Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Discuții diverse

4065 posts, 987241 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 268 269 270 271 272 273 274  ... 291
 
 

📖 Pagination options
  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse ADK

Fizic nu mai sunt toate 500... 2 au fost donate Chișinăului, nu știu dacă prin țară mai sunt cele împrumutate. Plus că s-a început diverse proiecte cu câteva din ele, unul l-au făcut autovestiar, 4116 a devenit CNG, 4142 va ieșii troleibuz și încă unul ar trebui să fie electric.

 


Re: Discuții diverse roberto2001

Mai sunt cel mult 400 apte de traseu. dintre care 250-300 circula zilnic. cel putin in zona mea vad mai multe euro 3-uri decat 6

Edit : 4116 nu cred ca va intra in circulatie vreodata si va ramane prototip . Despre 4142 nu prea cred ca vor reusi , dar si daca reusesc atunci se adauga ani in plus la viata Euro 3-urilor si asa poate prinde 2027 euro 3  :popa:

 


Re: Discuții diverse Mihai Tana

De unde știi tu, esti asa de inteligent? Confirm ca în mod normal, toate Euro 3 retrase la vara lui 2024, iar cele de Euro 4 toate retrase din vara lui 2028. Dacă am zis bine sau nu.

 


Re: Discuții diverse andrei11

Din partea moderatorului:
Mihai Tana , mai << bagă >> şi tu o carte de gramatică printre autobuzele astea, nu strică.
Şi nu mai poci numele mărcilor.
Ştii ce înseamnă verbul  "a poci" ?
Şi foloseşte şi tu mai responsabil funcţia "quote" !

:bere:

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse ADK

@Mihai Tana, de unde scoți informațiile despre durata de viață (cel puțin comercială) a autobuzelor E3/4? nu știm nici ce aduce ziua de mâine și tu știi ce se va întâmpla în următorii ani. Așa ziceau și de DAF-uri că ultimele vor mai circula până în martie 2013 și au fost retrase întotalitate pe 30.11.2012, doar unul singur a mai apucat data de 01.12.2012 însă nu pe traseu, ci din traseu la miezul nopții când intra în garaj. Nu știu dacă ai de unde să știi deoarece nu există o informație oficială, care s-ar fi postat aici oricum. Se pot schimba și directori și mai multe până atunci care fiecare face după cum vezi, ceea ce știe mai ”bine”. Oricum și autobuzele fizic sunt destul de terminate pentru a mai avea față decentă de traseu, mai ales cele de la Titan au starea caroseriei cea mai deteriorată dintre toate garajele plus interiorul este cum este la unele, iar Obregia are cel mai mare număr de ore de funcționare ale motoarelor. Acolo ce iese la 4-5 dimineața se mai oprește doar la 12-1 noaptea, rog colegii să confirme dacă mai este așa și acuma. Nu cred că vor fi retrase într-o dată fixă și întotalitate, ci treptat în funcție de starea fiecăruia cum mi se pare și normal. Vezi Ikarus 415T de aceeași vârstă tăiate în 2012 și altele la RK în 2021. Este greu să le ții zeci de ani în circulație din cauza pieselor electronice, care nu că nu le găsești ci sunt foarte scumpe în cazul ECU-ului (calculatorul motorului) și al altor senzori necesari lor, nu poți compara cu un DAF care avea doar pompă de injecție și ăsta era ”capul” motorului. La fel și RK cum se făcea la Ikarus și DAC nu văd să se facă vreodată la Mercedes, că doar piesele electronice costă o căruță de bani (la propriu) că doar n-o să iei turcești să meargă câteva luni (doar la un amărât de Opel Astra G din 2000 un releu original costă >100 lei). Așa la cele vechi recondiționai motoarele cu seturi noi de cilindrii (la Ikarus e aproximativ 450 lei un cilindru, făcut de o firmă nemțească că Ikarus e cam îngropat, ori 6 este aprox. 2700 lei), schimbai pompă injecție, ulei, electromotor, alternator, punte, grup, cardan etc dacă chiar vroiai să faci un RK serios și o mai ducea fără probleme mulți ani. Dar ai noștrii le-au tăiat că au vrut Mercedes, că este București și muuulte perle băgate de UE în cap să le dea și celor de la Mercedes și rematurilor de prin Ilfov o pâine, deși n-au contribuit cu nimic. Dar mentalitatea e tot aia de Rabă și la Mercedes. După ceva timp au început întrebările de ce Bucureștiul este singura capitală cu 1000 de autobuze de același tip, mă rog 500 E3/500 E4, de ce s-au băgat bani în 2006-7 în RK-uri și după s-a trecut la tăieri...

 


Re: Discuții diverse Mihai Tana

roberto2001 a scos informații, nu eu! Nu înțeleg ce aveți cu mine! Mi-a zis ca "E4 retrage din 2027-2028".

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse ADK

Mihai Tana wrote here:
Confirm ca în mod normal, toate Euro 3 retrase la vara lui 2024, iar cele de Euro 4 toate retrase din vara lui 2028.

...

 


Re: Discuții diverse andrei11

@Mihai Tana
Deci ? Sursa informaţiei ?
@roberto2001  şi-a exprimat propria opinie / părere, dar tu ai confirmat-o ! Ştii de undeva sau e tot propria ta părere?

 


Re: Discuții diverse Mihai Tana

Numai, ma las de Metrou Usor! Sa fie clar! Ei nu înțeleg de ce v-ați pus pe mine și ma credeți pe mine prost!

Goodbye, Metrou Usor!

 


Re: Discuții diverse Costin

Nu e nevoie sa anunti ca pleci. E suficient doar sa o faci. O data pentru totdeauna, nu ca ieri.

 


Re: Discuții diverse alexandru_minciu91

Astăzi seara intre orele 19:30-21 (am trecut de 2 ori pe lângă el), 7008 era parcat pe Calea Plevnei, sens Vasile Pârvan cu luminile stinse și fără șofer, ceea ce m-am mirat. Știe cineva alte detalii?

IMG-20211219-WA0042.jpg (144.69 KB; downloaded 3318 times)

 


Re: Discuții diverse roberto2001

Am o intrebare...Stiti cumva daca s-a inceput casarea Mercedesurilor Euro 3? ( Trase la gard probabil...sau care stau imobizlizate de ani buni )

 


Re: Discuții diverse SirVlady

Deocamdată nu a apărut nimic în spațiul public privind casarea Euro 3.

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse anndrei

Pentru colegii de pe forum care sustin ca soferii STB nu mai fura motorina de nu stiu cati ani. Ia uitati dragilor: https://www.gandul.ro/actualitate/video- ... 19740617
Sursa: Gandul.ro

 


Go to page:  1  ... 268 269 270 271 272 273 274  ... 291
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2384 forum members have written 430523 posts in 5347 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use