Topic: Discuții diverse
4065 posts, 990312 views
📖 Pagination options
- adrian buda
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
adrian buda
Cand aparea pe 143 era in garaj, probabil avea afisajul pornit pe 143.
V2A wrote:
Se pare că și în 143 este un Otokar, 6560.
LE: acum apare în 368...
Cand aparea pe 143 era in garaj, probabil avea afisajul pornit pe 143.
- V2A
-
Posted:
-
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Andrei98
Atata timp cat pe multe linii regionale sunt calatori mult mai civilizati ca cei din oras, care isi achita calatoria si nu devasteaza autobuzele de ce nu ar avea si ei autobuze cu AC?
Albert wrote:
Parca vad ca noi stam sa ne clocim prin Bucuresti cu E3 fara AC, iar pe regionale circula E4 cu AC. Nu înțeleg de ce majoritatea parcului pentru regionale este alcătuit din 80% E4. Pana acum câteva luni, oamenii aia se chinuiau prin microbuze, iar acum le trebuie cele mai bune condiții...
Atata timp cat pe multe linii regionale sunt calatori mult mai civilizati ca cei din oras, care isi achita calatoria si nu devasteaza autobuzele de ce nu ar avea si ei autobuze cu AC?
- dany
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
dany
Saptamana trecuta se afla in garaj, cu roata dreapta fata lipsa autobuzul fiind suspendat pe o capra
Pis111 wrote:cris_m wrote:
Iti garantez ca sunt in garaj trase la gard, 4951 fara roata dreapta fata si restul cu toate rotile, dar nefolosibile
Chiar acum l-am zarit pe 4951 in linia 102.
Saptamana trecuta se afla in garaj, cu roata dreapta fata lipsa autobuzul fiind suspendat pe o capra
- 1689
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
1689
Citesc comentariile conform carora primariile din Ilfov trebuie sa contribuie suplimentar pentru instalarea AC daca vor confort.
Sincer, ma minunez.
ADPBI(XYZ) a stabilit o lista clara de cerinte pentru furnizarea serviciilor de transport in zona metropolitana si o subventie care se plateste pentru furnizarea acestora.
Ramine la la latitudinea fiecarui operator ce vehicule trimite (in limitele contractului de prestari servicii si conditiilor contractuale).
Daca aveti ceva de comentat referitor la lipsa AC pe traseele urbane, adresati-va PMB si plingeti-va de conditiile de transport oferite de STB.
Desi, sincer, cred (sper?) ca stiti deja ce raspuns veti primi...
Discutia risca sa alunece in zona "interzisa" de regulile forumului, asa ca ma opresc aici.
Citesc comentariile conform carora primariile din Ilfov trebuie sa contribuie suplimentar pentru instalarea AC daca vor confort.
Sincer, ma minunez.
ADPBI(XYZ) a stabilit o lista clara de cerinte pentru furnizarea serviciilor de transport in zona metropolitana si o subventie care se plateste pentru furnizarea acestora.
Ramine la la latitudinea fiecarui operator ce vehicule trimite (in limitele contractului de prestari servicii si conditiilor contractuale).
Daca aveti ceva de comentat referitor la lipsa AC pe traseele urbane, adresati-va PMB si plingeti-va de conditiile de transport oferite de STB.
Desi, sincer, cred (sper?) ca stiti deja ce raspuns veti primi...
Discutia risca sa alunece in zona "interzisa" de regulile forumului, asa ca ma opresc aici.
- Albert
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Albert
Pai STB trebuie sa funcționeze in primul rând pentru Bucuresti si sa le ofere bucureștenilor cele mai bune condiții, ca altfel stam cu orele in trafic. Populația trebuie convinsă sa folosească transportul in comun, iar acest lucru se poate face doar oferind cele mai bune condiții si autobuzele in cea mai buna stare. Nu zic ca nu merita si cetățenii din Ilfov, dar pe liniile regionale ar trebui folosit surplusul de autobuze...
Nu sunt cam multe cu erori?
Victor92 wrote:
@Albert: De ce nu aiba cei din Ilfov autobuze cu aer conditionat din moment ce is achita calatoria ? Spre deosebire de bucuresteni ...
Pai STB trebuie sa funcționeze in primul rând pentru Bucuresti si sa le ofere bucureștenilor cele mai bune condiții, ca altfel stam cu orele in trafic. Populația trebuie convinsă sa folosească transportul in comun, iar acest lucru se poate face doar oferind cele mai bune condiții si autobuzele in cea mai buna stare. Nu zic ca nu merita si cetățenii din Ilfov, dar pe liniile regionale ar trebui folosit surplusul de autobuze...
dany wrote:
Mai jos aveti un link cu pozitia in oras a Kenturilor prin thoreb, asta daca nu il stiati deja
http://ro-ratb.thoreb.com/thoreb-alert- ... /?thalteke
Nu sunt cam multe cu erori?
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Costin
STBul trebuie sa functioneze pentru Bucuresti, nu pentru bucuresteni. E o diferenta foarte mare. Si asta pentru ca Ilfovul tot in Bucuresti munceste. Tot acolo invata. Tot acolo se duce la spital. Economia Bucurestilui este sustinuta din greu de forta de munca ilfoveana. Deci de ce ar fi ilfovenii cetateni de mana a doua?
