Topic: Discuții diverse
4065 posts, 989885 views
📖 Pagination options
- stefan_br
-
Posted:
-
- neb1
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
neb1
B79GRX Citaro (Am facut poza in Titan) Nu am retinut si indicativul. Daca si astea sunt anvelope de iarna...
B79GRX Citaro (Am facut poza in Titan) Nu am retinut si indicativul. Daca si astea sunt anvelope de iarna...
20171230_152803-1814x2419.jpg (881.92 KB; downloaded 2781 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
andrei11
Acum pe bune și știu despre ce vorbesc.
1) Anvelopele de iarnă / vară sunt o mare păcăleală comercială, USA n-are așa ceva.
2) Pentru viteza autobuzelor / troleibuzelor în București anvelopele de iarnă sunt o mare neghiobie.
Nu vă mai luați după toate paparudele de la televiziuni.
Titi Aur știe ceva, dar la anumite capitole e AFON.
De exemplu la automobilele noastre, cu tracțiunea pe față anvelopele din față trebuie să aibă un anumit profil și cele din spate alt profil.
Idem și la automobilele cu motor față / tracțiune spate.
Cine susține că toate anvelopele trebuie să aibă profile identice habar nu are inginerie elementară.
Și mai sunt și alte ENORMITĂȚI pe care le susțin Titi Aur / Blondele de la Știri.
De exemplu pe polei nu există nicio diferență între vară / iarnă și-mi spuneți care e diferența.
Între vară / iarnă există o anumită diferență ( nesesizabilă ) dacă asfaltul e uscat / ud și ai temperatura de peste / sub 7 * Celsius.
Dacă dai de polei discutăm după ce încercați o manevră oarecare cu anvelope de vară / iarnă.
Tot referitor la anvelope, cele de all seson sunt o idioțenie fără margini, invenție comercială.
Acum pe bune și știu despre ce vorbesc.
1) Anvelopele de iarnă / vară sunt o mare păcăleală comercială, USA n-are așa ceva.
2) Pentru viteza autobuzelor / troleibuzelor în București anvelopele de iarnă sunt o mare neghiobie.
Nu vă mai luați după toate paparudele de la televiziuni.
Titi Aur știe ceva, dar la anumite capitole e AFON.
De exemplu la automobilele noastre, cu tracțiunea pe față anvelopele din față trebuie să aibă un anumit profil și cele din spate alt profil.
Idem și la automobilele cu motor față / tracțiune spate.
Cine susține că toate anvelopele trebuie să aibă profile identice habar nu are inginerie elementară.
Și mai sunt și alte ENORMITĂȚI pe care le susțin Titi Aur / Blondele de la Știri.
De exemplu pe polei nu există nicio diferență între vară / iarnă și-mi spuneți care e diferența.
Între vară / iarnă există o anumită diferență ( nesesizabilă ) dacă asfaltul e uscat / ud și ai temperatura de peste / sub 7 * Celsius.
Dacă dai de polei discutăm după ce încercați o manevră oarecare cu anvelope de vară / iarnă.
Tot referitor la anvelope, cele de all seson sunt o idioțenie fără margini, invenție comercială.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
anndrei
Andrei11 nu te supara dar vorbesti prostii. Cum poti afirma ca anvelopele din fata trebuie sa aiba alt profil? Este o mare greseala ceea ce spui. Din contra cel mai bine si corect este ca toate anvelopele din echiparea masinii trebuie sa fie de aceeasi dimensiune, aceeasi marca si mai ales acelasi profil (acest lucru apare in codul rutier atat la noi in tara cat si in altele. Nu cred ca esti mai destept decat atatia ingineri care probabil au testat toate combinatiile). Ce masina noua ai vazut tu ca a venit din fabrica echipata cu anvelope de un profil fata si alt profil spate??? Problema este ca acel autobuz are anvelopa stearsa, nu mai are zimti aproape deloc. Iarna dar chiar si vara este un pericol. Anvelopele de iarna NU sunt o pacaleala pentru ca se simte diferenta. La cele no name de proasta calitate probabil ca nu se simte. Diferenta intre marci exista. Cand erau noi MB Citaro au venit echipate cu Continental. Erau silentioase la mers, elastice. Cand s-au inlocuit cu Pirelli all season si chinezariile aeolus s-a simtit diferenta. Zgomotul produs de anvelope a crescut semnificativ. Sa nu uitam ca toate masinile au auvut roti de rezerva in total 1000 de roti complete noi noute. Ce or fi facut cu ele?
