Topic: Discuții diverse
4065 posts, 990005 views
📖 Pagination options
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dominatrix
Ar fi interesant de stiut care sunt piesele acelea care nu se mai fabrica, eventual si daca s-ar mai putea recupera respectivele piese prin canibalizarea unor autobuze aflate deja in conservare. Si mai interesant de stiut este cat oare vor rezista pe trasee DAF'urile reactivate, care sunt mai vechi decat autobuzele pe care le inlocuiesc.
Nu contest ca la cat au fost calarite in Bucuresti, atat de calatori, cat si de drumurile proaste, toate autobuzele vechi si-au cam trait traiul si nu pot fi tinute in circulatie la infinit, dar in mod logic retragerea lor ar trebui sa fie treptata, pe masura cumpararii de masini noi. Dar, la RATB nu pare sa existe o logica de acest gen.
Ar fi interesant de stiut care sunt piesele acelea care nu se mai fabrica, eventual si daca s-ar mai putea recupera respectivele piese prin canibalizarea unor autobuze aflate deja in conservare. Si mai interesant de stiut este cat oare vor rezista pe trasee DAF'urile reactivate, care sunt mai vechi decat autobuzele pe care le inlocuiesc.
Nu contest ca la cat au fost calarite in Bucuresti, atat de calatori, cat si de drumurile proaste, toate autobuzele vechi si-au cam trait traiul si nu pot fi tinute in circulatie la infinit, dar in mod logic retragerea lor ar trebui sa fie treptata, pe masura cumpararii de masini noi. Dar, la RATB nu pare sa existe o logica de acest gen.
- autob368
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
autob368
Este adevarat ca piese noi nu se mai gasesc, dar ma intreb (si voi afla la vara) cum TRANSURB GALATI poate mentine in circulatie cele 2 RdS-uri (ca sa fim seriosi si alea mai cad....) sau alte orase precum Brasov....
Dominatrix wrote:
Ar fi interesant de stiut care sunt piesele acelea care nu se mai fabrica, eventual si daca s-ar mai putea recupera respectivele piese prin canibalizarea unor autobuze aflate deja in conservare. Si mai interesant de stiut este cat oare vor rezista pe trasee DAF'urile reactivate, care sunt mai vechi decat autobuzele pe care le inlocuiesc.
Nu contest ca la cat au fost calarite in Bucuresti, atat de calatori, cat si de drumurile proaste, toate autobuzele vechi si-au cam trait traiul si nu pot fi tinute in circulatie la infinit, dar in mod logic retragerea lor ar trebui sa fie treptata, pe masura cumpararii de masini noi. Dar, la RATB nu pare sa existe o logica de acest gen.
Este adevarat ca piese noi nu se mai gasesc, dar ma intreb (si voi afla la vara) cum TRANSURB GALATI poate mentine in circulatie cele 2 RdS-uri (ca sa fim seriosi si alea mai cad....) sau alte orase precum Brasov....
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
S-a spus că nu s-ar mai produce tamburii de frână. Tamburi pe care tot RATB îi producea (!) şi pe care nu mai vrea să îi producă. Iar Criţ nu mai permite niciun ,,transplant" de piese de pe vreun vehicul retras.
Aşa... Rocaruri circulă bine mersi la Cluj, Galaţi, Craiova, Oradea, iar Ikarusuri, Romanuri, Dacuri şi alte vehicule cu frână pe tamburi sunt în circulaţie în număr foarte mare prin ţară, iar tamburii cu pricina se produc în cel puţin 3 fabrici în ţara asta.
S-a spus că nu s-ar mai produce tamburii de frână. Tamburi pe care tot RATB îi producea (!) şi pe care nu mai vrea să îi producă. Iar Criţ nu mai permite niciun ,,transplant" de piese de pe vreun vehicul retras.
Aşa... Rocaruri circulă bine mersi la Cluj, Galaţi, Craiova, Oradea, iar Ikarusuri, Romanuri, Dacuri şi alte vehicule cu frână pe tamburi sunt în circulaţie în număr foarte mare prin ţară, iar tamburii cu pricina se produc în cel puţin 3 fabrici în ţara asta.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
In momentul aceasta asteptam ziua cu .... care va veni cat de curand .
In momentul aceasta asteptam ziua cu .... care va veni cat de curand .
Linia 162 - 2011.JPG (555.87 KB; downloaded 2365 times)
- autob368
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
autob368
Eu astept alta zi, aceea cand aceasta linie 162 SE VA DESFIINTA.... si as lasa toata populatia "neplatitoare de abonament sau de taxe si impozite" sa vada ce inseamna sa mergi pe jos pana la 163 sau sa scoti bani de bilet (ca tot stiu ce culoare au biletele si cat costa - a se vedea materialui facut de IRealitatea )
Eu astept alta zi, aceea cand aceasta linie 162 SE VA DESFIINTA.... si as lasa toata populatia "neplatitoare de abonament sau de taxe si impozite" sa vada ce inseamna sa mergi pe jos pana la 163 sau sa scoti bani de bilet (ca tot stiu ce culoare au biletele si cat costa - a se vedea materialui facut de IRealitatea )
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dominatrix
Dr2005 wrote:Unde ii producea? In hala care se vroia a fi pregatita pentru Imperio, care nici nu se mai face deocamdata? Legat de transplantul de piese, ma intreb ce "expertiza" are Crit in transporturile publice din Romania, si mai ales in intretinerea parcului circulant, in special cel pe sine (tramvaie).