Daca doriti sa vedeti cum se integreaza doua regiuni similare cu B-IF (proportional ca locuitori si ca geografie, adica orasul in mijlocul "altui judet")... cititi aici despre integrarea Oslo - Akershus cu autobuze, trenuri, metrou si feriboturi (da, barci care merg in regim de autobuz): https://ruter.no/en/journey/route-maps/
Iar aia cu "sa le puna acolo unde este platita calatoria mai mult" e praf in ochi, se plateste la fel de putin peste tot daca luati imaginea de ansamblu.
Albert wrote:
Pai STB trebuie sa funcționeze in primul rând pentru Bucuresti si sa le ofere bucureștenilor cele mai bune condiții, ca altfel stam cu orele in trafic.
STBul trebuie sa functioneze pentru Bucuresti, nu pentru bucuresteni. E o diferenta foarte mare. Si asta pentru ca Ilfovul tot in Bucuresti munceste. Tot acolo invata. Tot acolo se duce la spital. Economia Bucurestilui este sustinuta din greu de forta de munca ilfoveana. Deci de ce ar fi ilfovenii cetateni de mana a doua?
Daca doriti sa vedeti cum se integreaza doua regiuni similare cu B-IF (proportional ca locuitori si ca geografie, adica orasul in mijlocul "altui judet")... cititi aici despre integrarea Oslo - Akershus cu autobuze, trenuri, metrou si feriboturi (da, barci care merg in regim de autobuz): https://ruter.no/en/journey/route-maps/
Iar aia cu "sa le puna acolo unde este platita calatoria mai mult" e praf in ochi, se plateste la fel de putin peste tot daca luati imaginea de ansamblu.
- adrian buda
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
adrian buda
Dintre cele conservate a iesit astazi si 4551 pe 381, din partea autobazei Obregia.
V2A wrote:
4884 a fost transferat la autobaza Obregia şi circulă în 313. Face parte din autobuzele conservate în dep. Berceni.
Dintre cele conservate a iesit astazi si 4551 pe 381, din partea autobazei Obregia.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
1689
Cit despre integrarea transportului regional, aceasta e ceva normal in intreaga Europa. Conditiile sint similare, tarifele sint zonale si - daca e sa ne raportam strict la cazul B-IF - cei din zona metropolitana platesc mai mult. Si chiar achita contravaloarea calatoriei intr-un procent mai mare decit in Bucuresti - din ce citesc din comentarii !
Inca o data, daca sinteti nemultumiti de serviciile prestate de STB in Bucuresti, adresati-va PMB, consilierului local pe care l-ati votat (daca ati votat), protectiei consumatorului, eventual serviciului de relatii cu publicul al STB.
Costin wrote:
[...]
Daca doriti sa vedeti cum se integreaza doua regiuni similare cu B-IF (proportional ca locuitori si ca geografie, adica orasul in mijlocul "altui judet")... cititi aici despre integrarea Oslo - Akershus cu autobuze, trenuri, metrou si feriboturi (da, barci care merg in regim de autobuz): https://ruter.no/en/journey/route-maps/
Iar aia cu "sa le puna acolo unde este platita calatoria mai mult" e praf in ochi, se plateste la fel de putin peste tot daca luati imaginea de ansamblu.
Cit despre integrarea transportului regional, aceasta e ceva normal in intreaga Europa. Conditiile sint similare, tarifele sint zonale si - daca e sa ne raportam strict la cazul B-IF - cei din zona metropolitana platesc mai mult. Si chiar achita contravaloarea calatoriei intr-un procent mai mare decit in Bucuresti - din ce citesc din comentarii !
Inca o data, daca sinteti nemultumiti de serviciile prestate de STB in Bucuresti, adresati-va PMB, consilierului local pe care l-ati votat (daca ati votat), protectiei consumatorului, eventual serviciului de relatii cu publicul al STB.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
anndrei
Autobazei Militari cred ca nu ii functioneaza spalatoria deoarece toate autobuzele sunt murdare...
Autobazei Militari cred ca nu ii functioneaza spalatoria deoarece toate autobuzele sunt murdare...
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dragos31
Un Euro 3 din 335 încă "întoarce" la Barajul Dunării , acesta având firma neactualizată . Din păcate, nu i-am putut repera numărul de parc pentru că eram în 330 pe sensul opus. Dar vă pot spune că acum cinci minute era la Piața Iancului, sens Perla...
Un Euro 3 din 335 încă "întoarce" la Barajul Dunării , acesta având firma neactualizată . Din păcate, nu i-am putut repera numărul de parc pentru că eram în 330 pe sensul opus. Dar vă pot spune că acum cinci minute era la Piața Iancului, sens Perla...
- dany
-
Posted:
-
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Nenea_titi
Ce mă plângeam eu că dau toate hârburile din garaj pe 178, lasă să vezi ce bagă și pe 385 sau 116 și 117. Autobuze Mercedes în stare mai proastă decât unele DAC sau Ikarus înainte de casare. Nu faci diferența între un De Simon uitat prin garaje sau acele Citaro. Arată la fel de ponosite.
Ce mă plângeam eu că dau toate hârburile din garaj pe 178, lasă să vezi ce bagă și pe 385 sau 116 și 117. Autobuze Mercedes în stare mai proastă decât unele DAC sau Ikarus înainte de casare. Nu faci diferența între un De Simon uitat prin garaje sau acele Citaro. Arată la fel de ponosite.
- Alex
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Alex
Pozitia Mercedesurilor o ai?
dany wrote:
Mai jos aveti un link cu pozitia in oras a Kenturilor prin thoreb, asta daca nu il stiati deja
http://ro-ratb.thoreb.com/thoreb-alert- ... /?thalteke
Pozitia Mercedesurilor o ai?
📖 Pagination options