Topic: Discuții diverse
4068 posts, 1035905 views
📖 Pagination options
-
- Calaretul
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Calaretul
Si la Otokar exista acel buton care permite plecarea din statie cu usile deschise , exact la ca MB.
Si la Otokar exista acel buton care permite plecarea din statie cu usile deschise , exact la ca MB.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Utilizator anonim
La orice vehicul exista acel buton, numit "Mers pe proprie raspundere", care in mod normal e sigilat si se foloseste doar in situatii deosebite.
La orice vehicul exista acel buton, numit "Mers pe proprie raspundere", care in mod normal e sigilat si se foloseste doar in situatii deosebite.
- FabiM
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
FabiM
Dacă te referi la faptul ca se inchide usa și imediat după se deschide și pleacă cu ea asa, e ceva des întâlnit la Otokar, probabil din cauza unei erori. Dacă a plecat din stație și usa era încă deschisă, se intampla și la Citaro.
Andi_C wrote:
Astăzi mi s-a întâmplat un lucru ciudat. Eram in 104, am urcat la stația la Bd. I. C. Brătianu, iar autobuzul, 6614 mai exact, dă să inchidă ușile, dar acesta pleaca inainte de inchidere, iar ușa de la mijloc se deschide larg. Am calătorit aproximativ jumatate de stație până când șoferul observă acest lucru, cu ușa deschisă. Aveți idee cum este posibil acest fapt ?
Dacă te referi la faptul ca se inchide usa și imediat după se deschide și pleacă cu ea asa, e ceva des întâlnit la Otokar, probabil din cauza unei erori. Dacă a plecat din stație și usa era încă deschisă, se intampla și la Citaro.
- Dani Bunea
-
Posted:
-
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Victor92
#4264 circula din nou pe liniile STB. E in 135 astazi la schimbul 1. Autobuzul nu se vede pe Info STB ...
#4264 circula din nou pe liniile STB. E in 135 astazi la schimbul 1. Autobuzul nu se vede pe Info STB ...
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
punmeister
Continua si promisiunea cu convertirea autobuzelor Citaro Euro 3 in autobuze CNG, vor in prima faza sa converteasca 100 de autobuze pe fonduri AFM.
https://www.agerpres.ro/economic-intern ... if--443387
Continua si promisiunea cu convertirea autobuzelor Citaro Euro 3 in autobuze CNG, vor in prima faza sa converteasca 100 de autobuze pe fonduri AFM.
Mai avem un proiect pe ordinea de zi a Consiliului General care se poate realiza cu bani din Fondul de Mediu, în perspectiva ecologizării transportului public în comun. Este vorba de transformarea autobuzelor Euro 3, vechi de 15 ani, în autobuze Euro 6, pe gaz natural comprimat (GNC), care vor avea consum mult mai mic şi noxe mult mai puţine. Va costa în jur de 150.000 de euro o astfel de transformare şi vrem să facem pentru început 100 de autobuze. În banii aceştia nu numai motorul va fi schimbat ci şi interiorul - scaunele, podelele, tavanul.
https://www.agerpres.ro/economic-intern ... if--443387
-
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
WT_fan06
N-am mai auzit despre astfel de modificări prin Europa. Se practică aşa ceva?
N-am mai auzit despre astfel de modificări prin Europa. Se practică aşa ceva?
-
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Andrei98
Probabil este doar praf în ochi ca și faza cu convertirea lor în troleibuze.
Probabil este doar praf în ochi ca și faza cu convertirea lor în troleibuze.
-
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
CiprianTRB
Legat de înființarea unor noi autobaze
Sursa: https://www.agerpres.ro/economic-intern ... if--443387
================================================
Nu am știut unde sa postez acest citat, dacă nu este topicul corect, rog un moderator sa mute postarea în locul potrivit.
Legat de înființarea unor noi autobaze
Andrei Creci wrote:
Avem modernizarea fostei autobaze Giurgiului şi am achiziţionat teren pentru o nouă autobază în Giuleşti. Terenul este lipit în mod fericit de fostul depou Giuleşti, care nu mai era funcţional, iar acum lucrăm la studiul de fezabilitate pentru o nouă autobază pe care vrem să o realizăm din fonduri europene sau de la Banca Europeană de Investiţii.
Sursa: https://www.agerpres.ro/economic-intern ... if--443387
================================================
Nu am știut unde sa postez acest citat, dacă nu este topicul corect, rog un moderator sa mute postarea în locul potrivit.
![Hai noroc! :bere:](./images/smilies/bere.gif)
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Gabi23
Probabil are legătura achiziția directă pe care o intreprinseseră la începutul anului 2019: viewtopic.php?f=20&t=52&p=307018&hilit=achizitie+teren#p307018
O măsură excelentă
, acum depinde și modul de implementare a construcțiie, că dacă durează 10 ani, nu vor mai avea ce să parcheze acolo ...
