Topic: Discuții diverse
4065 posts, 987241 views
📖 Pagination options
- ADK
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
ADK
Fizic nu mai sunt toate 500... 2 au fost donate Chișinăului, nu știu dacă prin țară mai sunt cele împrumutate. Plus că s-a început diverse proiecte cu câteva din ele, unul l-au făcut autovestiar, 4116 a devenit CNG, 4142 va ieșii troleibuz și încă unul ar trebui să fie electric.
Fizic nu mai sunt toate 500... 2 au fost donate Chișinăului, nu știu dacă prin țară mai sunt cele împrumutate. Plus că s-a început diverse proiecte cu câteva din ele, unul l-au făcut autovestiar, 4116 a devenit CNG, 4142 va ieșii troleibuz și încă unul ar trebui să fie electric.
- roberto2001
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
roberto2001
Mai sunt cel mult 400 apte de traseu. dintre care 250-300 circula zilnic. cel putin in zona mea vad mai multe euro 3-uri decat 6
Edit : 4116 nu cred ca va intra in circulatie vreodata si va ramane prototip . Despre 4142 nu prea cred ca vor reusi , dar si daca reusesc atunci se adauga ani in plus la viata Euro 3-urilor si asa poate prinde 2027 euro 3
Mai sunt cel mult 400 apte de traseu. dintre care 250-300 circula zilnic. cel putin in zona mea vad mai multe euro 3-uri decat 6
Edit : 4116 nu cred ca va intra in circulatie vreodata si va ramane prototip . Despre 4142 nu prea cred ca vor reusi , dar si daca reusesc atunci se adauga ani in plus la viata Euro 3-urilor si asa poate prinde 2027 euro 3
- Mihai Tana
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Mihai Tana
De unde știi tu, esti asa de inteligent? Confirm ca în mod normal, toate Euro 3 retrase la vara lui 2024, iar cele de Euro 4 toate retrase din vara lui 2028. Dacă am zis bine sau nu.
De unde știi tu, esti asa de inteligent? Confirm ca în mod normal, toate Euro 3 retrase la vara lui 2024, iar cele de Euro 4 toate retrase din vara lui 2028. Dacă am zis bine sau nu.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
andrei11
Din partea moderatorului:
Mihai Tana , mai << bagă >> şi tu o carte de gramatică printre autobuzele astea, nu strică.
Şi nu mai poci numele mărcilor.
Ştii ce înseamnă verbul "a poci" ?
Şi foloseşte şi tu mai responsabil funcţia "quote" !
Din partea moderatorului:
Mihai Tana , mai << bagă >> şi tu o carte de gramatică printre autobuzele astea, nu strică.
Şi nu mai poci numele mărcilor.
Ştii ce înseamnă verbul "a poci" ?
Şi foloseşte şi tu mai responsabil funcţia "quote" !
- ADK
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
ADK
@Mihai Tana, de unde scoți informațiile despre durata de viață (cel puțin comercială) a autobuzelor E3/4? nu știm nici ce aduce ziua de mâine și tu știi ce se va întâmpla în următorii ani. Așa ziceau și de DAF-uri că ultimele vor mai circula până în martie 2013 și au fost retrase întotalitate pe 30.11.2012, doar unul singur a mai apucat data de 01.12.2012 însă nu pe traseu, ci din traseu la miezul nopții când intra în garaj. Nu știu dacă ai de unde să știi deoarece nu există o informație oficială, care s-ar fi postat aici oricum. Se pot schimba și directori și mai multe până atunci care fiecare face după cum vezi, ceea ce știe mai ”bine”. Oricum și autobuzele fizic sunt destul de terminate pentru a mai avea față decentă de traseu, mai ales cele de la Titan au starea caroseriei cea mai deteriorată dintre toate garajele plus interiorul este cum este la unele, iar Obregia are cel mai mare număr de ore de funcționare ale motoarelor. Acolo ce iese la 4-5 dimineața se mai oprește doar la 12-1 noaptea, rog colegii să confirme dacă mai este așa și acuma. Nu cred că vor fi retrase într-o dată fixă și întotalitate, ci treptat în funcție de starea fiecăruia cum mi se pare și normal. Vezi Ikarus 415T de aceeași vârstă tăiate în 2012 și altele la RK în 2021. Este greu să le ții zeci de ani în circulație din cauza pieselor electronice, care nu că nu le găsești ci sunt foarte scumpe în