Topic: Discuții diverse
4065 posts, 990314 views
📖 Pagination options
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Chev Celios
Gabi scuza-ma dar adac eram in locul soferului eu refuzam sa intru pe acolo.Vorbeam si cu ceilalti soferi si "protestam",faceam atentionari la directie despre starea strazii,iar daca lumea comenta ca nu-i mai duc pana la capat le spuneam ca eu nu mai vreau sa intru cu masina acolo.Sa faca si reclamati si sa vina seful sa vada cum este pe acolo.Nici macar pe periferi nu cred ca este asa.
Gabi scuza-ma dar adac eram in locul soferului eu refuzam sa intru pe acolo.Vorbeam si cu ceilalti soferi si "protestam",faceam atentionari la directie despre starea strazii,iar daca lumea comenta ca nu-i mai duc pana la capat le spuneam ca eu nu mai vreau sa intru cu masina acolo.Sa faca si reclamati si sa vina seful sa vada cum este pe acolo.Nici macar pe periferi nu cred ca este asa.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
Pai stiu, situatia e una destul de dificila. Asta este intradevar o problema, dar nu stiu cat le pasa celor "de sus". Saptamana aceasta s-a mai lucrat prin zona, daia 163 a circulat doar intre orele 5-8 si 17-23, in rest intorcand la capatul lui 162. In intervalul 8-17 au lucrat pe Sculptorilor cei cu canalizarea. Problema este una generala pe aproape toate strazile din zona, inclusiv Calea Giulesti de la captul lui 44. Soferilor le este foarte dificil de efectuat cursele. Dimineata, deci am inteles ca apa era mult mai mare. Plus ca de la atata apa masinile au si alte probleme de ordin tehnic. Cu protestele nu stiu cat s-ar putea rezolva ceva, mai ales in conditiile actuale din Romania. Comentezi = out... Si in plus zona este una destul de dificila si d.p.d.v. al unei minoritati a calatorilor.
Chev Celios wrote:
Gabi scuza-ma dar adac eram in locul soferului eu refuzam sa intru pe acolo.Vorbeam si cu ceilalti soferi si "protestam",faceam atentionari la directie despre starea strazii,iar daca lumea comenta ca nu-i mai duc pana la capat le spuneam ca eu nu mai vreau sa intru cu masina acolo.Sa faca si reclamati si sa vina seful sa vada cum este pe acolo.Nici macar pe periferi nu cred ca este asa.
Pai stiu, situatia e una destul de dificila. Asta este intradevar o problema, dar nu stiu cat le pasa celor "de sus". Saptamana aceasta s-a mai lucrat prin zona, daia 163 a circulat doar intre orele 5-8 si 17-23, in rest intorcand la capatul lui 162. In intervalul 8-17 au lucrat pe Sculptorilor cei cu canalizarea. Problema este una generala pe aproape toate strazile din zona, inclusiv Calea Giulesti de la captul lui 44. Soferilor le este foarte dificil de efectuat cursele. Dimineata, deci am inteles ca apa era mult mai mare. Plus ca de la atata apa masinile au si alte probleme de ordin tehnic. Cu protestele nu stiu cat s-ar putea rezolva ceva, mai ales in conditiile actuale din Romania. Comentezi = out... Si in plus zona este una destul de dificila si d.p.d.v. al unei minoritati a calatorilor.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
Dacă şoferul nu efectuează traseul e bun de plată, i se taie cursa şi mai şi riscă să rămână fără loc de muncă (atât aşteaptă direcţiunea). Mai nou, se dau avertismente la greu pentru şoferii care nu opresc în staţii pe traseul de acces/retragere, pentru persoane în cabină ş.a..
Dacă şoferul nu efectuează traseul e bun de plată, i se taie cursa şi mai şi riscă să rămână fără loc de muncă (atât aşteaptă direcţiunea). Mai nou, se dau avertismente la greu pentru şoferii care nu opresc în staţii pe traseul de acces/retragere, pentru persoane în cabină ş.a..
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Chev Celios
Da in perioada asta cam greu se pot face ceva de gen proteste dar daca ar trimite sesizari zilnice soferi la ETA poate ar lua si ei o decizie intelepta.Soferi de la Floresaca au facut poze ei insasi si le-au trimis la Directie,ETA si au reusit sa ii faca pe sefi sa trimita la plombarea strazilor Radovanu si Maior Bancila de pe linia 282.Gabi poate ar trebui sa vorbesti cu soferi (ca vad ca te duci aproape zilnic pe acolo si poate le dai un CD cu pozele pose de tine sa le trimita la ETA,si poate si o reclamatie din partea ta catre RATB.
