Topic: Discuții diverse
4072 posts, 1054546 views
📖 Pagination options
-
- valy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
valy
Am înțeles că Mercedesurile ar avea rezervor de păcură (cel puțin cele E4), la ce o folosesc?
Am înțeles că Mercedesurile ar avea rezervor de păcură (cel puțin cele E4), la ce o folosesc?
-
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
BodoMinea
Înclin să cred că acesta este utilizat pentru un sistem de pre-încălzire de tip Webasto (eg. care să aducă în perioade reci temperatura motorului și cea din interiorul vehiculului la un nivel minim înainte de pornirea vehiculului / intrarea în circulație). Aceste cunoștințe sunt bazate pe cum sunt utilizate aceste instalații la automotoarele diesel de cale ferată și s-ar putea să difere de utilizarea/implementarea de pe autobuze, deci dacă cineva știe mai clar sper să corecteze/completeze.
Înclin să cred că acesta este utilizat pentru un sistem de pre-încălzire de tip Webasto (eg. care să aducă în perioade reci temperatura motorului și cea din interiorul vehiculului la un nivel minim înainte de pornirea vehiculului / intrarea în circulație). Aceste cunoștințe sunt bazate pe cum sunt utilizate aceste instalații la automotoarele diesel de cale ferată și s-ar putea să difere de utilizarea/implementarea de pe autobuze, deci dacă cineva știe mai clar sper să corecteze/completeze.
-
- Vasile52
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Vasile52
Autobuzele Euro 4 au 2 rezervoare. Unul pentru
uz normal și unul dedicat pentru instalația de climatizare. Din ce stiu au dotarea aceasta din fabrica. Se găsește și pe Otokar si foarte probabil și pe hibride.
Autobuzele Euro 4 au 2 rezervoare. Unul pentru
uz normal și unul dedicat pentru instalația de climatizare. Din ce stiu au dotarea aceasta din fabrica. Se găsește și pe Otokar si foarte probabil și pe hibride.
-
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Chev Celios
Da la Euro 3 sirocoul isi ia motorina direct din rezorvorul mare de motorina. La Euro 4 al doilea rezervor este dupa roata dreapta fata este o usita care are un rezervor mic (cred ca are 10l), separat pentru sirocou.
Da la Euro 3 sirocoul isi ia motorina direct din rezorvorul mare de motorina. La Euro 4 al doilea rezervor este dupa roata dreapta fata este o usita care are un rezervor mic (cred ca are 10l), separat pentru sirocou.
-
- Calaretul
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Calaretul
Dupa acea usita se afla rezervorul de motorina pentru Webasto si are o capacitate de 50L . Tot acolo se afla si rezervorul pentru Ad-Blue , cu o capacitate de 30L
Dupa acea usita se afla rezervorul de motorina pentru Webasto si are o capacitate de 50L . Tot acolo se afla si rezervorul pentru Ad-Blue , cu o capacitate de 30L
-
- shoppy
-
Posted:
-
-
- valy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
valy
Întreb deoarece am găsit pe un alt forum niște poze cu E4 când erau noi, inclusiv cu acest rezervor. Pun aici pozele cu el. Acum văd că probabil e pentru Webasto.
Sursa foto: http://transira.ro/bb3/viewtopic.php?f=346&t=3380
Întreb deoarece am găsit pe un alt forum niște poze cu E4 când erau noi, inclusiv cu acest rezervor. Pun aici pozele cu el. Acum văd că probabil e pentru Webasto.
Sursa foto: http://transira.ro/bb3/viewtopic.php?f=346&t=3380
DSC05083.JPG (62.89 KB; downloaded 2550 times)
DSC05082.JPG (103.29 KB; downloaded 2550 times)
- edi1717
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
edi1717
Mai devreme m-am aflat intr-un autobuz Mb Citaro Euro 4 pe linia 475. Stand in trafic si din plictiseala, am remarcat in oglinda soferului, ca scaunul acestuia este asemanator cu cele noi tapitate de pe V3A-urile reparate capital. Stie cineva daca cumva chiar sunt aceleasi tapiterii?
Mai devreme m-am aflat intr-un autobuz Mb Citaro Euro 4 pe linia 475. Stand in trafic si din plictiseala, am remarcat in oglinda soferului, ca scaunul acestuia este asemanator cu cele noi tapitate de pe V3A-urile reparate capital. Stie cineva daca cumva chiar sunt aceleasi tapiterii?
-
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Chev Celios
Scaunele sunt facute de o firma terta. Posibil STB sa fi luat scaune de la acceasi firma ca si Mercedes.
Scaunele sunt facute de o firma terta. Posibil STB sa fi luat scaune de la acceasi firma ca si Mercedes.
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
shoppy
Tind sa cred ca este o greseala de traducere, la cat de curat este compartimentul acolo nu s-a alimentat niciodata cu pacura, mai ales ca pacura arde greu, arzatoare automate pe gaz si ulei am mai vazut, adica pornesc pe gaz si cand s-au incalzit incep sa arda si ulei, dar pentru pacura nu.