Andrei11 nu te supara dar vorbesti prostii. Cum poti afirma ca anvelopele din fata trebuie sa aiba alt profil? Este o mare greseala ceea ce spui. Din contra cel mai bine si corect este ca toate anvelopele din echiparea masinii trebuie sa fie de aceeasi dimensiune, aceeasi marca si mai ales acelasi profil (acest lucru apare in codul rutier atat la noi in tara cat si in altele. Nu cred ca esti mai destept decat atatia ingineri care probabil au testat toate combinatiile). Ce masina noua ai vazut tu ca a venit din fabrica echipata cu anvelope de un profil fata si alt profil spate??? Problema este ca acel autobuz are anvelopa stearsa, nu mai are zimti aproape deloc. Iarna dar chiar si vara este un pericol. Anvelopele de iarna NU sunt o pacaleala pentru ca se simte diferenta. La cele no name de proasta calitate probabil ca nu se simte. Diferenta intre marci exista. Cand erau noi MB Citaro au venit echipate cu Continental. Erau silentioase la mers, elastice. Cand s-au inlocuit cu Pirelli all season si chinezariile aeolus s-a simtit diferenta. Zgomotul produs de anvelope a crescut semnificativ. Sa nu uitam ca toate masinile au auvut roti de rezerva in total 1000 de roti complete noi noute. Ce or fi facut cu ele?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
andrei11
Profirurile anvelopelor ( șănțulețele ) asigură o mai bună aderență a anvelopei cu suprafața de rulare.
La o mașină totul pe față :
a) Anvelopele din față trebuie să asigure atât tracțiunea mașinii / direcția cât și stabilitatea ei ( să nu derapeze dreapta / stânga ).
b) Anvelopele din spate trebuie să asigure numai stabilitatea mașinii să nu derapeze stânga / dreapta.
Nu au nici un rol nici în tracțiune nici în direcție.
____________
Eu propun să citești cu atenție și responsabil orice curs de la Universitatea Politehnică referitor la anvelope și după aceea să ne dăm cu părerea.
______________
Așadar DE CE în spate să pun anvelope cu același profil ca în față când nu am nici direcție nici tracțiune ?
Poți să-mi dai un răspuns coerent ?
_____________
Ba da, anvelopele de iarnă sunt o păcălelă economică. Cum am precizat, intră tu pe o porțiune de polei cu anvelope de iarnă și înceracă să faci o întoarcere la 180* să vedem dacă-ți iese. Stai să precizez. Presupunem că ai spațiu suficient. Polei. Cu ce viteză poți executa o întoarcere la 180* în condiții optime ( fără să derapezi ) dacă ai anvelope de vară / iarnă. Aștept răspuns.
______________
Știu legislația. Faptul că te obligă să ai același profil la anvelope e o prostie enormă. De fapt se face din alte rațiuni. Dacă ai pană pe o roată și schimbi roata ar trebui să ai două anvelope de rezervă, una pentru față și alta pentru spate.
Uită-te la anvelopele semiremorcilor de la camioane, o să vezi că au alt profil decât anvelopele de la roțile tractoare / de la roțile directoare.
_______________
Apropo, la F 1 poți să-mi spui ce profil au anvelopele de drum uscat ?
Hai să ne dăm cu părerea cu informații Google luate de pe saituri obscure.
