Topic: Discuții diverse
4065 posts, 986515 views
📖 Pagination options
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
anndrei
Ceva este defect la acest autobuz. Normal la aprinderea luminilor de pozitie se sting automat luminile de zi LED. Curios ca lampile de gabarit de pe laterale nu sunt aprinse...clar este ceva defect.
andreir14 wrote:
6436 pe Bld. Iuliu Maniu astăzi.
Ceva este defect la acest autobuz. Normal la aprinderea luminilor de pozitie se sting automat luminile de zi LED. Curios ca lampile de gabarit de pe laterale nu sunt aprinse...clar este ceva defect.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
cris_m
Iti spun eu ce poate fi defect, un semn de exclamare in minus in codul-sursa al calculatorului de bord (ca tot zicea cineva pe aici ca nu conteaza prea tare semnele de punctuatie si ca ma agit degeaba cu corecturile).
Codurile de mai jos nu fac acelasi lucru, din cauza unui semn in plus/minus. In primul caz daca pozitiile au status de ON, nu porneste LED-urile, in al doilea daca pozitiile sunt pe OFF, atunci pornește si LED-urile.
Dupa cum spuneam, la detalii se vad specialistii buni
daca(pozitii == aprinse)atunci
stinge LED-uri;
altfel
aprinde LED-uri;
daca(pozitii != aprinse)atunci
stinge LED-uri;
altfel
aprinde LED-uri;
Iti spun eu ce poate fi defect, un semn de exclamare in minus in codul-sursa al calculatorului de bord (ca tot zicea cineva pe aici ca nu conteaza prea tare semnele de punctuatie si ca ma agit degeaba cu corecturile).
Codurile de mai jos nu fac acelasi lucru, din cauza unui semn in plus/minus. In primul caz daca pozitiile au status de ON, nu porneste LED-urile, in al doilea daca pozitiile sunt pe OFF, atunci pornește si LED-urile.
Dupa cum spuneam, la detalii se vad specialistii buni
daca(pozitii == aprinse)atunci
stinge LED-uri;
altfel
aprinde LED-uri;
daca(pozitii != aprinse)atunci
stinge LED-uri;
altfel
aprinde LED-uri;
- ADK
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
ADK
Mamă ce specialist... Noroc cu maşinile astea că mai învățăm şi noi, amărâții, ceva că altfel...
Mamă ce specialist... Noroc cu maşinile astea că mai învățăm şi noi, amărâții, ceva că altfel...
- Albert
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Albert
@cris_m, nu cred ca trebuie sa facem lecții de C++ pe topicul de Kent-C 12. Crede-ma, lucrez in domeniu si niciun programator cât de cât experimentat nu face asemenea greseala...
@cris_m, nu cred ca trebuie sa facem lecții de C++ pe topicul de Kent-C 12. Crede-ma, lucrez in domeniu si niciun programator cât de cât experimentat nu face asemenea greseala...
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
cris_m
Albert, daca e sa o luam asa, muuuulte alte discutii nu aveau ce cauta in acest topic.
Am simtit sa fac aceasta paranteza pentru a arata ca nu totul se limiteaza neaparat la partea mecanica. Nu spun ca ce am scris, e neaparat cauza problemei, a fost doar un simplu exemplu de cum se poate strica ceva dintr-o greseala extrem de mica. Evident ca, la astfel de nivel, nu ajung orice programatori, insa sa nu uitam ca sunt si ei oameni, deci pot face greseli (nu de genul celei exemplificate de mine pentru ca ar fi foarte grav ).
Pot fi multe alte cauze, de la erori aparute total neprevazut, la proiectare defectuoasa a soft-ului. Eu unul imi sustin teoria ca, majoritatea problemelor care au aparut la acest model (functionarea aiurea a instalatiei de climatizare, nedeschiderea usilor in anumite cazuri etc), pleaca, in special, de la calculatorul de bord cu al sau soft care nu o fi fost suficient testat. Nu ma pronunt mai mult, nu am pe ce ma baza (cod-sursa, raport de erori etc) cand formulez astfel de teorii si nici experienta necesara sa detaliez mai mult. Ideea generala a acestui mesaj e ca, aceasta ipoteza nu am vazut sa fi fost pusa in discutie pana acum si, zic eu, ar merita tratata putin. Sa nu uitam ca tot mai multe probleme la masinile din ziua de azi pornesc de la electronica, nu neaparat dintr-un defect tehnic.
Albert, daca e sa o luam asa, muuuulte alte discutii nu aveau ce cauta in acest topic.
Am simtit sa fac aceasta paranteza pentru a arata ca nu totul se limiteaza neaparat la partea mecanica. Nu spun ca ce am scris, e neaparat cauza problemei, a fost doar un simplu exemplu de cum se poate strica ceva dintr-o greseala extrem de mica. Evident ca, la astfel de nivel, nu ajung orice programatori, insa sa nu uitam ca sunt si ei oameni, deci pot face greseli (nu de genul celei exemplificate de mine pentru ca ar fi foarte grav ).
