Topic: Discuții diverse
4065 posts, 989432 views
📖 Pagination options
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
cris_m
Daca functioneaza afisajul
Si nu, nu m-ar fi mirat sa fie refuzati sa puna pe tot autobuzul, eu sunt patit cu inchirierea tramvaiului istoric. Pe mine m-au refuzat categoric sa il duc la Presei via Mihalache in 2019 pe motiv ca daca se strica fac blocare, asa ca m-au bagat fortat pe inelar. Si ce sa vezi, un an mai tarziu V56-le ajungea la Presei via Mihalache... Eu nu inteleg, asta nu putea face blocare la fel ca 6001 sau cum? Asta asa ca o paranteza de cum gandesc unii prin STB.
Daca functioneaza afisajul
Si nu, nu m-ar fi mirat sa fie refuzati sa puna pe tot autobuzul, eu sunt patit cu inchirierea tramvaiului istoric. Pe mine m-au refuzat categoric sa il duc la Presei via Mihalache in 2019 pe motiv ca daca se strica fac blocare, asa ca m-au bagat fortat pe inelar. Si ce sa vezi, un an mai tarziu V56-le ajungea la Presei via Mihalache... Eu nu inteleg, asta nu putea face blocare la fel ca 6001 sau cum? Asta asa ca o paranteza de cum gandesc unii prin STB.
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
andreiiul
Colantarea full pt mesaje promotionale (indiferent de tipul de publicitate: campanie de informare/constientizare sau campanie publicitara) este ok. Dar trebuie tinut cont si de faptul ca trebuie sa poti vedea din autobuz catre exterior fara sa te chinui prea tare (sa nu uitam ca in trecut aveai mari probleme sa vezi clar cam pe unde esti ca zona, nu zic ca poate vrei sa privesti peisajul).
De asemenea trebuie sa faca niste contracte de inchiriere spatiu care sa acopere si eventualele pagube aparute la decolantarea de la finalul campaniei in cauza. Cel putin la Mercedes sunt destule exemple unde au decolantat cu tot cu vopsea si de platit probabil ca nu a platit chiriasul revopsirea zonei.
Colantarea full pt mesaje promotionale (indiferent de tipul de publicitate: campanie de informare/constientizare sau campanie publicitara) este ok. Dar trebuie tinut cont si de faptul ca trebuie sa poti vedea din autobuz catre exterior fara sa te chinui prea tare (sa nu uitam ca in trecut aveai mari probleme sa vezi clar cam pe unde esti ca zona, nu zic ca poate vrei sa privesti peisajul).
De asemenea trebuie sa faca niste contracte de inchiriere spatiu care sa acopere si eventualele pagube aparute la decolantarea de la finalul campaniei in cauza. Cel putin la Mercedes sunt destule exemple unde au decolantat cu tot cu vopsea si de platit probabil ca nu a platit chiriasul revopsirea zonei.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
andrei11
cris_m, cu tot respectul, dar eu nu țin minte să fi văzut pe traseu vreun V 56 defect. Și vorba aceea, mi-am uzat auzul în tramvaiele astea, mergeam numai la clasa a I-a !
cris_m, cu tot respectul, dar eu nu țin minte să fi văzut pe traseu vreun V 56 defect. Și vorba aceea, mi-am uzat auzul în tramvaiele astea, mergeam numai la clasa a I-a !
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
WT_fan06
Ca dovadă că și cât a fost pe traseu în decembrie 2020 - ianuarie 2021 nu am auzit să fi fost probleme, cu toate că a fost trimis total iresponsabil pe infrastructura bombardată de pe Mihalache...
Ca dovadă că și cât a fost pe traseu în decembrie 2020 - ianuarie 2021 nu am auzit să fi fost probleme, cu toate că a fost trimis total iresponsabil pe infrastructura bombardată de pe Mihalache...
- Tom
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Tom
Chestiunea cu decolantarea poate fi mai curând faptul că au considerat amortizată investiția în colantele cam inutile cu "Primăria Capitalei". Deși teoretic, spațiul câștigat ar aduce un plus la tarifele la reclame, este o diferență de la ceva la ceva + un pic mai mult, nu de la cer la pământ. E mai bine că se scot, în condițiile în care erau degeaba. Dar cred totuși că orice reclamă aplicată va afecta autocolantele cu numărul și cu sigla STB, care cel puțin sigla tot pe sus era aplicată, cel puțin pe la Mercedesuri.
