Topic: Discuții diverse
4065 posts, 987660 views
📖 Pagination options
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
barbuandrei
Zofei , Pentru cunostiinta ta , nu mai esti raspunzator pentru consumul de motorina , fie el mai mic sau mai mare decat ar trebui. In al doilea sunt multe cazuri care se intampla in fiecare zi in oras (ca exemplu iti pot da liniile 268 si 668 ; 61 si 62 ; 91 si 96 ; 136 , 137 si 138 ; 162 si 163 ; 136 ; 168 ; 312 s.a.m.d. ) Acestea sunt linii in care in fiecare zi se pierd curse , nu din cauza traficului , ci din cauza soferilor care prefera sa circule cu viteza redusa pentru a castiga timp in raport cu itinerariul.
Zofei , Pentru cunostiinta ta , nu mai esti raspunzator pentru consumul de motorina , fie el mai mic sau mai mare decat ar trebui. In al doilea sunt multe cazuri care se intampla in fiecare zi in oras (ca exemplu iti pot da liniile 268 si 668 ; 61 si 62 ; 91 si 96 ; 136 , 137 si 138 ; 162 si 163 ; 136 ; 168 ; 312 s.a.m.d. ) Acestea sunt linii in care in fiecare zi se pierd curse , nu din cauza traficului , ci din cauza soferilor care prefera sa circule cu viteza redusa pentru a castiga timp in raport cu itinerariul.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
anndrei
Zofei, eu nu cred ca exista buton separat pentru pornirea/oprirea caldurii doar in salon! Soferii in cabina clar aveau caldura pentru ca se simtea cand a deschis usa sa urce dupa efectuarea cumparaturilor in timpul programului si mai era si intarziat cateva minute. Dupa mine ar trebui trimis acasa cateva luni sa se relaxeze si sa ii vina cheful de munca.
Zofei, eu nu cred ca exista buton separat pentru pornirea/oprirea caldurii doar in salon! Soferii in cabina clar aveau caldura pentru ca se simtea cand a deschis usa sa urce dupa efectuarea cumparaturilor in timpul programului si mai era si intarziat cateva minute. Dupa mine ar trebui trimis acasa cateva luni sa se relaxeze si sa ii vina cheful de munca.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
anndrei
,,Off topic" Costin ce frumos arata MAN-ul din poza ta de profil, mult mai bine decat acel autodromo. Mai bine luau sasiul cu tot cu caroserie de MAN si iesea ceva mult mai bun dar mai scump.
,,Off topic" Costin ce frumos arata MAN-ul din poza ta de profil, mult mai bine decat acel autodromo. Mai bine luau sasiul cu tot cu caroserie de MAN si iesea ceva mult mai bun dar mai scump.
- zofei.2006
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
zofei.2006
Domnule barbuandrei fiecare linie de autobuz are un anumit consum stabilit de garaj. De exemplu sa zicem ca pentru 10 curse in linia 137 tu trebuie sa alimentezi cu 80 de litri iar tu bagi 100 de litri, nimeni din conducerea garajului nu va avea nimic de obiectat ???? By the way cursele se pierd din cauza traficului nu ca asa vor soferi sa arda gazul pe la capat. Fa o cursa in 182 sa vedem daca in 2 ore reusesti sa ajungi inapoi la Institul Oncologic....
Intereseaza-te si mai vorbim dupa.
Domnule barbuandrei fiecare linie de autobuz are un anumit consum stabilit de garaj. De exemplu sa zicem ca pentru 10 curse in linia 137 tu trebuie sa alimentezi cu 80 de litri iar tu bagi 100 de litri, nimeni din conducerea garajului nu va avea nimic de obiectat ???? By the way cursele se pierd din cauza traficului nu ca asa vor soferi sa arda gazul pe la capat. Fa o cursa in 182 sa vedem daca in 2 ore reusesti sa ajungi inapoi la Institul Oncologic....
anndrei wrote:
Zofei, eu nu cred ca exista buton separat pentru pornirea/oprirea caldurii doar in salon!
Intereseaza-te si mai vorbim dupa.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
andrei11
Eu cred că orarul curselor trebuie conceput funcție de situațiile concrete din teren și nu gândite din birou.
Și mai cred că trebuie ținut cont de toți parametrii care contribuie la calcularea consumului real. Am impresia că litrii de motorină tot din birou sunt calculați.
Eu cred că orarul curselor trebuie conceput funcție de situațiile concrete din teren și nu gândite din birou.
