Topic: Discuții diverse
4065 posts, 986466 views
📖 Pagination options
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
anndrei
Clar Ikarus-ul a fost mai bun decat DAC-ul din multe puncte de vedere. Singurul dezavantaj al acestui model au fost usile armonice. Cele de la cabina soferului avand acele geamuri foarte mici acesta avea vizibilitatea proasta si limitata cand se asigura in partea dreapta. Chiar am vazut anumiti soferi care deschideau usa in anumite intersectii.
Clar Ikarus-ul a fost mai bun decat DAC-ul din multe puncte de vedere. Singurul dezavantaj al acestui model au fost usile armonice. Cele de la cabina soferului avand acele geamuri foarte mici acesta avea vizibilitatea proasta si limitata cand se asigura in partea dreapta. Chiar am vazut anumiti soferi care deschideau usa in anumite intersectii.
- ADK
-
Posted:
-
- anndrei
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
andrei11
Și nici eu nu m-am legat de avatarul tău.
Ridicatul în slăvi al Ikarusurilor nu e legat de avatar ci de ceea ce susții în comentarii.
Avatarul chiar îmi place, dar asta e altceva.
Și nici eu nu m-am legat de avatarul tău.
Ridicatul în slăvi al Ikarusurilor nu e legat de avatar ci de ceea ce susții în comentarii.
Avatarul chiar îmi place, dar asta e altceva.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
anndrei
Domnul sofer (prima poza de sus) din articol este cel care nu si-a respectat itinerariul din linia 106 in data de 19 octombrie. Din ce am citit in reportaj nici autobuzele turcesti nu il multumesc iar oglinda din partea stanga ,,este proasta". Sursa click.ro: https://www.click.ro/news/bucuresti/sig ... -ca-nucile
Domnul sofer (prima poza de sus) din articol este cel care nu si-a respectat itinerariul din linia 106 in data de 19 octombrie. Din ce am citit in reportaj nici autobuzele turcesti nu il multumesc iar oglinda din partea stanga ,,este proasta". Sursa click.ro: https://www.click.ro/news/bucuresti/sig ... -ca-nucile
- ADK
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
ADK
Din câte știu, doar dacă sunt cazuri grave (infracțiuni), nu tot felul de întâmplări.
Din câte știu, doar dacă sunt cazuri grave (infracțiuni), nu tot felul de întâmplări.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
anndrei
Si nerespectarea orarului de circulatie si ignorarea dispecerei tot o infractiune este.
Si nerespectarea orarului de circulatie si ignorarea dispecerei tot o infractiune este.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
WT_fan06
Totul revine la vechea problemă. De ce șoferii nu vor nici măcar să apese pe UN BUTON ca să lase autobuzul pe o parte? Vreți să vă dau o veste tristă? În UK, Germania, Franța, etc. asta este procedură standard la aproape toate stațiile. Unele autobuze din Germania chiar au activat kneeling automat când se deschide ușa. Dacă nu, șoferii o fac din politețe și din respect pentru pasagerii lor, clienții lor. Asta + se aliniază LA MILIMETRU la bordură. Nu deschid ușile până nu sunt cu podeaua lângă bordură. De ce? Pentru că se previn accidentele ca cel din videoclip și pentru că există niște criterii de performanță care atestă, ghici, că urcarea și coborârea pasagerilor se face MULT mai repede așa. Gândiți-vă la nevolnici, la copii - în loc să coboare pe carosabil iar apoi să urce în autobuz, ar face un singur pas mult mai facil direct în autobuz dacă acesta ar fi aliniat corespunzător. Cu cât diferența de nivel dintre autobuz și bordură este mai mică, cu atât urcarea/coborârea se face mai rapid și se pierde mai puțin timp în stație. De aceea se și folosește butonul de kneeling frecvent, pentru a reduce timpii. E în avantajul tuturor. Și totuși, la noi nu există.
