Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Discuții diverse

4036 posts, 903727 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 283 284 285 286 287 288 289
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții diverse punmeister

N-au AEB.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 ADK

ADK wrote here:
...(reactivau DAF-urile și DeSimon-urile din depou care mai că deveniseră obiecte fixe? prin 2013 porniseră cred că de probă vreo 3 DAF-uri - 862 și 2 mai de prin spate, și au mai încercat cel puțin cu un Castrosua prin 2014, deci e posibil să fi luat această variantă în calcul sau doar era cineva interesat să cumpere).

Cu toate că nu prea mai are relevanță, însă 862 a fost pornit prin 2013 pentru exercițiile antitero, ca
și în cazul DeSimon-ului 1156 (care probabil el este cel care, relataseră la un moment-dat un angajat, că a văzut un DeSimon "cu sigla RATB" undeva după ora 22, deplasându-se pe propriile roți, deși puțin ciudată locația ori așa mi-a dat de înțeles atunci, adică prin jurul autobazei Obregia).

Deși nu știu exact pe ce bază erau alese unele mașini, intuiesc că una dintre criterii era "să fie cât mai complet". Dar în fine, este un subiect vechi, am căutat de prin vechile poze pe ce a mai rămas pe internet și îmi dădusem răspunsul singur, pe care am vrut totuși să-l scriu...

 


Re: Discuții diverse shoppy

Adineauri în Otokar 6495 pe 381 ecranul anunță corect stațiile dar roboata anunță cu o stație în urmă.
Apropo, în interior este scris pe undeva numărul mașinii?

Citaro 4234 picat pe Magheru.

 


Re: Discuții diverse idk_vlad

La Citaro Hybrid nr. de parc este scris în cabina șoferului, deasupra parbrizului, la mijloc. Parcă era și la Otokar la fel.

 


Re: Discuții diverse nathalael

#4234 a fost tractat și miercuri seara. Cei de la intervenții nu s-au mai obosit să-l lege și electric la mașina de tractare așa ca circula fără poziții sau avarii.
IMG_3064.jpg (277.21 KB; downloaded 1404 times)

 


Re: Discuții diverse cris_m

shoppy wrote here:
Adineauri în Otokar 6495 pe 381 ecranul anunță corect stațiile dar roboata anunță cu o stație în urmă.

Sunt mai multe in aceasta situatie, cel putin la Giurgiului am intalnit 2 sau 3...

 


Re: Discuții diverse Dragos31

Aceeasi problema am vazut ca persista si pe Citaro (indiferent de tip) si tramvaiele Imperio de cateva saptamani.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 ADK

ByOnu wrote here:
Care hale? Obregia si Floreasca sunt singurele acoperite partial.

<Continuând discuția>

Obregia e cam acoperită 90%, pe când Floreasca cred că maxim 60%. În restul garajelor halele reprezintă o acoperire mică, și sunt doar pentru întrețineri și revizii, însă când canalele sunt libere mai pot fi ocupate de câteva autobuze.

Normal înghețarea apei (cel puțin la temperaturile noastre) se poate evita cu diverse izolații în pământ. La Buzău ieri au fost temperaturi cu minus, iar apa a mers bine mersi (doar că Transbus are compresor cu benzină și spală la furtun cu presiune, nu prea plăcut într-adevăr la peste 100 de autobuze pe zi, dar poți seta și apă caldă cât dorești de fierbinte, nivelul de spumă etc), în București problema periilor înghețate pe timp de iarnă e obicei vechi (iar de niște ani încoace aparent și căldura din destule locuințe e cu ciubote roșii, cel mai sigur tot din cauza țevilor înghețate ale RADET, la Buzău primarul a venit cu soluția - desființarea RAM-ului, adică RADET-ul de aici, sau cel puțin tăierea circulației la majoritatea locuințelor, ca să-ți pui centrală termică care te duce pe la 10.000 lei, iar apoi UE să latre la tine că poluezi și să-ți cauți o altă metodă de încălzire).

STB - cu toate că poate părea o glumă - ar putea să-și trimită măcar autobuzele la spălătoriile... self-service, evident în locurile special amenajate de autobuze și camioane, cu personalul în cauză din garaje, unde apa nu-i înghețată (cel puțin nu la toate), pentru că vehiculele mai ales excesiv de murdare poți fi și amendat contravențional, plus că e normal să ai mașina cât mai curată. Altfel ce-i de făcut? Spălătoria internă nu funcționează, autobuzele și cred că nu numai circulă excesiv de murdare iar această murdărie (cu cine știe ce amestecată, cum ar fi sarea) neîndepărtată rapid, poate crea coroziuni caroseriei sau altor elemente feroase.

 


Re: Discuții diverse valy

E vorba de ZTE sau o achiziție viitoare?
20240114_161841.jpg (928.85 KB; downloaded 2119 times)
20240114_161907.jpg (681.53 KB; downloaded 2119 times)
20240114_161931.jpg (1.14 MB; downloaded 2119 times)
20240114_161953.jpg (1.96 MB; downloaded 2119 times)
20240114_162007.jpg (1.12 MB; downloaded 2119 times)

 


Re: Discuții diverse PTMZ

Despre ZTE-uri e vorba, da. Au fost făcute mai multe proiecte pe mai multe grupuri de linii, ceea ce e o mișcare neinspirată, deoarece duce la obligativitatea repartizării pe anumite linii.

 


Re: Discuții diverse Stefan_79

Numele beneficiarului: Municipiu București. Bine că nu au uitat să scrie București cu b mare.  :lol:

 


Re: Discuții diverse shoppy

Acea brosura nu este semnata si nu apar date despre editare, o poate imprima oricine si nu ii obliga la nimic.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse ADK

E4-ul 4874 (linia 243) nu schimbă de nici-o culoare treapta a doua, mașina abia atinge 40 km/h cu motorul mergând excesiv la turație mare...

 


Re: Discuții diverse AlexNord

Cred că numai la noi poți vedea așa ceva 😂

Mă mir că a intervenit poliția
f6404eed0aa93b6fd334657adfa0923c.mp4 (1.78 MB; downloaded 751 times)

 


Go to page:  1  ... 283 284 285 286 287 288 289
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420985 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use