Topic: Discuții diverse
4065 posts, 989981 views
📖 Pagination options
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
La unele mașini (mai ales de la Nordului și Ferentari) au început să dispară barele de la uși de pe interior; sunt multe și mașinile Euro 4 cu barele prinse în șuruburi sau sudate diret de cei din garaj.
Deasemenea, sunt foarte multe autobuze care nu mai au geam între scaunele din spate și ușa 3 și între ultimul rând de scaune din fața ușii 3 și ușa 3.
La unele mașini (mai ales de la Nordului și Ferentari) au început să dispară barele de la uși de pe interior; sunt multe și mașinile Euro 4 cu barele prinse în șuruburi sau sudate diret de cei din garaj.
Deasemenea, sunt foarte multe autobuze care nu mai au geam între scaunele din spate și ușa 3 și între ultimul rând de scaune din fața ușii 3 și ușa 3.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
Nu mai stiu exact ce masina gasisem cu 4 din 5 geamuri despartitoare de la usi lipsa. Singurul care era intreg era cel din fata. Cred ca in 3-4 ani ne uitam la unele cum ne uitam acum la cele vechi si o sa zicem " ce bine arata o data masina asta...".
Nu mai stiu exact ce masina gasisem cu 4 din 5 geamuri despartitoare de la usi lipsa. Singurul care era intreg era cel din fata. Cred ca in 3-4 ani ne uitam la unele cum ne uitam acum la cele vechi si o sa zicem " ce bine arata o data masina asta...".
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
Cu riscul de a fi off-topic, în 16 de circulaţie, Ikarusurile 260 au avut toate plăcile despărţitoare la uşi şi majoritatea aveau şi barele de pe uşi.
Cu riscul de a fi off-topic, în 16 de circulaţie, Ikarusurile 260 au avut toate plăcile despărţitoare la uşi şi majoritatea aveau şi barele de pe uşi.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
1689
IK 260 a fost autobuz proiectat pentru exploatare in Europa de Est
Dr2005 wrote:
Cu riscul de a fi off-topic, în 16 de circulaţie, Ikarusurile 260 au avut toate plăcile despărţitoare la uşi şi majoritatea aveau şi barele de pe uşi.
IK 260 a fost autobuz proiectat pentru exploatare in Europa de Est
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dominatrix
Sa vedeti peste cativa ani improvizatii la Citaro, o sa ajunga saracele Mertane cum erau DAC-urile, cu cabine "personalizate" cu afise cu femei goale, si conduse vara de soferi "secsi" la bustul gol.
Gabi23 wrote:Nu stiu de ce, dar cred ca o sa se intample ce s-a intamplat si cu autobuzele mai vechi care stateau conservate in garaj cu toate sigiliile si eventual si cu usile sudate, dar tot veneau unii si le "cheleau" sau inlocuiau piesele bune cu tot felul de improvizatii ieftine. In caz ca nu stiti, si in URAC se fura, ca de asta unele tramvaie sunt sigilate, sau au niste scanduri puse peste usi.
Nu mai stiu exact ce masina gasisem cu 4 din 5 geamuri despartitoare de la usi lipsa. Singurul care era intreg era cel din fata. Cred ca in 3-4 ani ne uitam la unele cum ne uitam acum la cele vechi si o sa zicem " ce bine arata o data masina asta...".
Sa vedeti peste cativa ani improvizatii la Citaro, o sa ajunga saracele Mertane cum erau DAC-urile, cu cabine "personalizate" cu afise cu femei goale, si conduse vara de soferi "secsi" la bustul gol.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
În plus, erau făcute cu componente ieftine şi bune, că nu se mergea pe principiul ,,să avem ce vinde şi peste câţiva ani, că până atunci îi rupem la piese". La Ikarus nu cred că era vorba de drepturi de autor pentru forma geamurilor (!) ca la Citaro (chestii care te fac să cumperi geamurile la anumite preţuri, evident enorme, doar de la firmele agreate de EvoBus, nu mai poţi să mergi la Scăeni să dai comandă de geam).
1689 wrote:Dr2005 wrote:
Cu riscul de a fi off-topic, în 16 de circulaţie, Ikarusurile 260 au avut toate plăcile despărţitoare la uşi şi majoritatea aveau şi barele de pe uşi.
IK 260 a fost autobuz proiectat pentru exploatare in Europa de Est
În plus, erau făcute cu componente ieftine şi bune, că nu se mergea pe principiul ,,să avem ce vinde şi peste câţiva ani, că până atunci îi rupem la piese". La Ikarus nu cred că era vorba de drepturi de autor pentru forma geamurilor (!) ca la Citaro (chestii care te fac să cumperi geamurile la anumite preţuri, evident enorme, doar de la firmele agreate de EvoBus, nu mai poţi să mergi la Scăeni să dai comandă de geam).