cazul ECU-ului (calculatorul motorului) și al altor senzori necesari lor, nu poți compara cu un DAF care avea doar pompă de injecție și ăsta era ”capul” motorului. La fel și RK cum se făcea la Ikarus și DAC nu văd să se facă vreodată la Mercedes, că doar piesele electronice costă o căruță de bani (la propriu) că doar n-o să iei turcești să meargă câteva luni (doar la un amărât de Opel Astra G din 2000 un releu original costă >100 lei). Așa la cele vechi recondiționai motoarele cu seturi noi de cilindrii (la Ikarus e aproximativ 450 lei un cilindru, făcut de o firmă nemțească că Ikarus e cam îngropat, ori 6 este aprox. 2700 lei), schimbai pompă injecție, ulei, electromotor, alternator, punte, grup, cardan etc dacă chiar vroiai să faci un RK serios și o mai ducea fără probleme mulți ani. Dar ai noștrii le-au tăiat că au vrut Mercedes, că este București și muuulte perle băgate de UE în cap să le dea și celor de la Mercedes și rematurilor de prin Ilfov o pâine, deși n-au contribuit cu nimic. Dar mentalitatea e tot aia de Rabă și la Mercedes. După ceva timp au început întrebările de ce Bucureștiul este singura capitală cu 1000 de autobuze de același tip, mă rog 500 E3/500 E4, de ce s-au băgat bani în 2006-7 în RK-uri și după s-a trecut la tăieri...
@Mihai Tana, de unde scoți informațiile despre durata de viață (cel puțin comercială) a autobuzelor E3/4? nu știm nici ce aduce ziua de mâine și tu știi ce se va întâmpla în următorii ani. Așa ziceau și de DAF-uri că ultimele vor mai circula până în martie 2013 și au fost retrase întotalitate pe 30.11.2012, doar unul singur a mai apucat data de 01.12.2012 însă nu pe traseu, ci din traseu la miezul nopții când intra în garaj. Nu știu dacă ai de unde să știi deoarece nu există o informație oficială, care s-ar fi postat aici oricum. Se pot schimba și directori și mai multe până atunci care fiecare face după cum vezi, ceea ce știe mai ”bine”. Oricum și autobuzele fizic sunt destul de terminate pentru a mai avea față decentă de traseu, mai ales cele de la Titan au starea caroseriei cea mai deteriorată dintre toate garajele plus interiorul este cum este la unele, iar Obregia are cel mai mare număr de ore de funcționare ale motoarelor. Acolo ce iese la 4-5 dimineața se mai oprește doar la 12-1 noaptea, rog colegii să confirme dacă mai este așa și acuma. Nu cred că vor fi retrase într-o dată fixă și întotalitate, ci treptat în funcție de starea fiecăruia cum mi se pare și normal. Vezi Ikarus 415T de aceeași vârstă tăiate în 2012 și altele la RK în 2021. Este greu să le ții zeci de ani în circulație din cauza pieselor electronice, care nu că nu le găsești ci sunt foarte scumpe în cazul ECU-ului (calculatorul motorului) și al altor senzori necesari lor, nu poți compara cu un DAF care avea doar pompă de injecție și ăsta era ”capul” motorului. La fel și RK cum se făcea la Ikarus și DAC nu văd să se facă vreodată la Mercedes, că doar piesele electronice costă o căruță de bani (la propriu) că doar n-o să iei turcești să meargă câteva luni (doar la un amărât de Opel Astra G din 2000 un releu original costă >100 lei). Așa la cele vechi recondiționai motoarele cu seturi noi de cilindrii (la Ikarus e aproximativ 450 lei un cilindru, făcut de o firmă nemțească că Ikarus e cam îngropat, ori 6 este aprox. 2700 lei), schimbai pompă injecție, ulei, electromotor, alternator, punte, grup, cardan etc dacă chiar vroiai să faci un RK serios și o mai ducea fără probleme mulți ani. Dar ai noștrii le-au tăiat că au vrut Mercedes, că este București și muuulte perle băgate de UE în cap să le dea și celor de la Mercedes și rematurilor de prin Ilfov o pâine, deși n-au contribuit cu nimic. Dar mentalitatea e tot aia de Rabă și la Mercedes. După ceva timp au început întrebările de ce Bucureștiul este singura capitală cu 1000 de autobuze de același tip, mă rog 500 E3/500 E4, de ce s-au băgat bani în 2006-7 în RK-uri și după s-a trecut la tăieri...
