a de toate dupa o masa cu de toate, sa imputa scaunul bucurandu-se si schimbul lui de miros. In loc sa fie folosit si intretinut pentru ca era ceva nou pt. Bucuresti era chiar un lux, nu au stiut cum sa le distruga mai repede...
Daca erau bine intretinute puteau fi vandute SH dar asa nu le cumpara nimeni si vor ajunge la fier vechi. Asa au stiut romanii sa faca mereu afaceri si au iesit numai in pierdere )
Ce nu inteleg eu este cum la inceput stateau calatorii in cuptor pentru ca nu vroia ,,soferul" sa dea drumul la AC. De unde aceasta idiotenie cand se stia clar ca autobuzele erau noi noute si era functional AC la toate. Probabil domnului sofer ii placea sa puta a de toate dupa o masa cu de toate, sa imputa scaunul bucurandu-se si schimbul lui de miros. In loc sa fie folosit si intretinut pentru ca era ceva nou pt. Bucuresti era chiar un lux, nu au stiut cum sa le distruga mai repede...
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
anndrei
Mercedes a trimis catre RATB odata cu venirea primelor autobuze Citaro si anumite piese de schimb cum ar fi: faruri, oglinzi, stopuri, etc dar RATB le-a folosit pt. infrumusetarea autocarului Ikarus B 01 YNS pe care l-au casat dupa o scurta perioada de timp...
Mercedes a trimis catre RATB odata cu venirea primelor autobuze Citaro si anumite piese de schimb cum ar fi: faruri, oglinzi, stopuri, etc dar RATB le-a folosit pt. infrumusetarea autocarului Ikarus B 01 YNS pe care l-au casat dupa o scurta perioada de timp...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
andrei11
Hai brrre, las-o mai moale, ai vreo poză, ceva cu Ikarusul ăsta tunat ?
Câte faruri, oglinzi, stopuri, etc au putut să pună pe el ????
Hai brrre, las-o mai moale, ai vreo poză, ceva cu Ikarusul ăsta tunat ?
Câte faruri, oglinzi, stopuri, etc au putut să pună pe el ????
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
GPS
_______
Sursa: http://ratb.stfp.net/Data/X/k/B01YNS-DW:1.jpg
3-6-2018 8-18-03 PM.jpg (75.26 KB; downloaded 4351 times)
_______
Sursa: http://ratb.stfp.net/Data/X/k/B01YNS-DW:1.jpg
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Montarea instalațiilor AC la Mercedes Citaro Euro 3 (201
shoppy
Ii placea sa fure motorina economisita.
anndrei wrote:
Daca erau bine intretinute puteau fi vandute SH dar asa nu le cumpara nimeni si vor ajunge la fier vechi. Asa au stiut romanii sa faca mereu afaceri si au iesit numai in pierdere )
Ce nu inteleg eu este cum la inceput stateau calatorii in cuptor pentru ca nu vroia ,,soferul" sa dea drumul la AC. De unde aceasta idiotenie cand se stia clar ca autobuzele erau noi noute si era functional AC la toate. Probabil domnului sofer ii placea sa puta a de toate dupa o masa cu de toate, sa imputa scaunul bucurandu-se si schimbul lui de miros. In loc sa fie folosit si intretinut pentru ca era ceva nou pt. Bucuresti era chiar un lux, nu au stiut cum sa le distruga mai repede...
Ii placea sa fure motorina economisita.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Montarea instalațiilor AC la Mercedes Citaro Euro 3 (201
anndrei
Ce bine ar fi ca noile autobuze sa fie pe CNG/GPL sa scapam de prostia asta. Autobuzele pe motorină sunt practic niste vechituri pentru ca la moda sunt: Hibride, CNG sau Electrice. Dupa mine cele mai bune sunt pe CNG sau GPL.
shoppy wrote:
Ii placea sa fure motorina economisita.
Ce bine ar fi ca noile autobuze sa fie pe CNG/GPL sa scapam de prostia asta. Autobuzele pe motorină sunt practic niste vechituri pentru ca la moda sunt: Hibride, CNG sau Electrice. Dupa mine cele mai bune sunt pe CNG sau GPL.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Montarea instalațiilor AC la Mercedes Citaro Euro 3 (201
punmeister
Plus ca cele CNG/electrice intra pe PMUD, deci pe fonduri europene.
Plus ca cele CNG/electrice intra pe PMUD, deci pe fonduri europene.