- Tom
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Tom
Dezavantajul acestei mizerii autodistructive numite societate de consum este ca daca de exemplu in Atena merg inca troleibuze din anii '70, care merg cu carpeli si cu reparatii, masinile noi sunt facute sa crape dupa o perioada de timp, in care vor trebui luate alte 1000 stele, pentru ca cele existente vor incepe sa se stinga. Daca RATB nu s'ar grabi sa taie Rocar si DAF, ci le-ar conserva undeva sau ar canibaliza 1/3 din ele ca sa puna la punct restul ramase, ar fi mai bine. Altfel, cand vor incepe sa crape din stelele "für die RATB", vom plange dupa DAF'uri, Rocaruri, sau chiar dupa Ikarusuri si DAC'uri. Hai sa zicem ca pentru secolul XXI DAC'urile erau depasite, dar sa scape de Ikarus si de Rocar mi se pare o prostie de proportii. Sa vedem daca in timp ce acest stat (care se pregateste sa devina un stat in fund nu are bani pentru pensii, va avea pentru inlocuirea pompoasa si prea grabita a vechilor autobuze cu noi stele consumeriste "für die RATB", cu geamuri fancy pe care le gasesti unde vrea muschii producatorului si la ce pret vrea aceiasi muschi.
Incepe sa-mi fie dor sa vad dela geam vecinul dela etajul 2 coborand cu 20 minute mai devreme sa mestereasca la Dacia veche ca sa porneasca, decat astazi, cand a sarit pisica din copac pe masina cu "avantaj client" si optiuni diverse, ii indoaie acoperisul, iar daca crapa vreo piesa si n'o gasesti prin targ, te costa macar un salariu minim, asta daca nu ti se recomanda s'o schimbi ca e prea veche.
Apropos, vad ca Budapesta nu se grabeste sa renunte la Ikarus 260 si 280, la fel si Sofia.
As prefera sa vad soferi in costumul lui Adam la volan si afise cu Playboy in tot mercedesul, doar sa-l vad functional peste 7-8 ani si cu costul unei intretineri normale (pentru Romania) a unui autobuz, nu cu piese la preturi de nava spatiala. Sau asta este fata intunecata a celor 1000 stele pentru Bucuresti?
Dezavantajul acestei mizerii autodistructive numite societate de consum este ca daca de exemplu in Atena merg inca troleibuze din anii '70, care merg cu carpeli si cu reparatii, masinile noi sunt facute sa crape dupa o perioada de timp, in care vor trebui luate alte 1000 stele, pentru ca cele existente vor incepe sa se stinga. Daca RATB nu s'ar grabi sa taie Rocar si DAF, ci le-ar conserva undeva sau ar canibaliza 1/3 din ele ca sa puna la punct restul ramase, ar fi mai bine. Altfel, cand vor incepe sa crape din stelele "für die RATB", vom plange dupa DAF'uri, Rocaruri, sau chiar dupa Ikarusuri si DAC'uri. Hai sa zicem ca pentru secolul XXI DAC'urile erau depasite, dar sa scape de Ikarus si de Rocar mi se pare o prostie de proportii. Sa vedem daca in timp ce acest stat (care se pregateste sa devina un stat in fund nu are bani pentru pensii, va avea pentru inlocuirea pompoasa si prea grabita a vechilor autobuze cu noi stele consumeriste "für die RATB", cu geamuri fancy pe care le gasesti unde vrea muschii producatorului si la ce pret vrea aceiasi muschi.
Incepe sa-mi fie dor sa vad dela geam vecinul dela etajul 2 coborand cu 20 minute mai devreme sa mestereasca la Dacia veche ca sa porneasca, decat astazi, cand a sarit pisica din copac pe masina cu "avantaj client" si optiuni diverse, ii indoaie acoperisul, iar daca crapa vreo piesa si n'o gasesti prin targ, te costa macar un salariu minim, asta daca nu ti se recomanda s'o schimbi ca e prea veche.
Apropos, vad ca Budapesta nu se grabeste sa renunte la Ikarus 260 si 280, la fel si Sofia.
As prefera sa vad soferi in costumul lui Adam la volan si afise cu Playboy in tot mercedesul, doar sa-l vad functional peste 7-8 ani si cu costul unei intretineri normale (pentru Romania) a unui autobuz, nu cu piese la preturi de nava spatiala. Sau asta este fata intunecata a celor 1000 stele pentru Bucuresti?
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dominatrix
Din pacate, aproape tot ce a scris colegul Trix este adevarat. Taica-meu are un Mercedes Turbodiesel din anii '70 care are peste 1 milion de km la bord si merge si acum. Nu este "fancy", nu e modern, dar tehnic nu are nici pe dracu'. Cam tot ce se fabrica acum nu este facut sa dureze fiindca asta ar perturba serios activitatea mainii producatorilor in buzunarul stiti voi cui. Din pacate, asta este societatea in care traim si nu se va schimba nimic fiindca (m)UE ne-a programat sa fim o tara de consum.
Din pacate, aproape tot ce a scris colegul Trix este adevarat. Taica-meu are un Mercedes Turbodiesel din anii '70 care are peste 1 milion de km la bord si merge si acum. Nu este "fancy", nu e modern, dar tehnic nu are nici pe dracu'. Cam tot ce se fabrica acum nu este facut sa dureze fiindca asta ar perturba serios activitatea mainii producatorilor in buzunarul stiti voi cui. Din pacate, asta este societatea in care traim si nu se va schimba nimic fiindca (m)UE ne-a programat sa fim o tara de consum.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
Va intrebati oare de ce autobuzele Rocar de Simon de la Autobaza Militari sunt incredibil de prafuite in interior?