În privința vizibilității din interior, unde scria Primăria Capitalei nu era un loc unde să împiedice vizibilitatea din interior, poate de aceea zona de sus era mai "vânată" de doritorii de reclame. Într'adevăr, obturarea vizibilității călătorilor e destul de neplăcută pentru identificarea destinației, mai ales dacă sistemele de informare nu funcționează, iar călătorul "merge la Constanța" (asta pe vremea taxatoarelor, un individ beat spunea că merge la Constanța, iar taxatoarea vroia să-l taxeze cu tariful maxim, dar până la urmă au aflat că de fapt Constanța era o rudă care-l aștepta în stație și trebuia s'o vadă ca să știe că a ajuns, altfel nu știa unde e stația).
Ideea ar fi ca decizia decolantării să fie una tehnică și cu impact economic real, nu la modul că a venit blonda aia și le-a pus, jos cu ele. Așa și "xxxx Citaro für die RATB" au stat multă vreme, ar fi mers un Coca-Cola în locul lor.
În privința V56, se poate trezi unul de la STB să comenteze că linia pe Mihalache e proastă. Nu știu, de când cu parandemia n'am mai fost pe acolo. Dar confirm cele spuse că în 9 ani cât am văzut în anii '80 V56 în plină activitate la Iași, rareori am văzut unul căzut la stradă. O singură dată am văzut unul blocat cu probleme mai serioase, dar nu cât să nu poată fi împins de tramvaiul din spate până la depou. Altfel, nu am văzut, în timp ce Tatre și Timișuri defecte am văzut o mulțime. V3A nu era la Iași, dar am văzut și prin București defecte destule. Apropo de 6001, nici EP/V3A nu prea am văzut căzute la stradă.
Chestiunea cu decolantarea poate fi mai curând faptul că au considerat amortizată investiția în colantele cam inutile cu "Primăria Capitalei". Deși teoretic, spațiul câștigat ar aduce un plus la tarifele la reclame, este o diferență de la ceva la ceva + un pic mai mult, nu de la cer la pământ. E mai bine că se scot, în condițiile în care erau degeaba. Dar cred totuși că orice reclamă aplicată va afecta autocolantele cu numărul și cu sigla STB, care cel puțin sigla tot pe sus era aplicată, cel puțin pe la Mercedesuri.
În privința vizibilității din interior, unde scria Primăria Capitalei nu era un loc unde să împiedice vizibilitatea din interior, poate de aceea zona de sus era mai "vânată" de doritorii de reclame. Într'adevăr, obturarea vizibilității călătorilor e destul de neplăcută pentru identificarea destinației, mai ales dacă sistemele de informare nu funcționează, iar călătorul "merge la Constanța" (asta pe vremea taxatoarelor, un individ beat spunea că merge la Constanța, iar taxatoarea vroia să-l taxeze cu tariful maxim, dar până la urmă au aflat că de fapt Constanța era o rudă care-l aștepta în stație și trebuia s'o vadă ca să știe că a ajuns, altfel nu știa unde e stația).
Ideea ar fi ca decizia decolantării să fie una tehnică și cu impact economic real, nu la modul că a venit blonda aia și le-a pus, jos cu ele. Așa și "xxxx Citaro für die RATB" au stat multă vreme, ar fi mers un Coca-Cola în locul lor.
În privința V56, se poate trezi unul de la STB să comenteze că linia pe Mihalache e proastă. Nu știu, de când cu parandemia n'am mai fost pe acolo. Dar confirm cele spuse că în 9 ani cât am văzut în anii '80 V56 în plină activitate la Iași, rareori am văzut unul căzut la stradă. O singură dată am văzut unul blocat cu probleme mai serioase, dar nu cât să nu poată fi împins de tramvaiul din spate până la depou. Altfel, nu am văzut, în timp ce Tatre și Timișuri defecte am văzut o mulțime. V3A nu era la Iași, dar am văzut și prin București defecte destule. Apropo de 6001, nici EP/V3A nu prea am văzut căzute la stradă.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Andrei98
S-a folosit atatia ani colantarea aproape completa a autobuzelor si nu s-a speriat nimeni de toate cele enumerate mai sus. Si strainii din Vest o fac si nu este nici o tragedie. Se vede foarte bine din interior pentru ca pe geamuri mereu s-a pus autocolant cu gaurele iar siglele si numerele de parc de obicei sunt ocolite. Da, panourile aplicate in rame sunt niste solutii mai elegante, dar ce te faci cand doritorii nu sunt multumiti de spatiul alocat si nu mai doresc sa isi aplice reclama? Sa nu mai vorbim de faptul ca primesti mai multi bani o data ce reclama ocupa mai mult spatiu, iar in situatia actuala a transportului din Bucuresti unde pretul calatoriei este foarte mic si subventia destul de mare cam este nevoie si de banii aceia suplimentari de pe reclame.