Apoi vine colegul ADK să le ia apărarea că vai ce stresant e să șofezi. ADK, da e stresant, toate joburile sunt stresante, unele mai ceva ca altele. ASTA NU ÎNSEAMNĂ CĂ NU AI DATORIA SĂ ÎȚI FACI TREABA BINE, TREABA PENTRU CARE EȘTI PLĂTIT. Nimic nu îți permite să te abați de la datoria ta, aceea de a duce oamenii în siguranță. Șoferul care nu a înclinat autobuzul corespunzător a dus acel om în siguranță? Acel om care s-a dat peste cap cu scooterul. Întreb. Mai întreb și de ce era nevoie să manevreze de 20 de ori autobuzul ca să îl apropie de bordură din a 2-a sau a 3-a încercare, când putea să facă treaba (pentru care e plătit) BINE, din prima? Șoferii din București sunt bine instruiți, abilități de șofat au. Atunci de ce nu folosesc alveola? Că se pierde timp? Super, în momentul în care îl pui pe pasager să iasă de pe trotuar pe stradă ca apoi să se urce în autobuz nu se mai numește că îl duci în siguranță. Este cât se poate de predispus accidentărilor. Cu cât respectivul pasager e mai vulnerabil, cu atât accidentările pot fi mai grave. Am asistat la niște scene care îți rup inima, copii care s-au împiedicat și au căzut pe podea din cauză că au încercat să se urce și diferența de nivel era mult prea mare, nevolnici care se chinuiau minute în șir să se urce pe la prima ușă, iar șoferul stătea aplecat pe volan și se uita în oglindă. Refuzul persoanelor în cărucior este deja incalificabil.
Concluzia este simplă. Respectă și vei fi respectat. ESTE ATÂT DE SIMPLU. Respectul se dobândește, nu se cere, precum vedeam în unele vehicule stickere cu „NOI VREM RESPECT”. Îi asigur pe toți șoferii și vatmanii că dacă ei își fac bine treaba pentru care sunt plătiți au parte de tot respectul meu. Sunt șoferi și vatmani în STB care merg ireproșabil, știu asta, pe ei nu îi vizează discuția asta.
ADK, tu crezi că între călători și șoferi se dă o bătălie constantă de cataloghezi dezbaterea drept „călători vs șoferi”? Apoi mai zici și că „ai boală” pe călători? Nu înțeleg, tu parcă ziceai că vrei să conduci autobuzul? Eu din calitate de pasager cum ar trebui să interpretez asta?
anndrei wrote:Mă bag și eu în seamă că vorba aia... când l-am văzut pe bietul om cum s-a dat peste cap din cauză că rampa era prea abruptă mi-a stat inima în loc. Sper că persoana e ok...
Sa vedem un filmulet in care un sofer STB isi bate joc si nu inclina autobuzul ba mai mult opreste si departe de trotuar. Sursa YouTube, minutul 05:50 https://www.youtube.com/watch?v=bdEiZMAxDik, privit ce dezastru se intampla.
Totul revine la vechea problemă. De ce șoferii nu vor nici măcar să apese pe UN BUTON ca să lase autobuzul pe o parte? Vreți să vă dau o veste tristă? În UK, Germania, Franța, etc. asta este procedură standard la aproape toate stațiile. Unele autobuze din Germania chiar au activat kneeling automat când se deschide ușa. Dacă nu, șoferii o fac din politețe și din respect pentru pasagerii lor, clienții lor. Asta + se aliniază LA MILIMETRU la bordură. Nu deschid ușile până nu sunt cu podeaua lângă bordură. De ce? Pentru că se previn accidentele ca cel din videoclip și pentru că există niște criterii de performanță care atestă, ghici, că urcarea și coborârea pasagerilor se face MULT mai repede așa. Gândiți-vă la nevolnici, la copii - în loc să coboare pe carosabil iar apoi să urce în autobuz, ar face un singur pas mult mai facil direct în autobuz dacă acesta ar fi aliniat corespunzător. Cu cât diferența de nivel dintre autobuz și bordură este mai mică, cu atât urcarea/coborârea se face mai rapid și se pierde mai puțin timp în stație. De aceea se și folosește butonul de kneeling frecvent, pentru a reduce timpii. E în avantajul tuturor. Și totuși, la noi nu există.