Linia 163 - Strada Sculptorilor - Sector 6.
Strada aceasta a fost contruita acum vreo 25 de ani (cand Ceausescu a mutat cimitirul care era pe actualul amplasament al Lacului Morii), este betonata si, din anul 2008, linia 163 circula pe aici deviat catre locul de intoarcere de la capatul Caii Giulesti. Si inainte era dificil de ajuns acolo (asta iarna nu au mai ajuns deloc autobuzele cu zapezile alea imense), acum colac peste pupaza se sapa pe anumite portiuni din strada. Masinile si la viteza mica ridica un nor de praf imens de zici ca e furtuna in desert... Drept urmare autobuzele arata de parca ar fi stat in conservare cu lunile in garaj dupa fiecare cursa. Si mai intreaba lumea de ce nu circula Mercedes pe liniile 162/163...
Va intrebati oare de ce autobuzele Rocar de Simon de la Autobaza Militari sunt incredibil de prafuite in interior?
Linia 163 - Strada Sculptorilor - Sector 6.
Strada aceasta a fost contruita acum vreo 25 de ani (cand Ceausescu a mutat cimitirul care era pe actualul amplasament al Lacului Morii), este betonata si, din anul 2008, linia 163 circula pe aici deviat catre locul de intoarcere de la capatul Caii Giulesti. Si inainte era dificil de ajuns acolo (asta iarna nu au mai ajuns deloc autobuzele cu zapezile alea imense), acum colac peste pupaza se sapa pe anumite portiuni din strada. Masinile si la viteza mica ridica un nor de praf imens de zici ca e furtuna in desert... Drept urmare autobuzele arata de parca ar fi stat in conservare cu lunile in garaj dupa fiecare cursa. Si mai intreaba lumea de ce nu circula Mercedes pe liniile 162/163...
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Chev Celios
Ce amintiri cu strada Sportului imi trezesc pozele astea.Parca si aud sunetul motoarelor de RdS turate la maxim pe 253 si 667.
Ce amintiri cu strada Sportului imi trezesc pozele astea.Parca si aud sunetul motoarelor de RdS turate la maxim pe 253 si 667.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dominatrix
Asteptam cu nerabdare construirea strapungerii Giulesti - Chitila, cu tot cu linie de tramvai, proiect ce apare in planurile lui dr. Oetker, dar care se va face cand va zbura porcul.
Asteptam cu nerabdare construirea strapungerii Giulesti - Chitila, cu tot cu linie de tramvai, proiect ce apare in planurile lui dr. Oetker, dar care se va face cand va zbura porcul.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
Revenim la Strada Sculptorilor si adaugam in ecuatie si Strada Rasadnitei. Dupa ploile de zilele acestea zona arata ca dupa uragan combinat cu bombardament. Uitati conditii din Romania anului 2010, o capitala ce se doreste a fi una europeana. Si locuitorii din Cartierul Giulesti (sector 6) platesc acelasi impozit ca si cei din centrul orasului . Dimineata apa trecea de nivelul primei trepte in autobuze...
Revenim la Strada Sculptorilor si adaugam in ecuatie si Strada Rasadnitei. Dupa ploile de zilele acestea zona arata ca dupa uragan combinat cu bombardament. Uitati conditii din Romania anului 2010, o capitala ce se doreste a fi una europeana. Si locuitorii din Cartierul Giulesti (sector 6) platesc acelasi impozit ca si cei din centrul orasului . Dimineata apa trecea de nivelul primei trepte in autobuze...
- Gabi23
-
Posted:
-
- Tom
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Tom
Pe vremuri, Giulesti era in sectorul 8. Nu conteaza asta prea mult, dar e un fel de a spune ca Prosteras pare sa se comporte ca si cum ar fi tot acel sector, iar el s'a spalat pe maini de acele strazi eventual cu apa de pe jos.
Un mare paradox este ca privind la aceste strazi realizez ca daca se va pune (vreodata) asfalt, vor zburda bezmeticii cu bemveuri pe acolo, iar daca vor ramane asa, vor ramane la fel de mizere ca si primarii care le pastoresc. Acolo ar merge bine sa fie pavate cu piatra cubica. Nu insa cat niste Prosterasi vor fi la putere.
Pe vremuri, Giulesti era in sectorul 8. Nu conteaza asta prea mult, dar e un fel de a spune ca Prosteras pare sa se comporte ca si cum ar fi tot acel sector, iar el s'a spalat pe maini de acele strazi eventual cu apa de pe jos.
Un mare paradox este ca privind la aceste strazi realizez ca daca se va pune (vreodata) asfalt, vor zburda bezmeticii cu bemveuri pe acolo, iar daca vor ramane asa, vor ramane la fel de mizere ca si primarii care le pastoresc. Acolo ar merge bine sa fie pavate cu piatra cubica. Nu insa cat niste Prosterasi vor fi la putere.
📖 Pagination options