Și mai cred că trebuie ținut cont de toți parametrii care contribuie la calcularea consumului real. Am impresia că litrii de motorină tot din birou sunt calculați.
- ClaudiuL
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
ClaudiuL
De aceia se achizitioneaza autobuze cu facilitatea de numarare a calatorilor.
Cat despre motorina si autobuzele au calculator care spune toate cele, chiar mai multe decat masina din parcare.
De aceia se achizitioneaza autobuze cu facilitatea de numarare a calatorilor.
Cat despre motorina si autobuzele au calculator care spune toate cele, chiar mai multe decat masina din parcare.
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
ikarus13
Bun. Cineva a zis aici ca nu exista buton separat la caldura.Gresit. Poti da drumul la caldura doar in salon sau doar in cabina. Sunt separate
Despre chestia cu motorina. Nu se mai tine cont de consum de mult timp deja. Nu se mai alimenteaza la numarul de curse. Autobuzul se alimenteaza la plin in fiecare zi.
Bun. Cineva a zis aici ca nu exista buton separat la caldura.Gresit. Poti da drumul la caldura doar in salon sau doar in cabina. Sunt separate
Despre chestia cu motorina. Nu se mai tine cont de consum de mult timp deja. Nu se mai alimenteaza la numarul de curse. Autobuzul se alimenteaza la plin in fiecare zi.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Andrei98
Daca s-ar alimenta dupa numarul de curse si autobuzele se blocheaza in trafic, cel mai probabil ar ramane fara motorina pe traseu
Daca s-ar alimenta dupa numarul de curse si autobuzele se blocheaza in trafic, cel mai probabil ar ramane fara motorina pe traseu
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
anndrei
Unde este amplast acel buton si cum arata? Chestia cu motorina nu este buna. Inseamna ca soferii isi pot alimenta propriile masini si buzunare cu cat vor ei.
Unde este amplast acel buton si cum arata? Chestia cu motorina nu este buna. Inseamna ca soferii isi pot alimenta propriile masini si buzunare cu cat vor ei.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Andrei98
Nu prea cred. Se poate monitoriza foarte usor ce se intampla cu motorina si nu cred ca se mai risca cineva.
Nu prea cred. Se poate monitoriza foarte usor ce se intampla cu motorina si nu cred ca se mai risca cineva.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
anndrei
Ma bucur sa aud asta! Dar ma intreb de ce unii soferi de-abea apasa pedala de acceleratie? Oare sa nu polueze? )) Sau le este frica sa mearga mai tare. Si la DAC, Ikarus mergeau cu ele subturate de vibrau din toate incheieturile pentru o amarata de economie. Problema este ca autobuzele s-au schimbat iar soferii au ramas aceeasi in mare parte.
Ma bucur sa aud asta! Dar ma intreb de ce unii soferi de-abea apasa pedala de acceleratie? Oare sa nu polueze? )) Sau le este frica sa mearga mai tare. Si la DAC, Ikarus mergeau cu ele subturate de vibrau din toate incheieturile pentru o amarata de economie. Problema este ca autobuzele s-au schimbat iar soferii au ramas aceeasi in mare parte.
- andrei11
-
Posted:
-
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Andrei98
Pot interveni mai multi factori, cum ar fi timpii largi. Depinde si de linie, dar nu am vazut pe liniile aglomerate sa se mearga incet.
anndrei wrote:
Ma bucur sa aud asta! Dar ma intreb de ce unii soferi de-abea apasa pedala de acceleratie ?
Pot interveni mai multi factori, cum ar fi timpii largi. Depinde si de linie, dar nu am vazut pe liniile aglomerate sa se mearga incet.
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
ikarus13
Inteleg ce apropo tot vrei sa bati cu motorina
Se stie exact fiecare sofer cat alimenteaza. In plus de 3-4 ani rezervoarele au site. Nu se mai fura daca asta tot vrei tu sa spui. Unii "abia apasa acceleratia" datorita itinerarului. In plus unii soferi merg pur si simplu incet.
Inteleg ce apropo tot vrei sa bati cu motorina
Se stie exact fiecare sofer cat alimenteaza. In plus de 3-4 ani rezervoarele au site. Nu se mai fura daca asta tot vrei tu sa spui. Unii "abia apasa acceleratia" datorita itinerarului. In plus unii soferi merg pur si simplu incet.
📖 Pagination options