S-a folosit atatia ani colantarea aproape completa a autobuzelor si nu s-a speriat nimeni de toate cele enumerate mai sus. Si strainii din Vest o fac si nu este nici o tragedie. Se vede foarte bine din interior pentru ca pe geamuri mereu s-a pus autocolant cu gaurele iar siglele si numerele de parc de obicei sunt ocolite. Da, panourile aplicate in rame sunt niste solutii mai elegante, dar ce te faci cand doritorii nu sunt multumiti de spatiul alocat si nu mai doresc sa isi aplice reclama? Sa nu mai vorbim de faptul ca primesti mai multi bani o data ce reclama ocupa mai mult spatiu, iar in situatia actuala a transportului din Bucuresti unde pretul calatoriei este foarte mic si subventia destul de mare cam este nevoie si de banii aceia suplimentari de pe reclame.
- mirceade
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
mirceade
Se vede mizerabil spre exterior, cu tot cu găurelele din colantare, mai ales când se aburesc geamurile.
Se vede mizerabil spre exterior, cu tot cu găurelele din colantare, mai ales când se aburesc geamurile.
- Calaretul
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Calaretul
6308 proaspat reparat , plimbat prin centru si nordul Bucurestiului la miezul noptii pentru sedinta foto .
https://www.facebook.com/109710224058521 ... sfnsn=mo
Sursa: Facebook
6308 proaspat reparat , plimbat prin centru si nordul Bucurestiului la miezul noptii pentru sedinta foto .
https://www.facebook.com/109710224058521 ... sfnsn=mo
Sursa: Facebook
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
WT_fan06
Stația aceea de la Universitate nu știu dacă a avut iluminat funcțional de când a fost montată și până acum.
Stația aceea de la Universitate nu știu dacă a avut iluminat funcțional de când a fost montată și până acum.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Tom
Nea' Nicu-șor: "După decolantare, urmează revopsirea."
Cum spunea poetul, este un pamflet.
P.S. "KENT" era o denumire prea burgheză. (Fumătorii știu de ce!)
Nea' Nicu-șor: "După decolantare, urmează revopsirea."
Cum spunea poetul, este un pamflet.
P.S. "KENT" era o denumire prea burgheză. (Fumătorii știu de ce!)
Foto: Valentin Balan @ stfp.net
ITB6682-105.jpg (629.72 KB; downloaded 3021 times)
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Costin
Sursa informatiei?
Nu de alta, dar in postarea originala Nicusor nu a declarat asta.
Sursa informatiei?
Nu de alta, dar in postarea originala Nicusor nu a declarat asta.
- CiprianTRB
-
Posted:
-
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Costin
Adevarat, dar eu am interpretat ca pamfletul se refera doar la poza. are sens si asa.
Adevarat, dar eu am interpretat ca pamfletul se refera doar la poza. are sens si asa.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Tom
Câtă promptitudine, sûnt impresionat. Bunica dacă citea, s'ar fi simțit încă odată ca la 25 de ani, în anii '50.
Nu vă faceți probleme, dacă chiar scotea perla asta, nu mai era pamflet, ci citat în toată regula. În afară de asta, numărul de înmatriculare e cam din vremea lui lui Nea' Nicu fără (-șor).
Câtă promptitudine, sûnt impresionat. Bunica dacă citea, s'ar fi simțit încă odată ca la 25 de ani, în anii '50.
Nu vă faceți probleme, dacă chiar scotea perla asta, nu mai era pamflet, ci citat în toată regula. În afară de asta, numărul de înmatriculare e cam din vremea lui lui Nea' Nicu fără (-șor).
📖 Pagination options