Profirurile anvelopelor ( șănțulețele ) asigură o mai bună aderență a anvelopei cu suprafața de rulare.
La o mașină totul pe față :
a) Anvelopele din față trebuie să asigure atât tracțiunea mașinii / direcția cât și stabilitatea ei ( să nu derapeze dreapta / stânga ).
b) Anvelopele din spate trebuie să asigure numai stabilitatea mașinii să nu derapeze stânga / dreapta.
Nu au nici un rol nici în tracțiune nici în direcție.
____________
Eu propun să citești cu atenție și responsabil orice curs de la Universitatea Politehnică referitor la anvelope și după aceea să ne dăm cu părerea.
______________
Așadar DE CE în spate să pun anvelope cu același profil ca în față când nu am nici direcție nici tracțiune ?
Poți să-mi dai un răspuns coerent ?
_____________
Ba da, anvelopele de iarnă sunt o păcălelă economică. Cum am precizat, intră tu pe o porțiune de polei cu anvelope de iarnă și înceracă să faci o întoarcere la 180* să vedem dacă-ți iese. Stai să precizez. Presupunem că ai spațiu suficient. Polei. Cu ce viteză poți executa o întoarcere la 180* în condiții optime ( fără să derapezi ) dacă ai anvelope de vară / iarnă. Aștept răspuns.
______________
Știu legislația. Faptul că te obligă să ai același profil la anvelope e o prostie enormă. De fapt se face din alte rațiuni. Dacă ai pană pe o roată și schimbi roata ar trebui să ai două anvelope de rezervă, una pentru față și alta pentru spate.
Uită-te la anvelopele semiremorcilor de la camioane, o să vezi că au alt profil decât anvelopele de la roțile tractoare / de la roțile directoare.
_______________
Apropo, la F 1 poți să-mi spui ce profil au anvelopele de drum uscat ?
Hai să ne dăm cu părerea cu informații Google luate de pe saituri obscure.
12-30-2017 6-02-26 PM.jpg (135.64 KB; downloaded 2741 times)
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
anndrei
Acele anvelope de F1 dupa ce se termina concursul le arunca la gunoi. Tu ce vrei sa spui, daca anvelopa este tocita ai aderenta mai buna? Afirmatia facuta de tine ca anvelopele de iarna sunt o pacaleala economica este zero, nu ai nicio dovada, nu esti o persoana autorizata in acest domeniu, este pur si simplu parerea ta. Eu am anvelope de iarna si se simte diferenta. Daca tu nu o simti este problema ta. Incearca cu unele de firma si ai sa vezi. (sa nu fie resapate) Semiremorca de la camioane nu este fabricata de acelasi constructor, in acelasi interval de timp. Din aceasta cauza difera. Iar pe semiremorca nu este nici tractiune, nici directie. Pe capul tractor spatele are tractiune si faat directie si in unele cazuri si spatele are directie pe o osie.
Acele anvelope de F1 dupa ce se termina concursul le arunca la gunoi. Tu ce vrei sa spui, daca anvelopa este tocita ai aderenta mai buna? Afirmatia facuta de tine ca anvelopele de iarna sunt o pacaleala economica este zero, nu ai nicio dovada, nu esti o persoana autorizata in acest domeniu, este pur si simplu parerea ta. Eu am anvelope de iarna si se simte diferenta. Daca tu nu o simti este problema ta. Incearca cu unele de firma si ai sa vezi. (sa nu fie resapate) Semiremorca de la camioane nu este fabricata de acelasi constructor, in acelasi interval de timp. Din aceasta cauza difera. Iar pe semiremorca nu este nici tractiune, nici directie. Pe capul tractor spatele are tractiune si faat directie si in unele cazuri si spatele are directie pe o osie.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Costin
Tu esti persoana autorizata in domeniu?
