Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Discuții diverse

4033 posts, 896973 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 278 279 280 281 282 283 284  ... 289
 
 

📖 Pagination options
  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse ADK

Totuși, când pui un sticker de informare îl lipești într-un loc bun, nu pe alte stickere, pe afișajul de informare digitală (chiar și de ne-ar fi mers vreodată) pe pătrat sau cheie ori te mai miri unde, chiar și aiurea pe unele geamuri (sunt geamurile de protecție la locurile de lângă uși, unde ai lipit fix în față ditai afișajul de cum să-ți cumperi bilet prin POS, de nu mai vezi nimic deloc drumul din față).

Spre exemplu abțipildele primite din fabrică (cele cu ținutul de bare, nu vorbiți cu șoferul în timpul mersului etc) au fost lipite foarte bine, ce s-a mai adăugat în București a fost fix...
shoppy wrote here:
Noi muncim nu gandim.

 


Re: Discuții diverse sorin.niculescu_

@ADK scuze, dar nu m-am putut abține. Forma corectă este „abțibilde”, nu „abțipilde”.

 


Re: Discuții diverse shoppy

Eu cred ca fix titularul l-a lipit acolo. Dupa mintea titularilor trebuie doar sa se invarta roata si sa ii fie bine lui in cabina, restul de chestii utile calatorilor sunt doar fineturi inutile care nejustificat cauzeaza ca el sa nu iasa la traseu cu masina lui, de aceea se si chinuie sa le opreasca, distruga sau acopere.

 


Re: Discuții diverse nathalael

Azi am ajuns pe live-ul de pe tik tok al contului “Mașina in mișcare” care era in autobaza Ferentari căutând pe #4311 pt a iesi in 141. După ceva căutări o găsește la igienizare de unde i se spune ca mai dureaza o ora. Când a anunțat dispecerul, i s-a spus ca nu are rezerva și sa aștepte. El spunea ca mașina era in autobaza de la ora 10, iar live-ul era pe la ora 13:30 când avea ieșirea.

 


Re: Discuții diverse ikarus13

shoppy wrote here:
Eu cred ca fix titularul l-a lipit acolo. Dupa mintea titularilor trebuie doar sa se invarta roata si sa ii fie bine lui in cabina, restul de chestii utile calatorilor sunt doar fineturi inutile care nejustificat cauzeaza ca el sa nu iasa la traseu cu masina lui, de aceea se si chinuie sa le opreasca, distruga sau acopere.

Draga coleg de forum. Exista titulari care se gândesc și la calatori. Hai sa nu ii bagam pe toți în aceeași oala.

 


Re: Discuții diverse shoppy

Cum s-a dovedit ca fix sistemul de titulari este daunator calatorilor, trebuie sa te gandesti mult la afirmatia ta.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse ADK

@shoppy

La ce sistem este în România, consider eu, dacă n-ar fi existat "titularii" astăzi aveai mari șanse să mergi pe jos. La noi, șoferul ține de mașină și ceva mai puțin întreprinderea. Asta-i realitatea. Plus că românul (ăla fudul, iar lista lor este simțitor de mare) când știe că un lucru nu este al lui, nici măcar de formă (adică mașina mea, dar tu ai grijă de ea), îți garantez că-și bate joc și nu-l interesează nici dacă are toate prezoanele la roți.

La o firmă particulară din Buzău unde nu exista titularizare, un Sprinter de 5 ani fabricație arăta ca unul de cel puțin 15 care nu s-ar mai fi oprit din fabrică. După ce patronul și-a dat seama de prostie, a trebuit să schimbe majoritatea flotei iar de atunci a dat mașinile în primire șoferilor și a văzut schimbarea, ba chiar și costurile diminuate fiindcă nu mai schimba toată ziua piese la ele. Într-adevăr sunt și unii care, deși sunt titularizați, sunt ca și cum n-ar fi iar unii au înțeles greșit acest lucru.