- anndrei
-
Posted:
-
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Montarea instalațiilor AC la Mercedes Citaro Euro 3 (201
TibiV
Dupa tine asa o fi...
Dar nu ai citit cu atentie stirile.
"Nu va ma exista diesel la autoturisme"...
Serios ?!?!?!... Peste tot ?!...
Si ce are sula cu prefectura ?...
Mai, ce de "dastepti" aparura pe aici...
Nici un oras european mare nu va interzice autobuzele Diesel . Nu in urmatorii 15-20 de ani. Din simplul motiv ca nici orasele germane nu isi permit sa "arunce la cos" 90% din flota de transport public...
Iar regulile spun ca "Diesel" se scrie cu majuscula, ca nenea Diesel a fost un om cu nume si prenume (Rudolf Christian Karl Diesel, pentru necunoscatori...), nu un motor, nu o bucsa si nici o piulita... Voi astia mai tineri incurcati notiunile... Nu se scrie "Priza". Iar motorul pe benzina este motor "Otto", nu "otto"... Desi sunt convins ca asta cu "Otto" te va surprinde, probabil nu ai auzit niciodata de personajul asta...
"Dupa mine" ar trebui intai sa gandesti (desi este probabil dificil...) si abia apoi sa postezi.
anndrei wrote:
Dupa mine cele Diesel sunt depasite mai ales ca atatea tari vor sa interzica motoarele diesel in orase iar din 2020 nu va mai exista diesel la autoturisme.
Dupa tine asa o fi...
Dar nu ai citit cu atentie stirile.
"Nu va ma exista diesel la autoturisme"...
Serios ?!?!?!... Peste tot ?!...
Si ce are sula cu prefectura ?...
Mai, ce de "dastepti" aparura pe aici...
Nici un oras european mare nu va interzice autobuzele Diesel . Nu in urmatorii 15-20 de ani. Din simplul motiv ca nici orasele germane nu isi permit sa "arunce la cos" 90% din flota de transport public...
Iar regulile spun ca "Diesel" se scrie cu majuscula, ca nenea Diesel a fost un om cu nume si prenume (Rudolf Christian Karl Diesel, pentru necunoscatori...), nu un motor, nu o bucsa si nici o piulita... Voi astia mai tineri incurcati notiunile... Nu se scrie "Priza". Iar motorul pe benzina este motor "Otto", nu "otto"... Desi sunt convins ca asta cu "Otto" te va surprinde, probabil nu ai auzit niciodata de personajul asta...
"Dupa mine" ar trebui intai sa gandesti (desi este probabil dificil...) si abia apoi sa postezi.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Montarea instalațiilor AC la Mercedes Citaro Euro 3 (201
Costin
Autobuzele CNG si electrice or fi la moda, dar arata-mi mie un oras care are mai mult de 10% din flota astfel de autobuze.
E ok, intrebarea era retorica, n-ai cum, ca nu exista. Si stii de ce? Ca tehnologia e inca prea tanara, aproape experimentala as spune.
Cel putin in cazul autobuzelor electrice nu e deloc economic sa ai niste consumabile ce costa 25% din valoarea vehiculului. Iar in Bucuresti cum asiguri climatizare fara sa-ti moara bateriile dupa o semicursa? E prea cald vara si prea frig iarna ca sa te bazezi pe baterii pentru confortul calatorilor...
La CNG nu ma pronunt, dar simplul fapt ca trebuie sa cari niste butelii cu tine nu mi se pare deloc sigur. Bomba pe roti... probabil asta au zis si altii
anndrei wrote:
Ce bine ar fi ca noile autobuze sa fie pe CNG/GPL sa scapam de prostia asta. Oricum doamna Firea daca le cumpara pe motorina practic cumpara niste vechituri pentru ca la moda sunt: Hibride, CNG sau Electrice. Dupa mine cele mai bune sunt pe CNG sau GPL.
Autobuzele CNG si electrice or fi la moda, dar arata-mi mie un oras care are mai mult de 10% din flota astfel de autobuze.
E ok, intrebarea era retorica, n-ai cum, ca nu exista. Si stii de ce? Ca tehnologia e inca prea tanara, aproape experimentala as spune.
Cel putin in cazul autobuzelor electrice nu e deloc economic sa ai niste consumabile ce costa 25% din valoarea vehiculului. Iar in Bucuresti cum asiguri climatizare fara sa-ti moara bateriile dupa o semicursa? E prea cald vara si prea frig iarna ca sa te bazezi pe baterii pentru confortul calatorilor...
