Topic: Discuții diverse
4065 posts, 989703 views
📖 Pagination options
- alexandru_minciu91
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
alexandru_minciu91
La Alexandria stiu ca au ajuns: 4153, 4154, 4365, 4419, 4652, 4677, 4751.
La Alexandria stiu ca au ajuns: 4153, 4154, 4365, 4419, 4652, 4677, 4751.
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
SirVlady
La Pipera au ajuns: 4878, 4424, 4442 si 4375. Posibil sa fie mai multe.
Mariusv wrote:
Care sunt Mercedesurile care au ajuns de la Militari la Alexandria si Pipera?
La Pipera au ajuns: 4878, 4424, 4442 si 4375. Posibil sa fie mai multe.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
Transferate între decembrie 2018-ianuarie 2019:
Alexandria: 4104, 4153, 4154, 4365, 4419, 4652, 4653, 4677, 4751
Pipera: 4363, 4375, 4376, 4424, 4442, 4657, 4669, 4753, 4758, 4814, 4878, 4940, 4995.
Transferate între decembrie 2018-ianuarie 2019:
Alexandria: 4104, 4153, 4154, 4365, 4419, 4652, 4653, 4677, 4751
Pipera: 4363, 4375, 4376, 4424, 4442, 4657, 4669, 4753, 4758, 4814, 4878, 4940, 4995.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
cris_m
Andrei, ai topic dedicat pentru dialog cu administratia... Foloseste-l cu incredere, te rog.
Andrei, ai topic dedicat pentru dialog cu administratia... Foloseste-l cu incredere, te rog.
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dragos31
Asa cum a mentionat Gabi23 doua mesaje mai sus, unul dintre autobuzele Mercedes-Benz Citaro transferate de la Autobaza Militari la Autobaza Alexandria este 4104. Azi, la orele amiezii, l-am gasit pe linia 117.
4104 - Linia 117 - Piata Unirii 1 - 13 aprilie 2019
Asa cum a mentionat Gabi23 doua mesaje mai sus, unul dintre autobuzele Mercedes-Benz Citaro transferate de la Autobaza Militari la Autobaza Alexandria este 4104. Azi, la orele amiezii, l-am gasit pe linia 117.
4104 - Linia 117 - Piata Unirii 1 - 13 aprilie 2019
- andrei11
-
Posted:
-
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dragos31
Pai... l-am vazut si fotografiat, numai ca aparatul nu a vrut sa "prinda" firma...
Pai... l-am vazut si fotografiat, numai ca aparatul nu a vrut sa "prinda" firma...
- andrei11
-
Posted:
-
- Chev Celios
-
Posted:
-
- Alex21
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Alex21
Stie cineva ceva despre acel Mercedes Citaro al STB parcat in curtea celor de la MAN pe Bulevardul Iuliu Maniu aproape de ,,Grup Scolar Auto" ?
Stie cineva ceva despre acel Mercedes Citaro al STB parcat in curtea celor de la MAN pe Bulevardul Iuliu Maniu aproape de ,,Grup Scolar Auto" ?
- dany
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
dany
Din ce stiu si sper sa nu gresesc, acolo este sediul de accidente usoare sector 6, posibil sa fi avut un eveniment
Din ce stiu si sper sa nu gresesc, acolo este sediul de accidente usoare sector 6, posibil sa fi avut un eveniment
- andrei11
-
Posted:
-
- aztec
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
aztec
La altii....
http://m.hotnews.ro/stire/23088732
Parisul are o rețea excelentă de metrou și trenuri urbane RER, așa că nu este o surpriză că autobuzele transportă tot mai puțini călători. RATP, compania care se ocupă de rețeaua de autobuze, are în plan cea mai mare reorganizare a liniilor din ultimii 70 de ani și recent a fost anunțată și cea mai mare comandă europeană de autobuze electrice. În articol puteți citi cum vrea RATP ca nicio linie să nu mai aibă medii orare de sub 10 km/h la orele de vârf.
Peste 4.500 de autobuze circulă zilnic prin Paris, dar acestea sunt tot mai puțin atractive într-un oraș cu o rețea extinsă de metrou, dar și cu trenuri regio-urbane. În plus, mii de oameni preferă bicicletele, scuterele și trotinetele electrice.
Autobuzele sunt mai puțin populare și din cauza ambuteiajelor, a șantierelor și a manifestațiilor, nefiind o surpriză faptul că unele rute permit doar o viteză de 8 km/h la orele de vârf, mai mică decât cea a unui om care aleargă lejer.