Apoi vine colegul ADK să le ia apărarea că vai ce stresant e să șofezi. ADK, da e stresant, toate joburile sunt stresante, unele mai ceva ca altele. ASTA NU ÎNSEAMNĂ CĂ NU AI DATORIA SĂ ÎȚI FACI TREABA BINE, TREABA PENTRU CARE EȘTI PLĂTIT. Nimic nu îți permite să te abați de la datoria ta, aceea de a duce oamenii în siguranță. Șoferul care nu a înclinat autobuzul corespunzător a dus acel om în siguranță? Acel om care s-a dat peste cap cu scooterul. Întreb. Mai întreb și de ce era nevoie să manevreze de 20 de ori autobuzul ca să îl apropie de bordură din a 2-a sau a 3-a încercare, când putea să facă treaba (pentru care e plătit) BINE, din prima? Șoferii din București sunt bine instruiți, abilități de șofat au. Atunci de ce nu folosesc alveola? Că se pierde timp? Super, în momentul în care îl pui pe pasager să iasă de pe trotuar pe stradă ca apoi să se urce în autobuz nu se mai numește că îl duci în siguranță. Este cât se poate de predispus accidentărilor. Cu cât respectivul pasager e mai vulnerabil, cu atât accidentările pot fi mai grave. Am asistat la niște scene care îți rup inima, copii care s-au împiedicat și au căzut pe podea din cauză că au încercat să se urce și diferența de nivel era mult prea mare, nevolnici care se chinuiau minute în șir să se urce pe la prima ușă, iar șoferul stătea aplecat pe volan și se uita în oglindă. Refuzul persoanelor în cărucior este deja incalificabil.
Concluzia este simplă. Respectă și vei fi respectat. ESTE ATÂT DE SIMPLU. Respectul se dobândește, nu se cere, precum vedeam în unele vehicule stickere cu „NOI VREM RESPECT”. Îi asigur pe toți șoferii și vatmanii că dacă ei își fac bine treaba pentru care sunt plătiți au parte de tot respectul meu. Sunt șoferi și vatmani în STB care merg ireproșabil, știu asta, pe ei nu îi vizează discuția asta.
ADK, tu crezi că între călători și șoferi se dă o bătălie constantă de cataloghezi dezbaterea drept „călători vs șoferi”? Apoi mai zici și că „ai boală” pe călători? Nu înțeleg, tu parcă ziceai că vrei să conduci autobuzul? Eu din calitate de pasager cum ar trebui să interpretez asta?
- ADK
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
ADK
Am și spus că nu-i deloc frumos ce s-a întâmplat, personal aș lua măsuri. Mai ales când vine vorba de omenie și viață de om.
Am și spus că nu-i deloc frumos ce s-a întâmplat, personal aș lua măsuri. Mai ales când vine vorba de omenie și viață de om.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
anndrei
Bietul om dupa ce ca este amarat se putea alege cu o lovitura urata si la cap din cauza acelui sofer. Pe Otokar este lege, soferii nu folosesc butonul pentru inclinatia autobuzului. Unii probabil ca nu cunosc care este acel buton iar altii din nesimtire. Prefera sa stea sa se uite in oglinda si sa vorbeasca la telefon non-stop sau sa fumeze la volan decat sa apese pe un buton.
Multi nici nu trag autobuzul in alveola ci opresc pe prima banda pentru a incurca circulatia si a le fi lor usor sa plece din statie.
Bietul om dupa ce ca este amarat se putea alege cu o lovitura urata si la cap din cauza acelui sofer. Pe Otokar este lege, soferii nu folosesc butonul pentru inclinatia autobuzului. Unii probabil ca nu cunosc care este acel buton iar altii din nesimtire. Prefera sa stea sa se uite in oglinda si sa vorbeasca la telefon non-stop sau sa fumeze la volan decat sa apese pe un buton.
Multi nici nu trag autobuzul in alveola ci opresc pe prima banda pentru a incurca circulatia si a le fi lor usor sa plece din statie.
- punmeister
-
Posted:
-
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
anndrei
Pe liniile din Militari am vazut de foarte putine ori sa fie folosit...
Pe liniile din Militari am vazut de foarte putine ori sa fie folosit...
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
punmeister
Pe 336 am vazut sa fie folosit pentru a compensa garda la sol mai mare in comparatie cu Citaro.
Pe 336 am vazut sa fie folosit pentru a compensa garda la sol mai mare in comparatie cu Citaro.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
WT_fan06
Hai să nu confundăm ECAS-ul cu kneeling-ul... probabil ce ai văzut tu este podeaua autobuzului reglându-şi automat garda. Sper să mă înşel...
Hai să nu confundăm ECAS-ul cu kneeling-ul... probabil ce ai văzut tu este podeaua autobuzului reglându-şi automat garda. Sper să mă înşel...
📖 Pagination options