Topic: Discuții diverse
4065 posts, 990389 views
📖 Pagination options
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Stefan28
Zilele următoare urmează să revină în circulație 4963 de la Autobaza Obregia, după reparația tamponării frontale.
Zilele următoare urmează să revină în circulație 4963 de la Autobaza Obregia, după reparația tamponării frontale.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Chev Celios
Cred ca criteriul este sa nu se mai duce cu tractarile dupa ele prin Cuca Macai. Cred ca vor sa trimita masini care teoretic pot sa duca cu brio cursele de pe liniile regio. E mai ieftin sa le tractezi din oras.
Cred ca criteriul este sa nu se mai duce cu tractarile dupa ele prin Cuca Macai. Cred ca vor sa trimita masini care teoretic pot sa duca cu brio cursele de pe liniile regio. E mai ieftin sa le tractezi din oras.
- Calaretul
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Calaretul
La linia 783 s-a strecurat o greseala cred , dupa numarul liniei apare un .(punct) atat pe firma din fata , cat si cea laterala si cea din spate
La linia 783 s-a strecurat o greseala cred , dupa numarul liniei apare un .(punct) atat pe firma din fata , cat si cea laterala si cea din spate
Screenshot_20210822-141055_Gallery.jpg (1.52 MB; downloaded 4618 times)
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Dragos31
Asa e la toate autobuzele de pe liniile 361 si 783 in weekend-uri (cand circula deviat) - probabil pentru a face diferenta GPS-ul intre cele doua variante de traseu.
Asa e la toate autobuzele de pe liniile 361 si 783 in weekend-uri (cand circula deviat) - probabil pentru a face diferenta GPS-ul intre cele doua variante de traseu.
- cris_m
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
cris_m
6259 este utilizat in caravana de vaccinare anti-Covid ce are loc in aceasta perioada.
6259 este utilizat in caravana de vaccinare anti-Covid ce are loc in aceasta perioada.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
ADK
De ce nu suntem realiști Gabi și nu vedem și adevărul la vechile autobuze că erau cel puțin în ultimii ani, mai mult pentru linii de cartier sau pentru liniile unde infrastructura nu era una deloc bună, cum ai tu filmulețul cu #1077 pe linia 163 (că una e să bagi un autobuz mai vechi cu garda la sol mai ridicată și pe anvelope 12R și alta e una LF pe anvelope 275/70), iar în martie 2011 să recunoaștem că s-a făcut una dintre cele mai mari prostii din epoca RATB, când s-au retras peste noapte zeci de autobuze fără a fi înlocuite cam cu nimic (că achiziția a câtorva Solaris articulate în 2009 au lăsat-o baltă). Drept dovadă, reactivarea ulterioară a câtorva din DAF-urile de la Ferentari în mai 2011 pentru a înlocui din U412-urile de la 3 garaje, dar care cei drept s-au dovedit destul de epuizate și DAF-urile iar ulterior au fost retrase și ele. E drept că și actualele Citaro au un grad de uzură destul de ridicat pentru un oraș ca Bucureștiul, dar dacă nu se achiziționează din timp mașini noi sau măcar unele rulate la anumite standarde și se face o prostie iar ca acum 10 ani...
Gabi23 wrote here:
Așa și Rocar și DAF se reparau mai ușor și fugeau șoferii de Euro 3 și Euro 4 mai ales că aveau camere, erau prea noi, piese scumpe și multe alte motive. Și în 2010-2011 s-a spus, gata eficientizăm parcul. Autobaze Nordului și Pipera aveau la vremea respectivă zeci de autobuze noi, care stăteau și circulau preferențial. Trebuie să evoluăm, timpul trece, au trecut 15 ani și ar trebui stopată orice achiziție de piese pentru Euro 3, iar tot ce este retras din circulație să fie descompletat de ORICE piesă sau element de caroserie reutilizabil.