Realizezi ca te contrazici si i-ai dat dreptate lui Andrei11 cu afirmatia asta, nu?
Inainte sa raspunzi, te invit sa citesti art. I.18 din regulamentul forumului.
anndrei wrote:
[...]nu esti o persoana autorizata in acest domeniu, este pur si simplu parerea ta. Eu am anvelope de iarna si se simte diferenta.
Tu esti persoana autorizata in domeniu?
anndrei wrote:
Iar pe semiremorca nu este nici tractiune, nici directie. Pe capul tractor spatele are tractiune si faat directie si in unele cazuri si spatele are directie pe o osie.
Realizezi ca te contrazici si i-ai dat dreptate lui Andrei11 cu afirmatia asta, nu?
Inainte sa raspunzi, te invit sa citesti art. I.18 din regulamentul forumului.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
anndrei
Domnule costin dvs. ce credeti: aderenta mai buna cu o anvelopa noua sau cu una de nu se mai vad zimtii?
Nu sunt persoana autorizata dar prin spusele mele nu contrazic persoanele autorizate (RAR + inginerii de la firmele constructoare de masini) pe cand colegul andrei11 asta face!
Nu ma contrazic! La masina directie fata, tractiune fata. La camion Directie fata, tractiune spate! Sunt lucruri diferite.
Domnule costin dvs. ce credeti: aderenta mai buna cu o anvelopa noua sau cu una de nu se mai vad zimtii?
Nu sunt persoana autorizata dar prin spusele mele nu contrazic persoanele autorizate (RAR + inginerii de la firmele constructoare de masini) pe cand colegul andrei11 asta face!
Nu ma contrazic! La masina directie fata, tractiune fata. La camion Directie fata, tractiune spate! Sunt lucruri diferite.
- neb1
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
andrei11
Hai să le luăm pe rând și cu calm :
1) Evident că o anvelopă în cotele normale de uzură se comportă bine față de o anvelopă uzată. O anvelopă uzată este predispusă a face explozie. Și chiar face la un moment dat. Nu discutăm acum de ce, dar cred că e evident.
2) Ghinionul tău, am făcut Politehnica bucureșteană - profilul mecanic - și într-unul din anii superiori ( parcă anul IV ) am avut curs ( 26 ședințe a 3 ore fiecare ) de tractoare și automobile. În cadrul cursului am avut și capitole separate de anvelope / uleiuri și benzine. Alt ghinion, deși facultatea am făcut-o în Socialismul decadent îți spun că o anvelopă se comportă fix la fel și în Comunism și în Capitalism. Ghinion.
Cursul ăsta de tractoare și automobile - tot ghinionul tău - a fost plin numai de ecuații diferențiale, fizică superioară, rezistență, chimie. Să nu-ți închipui că venea cineva cu un bețigaș și descria anvelopa în cuvinte. Și iar ghinion, examenul a fost unul complex, scris + oral + probă de laborator. În proba de laborator trebuia să dedectezi o fisură într-un pinion / ax / o uzură normală sau anormală, o abatere de la cotele de reparații, etc. Am uitat să spun că în afară de cele 3 ore săptămânale de curs aveam și două ore de laborator.
3) Alt ghinion de-al tău, paralel cu acest curs de tractoare și automobile am avut și un curs de 13 ședințe de motoare termice ( o ședință = 3 ore ) plus 2 ore de laborator. Cu examen separat față de cel de tractoare și automobile. ( oral )
Așa că pot să-ți spun că am copetența necesară pentru a susține două lucruri :
a) Pe puntea din față și puntea din spate trebuie să ai anvelope de profile diferite pentru că puntea din față și cea din spate au roluri diferite.
