Topic: Discuții diverse
4065 posts, 987659 views
📖 Pagination options
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
ikarus13
O să se mai ducă la Obregia 4 autobuze dar nu neaapărat de la Ferentari. Încă nu s-au mai trimis dar ăștia de la Obregia circulă fără mașini și chiar au nevoie. Asta nu s-ar fi întâmplat dacă nu ar fi avut așa multe defecte dar ce să mai zic...RATB.
Hoffmeister wrote:
Care sunt celelalte 4 autobuze care au fost transferate de la Autobaza Ferentari la Autobaza Obregia? Până acum, l-am văzut doar pe 4800 turat în general pe 381.
O să se mai ducă la Obregia 4 autobuze dar nu neaapărat de la Ferentari. Încă nu s-au mai trimis dar ăștia de la Obregia circulă fără mașini și chiar au nevoie. Asta nu s-ar fi întâmplat dacă nu ar fi avut așa multe defecte dar ce să mai zic...RATB.
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Der Hofmeister
Ar fi bine să fie transferate autobuze de la autobazele cu un parc circulant cât mai mare, gen Ferentari și Titan. Mai ales că acestea au primit suficiente vehicule în 2011, așa că au de unde să dea. Bine, dacă e bătaie de joc, ar putea transfera de la Militari sau de la Nordului. Sau de la Alexandria, care are probleme cu parcul din cauza celor 5 linii grele, care înghit foarte multe autobuze - 105, 117, 122, 226, 385.
Ar fi bine să fie transferate autobuze de la autobazele cu un parc circulant cât mai mare, gen Ferentari și Titan. Mai ales că acestea au primit suficiente vehicule în 2011, așa că au de unde să dea. Bine, dacă e bătaie de joc, ar putea transfera de la Militari sau de la Nordului. Sau de la Alexandria, care are probleme cu parcul din cauza celor 5 linii grele, care înghit foarte multe autobuze - 105, 117, 122, 226, 385.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
Mai este şi întrebare oarecum retorică, de ce Obregia a reuşit să pună "pe butuci" foarte multe din autobuze !?! Deşi este cea mai modernă autobază a RATB, cred că este campioană la "distrus" autobuzele (motoare căzute ireparabil, cutii de viteză, sisteme de frânare distruse, instalaţii AC nefuncţionale s.a....).
Mai este şi întrebare oarecum retorică, de ce Obregia a reuşit să pună "pe butuci" foarte multe din autobuze !?! Deşi este cea mai modernă autobază a RATB, cred că este campioană la "distrus" autobuzele (motoare căzute ireparabil, cutii de viteză, sisteme de frânare distruse, instalaţii AC nefuncţionale s.a....).
- florin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
florin
Ţinând cont de subfinanţarea cronică nu ştiu de ce vă miraţi. Se ştie că nu mai sunt bani nici măcar pentru consumabile ieftine (ulei la tramvaie), mai mult ca sigur la fel e şi la autobuze. În ultima vreme am remarcat câteva autobuze cu puternic miros de ulei ars, înecăcios, care pătrunde şi în salon. E clar că ceva nu e în regulă, dar trag de ele până crapă probabil.
Ţinând cont de subfinanţarea cronică nu ştiu de ce vă miraţi. Se ştie că nu mai sunt bani nici măcar pentru consumabile ieftine (ulei la tramvaie), mai mult ca sigur la fel e şi la autobuze. În ultima vreme am remarcat câteva autobuze cu puternic miros de ulei ars, înecăcios, care pătrunde şi în salon. E clar că ceva nu e în regulă, dar trag de ele până crapă probabil.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Victor92
De la Militari nu prea ai ce sa transferi pentru ca ei, si asa, se afla cu parcul la limita. La ora de varf daca sunt in garaj 5-maxim 10 autobuze...Probleme mai grave sunt la Nordului si la Titan. Aici exista un surplus de autobuze...sa nu mai zic ca cei de la Nordului au retrageri la orele 14 sau 15 din liniile 123 sau 182 pentru a-si duce autobuzul la autobaza si soferii sa plece acasa cu masina personala...
Hoffmeister wrote:
Bine, dacă e bătaie de joc, ar putea transfera de la Militari sau de la Nordului.
De la Militari nu prea ai ce sa transferi pentru ca ei, si asa, se afla cu parcul la limita. La ora de varf daca sunt in garaj 5-maxim 10 autobuze...Probleme mai grave sunt la Nordului si la Titan. Aici exista un surplus de autobuze...sa nu mai zic ca cei de la Nordului au retrageri la orele 14 sau 15 din liniile 123 sau 182 pentru a-si duce autobuzul la autobaza si soferii sa plece acasa cu masina personala...
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Chev Celios
Am trecut aseara pe Centura si e curtea la Evobus plina ochi de Citaro.
Am trecut aseara pe Centura si e curtea la Evobus plina ochi de Citaro.
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Der Hofmeister
Cred și eu că e plină, având în vedere modul în care își bat ăștia din RATB joc de ele.
Chev Celios wrote:
Am trecut aseara pe Centura si e curtea la Evobus plina ochi de Citaro.
Cred și eu că e plină, având în vedere modul în care își bat ăștia din RATB joc de ele.
- Robert24
-
Posted:
-
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
georgica2704
As propune altceva: linia 312 pasata la Ferentari , la fel si linia 471 in schimb Titanul ar prelua ture in 634 alaturi de Ferentari.
Hoffmeister wrote:
Ar fi bine să fie transferate autobuze de la autobazele cu un parc circulant cât mai mare, gen Ferentari și Titan. Mai ales că acestea au primit suficiente vehicule în 2011, așa că au de unde să dea. Bine, dacă e bătaie de joc, ar putea transfera de la Militari sau de la Nordului. Sau de la Alexandria, care are probleme cu parcul din cauza celor 5 linii grele, care înghit foarte multe autobuze - 105, 117, 122, 226, 385.