Statiile pe acces/retragere nu mai sunt obligatori de cand cu prostestul de la 1 Aprilie si astfel revizori nu mai bantuie orasul cum bantuiau mai pe la inceputul anului,de fapt nu mai bantuie de loc .Stiu cazuri de soferi care au avut raport pentru ca stateau cu coatele pe volan la semafor.
Da in perioada asta cam greu se pot face ceva de gen proteste dar daca ar trimite sesizari zilnice soferi la ETA poate ar lua si ei o decizie intelepta.Soferi de la Floresaca au facut poze ei insasi si le-au trimis la Directie,ETA si au reusit sa ii faca pe sefi sa trimita la plombarea strazilor Radovanu si Maior Bancila de pe linia 282.Gabi poate ar trebui sa vorbesti cu soferi (ca vad ca te duci aproape zilnic pe acolo si poate le dai un CD cu pozele pose de tine sa le trimita la ETA,si poate si o reclamatie din partea ta catre RATB.
Statiile pe acces/retragere nu mai sunt obligatori de cand cu prostestul de la 1 Aprilie si astfel revizori nu mai bantuie orasul cum bantuiau mai pe la inceputul anului,de fapt nu mai bantuie de loc .Stiu cazuri de soferi care au avut raport pentru ca stateau cu coatele pe volan la semafor.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Costin
Aceste strazi nu cumva sunt in administratia primariei capitalei? Ma refer la Sculptorilor, Rasadintei si Giulesti
Aceste strazi nu cumva sunt in administratia primariei capitalei? Ma refer la Sculptorilor, Rasadintei si Giulesti
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
E cumva o glumă? Începusem să cred că se doreşte transport civilizat în Bucureşti.
Chev Celios wrote:
Statiile pe acces/retragere nu mai sunt obligatori de cand cu prostestul de la 1 Aprilie
E cumva o glumă? Începusem să cred că se doreşte transport civilizat în Bucureşti.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Chev Celios
Nu este nici o gluma Dragos. Daca s-ar fi vrut un transport de noapte ar fi bagat cateva linii de noapte adevarate. De fapt eu as avea un plan pentru transportul de noapte buna dar trebuie o groaza de bani.
Nu este nici o gluma Dragos. Daca s-ar fi vrut un transport de noapte ar fi bagat cateva linii de noapte adevarate. De fapt eu as avea un plan pentru transportul de noapte buna dar trebuie o groaza de bani.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
Pentru transportul de noapte bun trebuie staţii pe traseu pentru liniile 8xx şi să le poată folosi toată lumea.
Pentru transportul de noapte bun trebuie staţii pe traseu pentru liniile 8xx şi să le poată folosi toată lumea.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dominatrix
Problema cu liniile de noapte de genul 8XX este ca traseul lor e in functie de domiciliul celor pe care ii transporta, deci nu sunt acoperite traseele care ar putea avea ceva cerere noaptea. Adevarul e ca e rusinos ca o capitala asa-zis europeana cu 2 milione de locuitori sa nu aiba transport public noaptea, dar si taximetristii trebuie sa manance o paine, nu?
In privinta efectuarii statiilor pe acces/retragere, eu sunt de acord ca autobuzele sa nu faca aceste statii, pentru a ajunge mai devreme la garaj (deci implicit s-ar reduce costurile de operare: motorina, ore platite soferilor etc.). Normal ca economia ar fi mica pe autobuz, dar la un parc de 1200 - 1300 de autobuze s-ar simti diferenta. La troleibuze si tramvaie in schimb, ar trebui sa se faca toate statiile pe traseele de acces/retragere, fiindca oricum nu au cum sa o ia "pe scurtatura". Nu ca acum, cand unii fac statii si altii nu, dupa cum vor ei.
Problema cu liniile de noapte de genul 8XX este ca traseul lor e in functie de domiciliul celor pe care ii transporta, deci nu sunt acoperite traseele care ar putea avea ceva cerere noaptea. Adevarul e ca e rusinos ca o capitala asa-zis europeana cu 2 milione de locuitori sa nu aiba transport public noaptea, dar si taximetristii trebuie sa manance o paine, nu?
