Topic: Discuții diverse
4065 posts, 997341 views
📖 Pagination options
- bobby
-
Posted:
-
- Dragos31
-
Posted:
-
- yoyoMax
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
yoyoMax
Da, sunt destul de sigur.
Multe lucruri nu ies in aceasta ecuatie:
1. Numărul putin de călători din autobuz, ar putea sa fie un transport de persoane interne sau altceva.
2. M-am uitat pe aplicatie imediat după ce l-am văzut trecând spre Unirii si am vazut un singur autobuz ce venea pe sensul meu, iar după ce am verificat ceva minute mai târziu, suficiente cat sa ajunga acolo, si apăruseră 2, unul lângă altul, la intersectia cu pricina, care s-au detașat în timp, ca cel in cauza era pe retragere, iar celălat făcea statii.
3. De ce se retrăgea cu STB si nu pur si simplu cu retragere, il suspectez de defect, mai ales că din ce am inteles este un autobuz problematic.
Da, sunt destul de sigur.
Multe lucruri nu ies in aceasta ecuatie:
1. Numărul putin de călători din autobuz, ar putea sa fie un transport de persoane interne sau altceva.
2. M-am uitat pe aplicatie imediat după ce l-am văzut trecând spre Unirii si am vazut un singur autobuz ce venea pe sensul meu, iar după ce am verificat ceva minute mai târziu, suficiente cat sa ajunga acolo, si apăruseră 2, unul lângă altul, la intersectia cu pricina, care s-au detașat în timp, ca cel in cauza era pe retragere, iar celălat făcea statii.
3. De ce se retrăgea cu STB si nu pur si simplu cu retragere, il suspectez de defect, mai ales că din ce am inteles este un autobuz problematic.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
- Lucian
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
cris_m
4840 are ceva probleme cu afisajul de la o vreme, ba merge, ba nu merge, asa ca pe langa clasica foaie in geam cu numarul liniei a fost adaugata inca una si cu traseul liniei.
4840 are ceva probleme cu afisajul de la o vreme, ba merge, ba nu merge, asa ca pe langa clasica foaie in geam cu numarul liniei a fost adaugata inca una si cu traseul liniei.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Gabi23
Era o discuție recent referitor la purificarea aerului prin instalațiile AC. Fie că vorbim de autobuzele Kent, fie de cele Citaro, instalațiile de climatizare introduc foarte mult praf de la poluarea din București. Desigur că nimeni nu le curăță constant, iar în autobuze oricum nu se face igienizare. Un exemplu demonstrativ de ieri din Kent #6317, de la Autobaza Nordului, în care clar n-a mai făcut nimeni igienizare, clasica gargară, în care se va spune că este un volum mare de lucru, parc imens, personal puțin etc. În cazul acesta nu călătorii sunt de vină și nici sigla autobuzului
Era o discuție recent referitor la purificarea aerului prin instalațiile AC. Fie că vorbim de autobuzele Kent, fie de cele Citaro, instalațiile de climatizare introduc foarte mult praf de la poluarea din București. Desigur că nimeni nu le curăță constant, iar în autobuze oricum nu se face igienizare. Un exemplu demonstrativ de ieri din Kent #6317, de la Autobaza Nordului, în care clar n-a mai făcut nimeni igienizare, clasica gargară, în care se va spune că este un volum mare de lucru, parc imens, personal puțin etc. În cazul acesta nu călătorii sunt de vină și nici sigla autobuzului
6317 - 149 - 22.08.2019 (1).JPG (327.05 KB; downloaded 2922 times)
6317 - 149 - 22.08.2019 (2).JPG (274.65 KB; downloaded 2923 times)
- Puss in Boots
-
Posted:
-
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Andrei98
Daca pui degetul pe grilele de sus din prima poza pe unde trage aerul ti se face negru. S-au laudat deja de 2 ori cu campania lor de igienizare dar eu nu am vazut nici o tentativa de curatenie prin vehicule.
Daca pui degetul pe grilele de sus din prima poza pe unde trage aerul ti se face negru. S-au laudat deja de 2 ori cu campania lor de igienizare dar eu nu am vazut nici o tentativa de curatenie prin vehicule.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Utilizator anonim
Grilele de sus prin care trage instalatia aer trebuie demontate si curatate filtrele destul de des, ce este deasupra e doar o mica parte din praful care ramane in filtre. Filtrele alea cu cat sunt mai mizere cu atat ofera mai mult aer pentru instalatie, care baga din ce in ce mai putin rece, pentru ca in final sa se strice. Acasa de exemplu la 3-4 saptamani sunt pline filtrele, nu vreau sa ma gandesc ce este intr-un autobuz.
Grilele de sus prin care trage instalatia aer trebuie demontate si curatate filtrele destul de des, ce este deasupra e doar o mica parte din praful care ramane in filtre. Filtrele alea cu cat sunt mai mizere cu atat ofera mai mult aer pentru instalatie, care baga din ce in ce mai putin rece, pentru ca in final sa se strice. Acasa de exemplu la 3-4 saptamani sunt pline filtrele, nu vreau sa ma gandesc ce este intr-un autobuz.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
ADK
Și chiar dacă unii le-ar curăța pe degeaba, tot nu ar vrea regia. Mai bine să dea praf în loc de aer și să ne îmbolnăvim, decât să curețe și să spele cineva filtrele alea într-o zi. În ce lume trăim...
