Topic: Discuții diverse
4065 posts, 989470 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Utilizator anonim
Da, cele doua vor fi desfiintate, nu se stie cand. Vor sa suplimenteze alte linii cu masinile alea. 641 ramane cat e paleta.
Da, cele doua vor fi desfiintate, nu se stie cand. Vor sa suplimenteze alte linii cu masinile alea. 641 ramane cat e paleta.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
anndrei
Astazi, in linia 106 este repartizat autobuzul Otokar 12m 6435. Din pacate soferul de la schimbul 2 si-a batut joc de itinerariu nerespectand nicio ora de plecare de la capetele de linie in timpul zilei. Traficul nu era deloc aglomerat.
Astazi, in linia 106 este repartizat autobuzul Otokar 12m 6435. Din pacate soferul de la schimbul 2 si-a batut joc de itinerariu nerespectand nicio ora de plecare de la capetele de linie in timpul zilei. Traficul nu era deloc aglomerat.
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
CiprianTRB
Da e adevărat, și din spusele unui prieten, în jurul orei 18, la Stația Tufanelelor călătorii l-au luat la cearta și la bătaie, a venit pana și Politia, apoi s-a retras la Autobaza, timp de 40 de min 106 nu a avut niciun autobuz la traseu, și au trimis un autobuz abia după ce a sunat acel prieten la STB...
Acum pe linia 106 avem tot un Otokar Kent C 12 , adică 6413.
Da e adevărat, și din spusele unui prieten, în jurul orei 18, la Stația Tufanelelor călătorii l-au luat la cearta și la bătaie, a venit pana și Politia, apoi s-a retras la Autobaza, timp de 40 de min 106 nu a avut niciun autobuz la traseu, și au trimis un autobuz abia după ce a sunat acel prieten la STB...
Acum pe linia 106 avem tot un Otokar Kent C 12 , adică 6413.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
anndrei
Dar acest sofer de ce nu si-a respectat itinerariul si si-a batut joc de calatori? De cand a intrat in tura pana s-a retras a mers numai anapoda. Dupa cum bine stiti in linia 106 este repartizat un singur autobuz in weekend ce vine o data la 50 de minute.
Se pare ca soferul lui 6413 isi respecta orele de plecare, circuland dupa itinerariu. Deci se poate
Dar acest sofer de ce nu si-a respectat itinerariul si si-a batut joc de calatori? De cand a intrat in tura pana s-a retras a mers numai anapoda. Dupa cum bine stiti in linia 106 este repartizat un singur autobuz in weekend ce vine o data la 50 de minute.
Se pare ca soferul lui 6413 isi respecta orele de plecare, circuland dupa itinerariu. Deci se poate
- ADK
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
ADK
Nu țin prea des de partea călătorului, dar aici avea dreptate. Un itinerar de ce-i itinerar? Ca fapt-divers, cu câțiva ani în urmă, mai exact prin 2015 erau multe mașini defecte la Obregia. Și la capăt la Reșița controlorul stabilea altă oră de plecare decât cea scrisă inițial, eh evident că călătorii aveau un comportament agresiv față de șoferii de pe 381 deoarece plecau când plecau (cam un autobuz la 5 troleibuze). Dacă 381 normal avea să zicem, 20 de ture, și 5 lipseau din cauza parcului indisponibil, frecvența dintre ele se mărea, nu mai venea la 5 minute, venea la 8 sau chiar la 10. De adăugat întotdeauna și eventualele întârzieri din cauza traficului. Aici nu erau de vină șoferii, ci societatea că nu achiziționa piese de schimb. Eu sunt curios cum nu l-a văzut pe GPS pe cel de pe 6435 că pleca la alte ore decât cele scrise pe itinerar, că acolo nu cred că era controlor. Am lucrat la marfă o perioadă scurtă, și la fel aveam un CMR (foaie de parcurs) de respectat. Orele de sosire și plecare îmi erau spuse și de către dispecer la telefon, pe mașină având GPS, știa unde sunt și cu cât merg la orice oră. Eh, am condus vreo 4 ore fără oprire și mi-am ciupit singur 5 minute în plus pentru staționare (din vreo 10 câte mi-a zis să stau) și m-a sunat să mă întrebe de sănătate. Nu aveam card tahograf și nici diagramă, din cauză că lucram pe 3,5t. Diferența e că la mine nu afecta plecarea cu 5 minute în plus, pe când la un autobuz afectează și 2 secunde cât a apucat călătorul din alt autobuz să-l prindă într-o stație comună să ajungă acasă.