Probabil are legătura achiziția directă pe care o intreprinseseră la începutul anului 2019: viewtopic.php?f=20&t=52&p=307018&hilit=achizitie+teren#p307018
autobaza in nord.jpg (89.58 KB; downloaded 4725 times)
O măsură excelentă
![Aplauze :applause:](./images/smilies/applause.gif)
![Dumnezeu cu mila :popa:](./images/smilies/Priest.gif)
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
anndrei
Sa speram cu nu vor monta niciodata instalatie CNG. Cu siguranta firma care va face modificare va fi chinezeasca iar autobuzele vor deveni bombe pe roti. (presiunea din instalatia CNG este aprox. 200 BAR
) Se pot observa simplele instalatii de AC care fac probleme...Daca voiau CNG, de ce nu le-au cumparat pe cele Hybrid cu CNG si le-au cumparat tot cu motoare Diesel
Sa speram cu nu vor monta niciodata instalatie CNG. Cu siguranta firma care va face modificare va fi chinezeasca iar autobuzele vor deveni bombe pe roti. (presiunea din instalatia CNG este aprox. 200 BAR
![Surprised :o](./images/smilies/icon_e_surprised.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
andrei11
Stimați colegi,
Discuțiile despre Istoria transportului în comun de pe vremea ITB - ului ( zona Crângași - Giulești ) le găsiți începând de aici.
Stimați colegi,
Discuțiile despre Istoria transportului în comun de pe vremea ITB - ului ( zona Crângași - Giulești ) le găsiți începând de aici.
-
- AlexTennis2005
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
AlexTennis2005
Azi am mers cu 336 in jurul orei 11 fix, autobuzul in care m-am urcat avand numarul de parc #4996. Autobuzul, de fiecare data cand pornea de pe loc, scotea un sunet ciudat care continua din 5 in 5 secunde. A mai sesizat sunetul acesta la acest autobuz pana acum?
Azi am mers cu 336 in jurul orei 11 fix, autobuzul in care m-am urcat avand numarul de parc #4996. Autobuzul, de fiecare data cand pornea de pe loc, scotea un sunet ciudat care continua din 5 in 5 secunde. A mai sesizat sunetul acesta la acest autobuz pana acum?
-
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
CiprianTRB
De pe pagina Oxigen pentru București.
Sursa: https://www.facebook.com/10130482456919 ... 005308573/
Totuși întrebarea mea este când (re)apare licitația pentru cele 100 de autobuze electrice? Creci se lauda în urma cu câteva zile ca fost relansata, dar în SEAP nici urma de ea...
De pe pagina Oxigen pentru București.
Autobuzele cu norma de poluare Euro 3 vor fi retrase de pe trasee, după finalizarea mijloacelor de transport in comun Euro 6.
Autobuzele cu norma de poluare Euro 3 care aparțin UAT-urilor limitrofe nu ajuns în centrul Capitalei, în zona ZACA.
Primaria Capitalei a luat in ultimii ani masuri constante de modernizare a mijloacelor de transport in comun, astfel incat, in prezent, parcul auto STB a fost modernizat cu 400 de autobuze Euro 6, si, incepand de luna viitoare sosesc in Capitala, etapizat, 130 de autobuze hibrid Mercedes. Suntem in procedura avansata de licitatie pentru achizitia a 100 de troleibuze, 100 de autobuze electrice, 100 de tramvaie.
Toate aceste achizitii reprezinta o premiera pentru administratia Bucurestiului. Astfel, valoarea fondurilor alocate pentru modernizarea transportului public in comun depaseste, doar in acest an, 165 milioane euro. De asemenea, este pentru prima data cand se achizitioneaza mijloace de transport nepoluante – autobuze electrice sau hibrid.
In anul 2016, la initiativa Primarului General, Gabriela Firea, a fost infiintata Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara pentru Transport Public Bucuresti- Ilfov (ADITPBI) pentru a oferi calatorilor din Bucuresti si Zona Metropolitana un transport in comun de calitate, la standarde europene.
Astfel, in prezent, in regiunea Regiunea București – Ilfov circula 1.191 de autobuze.
Precizam ca nici unul din traseele autobuzelor care apartin comunelor limitrofe Bucurestiului nu include centrul Capitalei, ci doar fac legatura, la intrarea in Bucuresti, cu alte mijloace de transport in comun care apartin STB.
‼️ Deci autobuzele cu norma de poluare Euro 3 care apartin UAT-urilor limitrofe nu ajung in centrul Capitalei, in zona ZACA.
In ceea ce priveste parcul rulant al STB, subliniem ca, dupa finalizarea achizitiilor mijloacelor de transport in comun moderne, Euro 6, autobuzele cu norma de poluare Euro 3 vor fi retrase de pe trasee.
Sursa: https://www.facebook.com/10130482456919 ... 005308573/
Totuși întrebarea mea este când (re)apare licitația pentru cele 100 de autobuze electrice? Creci se lauda în urma cu câteva zile ca fost relansata, dar în SEAP nici urma de ea...
📖 Pagination options