La CNG nu ma pronunt, dar simplul fapt ca trebuie sa cari niste butelii cu tine nu mi se pare deloc sigur. Bomba pe roti... probabil asta au zis si altii
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Montarea instalațiilor AC la Mercedes Citaro Euro 3 (201
shoppy
Daca vor sa fure atunci fura si GPL/CNG, le da 10ron la cativa soferi sa mearga cu AC oprit si dupaia fura pe la rezervorul din autobaza sau direct livreaza distribuitorul mai putin.
Daca vor sa fure atunci fura si GPL/CNG, le da 10ron la cativa soferi sa mearga cu AC oprit si dupaia fura pe la rezervorul din autobaza sau direct livreaza distribuitorul mai putin.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Montarea instalațiilor AC la Mercedes Citaro Euro 3 (201
anndrei
Cu cele electrice, asa cum am mai spus nici eu nu sunt de acord pentru ca nu fac fata la doua schimburi pe zi dar cu cele pe CNG sau GPL nu este nicio problema. Alte tari au in exploatare si nu a bubuit niciun autobuz pana acum. Sa nu uitam ca si pe vremea lui Ceausescu au existat DAC-uri pe GPL! Nu este tehnologie noua.
Pe CNG/GPL soferii nu vor mai putea fura GAZ direct din autobuz pentru ca nu se poate acest lucru iar la pompa din autobaza este putin probabil deoarece Gazul nu merge pus in galeata sau cansitra!
Cu cele electrice, asa cum am mai spus nici eu nu sunt de acord pentru ca nu fac fata la doua schimburi pe zi dar cu cele pe CNG sau GPL nu este nicio problema. Alte tari au in exploatare si nu a bubuit niciun autobuz pana acum. Sa nu uitam ca si pe vremea lui Ceausescu au existat DAC-uri pe GPL! Nu este tehnologie noua.
Pe CNG/GPL soferii nu vor mai putea fura GAZ direct din autobuz pentru ca nu se poate acest lucru iar la pompa din autobaza este putin probabil deoarece Gazul nu merge pus in galeata sau cansitra!
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Montarea instalațiilor AC la Mercedes Citaro Euro 3 (201
anndrei
Știu perfect principiul de functionare al unui motor Diesel (motorina) si al unui motor Otto (benzina). Exact acelasi lucru am spus si eu ca se vor interzice motoarele Diesel la autoturisme din 2020. iti reamintesc ca au existat DAC-uri fabricate in Romania cu instalatii GPL pe vremea lui Ceausescu. In Germania exista multe autobuze MAN, Mercedes ce folosesc combustibil CNG. Oare de ce?
Ce mai doresc sa stiu este diferenta de poluare dintre un motor alimentat cu motorina si unul alimentat cu CNG. Nu ma refer la CO2 ci la toate substantele nocive emise.
Iar gandirea se imparte in doua feluri: gandire ca acum 30 de ani cum exista la RATB/URAC si gandirea din zilele de acum, cu tehnologii noi, moderne care sa fie putin poluante. Pretul CNG este la mai putin de jumatate fata de cel Diesel! Dar aici intervin alte afaceri cu petrolistii. De ce sa nu ia si Petrom un ban gramada de la RATB sa le mearga si lor bine.
Știu perfect principiul de functionare al unui motor Diesel (motorina) si al unui motor Otto (benzina). Exact acelasi lucru am spus si eu ca se vor interzice motoarele Diesel la autoturisme din 2020. iti reamintesc ca au existat DAC-uri fabricate in Romania cu instalatii GPL pe vremea lui Ceausescu. In Germania exista multe autobuze MAN, Mercedes ce folosesc combustibil CNG. Oare de ce?
Ce mai doresc sa stiu este diferenta de poluare dintre un motor alimentat cu motorina si unul alimentat cu CNG. Nu ma refer la CO2 ci la toate substantele nocive emise.
Iar gandirea se imparte in doua feluri: gandire ca acum 30 de ani cum exista la RATB/URAC si gandirea din zilele de acum, cu tehnologii noi, moderne care sa fie putin poluante. Pretul CNG este la mai putin de jumatate fata de cel Diesel! Dar aici intervin alte afaceri cu petrolistii. De ce sa nu ia si Petrom un ban gramada de la RATB sa le mearga si lor bine.
📖 Pagination options