Nu țin prea des de partea călătorului, dar aici avea dreptate. Un itinerar de ce-i itinerar? Ca fapt-divers, cu câțiva ani în urmă, mai exact prin 2015 erau multe mașini defecte la Obregia. Și la capăt la Reșița controlorul stabilea altă oră de plecare decât cea scrisă inițial, eh evident că călătorii aveau un comportament agresiv față de șoferii de pe 381 deoarece plecau când plecau (cam un autobuz la 5 troleibuze). Dacă 381 normal avea să zicem, 20 de ture, și 5 lipseau din cauza parcului indisponibil, frecvența dintre ele se mărea, nu mai venea la 5 minute, venea la 8 sau chiar la 10. De adăugat întotdeauna și eventualele întârzieri din cauza traficului. Aici nu erau de vină șoferii, ci societatea că nu achiziționa piese de schimb. Eu sunt curios cum nu l-a văzut pe GPS pe cel de pe 6435 că pleca la alte ore decât cele scrise pe itinerar, că acolo nu cred că era controlor. Am lucrat la marfă o perioadă scurtă, și la fel aveam un CMR (foaie de parcurs) de respectat. Orele de sosire și plecare îmi erau spuse și de către dispecer la telefon, pe mașină având GPS, știa unde sunt și cu cât merg la orice oră. Eh, am condus vreo 4 ore fără oprire și mi-am ciupit singur 5 minute în plus pentru staționare (din vreo 10 câte mi-a zis să stau) și m-a sunat să mă întrebe de sănătate. Nu aveam card tahograf și nici diagramă, din cauză că lucram pe 3,5t. Diferența e că la mine nu afecta plecarea cu 5 minute în plus, pe când la un autobuz afectează și 2 secunde cât a apucat călătorul din alt autobuz să-l prindă într-o stație comună să ajungă acasă.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Utilizator anonim
Daca au ajuns sa mearga cum au chef in 106, in weekend, ce pretentii sa mai avem de la linii cu peste 20 de ture de taie orasul in doua...
Daca au ajuns sa mearga cum au chef in 106, in weekend, ce pretentii sa mai avem de la linii cu peste 20 de ture de taie orasul in doua...
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
anndrei
Ba a fost vazut pe GPS deoarece si eu am sunat la informatii gandidu-ma ca a ramas defect si sa nu il mai astept. A luat legatura cu soferul prin telefon si i-a spus dispecerei ca trebuie sa stea 10 minute sa se odihneasca! Sa se odihneasca dupa o semicursa care la acea ora o face lejer in 15 minute. Bataie de joc...Ciudat este ca a mers intarziat de cand a intrat in tura pana cand s-a retras. Spun asta deoarece am facut cateva drumuri cu acel autobuz avand de rezolvat anumite treburi. Cred ca soferul nu avea chef de munca si probail ca face parte din ,,premiantii" STB de si-a permis sa faca asta.
La acele linii cu peste 20 de ture se respecta mai bine. Acest sofer fiind singur pe traseu face ce vrea el. Cred ca nici nu prea a mai lucrat pe aceasta linie. Eu unul nu prea l-am mai vazut. Dar asta nu e scuza!
Ba a fost vazut pe GPS deoarece si eu am sunat la informatii gandidu-ma ca a ramas defect si sa nu il mai astept. A luat legatura cu soferul prin telefon si i-a spus dispecerei ca trebuie sa stea 10 minute sa se odihneasca! Sa se odihneasca dupa o semicursa care la acea ora o face lejer in 15 minute. Bataie de joc...Ciudat este ca a mers intarziat de cand a intrat in tura pana cand s-a retras. Spun asta deoarece am facut cateva drumuri cu acel autobuz avand de rezolvat anumite treburi. Cred ca soferul nu avea chef de munca si probail ca face parte din ,,premiantii" STB de si-a permis sa faca asta.