S-a spus că nu s-ar mai produce tamburii de frână. Tamburi pe care tot RATB îi producea (!) şi pe care nu mai vrea să îi producă. Iar Criţ nu mai permite niciun ,,transplant" de piese de pe vreun vehicul retras.
Gabi23 wrote:Ce arati in poza aceea e numai o faza intermediara. Varianta finala a "modernizarii" transportului public din Bucuresti o puteti vedea in pozele de mai jos. Chiar nu inteleg de ce Dl. Adrian Crit, care doreste modernizarea si eficientizarea transportului public din Bucuresti nu profita de experienta transportului public din Africa.
In momentul aceasta asteptam ziua cu .... care va veni cat de curand .
transport_bucuresti_2020.jpg (26.77 KB; downloaded 2381 times)
transport-bucuresti.jpg (327.85 KB; downloaded 2382 times)
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
În prima poză e o copie la scară mai mare a terminalului de la Ghencea sau a Şos. Antiaeriană. Acolo sunt în permanenţă câte 15 - 20 maxi-taxi oprite pe unde încap.
În prima poză e o copie la scară mai mare a terminalului de la Ghencea sau a Şos. Antiaeriană. Acolo sunt în permanenţă câte 15 - 20 maxi-taxi oprite pe unde încap.
- ionutz18
-
Posted:
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dominatrix
Nu se mai aduce nimic, cel putin nu anul acesta. Cel mult, dube de noapte, asa cum vrea Crit, dar poate la anul, daca nu va fi aruncat la lada de gunoi a istoriei RATB'ului pana atunci.
Nu se mai aduce nimic, cel putin nu anul acesta. Cel mult, dube de noapte, asa cum vrea Crit, dar poate la anul, daca nu va fi aruncat la lada de gunoi a istoriei RATB'ului pana atunci.
- GAC
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
GAC
@Dr2005, care-i povestea cu acel citaro din avatarul tau? a fost cumva vreun accident sau a fost cumva intentionat?
@Dr2005, care-i povestea cu acel citaro din avatarul tau? a fost cumva vreun accident sau a fost cumva intentionat?
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dominatrix
E vorba de autobuzele Citaro articulate din Londra, care au fost o nenorocire in exploatare. Ultimul incident notabil (adica incediu, ca cel din poza) a fost in septembrie 2010. Toate aceste autobuze vor fi retrase din circulatie anul acesta.
E vorba de autobuzele Citaro articulate din Londra, care au fost o nenorocire in exploatare. Ultimul incident notabil (adica incediu, ca cel din poza) a fost in septembrie 2010. Toate aceste autobuze vor fi retrase din circulatie anul acesta.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
Casarea lor a început încă de anul trecut, poate i se face milă lui Freyutz de noi şi ne pune câteva poze cu un Citaro (solo) pregătit pentru casare.
Casarea lor a început încă de anul trecut, poate i se face milă lui Freyutz de noi şi ne pune câteva poze cu un Citaro (solo) pregătit pentru casare.
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
George
Mie mi s-au parut superbe acele autobuze. Care e problema cu ele? In general autobuzele articulate sunt folosite foarte mult in tarile cu apa calda - care afiseaza si un program de circulatie, fireste - pentru ca poti transporta mai multe persoane cu un consum mai redus. Cat despre confort, jos palaria...un pic mai bine ca in Bucuresti!
Dominatrix wrote:
E vorba de autobuzele Citaro articulate din Londra, care au fost o nenorocire in exploatare. Ultimul incident notabil (adica incediu, ca cel din poza) a fost in septembrie 2010. Toate aceste autobuze vor fi retrase din circulatie anul acesta.
Mie mi s-au parut superbe acele autobuze. Care e problema cu ele? In general autobuzele articulate sunt folosite foarte mult in tarile cu apa calda - care afiseaza si un program de circulatie, fireste - pentru ca poti transporta mai multe persoane cu un consum mai redus. Cat despre confort, jos palaria...un pic mai bine ca in Bucuresti!
- SprinterXP
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
SprinterXP
De astazi linia 124 este tinuta de Autobaza Alexandria. Astazi erau cel putin 6203 si inca 2 masini.
De astazi linia 124 este tinuta de Autobaza Alexandria. Astazi erau cel putin 6203 si inca 2 masini.
📖 Pagination options