Tind sa cred ca este o greseala de traducere, la cat de curat este compartimentul acolo nu s-a alimentat niciodata cu pacura, mai ales ca pacura arde greu, arzatoare automate pe gaz si ulei am mai vazut, adica pornesc pe gaz si cand s-au incalzit incep sa arda si ulei, dar pentru pacura nu.
-
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Chev Celios
Da sigur este o greseala de traducere. Se foloseste sigur 100% motorina.
Da sigur este o greseala de traducere. Se foloseste sigur 100% motorina.
-
- ADK
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4
ADK
Cam ăsta pare "RG"-ul (RK e foarte mult spus) care se poate face la un Citaro sau Citelis, nu știu dacă doar în România sau în țările de genul, adică doar niște revopsiri și câteva schimbări ori îmbunătățiri, nu ceva foarte mult. Bune și ele...
Era hidos să fi fost un Citaro revitalizat cu bările de DeSimon la uși, revopsite și ele. Doar erau ale lui, sau în loc de altceva.
Și te gândești dacă nu cumva, mijloacele de transport moderne au fost gândite pentru un eventual RK, eu cred că nu. Cum îl iei din fabrică așa se păstrează toată viața, adică în medie doar vreo 12 ani în cazul autobuzelor, nu se schimbă decât consumabilele cel puțin la străini (că la români mai schimbi și câte un scaun rupt de vreun nebun, ce să mai zic de geamuri dar astea sunt catalogate ca incidente ceea ce la străini se întâmplă foarte rar spre deloc), apoi le fac vânt țărilor ca noi, când un Mercedes sau MAN vechi era ținut mai mult de 20 ani (poate și peste 30 sau mai mult în cazul elvețienilor + încă 15-20 la noi, iar apoi trase pe dreapta mai mult din lipsă de piese și condiții, parcă așa a fost troleibuzul Saurer al Timișoarei, cel încă existent).
Motorul unui Citaro E3/4 cât e gândit să ducă, dacă este exploatat corect?
WT_fan06 wrote here:
Dacă ar fi avut și bureții completați acolo unde lipsesc sau au fost "mușcați", chiar ar fi fost dificil de estimat vârsta autobuzului, judecând strict din poze. Au făcut o treabă bună cu această revitalizare de care ar avea nevoie aproape toate Citaro-urile...
Păcat însă că am ajuns să ne mirăm și sa aplaudăm normalitatea...
Cam ăsta pare "RG"-ul (RK e foarte mult spus) care se poate face la un Citaro sau Citelis, nu știu dacă doar în România sau în țările de genul, adică doar niște revopsiri și câteva schimbări ori îmbunătățiri, nu ceva foarte mult. Bune și ele...
Era hidos să fi fost un Citaro revitalizat cu bările de DeSimon la uși, revopsite și ele. Doar erau ale lui, sau în loc de altceva.
Și te gândești dacă nu cumva, mijloacele de transport moderne au fost gândite pentru un eventual RK, eu cred că nu. Cum îl iei din fabrică așa se păstrează toată viața, adică în medie doar vreo 12 ani în cazul autobuzelor, nu se schimbă decât consumabilele cel puțin la străini (că la români mai schimbi și câte un scaun rupt de vreun nebun, ce să mai zic de geamuri dar astea sunt catalogate ca incidente ceea ce la străini se întâmplă foarte rar spre deloc), apoi le fac vânt țărilor ca noi, când un Mercedes sau MAN vechi era ținut mai mult de 20 ani (poate și peste 30 sau mai mult în cazul elvețienilor + încă 15-20 la noi, iar apoi trase pe dreapta mai mult din lipsă de piese și condiții, parcă așa a fost troleibuzul Saurer al Timișoarei, cel încă existent).
Motorul unui Citaro E3/4 cât e gândit să ducă, dacă este exploatat corect?
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
GPS
Asta e departe de termenii RG sau RK. Sunt niște termeni care nu diferă în funcție de vehiculul pe care îl ai. Este destul de clar ce trebuie făcut în cadrul unor reparații de tip RG sau RK, cum ar fi că la RK de obicei mai vezi doar caroseria. E o simplă cosmetizare sau da, termenul foarte bine folosit deja, revitalizare.
Asta e departe de termenii RG sau RK. Sunt niște termeni care nu diferă în funcție de vehiculul pe care îl ai. Este destul de clar ce trebuie făcut în cadrul unor reparații de tip RG sau RK, cum ar fi că la RK de obicei mai vezi doar caroseria. E o simplă cosmetizare sau da, termenul foarte bine folosit deja, revitalizare.
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
shoppy
Am vazut un Otokar colantat de sus pana jos cu o reclama la omul paianjen, nu se mai respecta publicitatea doar cu panouri in locasul prevazut?
Am vazut un Otokar colantat de sus pana jos cu o reclama la omul paianjen, nu se mai respecta publicitatea doar cu panouri in locasul prevazut?
📖 Pagination options