Asta cu "așa-i în străinătate" nu prea e valabilă și la noi, fiindcă noi abia acum începem să avem condițiile altora pe care le aveau deja cu zeci de ani în urmă, noi încă suntem o combinație de țară sovietică cu una modernă în devenire, mergem cu autobuzul electric ca în Olanda dar ești plătit ca un șofer din Ucraina, iar întreținerea se face cu ce-i prin atelier. Schimbările trebuie să vină întâi de sus, să devenim o țară ca și când n-ar fi existat revoluția din '89 cu urmările și cauzele ei cred că mai avem de mâncat câte un sac de sare de fiecare.

Nu apăr pe nimeni, dar încerc să fiu realist în toate. Deși tu te-ai referit inițial la altceva, stickerele sunt lipite inițial de cei de la întreținere și e adevărat că unii nu gândesc prea mult...

 


Re: Discuții diverse shoppy

Asta este ca in discutiile acelea:
- Voi credeti ca asa este si in Germania?
- Sigur ca nu... dar aici nu suntem in Germania...
- Pai si nu credeti ca ne-ar fi la toti mai bine daca ar fi si la noi ca in Germania?
- BA DA!
- Pai hai sa facem sa fie!
- Da... da defapt e greu, nu prea se poate, intai altii trebuie sa faca...

 


Re: Discuții diverse dany

Sa speram la Germania si sa ne gandim la ea cand vom avea infrastructura si conditii de munca ca in Germania, nu doar mentalitate. In Germania lasi autobuzul la poarta garajului si tot fluxul este facut de soferi de manevra, la noi soferii de manevra taie frunza la caine si in cel mai bun caz mai muta o masina doua prin garaj. Sunt multe aspecte pe care ti le pot relata si le cunosc foarte bine, si da asa este, daca nu ar tine soferii de masini ar fi fost inca 20% minim la gard

 


Re: Discuții diverse shoppy

Stati linistit, stiu toate problemele si atitudinea "sa trecem cu vederea orice si sa zicem mersi ca e masina la traseu", si cand o sa moara careva iar soferul o sa spuna ca era obosit fizic ca in fiecare zi pierde o ora din timpul de odihna reparand si curatand masina si cu mintea la stresul ca isi poate pierde masina daca se angajeaza vreun pilos sau la masina se strica ceva si nu sunt piese prin depou, atunci o sa trecem brusc de la "sa zicem mersi ca e masina la traseu" la "mai bine nu era masina la traseu si omul mergea pe jos dar era viu in loc de mort si copiii flamanzi dar cu parinti in loc de orfani".

 


Re: Discuții diverse 1689

… eterna discutie despre titularizare si cum - fara  ea - ar fi sucombat transportul in comun…

Chiar sint curios… In Cluj, Oradea, Timisoara - tot asa e, cu “titulari” ?

Din ceea ce am vazut, in Praga, Budapesta, Bratislava - chiar si in Sofia ! - parcul nu e “personalizat”… De unde trag concluzia ca nici mai incoace, spre est, nu se mai aplica “sfinta titularizare”…

Si revin cu exemplul firmelor de transport international… Soferii preiau un camion, isi efectueaza serviciul dupa care au obligatia sa-l lase curat si - daca sint probleme tehnice - sa le raporteze, dupa care isi iau bagajul si pleaca. Probabilitatea de a reveni pe acelasi camion e mica.
Si sistemul functioneaza, chiar si in Romania…

 


Re: Discuții diverse cris_m

Va rog sa reveniti la discutii constructive, aveti o placere nebuna sa discutati periodic la subiectul acesta...

 


Re: Discuții diverse shoppy

Frica de pierderea titularizarii duce la o atitudine de capul la cutie si trecut cu vedere numeroase nereguli, din aceste cauze luna asta la Buzau un sofer al regiei a murit strivit intre doua autobuze.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse ADK

Nu știu câtă legătură are, dar știu de eveniment, în dimineața de 1 mai. Apoi ce ziceați unii de Criț, să-l vedeți pe Toader un dictator și jumătate...

 


Go to page:  1  ... 278 279 280 281 282 283 284  ... 289
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2275 forum members have written 420348 posts in 5238 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use