La acele linii cu peste 20 de ture se respecta mai bine. Acest sofer fiind singur pe traseu face ce vrea el. Cred ca nici nu prea a mai lucrat pe aceasta linie. Eu unul nu prea l-am mai vazut. Dar asta nu e scuza!
- Andi_C
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Andi_C
Eu în această vara am dorit să fac o călătorie in Gruiu cu R446, și să mă intorc spre Bucuresti prin Snagov, cu R447. La Gruiu era să pierd R447 din cauza soferului lui R446 (pentru curioși era autobuzul 4595). Conducatorul a binevoit să plece cu aproape 20 de minute mai tarziu de la Piata Presei, iar la Gruiu am ajuns cu 2 minute inainte de plecarea lui R447.
Eu în această vara am dorit să fac o călătorie in Gruiu cu R446, și să mă intorc spre Bucuresti prin Snagov, cu R447. La Gruiu era să pierd R447 din cauza soferului lui R446 (pentru curioși era autobuzul 4595). Conducatorul a binevoit să plece cu aproape 20 de minute mai tarziu de la Piata Presei, iar la Gruiu am ajuns cu 2 minute inainte de plecarea lui R447.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
anndrei
Ca cel din 106. A condus 15 minute si a stat tot 15 minute...
Intrebare: la autobuzele Otokar cand se opreste motorul si se scoate cheia din contact, se opresc automat si firmele?
Ca cel din 106. A condus 15 minute si a stat tot 15 minute...
Intrebare: la autobuzele Otokar cand se opreste motorul si se scoate cheia din contact, se opresc automat si firmele?
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Dragos31
Da. Când se scoate contactul general, la autobuzele turcoaz, se opresc și firmele.
Da. Când se scoate contactul general, la autobuzele turcoaz, se opresc și firmele.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
anndrei
Nu ma refer la contactul general de la acumulatori. Ma refer la cheia de contact de la bord.
Nu ma refer la contactul general de la acumulatori. Ma refer la cheia de contact de la bord.
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Dragos31
În acest caz, din cele "studiate" în timp la Complex Apusului, tind să cred că în ambele situații se opresc firmele.
Am interpretat eu greșit primul mesaj
În acest caz, din cele "studiate" în timp la Complex Apusului, tind să cred că în ambele situații se opresc firmele.
Am interpretat eu greșit primul mesaj
- 1689
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
1689
Asta cu "nu tin prea des partea calatorului" cred ca ar trebui pusa la galeria de oroare - spusa fiind de cineva care pretinde ca este sofer la o firma de transport in comun.
Reflecta o lipsa crasa a unui respect minim la adresa celor care - de fapt - ii platesc salariul si care ii justifica existenta.
Poate n-ar fi o idee rea daca departamentul de resurse umane ia nota de astfel de declaratii ?
Intr-o lume normala s-ar lasa cu demitere pe loc.
Asta cu "nu tin prea des partea calatorului" cred ca ar trebui pusa la galeria de oroare - spusa fiind de cineva care pretinde ca este sofer la o firma de transport in comun.
Reflecta o lipsa crasa a unui respect minim la adresa celor care - de fapt - ii platesc salariul si care ii justifica existenta.
Poate n-ar fi o idee rea daca departamentul de resurse umane ia nota de astfel de declaratii ?
Intr-o lume normala s-ar lasa cu demitere pe loc.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
ADK
Asta că călătorul are deseori nemulțumiri din orice nu-i adevărat? Și ăstia sunt în special care nu plătesc călătoria, fac hărmălaie, distrug și scandal la adresa oricui. Șoferul nu are doar obligații, ci și drepturi. La fel și călătorul. Dar de multe ori se ajunge la tot felul de conflicte din cauza călătorului. De aia am prins și "boală" pe ei.
Asta că călătorul are deseori nemulțumiri din orice nu-i adevărat? Și ăstia sunt în special care nu plătesc călătoria, fac hărmălaie, distrug și scandal la adresa oricui. Șoferul nu are doar obligații, ci și drepturi. La fel și călătorul. Dar de multe ori se ajunge la tot felul de conflicte din cauza călătorului. De aia am prins și "boală" pe ei.
📖 Pagination options