Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Discuții diverse

4065 posts, 987270 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 267 268 269 270 271 272 273  ... 291
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții diverse roberto2001

Mihai Tana wrote here:
Autobuzele de Euro 3 trebuie retrase din circulație
pana in 2022, dar nu se stie inca , eu cred ca circula sub 100 de autobuze de Euro 3, dar nu le-am numărat pe toate!

Pe 13 februarie 2020 (acum 1 an și 10 luni) a fost anunțată retragerea Euro 3 din trasee, suntem în 2021 și inca mai circula!

În curand, regionalele vor fi full Euro 4!

4661 e abandonat la Autobaza Obregia!


Nu cred ca vor fi retrase din circulatie pana in 2022, fiindca s-ar putea sa mai aibe nevoie de ele. Eventual pot sa le tina in "Conservare" si "reactivate" in cazul in care "au nevoie de ele" . Oricum eu cred ca vor mai rezista 2 ani de zile maxim si dupa o sa le caseze. Pana acum nu cred ca s-a casat vreun mercedes.  Au zis ca le retrag fiindca ar fi fost in plus ( parerea mea ) , dar inca se folosesc de ele. Cat despre 4661 nu cred ca o sa il repare , ceea ce denota ca va sta abandonat pana in momentul in care se vor casa si Euro 4

 


Re: Discuții diverse Mihai Tana

Poate Euro 3-urile vor circula doar pe curse speciale (ca la VDL-uri rosii ale STV) după ce au retras pe toate din trasee mai devreme. A retras Voluntari toate Euro 3 și la STB SA păstreze cu inca 2 ani? Capitala o sa devina și mai poluant dacă mia circula mașini de Euro 3 in următorii ani!

 


Re: Discuții diverse Andi_C

Mihai Tana wrote here:
4661 e abandonat la Autobaza Obregia!


4661 este al autobazei Militari, nu prea are cum să fie mutat in Obregia, unde nu este prea mult spațiu oricum.

 


Re: Discuții diverse Andrei98

Mihai Tana wrote here:
Autobuzele de Euro 3 trebuie retrase din circulație pana in 2022

Cum sa retragă E3 până în 2022 dacă nu există nici o achiziție de autobuze în derulare? S-au mai retras autobuze acum niște ani buni și nu au mai fost înlocuite cu nimic când director era chiar cel actual.

 


Re: Discuții diverse Calaretul

Legat de 4661 , este clar nu o sa mai revina niciodata la traseu. In schimb , nu inteleg de ce nu il radiaza din circulatie , platind impozit anual si nici macar nu este de folos. Eu as fi luat tot ce era nevoie de pe el pentru a il pune in miscare pe 4676 , care sta de aproximativ 8 ani jumatate in garaj...

 


Re: Discuții diverse alexandru_gr

Mihai Tana wrote here:
Poate Euro 3-urile vor circula doar pe curse speciale (ca la VDL-uri rosii ale STV) după ce au retras pe toate din trasee mai devreme. A retras Voluntari toate Euro 3 și la STB SA păstreze cu inca 2 ani? Capitala o sa devina și mai poluant dacă mia circula mașini de Euro 3 in următorii ani!

STV a retras autobuzele Euro 3 ptr că le-a înlocuit cu cele cu norma de poluare Euro 5.
STB abia are parc să mențină liniile actuale cât de cât ok, nu ar avea cu ce sa înlocuiască toate E3 dacă ar fi să le retragă pe toate.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse ADK

Țin să cred că nea Criț dorește să facă ca deobicei ceea ce știe mai bine, să împingă lumea iar către autoturismele personale și să umple garajele de autobuze retrase neînlocuite cu nimic care în scurt timp să ajungă descompletate. Normal că nici reclamațiile nu vor fi pentru el, ci pentru șoferii că ”nu vin la timp” când tot el le-a luat mașinile de pe traseu. Dacă în 2011 s-a luat după niște reclamații aberante ale angajaților IMGB, cum că DAF-urile de la Ferentari nu aveau căldură (motiv ieftin să le retragă, cel puțin aici) acum i-a venit altă idee la birou, normele de poluare. De parcă E3 e un așa autobuz poluant iar E4-6 e prea sfânt, asta doar în teorie că după asta s-au luat mulți incompetenți și am ajuns unde am ajuns nu doar despre STB vorbind. Un E2-3 poate fi oricând mai puțin poluant decât altul cu normă mai superioară, asta e doar praf în ochi.
Dar atunci altă propunere: dacă ăsta este criteriul, atunci să-l invite cei de la RAR să vadă concret noxele fiecărui autobuz, mai ales E3. Sunt curios dacă toate E3-urile sunt atât de sufocante iar E4 sunt prea sfinte, cu siguranță sunt E3-uri peste E4 din punctul ăsta de vedere. Ce ar decide dacă un E4 iese mai prost la noxe față de un E3? ”N-are cum”, ar spune. Ce le trage în jos pe primele sunt alte lucruri, cum ar fi lipsa aerului condiționat și starea caroseriei la unele. Dar el (și probabil și alții din PMB) se referă mai mult la poluare.