Valabil și pentru cei cu tracțiunea pe față, pe spate sau integrală. Cele 3 tipuri de autovehicole trebuie dotate cu anvelope specifice față / spate. Repet, fața diferite de spate.
b) Anvelopele de iarnă te ajută prea puțin față de cele de vară. Diferența este insesizabilă. Cine se bazează că are anvelope de iarnă și conduce pe ghiață / polei ca și cum ar fi vara se va păcăli cu siguranță. Ghinionul e că în această păcăleală de cele mai multe ori îi antrenează și pe alți nevinovați.
3) Ai spus că semiremorca nu este fabricată de același constructor care fabrică capul tractor și nici în același timp. Ok, și ce legătură există între aceste elemente ? Îți spun cu siguranță că cel ce construiește semiremorca o echipează cu anvelope de la un producător consacrat de anvelope, constructorul de semiremorci nu o să fabrice în veci și anvelope. La fel și capul tractor. Echiparea cu anvelope al capului tractor se face de un producător consacrat de anvelope și nu de producătorul capului tractor. Ce, Mercedes / BMW / etc fabrică și anvelope ? N-aș crede...
______________
# neb 1 poza e clară. Puțină teorie. Dacă rulăm pe drum uscat și cu o înclinare axială normală teoretic anvelopa trebuie să fie "linsă" ( fără șănțulețe ) Asta pentru ca suprafața de contact între anvelopă și calea de rulare să fie maximă. ( Aderență maximă ) Greutatea mașinii asigură de la sine forța de frecare necesară pentru ca mașina să se deplaseze / să nu derapeze în curbe.
Dar ce te faci când plouă ? Apa trebuie eliminată cumva de sub anvelopă. Pentru aceasta sunt acele șănțulețe. La automobilele noastre se face un compromis, nu poți să ai un set de anvelope pentru drum uscat și altul atunci când plouă.
___________
Anvelopele de iarnă
Anvelopele de iarnă sunt făcute dintr-un material mai elastic la frig, ceea ce asigură o deformare mai mare a anvelopei de iarnă în contact cu asfaltul, adică o aderență mai mare decât cu anvelopa de vară care e mai rigidă la frig. Șănțulețele sunt mai pronunțate pentru că se presupune că iarna ninge / există zăpadă pe carosabil.
Problema e dacă dai de ghiață / de polei. Aici diferența între profilul vară / iarnă este insesizabil. Mulți - foarte mulți - se păcălesc crezând că dacă ai anvelope de iarnă poți merge pe ghiață / polei ca vara.
_______________
Nimeni nu pune accentul pe temperatura de 7 * Celsius. Cu sau fără zăpadă, uscat sau umed daca temperatura e mai mare de 7 * ar trebui să avem anvelope de vară, dacă e sub 7 * de iarnă. Dacă avem ghinion să întâlnim ghiață / polei e prea puțin important ce fel de anvelope avem. Importante sunt viteza și stilul de condus.
_________________
Cei mai mulți producători de anvelope susțin că o anvelopă de iarnă are un spațiu de frânare mai scurt cu 5 m liniari la o sută de metri liniari. Asta e valabil la frânarea de urgență ( nu se spune ). Să fim serioși, ce viteză trebuie să avem ca să frânăm o sută de metri ? La o frânare normală distanța de frânare e cvasi egală, dacă frânăm aproximativ în 25 de m cel cu anvelope de iarnă se va opri cu un metru înaintea noastră. Asta teoretic.
Hai să le luăm pe rând și cu calm :
1) Evident că o anvelopă în cotele normale de uzură se comportă bine față de o anvelopă uzată. O anvelopă uzată este predispusă a face explozie. Și chiar face la un moment dat. Nu discutăm acum de ce, dar cred că e evident.
2) Ghinionul tău, am făcut Politehnica bucureșteană - profilul mecanic - și într-unul din anii superiori ( parcă anul IV ) am avut curs ( 26 ședințe a 3 ore fiecare ) de tractoare și automobile. În cadrul cursului am avut și capitole separate de anvelope / uleiuri și benzine. Alt ghinion, deși facultatea am făcut-o în Socialismul decadent îți spun că o anvelopă se comportă fix la fel și în Comunism și în Capitalism. Ghinion.