Și chiar dacă unii le-ar curăța pe degeaba, tot nu ar vrea regia. Mai bine să dea praf în loc de aer și să ne îmbolnăvim, decât să curețe și să spele cineva filtrele alea într-o zi. În ce lume trăim...
- Albert
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Albert
Si eu am observat... Cam toate Kent-urile sunt foarte foarte murdare. Am impresia ca nu le curată nimeni niciodata. Mai ales podelele sunt mizerabile rau...
Si eu am observat... Cam toate Kent-urile sunt foarte foarte murdare. Am impresia ca nu le curată nimeni niciodata. Mai ales podelele sunt mizerabile rau...
- ADK
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
ADK
Nu înțeleg de ce nici șoferii nu-și mai dau interesul ca-n trecut, când erau adăugate și scaune în DAC-uri. Tatăl meu venea personal mult mai devreme la garaj (9-10, când ieșea la 1) să-și rezolve problemele la autobuz (fie diverse piese ce trebuiau curățate, fie urma schimbul de ulei, sau chiar pregătirea pentru ITP când spre ex. mai intervenea câte o problemă la instalația electrică), că nu-și prea dădea interesul pentru aspectul estetic, e partea a doua. Eu spre ex. mi-l dau și pentru cel estetic, deocamdată la mașinile mici, nu suport farurile mătuite/înnegrite, stopurile decolorate, bările care și-au pierdut tot aspectul, sistemul de iluminare prăpădit, jantele ruginite etc. Dar revenind, când e vorba de piese consumabile sau filtre care trebuiesc schimbate, de genul celor de mai sus, chiar n-o poate face nimeni sau trebuie chemați cei de la garanție?
Nu înțeleg de ce nici șoferii nu-și mai dau interesul ca-n trecut, când erau adăugate și scaune în DAC-uri. Tatăl meu venea personal mult mai devreme la garaj (9-10, când ieșea la 1) să-și rezolve problemele la autobuz (fie diverse piese ce trebuiau curățate, fie urma schimbul de ulei, sau chiar pregătirea pentru ITP când spre ex. mai intervenea câte o problemă la instalația electrică), că nu-și prea dădea interesul pentru aspectul estetic, e partea a doua. Eu spre ex. mi-l dau și pentru cel estetic, deocamdată la mașinile mici, nu suport farurile mătuite/înnegrite, stopurile decolorate, bările care și-au pierdut tot aspectul, sistemul de iluminare prăpădit, jantele ruginite etc. Dar revenind, când e vorba de piese consumabile sau filtre care trebuiesc schimbate, de genul celor de mai sus, chiar n-o poate face nimeni sau trebuie chemați cei de la garanție?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
shoppy
Nu este normal ca soferii sa spele sau sa repare masinile, rolul soferilor este sa sofeze, ca sunt ei gospodari specialisti in curatenie - infrumusetare - mecanica, foarte frumos, sa faca la ei acasa in timpul liber pe post de relaxare. In trecut soferii erau momiti cu titularizarea, persmisiunea de a inflori masina si liber la diverse furtisaguri, s-o fi prins si STB-ul ca pe masini noi aflate in garantie asta chiar nu se mai poate, masina trebuie sa circule cat mai mult in garantie deci nu isi mai permite nimeni sa tina lacatul pe masina functionala ca e titularul in concediu, inflorituri nu sunt permise pentru ca este in garantie, reparatii/improvizatii iar nu sunt permise ca este in garantie(deci s-a eliminat si riscul ca un sofer bun sa primeasca o masina proasta si sa demisioneze) iar furtisagurile lafel.
Asa ca s-a ajuns intr-o stare normala, adica soferii sunt specialisti in sofat si isi folosesc toata energia pentru sofat si atat.
Daca exista calatori nemultumiti de starea de curatenie atunci sa se planga si sa posteze poze in cat mai multe locuri iar primarita va trebui sa intervina si sa imbunatateasca serviciul de curatenie.
Nu este normal ca soferii sa spele sau sa repare masinile, rolul soferilor este sa sofeze, ca sunt ei gospodari specialisti in curatenie - infrumusetare - mecanica, foarte frumos, sa faca la ei acasa in timpul liber pe post de relaxare. In trecut soferii erau momiti cu titularizarea, persmisiunea de a inflori masina si liber la diverse furtisaguri, s-o fi prins si STB-ul ca pe masini noi aflate in garantie asta chiar nu se mai poate, masina trebuie sa circule cat mai mult in garantie deci nu isi mai permite nimeni sa tina lacatul pe masina functionala ca e titularul in concediu, inflorituri nu sunt permise pentru ca este in garantie, reparatii/improvizatii iar nu sunt permise ca este in garantie(deci s-a eliminat si riscul ca un sofer bun sa primeasca o masina proasta si sa demisioneze) iar furtisagurile lafel.
Asa ca s-a ajuns intr-o stare normala, adica soferii sunt specialisti in sofat si isi folosesc toata energia pentru sofat si atat.
Daca exista calatori nemultumiti de starea de curatenie atunci sa se planga si sa posteze poze in cat mai multe locuri iar primarita va trebui sa intervina si sa imbunatateasca serviciul de curatenie.
📖 Pagination options