Pot fi multe alte cauze, de la erori aparute total neprevazut, la proiectare defectuoasa a soft-ului. Eu unul imi sustin teoria ca, majoritatea problemelor care au aparut la acest model (functionarea aiurea a instalatiei de climatizare, nedeschiderea usilor in anumite cazuri etc), pleaca, in special, de la calculatorul de bord cu al sau soft care nu o fi fost suficient testat. Nu ma pronunt mai mult, nu am pe ce ma baza (cod-sursa, raport de erori etc) cand formulez astfel de teorii si nici experienta necesara sa detaliez mai mult. Ideea generala a acestui mesaj e ca, aceasta ipoteza nu am vazut sa fi fost pusa in discutie pana acum si, zic eu, ar merita tratata putin. Sa nu uitam ca tot mai multe probleme la masinile din ziua de azi pornesc de la electronica, nu neaparat dintr-un defect tehnic.
- anndrei
-
Posted:
-
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
PTMZ
Dumneata nu ai greșit cu nimic aici, e posibil ca programatorul să fi scris programul greșit, mai pe scurt, și poate din această cauză erau ambele lămpi aprinse. Asta a încercat să explice colegul @cris_m, nu a făcut o corectură a mesajului dumneavoastră.
Dumneata nu ai greșit cu nimic aici, e posibil ca programatorul să fi scris programul greșit, mai pe scurt, și poate din această cauză erau ambele lămpi aprinse. Asta a încercat să explice colegul @cris_m, nu a făcut o corectură a mesajului dumneavoastră.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
andrei11
La foarte multe autoturisme cu pretenții luminile de zi funcționează cu pozițiile / faza scurtă în funcțiune !
La foarte multe autoturisme cu pretenții luminile de zi funcționează cu pozițiile / faza scurtă în funcțiune !
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
cris_m
De data asta nu ai gresit cu nimic, iti explicam ca pot fi si alte cauze la toate problemele astea, cauze pe care nu am vazut sa le fi discutat. Nimic mai mult
anndrei wrote:
#cris_m, nu inteleg ce am gresit in acea fraza.
De data asta nu ai gresit cu nimic, iti explicam ca pot fi si alte cauze la toate problemele astea, cauze pe care nu am vazut sa le fi discutat. Nimic mai mult
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
cris_m
cris_m wrote:Tin sa fac o precizare cu privire la forma celor doua verbe pe care le-am folosit intr-o postare anterioara, intrucat am fost intrebat de Andrei11 daca sunt corect utilizate. Raspunsul este da, subiectul fiind calculatorul de bord. Adica: "(calculatorule de bord), porneste pozitiile!". Cu alte cuvinte, e ca si cum dai indicatii unei persoane, persoana fiind calculatorul. Sigur, se putea formula altfel, respectiv: "daca pozitiile au status de ON, nu pornesc LED-urile". Am ales prima forma, deoarece este foarte folosita in programare. Initial nu am realizat ca altor persoane ar putea sa li se para "nenaturala" formularea, eu fiind obisnuit cu ea
In primul caz daca pozitiile au status de ON, nu porneste LED-urile, in al doilea daca pozitiile sunt pe OFF, atunci pornește si LED-urile.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
anndrei
Sau soferul a dat un flash colegului care l-a fotografiat iar acesta a prins momentul cand becurile nu erau aprinse la intensitate maxima? La Citaro se aprind ambele faze la flash, si faza scurta si faza lunga. La Otokar este la fel sau se aprind doar farurile de faza lunga?
Sau soferul a dat un flash colegului care l-a fotografiat iar acesta a prins momentul cand becurile nu erau aprinse la intensitate maxima? La Citaro se aprind ambele faze la flash, si faza scurta si faza lunga. La Otokar este la fel sau se aprind doar farurile de faza lunga?
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
CiprianTRB
Eu nu înțeleg de ce s-au hotărât tocmai acum să atribuie autobuzele Hibrid pe alte linii,pe 336 de exemplu se poate circula ok și cu Kent 12, nu este necesar sa mute Hibridele de la 178 pe 336, totuși, vorba lui cris_m "Sa le vedem ajunse cu bine in unitatile STB-ului, dupa vorbim de repartizării"
Eu nu înțeleg de ce s-au hotărât tocmai acum să atribuie autobuzele Hibrid pe alte linii,pe 336 de exemplu se poate circula ok și cu Kent 12, nu este necesar sa mute Hibridele de la 178 pe 336, totuși, vorba lui cris_m "Sa le vedem ajunse cu bine in unitatile STB-ului, dupa vorbim de repartizării"
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Victor92
In CS, se precizeaza ca vor fi alocate la 4 autobaze.
Sa le vedem mai intai (n.r. - Autobuzele hybrid) si discutam dupa pe ce linii vor circula.
In CS, se precizeaza ca vor fi alocate la 4 autobaze.
Sa le vedem mai intai (n.r. - Autobuzele hybrid) si discutam dupa pe ce linii vor circula.
- anndrei
-
Posted:
-
📖 Pagination options