As propune altceva: linia 312 pasata la Ferentari , la fel si linia 471 in schimb Titanul ar prelua ture in 634 alaturi de Ferentari.
- hADRIAN
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
hADRIAN
In aceasta dimineata 4895 aflat pe 139 era la piata Rahova cu usa de la cabina deschisa IN MERS
Pe langa gerul care este afara, cum a facut sa meraga masina cu o usa deschisa?
In aceasta dimineata 4895 aflat pe 139 era la piata Rahova cu usa de la cabina deschisa IN MERS
Pe langa gerul care este afara, cum a facut sa meraga masina cu o usa deschisa?
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Chev Celios
Este foarte simplu.Exista o siguranta in panoul de deasupra usi care anuleaza acesta chestie pe fiecare usa.Deja nu ma mai mira masini ca merg cu vro usa deschisa.
Este foarte simplu.Exista o siguranta in panoul de deasupra usi care anuleaza acesta chestie pe fiecare usa.Deja nu ma mai mira masini ca merg cu vro usa deschisa.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Tom
Ieri, autobuzul facea curse in timp. Monitorul din spatele cabinei arata data 20.11.2008, iar ora 17 afara era la el pe la miezul noptii. Daca-l mai prind si astazi, il pozez.
Ieri, autobuzul facea curse in timp. Monitorul din spatele cabinei arata data 20.11.2008, iar ora 17 afara era la el pe la miezul noptii. Daca-l mai prind si astazi, il pozez.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
Cei care se ocupă de colantarea autobuzelor omit să mai decupeze din reclame zona afisajului şi lampile din zona lunetelor! Sunt foarte multe autobuze colantate aşa şi ziua trebuie să intuieşti linia pe care circulă autobuzul respectiv (în cazul în care afişajele funcţionează). În plus eventual şi numărul de inventar al vehiculului ar trebui să fie şi el clar marcat! După decolantare foarte multe autobuze rămân jegoase, zgâriate, cu vopseaua luată de pe caroserie etc., responsabili din RATB complăcându-se în acestă bătaie de joc, fără să ia măsurile necesare pentru a preîntâmpia aceste pagube! Deasemenea ar trebui stopată colantarea geamurilor autobuzelor pentru că, deşi aspectul vizual exterior este unul plăcut, în interior este extrem de obositor şi enervant pentru cei care călătoresc cu autobuzele respective. În alte tări, mai dezvoltate, autobuzele sunt colantate exclusiv la nivelul caroseriei. La RATB am văzut pe linia 123, autobuzul 4289, cu reclama doar la nivelul caroseriei. Doar aşa ar trebui permisă colantarea autobuzelor...
Cei care se ocupă de colantarea autobuzelor omit să mai decupeze din reclame zona afisajului şi lampile din zona lunetelor! Sunt foarte multe autobuze colantate aşa şi ziua trebuie să intuieşti linia pe care circulă autobuzul respectiv (în cazul în care afişajele funcţionează). În plus eventual şi numărul de inventar al vehiculului ar trebui să fie şi el clar marcat! După decolantare foarte multe autobuze rămân jegoase, zgâriate, cu vopseaua luată de pe caroserie etc., responsabili din RATB complăcându-se în acestă bătaie de joc, fără să ia măsurile necesare pentru a preîntâmpia aceste pagube! Deasemenea ar trebui stopată colantarea geamurilor autobuzelor pentru că, deşi aspectul vizual exterior este unul plăcut, în interior este extrem de obositor şi enervant pentru cei care călătoresc cu autobuzele respective. În alte tări, mai dezvoltate, autobuzele sunt colantate exclusiv la nivelul caroseriei. La RATB am văzut pe linia 123, autobuzul 4289, cu reclama doar la nivelul caroseriei. Doar aşa ar trebui permisă colantarea autobuzelor...
reclame 1.jpg (173.28 KB; downloaded 2711 times)
reclame 2.jpg (364.94 KB; downloaded 2708 times)
4289 - 123 - 13.05.2014.jpg (381.07 KB; downloaded 2708 times)
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Victor92
Crezi ca le pasa? Pe ei ii intereseaza sa-si ia banu'.
Intr-adevar, ultima serie de reclame este prost conceputa. Se poate observa din pozele realizate de Gabi cu 4999, 4539 etc. Problema pleaca de la cel care le-a conceput pentru ca nu s-a gandit ca numarul autobuzului trebuie sa se vada. Daca cei de la RATB ar taia din reclama, atunci s-ar "manca" din literele reclamei.
Uite, de exemplu, lui 4803 i-ar putea taia bine-mersi reclama de pe firma lunetei...Negresit, cea a lui 4289 mi se pare cea mai reusita si cea mai decenta. Am vazut si pe un express -4776 parca - o reclama care porneste, pe ambele parti, de la nievelul rotilor din spate pana la luneta.
Crezi ca le pasa? Pe ei ii intereseaza sa-si ia banu'.
Intr-adevar, ultima serie de reclame este prost conceputa. Se poate observa din pozele realizate de Gabi cu 4999, 4539 etc. Problema pleaca de la cel care le-a conceput pentru ca nu s-a gandit ca numarul autobuzului trebuie sa se vada. Daca cei de la RATB ar taia din reclama, atunci s-ar "manca" din literele reclamei.
Uite, de exemplu, lui 4803 i-ar putea taia bine-mersi reclama de pe firma lunetei...Negresit, cea a lui 4289 mi se pare cea mai reusita si cea mai decenta. Am vazut si pe un express -4776 parca - o reclama care porneste, pe ambele parti, de la nievelul rotilor din spate pana la luneta.
📖 Pagination options