Cursul ăsta de tractoare și automobile - tot ghinionul tău - a fost plin numai de ecuații diferențiale, fizică superioară, rezistență, chimie. Să nu-ți închipui că venea cineva cu un bețigaș și descria anvelopa în cuvinte. Și iar ghinion, examenul a fost unul complex, scris + oral + probă de laborator. În proba de laborator trebuia să dedectezi o fisură într-un pinion / ax / o uzură normală sau anormală, o abatere de la cotele de reparații, etc. Am uitat să spun că în afară de cele 3 ore săptămânale de curs aveam și două ore de laborator.
3) Alt ghinion de-al tău, paralel cu acest curs de tractoare și automobile am avut și un curs de 13 ședințe de motoare termice ( o ședință = 3 ore ) plus 2 ore de laborator. Cu examen separat față de cel de tractoare și automobile. ( oral )
Așa că pot să-ți spun că am copetența necesară pentru a susține două lucruri :
a) Pe puntea din față și puntea din spate trebuie să ai anvelope de profile diferite pentru că puntea din față și cea din spate au roluri diferite.
Valabil și pentru cei cu tracțiunea pe față, pe spate sau integrală. Cele 3 tipuri de autovehicole trebuie dotate cu anvelope specifice față / spate. Repet, fața diferite de spate.
b) Anvelopele de iarnă te ajută prea puțin față de cele de vară. Diferența este insesizabilă. Cine se bazează că are anvelope de iarnă și conduce pe ghiață / polei ca și cum ar fi vara se va păcăli cu siguranță. Ghinionul e că în această păcăleală de cele mai multe ori îi antrenează și pe alți nevinovați.
3) Ai spus că semiremorca nu este fabricată de același constructor care fabrică capul tractor și nici în același timp. Ok, și ce legătură există între aceste elemente ? Îți spun cu siguranță că cel ce construiește semiremorca o echipează cu anvelope de la un producător consacrat de anvelope, constructorul de semiremorci nu o să fabrice în veci și anvelope. La fel și capul tractor. Echiparea cu anvelope al capului tractor se face de un producător consacrat de anvelope și nu de producătorul capului tractor. Ce, Mercedes / BMW / etc fabrică și anvelope ? N-aș crede...
______________
# neb 1 poza e clară. Puțină teorie. Dacă rulăm pe drum uscat și cu o înclinare axială normală teoretic anvelopa trebuie să fie "linsă" ( fără șănțulețe ) Asta pentru ca suprafața de contact între anvelopă și calea de rulare să fie maximă. ( Aderență maximă ) Greutatea mașinii asigură de la sine forța de frecare necesară pentru ca mașina să se deplaseze / să nu derapeze în curbe.
Dar ce te faci când plouă ? Apa trebuie eliminată cumva de sub anvelopă. Pentru aceasta sunt acele șănțulețe. La automobilele noastre se face un compromis, nu poți să ai un set de anvelope pentru drum uscat și altul atunci când plouă.
___________
Anvelopele de iarnă
Anvelopele de iarnă sunt făcute dintr-un material mai elastic la frig, ceea ce asigură o deformare mai mare a anvelopei de iarnă în contact cu asfaltul, adică o aderență mai mare decât cu anvelopa de vară care e mai rigidă la frig. Șănțulețele sunt mai pronunțate pentru că se presupune că iarna ninge / există zăpadă pe carosabil.
Problema e dacă dai de ghiață / de polei. Aici diferența între profilul vară / iarnă este insesizabil. Mulți - foarte mulți - se păcălesc crezând că dacă ai anvelope de iarnă poți merge pe ghiață / polei ca vara.