De ce nu suntem realiști Gabi și nu vedem și adevărul la vechile autobuze că erau cel puțin în ultimii ani, mai mult pentru linii de cartier sau pentru liniile unde infrastructura nu era una deloc bună, cum ai tu filmulețul cu #1077 pe linia 163 (că una e să bagi un autobuz mai vechi cu garda la sol mai ridicată și pe anvelope 12R și alta e una LF pe anvelope 275/70), iar în martie 2011 să recunoaștem că s-a făcut una dintre cele mai mari prostii din epoca RATB, când s-au retras peste noapte zeci de autobuze fără a fi înlocuite cam cu nimic (că achiziția a câtorva Solaris articulate în 2009 au lăsat-o baltă). Drept dovadă, reactivarea ulterioară a câtorva din DAF-urile de la Ferentari în mai 2011 pentru a înlocui din U412-urile de la 3 garaje, dar care cei drept s-au dovedit destul de epuizate și DAF-urile iar ulterior au fost retrase și ele. E drept că și actualele Citaro au un grad de uzură destul de ridicat pentru un oraș ca Bucureștiul, dar dacă nu se achiziționează din timp mașini noi sau măcar unele rulate la anumite standarde și se face o prostie iar ca acum 10 ani...
- ADK
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
ADK
Cei drept da, dar sistemul nu s-a implementat în 2007 o dată cu intrarea în UE?
Nu au circulat cine știe cât. Ele erau însă gata teoretic din 2002, dar abia prin 2004 au ajuns la Ferentari și au început să circule, find tăiate undeva pe la începutul lui 2010. Deci, 6 ani mi se pare puțin...
BogdanPetrini wrote here:
Ikarusurile Ploieștene au mai circulat totuși încă 15 ani de la implementarea proiectului Civitas.
Cei drept da, dar sistemul nu s-a implementat în 2007 o dată cu intrarea în UE?
anndrei wrote here:
Pana si DAC UDAN au circulat o gramada de ani.
Nu au circulat cine știe cât. Ele erau însă gata teoretic din 2002, dar abia prin 2004 au ajuns la Ferentari și au început să circule, find tăiate undeva pe la începutul lui 2010. Deci, 6 ani mi se pare puțin...
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
anndrei
Pai 6 ani au tot circulat cu calatori in turatie normala pe orice linie. Acest CNG plimba doar soferul.
Pai 6 ani au tot circulat cu calatori in turatie normala pe orice linie. Acest CNG plimba doar soferul.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
ADK
CNG e CNG, diesel e diesel. Doar că acest CNG este o convertire dintr-un diesel E3, nu este ceva din fabrică să fie gândit de la pur început un autobuz pe gaz. Păcat că nu a fost reușit, înțelegând că nu poate avea suficientă putere să urce cu sarcină vreun pod. Să vedem ce va fi cu cel electric și cu troleibuzul, cel puțin troleibuzul ar trebui să fie reușit. Iar cu 4116... Dacă e într-adevăr eșuat doar din punctul ăsta de vedere, ar fi păcat să se taie că s-a lucrat ceva la el și are și caroseria bună...
CNG e CNG, diesel e diesel. Doar că acest CNG este o convertire dintr-un diesel E3, nu este ceva din fabrică să fie gândit de la pur început un autobuz pe gaz. Păcat că nu a fost reușit, înțelegând că nu poate avea suficientă putere să urce cu sarcină vreun pod. Să vedem ce va fi cu cel electric și cu troleibuzul, cel puțin troleibuzul ar trebui să fie reușit. Iar cu 4116... Dacă e într-adevăr eșuat doar din punctul ăsta de vedere, ar fi păcat să se taie că s-a lucrat ceva la el și are și caroseria bună...
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Chev Celios
Da orice sofer le putea spune asta de la bun inceput. Se stie ca masinile pe gaz sunt mai puturoase.
Da orice sofer le putea spune asta de la bun inceput. Se stie ca masinile pe gaz sunt mai puturoase.
- Costin
-
Posted:
-
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Dragos31
Cel putin doua autobuze Mercedes-Benz Citaro Euro 4 de pe linia 442 au primit reclama la Therme Bucuresti - 4774 si inca unul.
Doua imagini de azi.
4774 - Linia 442 - Piata Presei - 12 Septembrie 2021
Cel putin doua autobuze Mercedes-Benz Citaro Euro 4 de pe linia 442 au primit reclama la Therme Bucuresti - 4774 si inca unul.
Doua imagini de azi.
4774 - Linia 442 - Piata Presei - 12 Septembrie 2021
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
alexxd_31
Am mers acum cu 4972 (linia 311) care in momentul franarii ziceai ca se dezintegreaza. Vad ca a aprins avariile (la capat Piața Rosetti) si nu a mai plecat spre Faur.
Am mers acum cu 4972 (linia 311) care in momentul franarii ziceai ca se dezintegreaza. Vad ca a aprins avariile (la capat Piața Rosetti) si nu a mai plecat spre Faur.
📖 Pagination options