 


Re: Discuții diverse Chev Celios

Linistiti-va ca ei cat de curand nu or sa mai aiba soferi sa le conduca.  In fiecare luna aud de cel putin un sofer/vatman care moare(D-zeu sa ii odihneasca) si de inca 3-4 care ies la pensie.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse ADK

Păi deoarece munca la *TB nu a fost niciodată ușoară, mai ales pentru angajații din teren ca șoferi sau controlori. Nici în perioada interbelică, comunistă sau democrată, fiecare având părțile lor rele dar și puțin bune. Acum ceva timp am înțeles că s-au angajat niște șoferi la Militari sau Nordului, iar la scurt timp și-au dat demisia deoarece nu puteau face față stresului. Nu doar în București, dar mai ales, este vorba și să-ți placă un pic ceea ce faci, să știi ce te așteaptă zi de zi lăsând stresul dinafara serviciului laoparte și să fii responsabil de când intrii în garaj (sau la schimb) până când închei (vedeți șoferul de la sch. 1 al lui 6423 de la Militari), având grijă de fiecare din autobuz dar și de pe stradă ceea ce nu toți sunt competenți s-o facă. Mai ales ce a pățit șoferul lui 5142 sch. 2 prin toamna lui 2015 pe 77 când a intrat o cioară peste el în cabină la Nițu Vasile, pe motiv că i-a prins piranda într-una dintre uși și troleibuzele din spate nu l-au putut depășii, iar poliția română în loc să-i dea o bătaie zdravănă și o amendă de 10.000 lei i-a doar avertisment pentru agresiune și deranjarea liniștii publice.

Și într-adevăr va scădea numărul șoferilor, pentru că sunt puțini cei care se angajează și rămân, se pensionează mulți fie că au vârsta de pensie sau mai rău, de boală sau de accident (cum a fost șoferul de la sch. 2 lui 4235 în 2008, când s-a lovit din cauza unui cretin cu BMW-ul și cu troleibuzul 5229) sau mor din alte cauze. Nici la Buzău situația nu-i deloc strălucită, deși aici e floare la ureche șoferia față de București. Au ajuns să țină de actualii șoferi deoarece le-au plecat pe bandă rulantă în 2019-2020 spre locuri de muncă mai bine plătite și mai puțin stresante, chiar dacă mulți au ajuns și pe camioane. Când iese câte unul la pensie angajează inclusiv fete de 25 ani cum sunt pe UME și UMI. Pe mine unul mă dezgustă șoferia și conducerea într-un oraș ca Buzăul, iar în București a dispărut simplitatea dar și orașul pe care-l știam acum mai mulți ani...

 


Re: Discuții diverse Valentin

Interesanta optică, anume ca nu poți retrage din E3 pentru că nu sunt suficiente autobuze. Poate ar trebui studiat mai bine de ce avem nevoie de așa multe, nu de alta, dar sunt multe linii de tramvai neutilizate eficient, multe linii de autobuz suprapuse pe linii de metrou/de tramvai, s.a.m.d.

Înțeleg totuși că e prea greu sa modernizezi infrastructura de tramvai, că e un vis îndepărtat, că ai condiții mai bune in autobuze, etc. Dar nu asta e răspunsul, sa cumperi și mai multe autobuze când majoritatea parcului e mult mai nou decât ce avem la troleibuze,tramvaie.

Legat de șoferi/vatmani, sincer ii cred pe cuvânt când pleacă din cauza condițiilor, nu există benzi unice, nu exista respect pentru transportul public, nu poți să conduci liniștit că unuia nu-i convine că-i prea cald și altuia prea frig. Evident că nu poți umbla la caracterul oamenilor, dar se poate umbla la condițiile de condus...

 


Re: Discuții diverse Mihai Tana

Sa știi ca Bucureștiul e singurul oraș care n-a putut sa achiziționeze autobuze electrice... Ideea e dacă mai achiziționeaza autobuze electrice în Capitala?

În plus, Brașovul a reușit sa cumpere autobuze electrice și troleibuze noi, chiar a modernizat transportul public.

Știe cineva câte autobuze de Euro 3 mai circula? Sunt curios!

 


Re: Discuții diverse Chev Celios

In momentul de fata in parcul activ sunt toate 500. Ca mai sunt defecte printre ele si nu ies toate la traseu asta e altceva. In legatura cu personalul din cate stiu PMB a blocat angajarile de personal de bord la STB.

 


Re: Discuții diverse Mihai Tana

Dacă Mercedesurile de Euro 3 vor rămâne în circulație pana in 2026, vor împlini 20 de ani.

 


Re: Discuții diverse roberto2001

@Mi
Mihai Tana wrote here:
Dacă Mercedesurile de Euro 3 vor rămâne în circulație pana in 2026, vor împlini 20 de ani.


N-au nici o sansa...te asigur....cel mult 18 ani ca DAF...sper...fiindca au fost un lux la vremea lor si cred ca o sa aibe nevoie de ele mai mult timp. Estimez in perioada 2023-2024 unde prin vara lui 2024 cand se fac 18 ani de la primul euro 3 vor retrage majoritatea euro 3-urilor. Iar prin 2027-2028 vor retrage euro 4

 


Go to page:  1  ... 267 268 269 270 271 272 273  ... 291
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2384 forum members have written 430524 posts in 5347 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use