RATP a anunțat un plan prin care autobuzele să devină din nou atractive și va face cele mai multe schimbări din ultimii 70 de ani. Practic, traseele a peste 50 de linii vor fi modificate, trei linii vor fi desființate, iar cinci vor fi înființate. Un obiectiv al planului este ca numărul de călători să crească, iar altul este ca pe nicio linie viteza medie să nu mai fie de sub 10 km/h, nici măcar la orele de vârf.
Planul este "un Big Bang pentru autobuze", a spus Valérie Pécresse președintele regiunii Île-de-France, subliniind cât de important și radical se vrea a fi momentul.
Foarte puține s-au schimbat la rețeaua pariziană de autobuze în ultimele decenii, iar șefii RATP spun că schimbările traseelor vor ține cont de cum a evoluat demografia și de cum se deplasează populația în regiunea Parisului. Se va insista pe legăturile dintre Capitală și comunele din apropiere și pe zonele unde metroul nu este reprezentat.
Modificările din rețea vor costa bugetul regiei cu 39 milioane euro mai mult pe an și au fost angajați și 700 de șoferi.
Un alt obiectiv este ca timpii de așteptare să scadă, iar aici un rol esențial îl va avea achiziția de noi autobuze. Regia a făcut o comandă uriașă de autobuze electrice și a ales trei companii franceze, comanda urmând a fi de maxim 800 de autobuze electrice, cea mai mare de acest fel din Europa (în valoare de 400 milioane euro).
Prima comandă fermă este de 150 de autobuze electrice, primele urmând a fi livrate spre final de 2020. Cele trei companii franceze alese sunt HeuliezBus, Bolloré Bluebus și Alstom Aptis.
Parisul are 4.700 de autobuze, dintre care 83 sunt full-electrice, 950 sunt hibride, iar 140, pe biocombustibili.
La altii....
http://m.hotnews.ro/stire/23088732
Parisul are o rețea excelentă de metrou și trenuri urbane RER, așa că nu este o surpriză că autobuzele transportă tot mai puțini călători. RATP, compania care se ocupă de rețeaua de autobuze, are în plan cea mai mare reorganizare a liniilor din ultimii 70 de ani și recent a fost anunțată și cea mai mare comandă europeană de autobuze electrice. În articol puteți citi cum vrea RATP ca nicio linie să nu mai aibă medii orare de sub 10 km/h la orele de vârf.
Peste 4.500 de autobuze circulă zilnic prin Paris, dar acestea sunt tot mai puțin atractive într-un oraș cu o rețea extinsă de metrou, dar și cu trenuri regio-urbane. În plus, mii de oameni preferă bicicletele, scuterele și trotinetele electrice.
Autobuzele sunt mai puțin populare și din cauza ambuteiajelor, a șantierelor și a manifestațiilor, nefiind o surpriză faptul că unele rute permit doar o viteză de 8 km/h la orele de vârf, mai mică decât cea a unui om care aleargă lejer.
RATP a anunțat un plan prin care autobuzele să devină din nou atractive și va face cele mai multe schimbări din ultimii 70 de ani. Practic, traseele a peste 50 de linii vor fi modificate, trei linii vor fi desființate, iar cinci vor fi înființate. Un obiectiv al planului este ca numărul de călători să crească, iar altul este ca pe nicio linie viteza medie să nu mai fie de sub 10 km/h, nici măcar la orele de vârf.
Planul este "un Big Bang pentru autobuze", a spus Valérie Pécresse președintele regiunii Île-de-France, subliniind cât de important și radical se vrea a fi momentul.
Foarte puține s-au schimbat la rețeaua pariziană de autobuze în ultimele decenii, iar șefii RATP spun că schimbările traseelor vor ține cont de cum a evoluat demografia și de cum se deplasează populația în regiunea Parisului. Se va insista pe legăturile dintre Capitală și comunele din apropiere și pe zonele unde metroul nu este reprezentat.
Modificările din rețea vor costa bugetul regiei cu 39 milioane euro mai mult pe an și au fost angajați și 700 de șoferi.
Un alt obiectiv este ca timpii de așteptare să scadă, iar aici un rol esențial îl va avea achiziția de noi autobuze. Regia a făcut o comandă uriașă de autobuze electrice și a ales trei companii franceze, comanda urmând a fi de maxim 800 de autobuze electrice, cea mai mare de acest fel din Europa (în valoare de 400 milioane euro).
Prima comandă fermă este de 150 de autobuze electrice, primele urmând a fi livrate spre final de 2020. Cele trei companii franceze alese sunt HeuliezBus, Bolloré Bluebus și Alstom Aptis.
Parisul are 4.700 de autobuze, dintre care 83 sunt full-electrice, 950 sunt hibride, iar 140, pe biocombustibili.
📖 Pagination options