_______________
Nimeni nu pune accentul pe temperatura de 7 * Celsius. Cu sau fără zăpadă, uscat sau umed daca temperatura e mai mare de 7 * ar trebui să avem anvelope de vară, dacă e sub 7 * de iarnă. Dacă avem ghinion să întâlnim ghiață / polei e prea puțin important ce fel de anvelope avem. Importante sunt viteza și stilul de condus.
_________________
Cei mai mulți producători de anvelope susțin că o anvelopă de iarnă are un spațiu de frânare mai scurt cu 5 m liniari la o sută de metri liniari. Asta e valabil la frânarea de urgență ( nu se spune ). Să fim serioși, ce viteză trebuie să avem ca să frânăm o sută de metri ? La o frânare normală distanța de frânare e cvasi egală, dacă frânăm aproximativ în 25 de m cel cu anvelope de iarnă se va opri cu un metru înaintea noastră. Asta teoretic.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
anndrei
Strict pe poza, acel autobuz nu are ce cauta in traseu cu acea anvelopa si nu poate nega nimeni asta!
Normal ca nu poti merge iarna ca vara indiferent de anvelopa.
M-am referit ca un producator echipeaza cu anvelope X iar alt producator (semiremorca de ex.) echipeaza cu Y. Din acest motiv au alte profiluri. Si daca este cum spui tu oare de ce Maybach nu incalta masinile cu anveope de un fel pe fata si de alt fel pe spate. Ca la cat costa masina aia si-ar permite.
Il rog pe Andrei11 sau pe alt user care stie sa imi explice si mie pentru ce sunt cele 6 infundaturi rotunde in flancul anvelopei. Si la Continental erau prezente.
Strict pe poza, acel autobuz nu are ce cauta in traseu cu acea anvelopa si nu poate nega nimeni asta!
Normal ca nu poti merge iarna ca vara indiferent de anvelopa.
M-am referit ca un producator echipeaza cu anvelope X iar alt producator (semiremorca de ex.) echipeaza cu Y. Din acest motiv au alte profiluri. Si daca este cum spui tu oare de ce Maybach nu incalta masinile cu anveope de un fel pe fata si de alt fel pe spate. Ca la cat costa masina aia si-ar permite.
Il rog pe Andrei11 sau pe alt user care stie sa imi explice si mie pentru ce sunt cele 6 infundaturi rotunde in flancul anvelopei. Si la Continental erau prezente.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
andrei11
La astea te referi ?
La astea te referi ?
12-30-2017 11-12-37 PM.jpg (103.09 KB; downloaded 3313 times)
- anndrei
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
andrei11
Din start spun că nu mă pricep la construcția anvelopelor.
Părere de pe margine :
După ce a ieșit de pe banda de fabricație anvelopa nu era echilbrată static / posibil dinamic din cauza unor erori de turnare. S-a scos o cantitate de material pentru echilibrare perfectă. Din poză se vede că cele 6 decupaje sunt egal repartizate, sunt făcute de profesioniști.
Pe de altă parte aceste anvelope probabil au un regim mai restrictiv de exploatare, de aceea au fost vândute pentru autobuze urbane, unde viteza de deplasare / încărcarea pe anvelopă sunt mai mici decât la un autocar / un autotren.
Repet, nu mă pricep la fabricat anvelope, este părerea mea proprie.
Din start spun că nu mă pricep la construcția anvelopelor.
Părere de pe margine :
După ce a ieșit de pe banda de fabricație anvelopa nu era echilbrată static / posibil dinamic din cauza unor erori de turnare. S-a scos o cantitate de material pentru echilibrare perfectă. Din poză se vede că cele 6 decupaje sunt egal repartizate, sunt făcute de profesioniști.
Pe de altă parte aceste anvelope probabil au un regim mai restrictiv de exploatare, de aceea au fost vândute pentru autobuze urbane, unde viteza de deplasare / încărcarea pe anvelopă sunt mai mici decât la un autocar / un autotren.
Repet, nu mă pricep la fabricat anvelope, este părerea mea proprie.
📖 Pagination options