- Mihai Tana
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Mihai Tana
roberto2001 a scos informații, nu eu! Nu înțeleg ce aveți cu mine! Mi-a zis ca "E4 retrage din 2027-2028".
roberto2001 a scos informații, nu eu! Nu înțeleg ce aveți cu mine! Mi-a zis ca "E4 retrage din 2027-2028".
- ADK
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
ADK
...
Mihai Tana wrote here:
Confirm ca în mod normal, toate Euro 3 retrase la vara lui 2024, iar cele de Euro 4 toate retrase din vara lui 2028.
...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
andrei11
@Mihai Tana
Deci ? Sursa informaţiei ?
@roberto2001 şi-a exprimat propria opinie / părere, dar tu ai confirmat-o ! Ştii de undeva sau e tot propria ta părere?
@Mihai Tana
Deci ? Sursa informaţiei ?
@roberto2001 şi-a exprimat propria opinie / părere, dar tu ai confirmat-o ! Ştii de undeva sau e tot propria ta părere?
- Mihai Tana
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Mihai Tana
Numai, ma las de Metrou Usor! Sa fie clar! Ei nu înțeleg de ce v-ați pus pe mine și ma credeți pe mine prost!
Goodbye, Metrou Usor!
Numai, ma las de Metrou Usor! Sa fie clar! Ei nu înțeleg de ce v-ați pus pe mine și ma credeți pe mine prost!
Goodbye, Metrou Usor!
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Costin
Nu e nevoie sa anunti ca pleci. E suficient doar sa o faci. O data pentru totdeauna, nu ca ieri.
Nu e nevoie sa anunti ca pleci. E suficient doar sa o faci. O data pentru totdeauna, nu ca ieri.
- alexandru_minciu91
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
alexandru_minciu91
Astăzi seara intre orele 19:30-21 (am trecut de 2 ori pe lângă el), 7008 era parcat pe Calea Plevnei, sens Vasile Pârvan cu luminile stinse și fără șofer, ceea ce m-am mirat. Știe cineva alte detalii?
Astăzi seara intre orele 19:30-21 (am trecut de 2 ori pe lângă el), 7008 era parcat pe Calea Plevnei, sens Vasile Pârvan cu luminile stinse și fără șofer, ceea ce m-am mirat. Știe cineva alte detalii?
IMG-20211219-WA0042.jpg (144.69 KB; downloaded 3318 times)
- roberto2001
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
roberto2001
Am o intrebare...Stiti cumva daca s-a inceput casarea Mercedesurilor Euro 3? ( Trase la gard probabil...sau care stau imobizlizate de ani buni )
Am o intrebare...Stiti cumva daca s-a inceput casarea Mercedesurilor Euro 3? ( Trase la gard probabil...sau care stau imobizlizate de ani buni )
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
SirVlady
Deocamdată nu a apărut nimic în spațiul public privind casarea Euro 3.
Deocamdată nu a apărut nimic în spațiul public privind casarea Euro 3.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
anndrei
Pentru colegii de pe forum care sustin ca soferii STB nu mai fura motorina de nu stiu cati ani. Ia uitati dragilor: https://www.gandul.ro/actualitate/video- ... 19740617
Sursa: Gandul.ro
Pentru colegii de pe forum care sustin ca soferii STB nu mai fura motorina de nu stiu cati ani. Ia uitati dragilor: https://www.gandul.ro/actualitate/video- ... 19740617
Sursa: Gandul.ro
📖 Pagination options