In privinta efectuarii statiilor pe acces/retragere, eu sunt de acord ca autobuzele sa nu faca aceste statii, pentru a ajunge mai devreme la garaj (deci implicit s-ar reduce costurile de operare: motorina, ore platite soferilor etc.). Normal ca economia ar fi mica pe autobuz, dar la un parc de 1200 - 1300 de autobuze s-ar simti diferenta. La troleibuze si tramvaie in schimb, ar trebui sa se faca toate statiile pe traseele de acces/retragere, fiindca oricum nu au cum sa o ia "pe scurtatura". Nu ca acum, cand unii fac statii si altii nu, dupa cum vor ei.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Chev Celios
Pentru transportul de noapte o idee ar fi sa se faca 4 garaje in N-S-E-V si si sa se cumpere in jur de 500 de midibuze,iar incepuand cu orele 22:45 ce masini se retrag sa fie inlocuite cu midibuze.Asta insa nu pe toate liniile.De exemplu intre 168/268/368 sa circule noapte decat 268 si 368,iar la trolebuze sa intre tot midibuze in loc si sa pastreze indicatuvul acestora.La tramvaie se intre lini de noapte cu indicativul 8XX si sa circule pe traseul linie de tramvai cat se poate de mult,unele stati chiar sa le faca la peronul liniei.Desigur un astfel de plan e irealizabil in ziua de azi pentru ca implica costuri destul de mari,dar daca se vrea cu adevarat un transport civilizat se pot gasi bani pentru asa ceva.
Pentru transportul de noapte o idee ar fi sa se faca 4 garaje in N-S-E-V si si sa se cumpere in jur de 500 de midibuze,iar incepuand cu orele 22:45 ce masini se retrag sa fie inlocuite cu midibuze.Asta insa nu pe toate liniile.De exemplu intre 168/268/368 sa circule noapte decat 268 si 368,iar la trolebuze sa intre tot midibuze in loc si sa pastreze indicatuvul acestora.La tramvaie se intre lini de noapte cu indicativul 8XX si sa circule pe traseul linie de tramvai cat se poate de mult,unele stati chiar sa le faca la peronul liniei.Desigur un astfel de plan e irealizabil in ziua de azi pentru ca implica costuri destul de mari,dar daca se vrea cu adevarat un transport civilizat se pot gasi bani pentru asa ceva.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
500 de midibuze?! 25 probabil ar fi suficiente, cate 1-2 pe cateva trasee lungi,la 30 de minute interval.
500 de midibuze?! 25 probabil ar fi suficiente, cate 1-2 pe cateva trasee lungi,la 30 de minute interval.
- DeSimon
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
DeSimon
Ar fi inca o cheltuiere inutila. Dece sa nu circule noaptea autobuze obisnuite (Citaro) ?
Ar fi inca o cheltuiere inutila. Dece sa nu circule noaptea autobuze obisnuite (Citaro) ?
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Chev Celios
Mai trebuiesc si ele intretinute.Nu va da-ti seama cum ar arata si ce uzura ar avea daca ar circula 24 de ore din 24 /7 zile din 7,plus ca nu cred ca noaptea se justifica circulatia unui Citaro la fluxul de calatori.
Mai trebuiesc si ele intretinute.Nu va da-ti seama cum ar arata si ce uzura ar avea daca ar circula 24 de ore din 24 /7 zile din 7,plus ca nu cred ca noaptea se justifica circulatia unui Citaro la fluxul de calatori.
- DeSimon
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
DeSimon
N-ar trebui sa circule autobuzele 24 din 24 si 7 din 7. Ar fi nevoie de putine autobuze, deci ar putea fiecare autobuz sa circule doar o noapte pe o saptamana, sau chiar o noapte la doua saptamani.
Probabil nu se justifica circulatia noaptea a un citaro pentru fluxul de calatori, dar nici nu cred ca s-ar justifica cumpararea a midibuze pentru a economiza motorina.
N-ar trebui sa circule autobuzele 24 din 24 si 7 din 7. Ar fi nevoie de putine autobuze, deci ar putea fiecare autobuz sa circule doar o noapte pe o saptamana, sau chiar o noapte la doua saptamani.
Probabil nu se justifica circulatia noaptea a un citaro pentru fluxul de calatori, dar nici nu cred ca s-ar justifica cumpararea a midibuze pentru a economiza motorina.
📖 Pagination options