Topic: Discuții diverse
4065 posts, 990353 views
📖 Pagination options
- dany
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
dany
Am omis un lucru, desi am auzit de el de aproximativ doua saptamani, in linia R457 Republica-Piteasca in urma cu aproximativ doua saptamani un euro 4 a iesit cam sifonat in urma impactul cu un turism ce nu si-a tinut banda de mers, insa nu am aflat numarul de parc al acestuia. Cunoaste careva detalii?
Am omis un lucru, desi am auzit de el de aproximativ doua saptamani, in linia R457 Republica-Piteasca in urma cu aproximativ doua saptamani un euro 4 a iesit cam sifonat in urma impactul cu un turism ce nu si-a tinut banda de mers, insa nu am aflat numarul de parc al acestuia. Cunoaste careva detalii?
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
GPS
Astăzi mai erau doar două autobuze lângă OTOKAR, un E3 și un E4.
adrian buda wrote:
Au aparut 4 autobuze noi in depoul Berceni: 4551, 4555, 4654, 4884. Acestea au fost asezate langa Otokare, separat de 4219 si 4493 care se afla in conservare, ceea ce ma face sa cred ca doar au fost transferate autobazei Obregia. Probabil ca din lipsa de spatiu sunt tinute acolo alaturi de lotul de autobuze Otokar pentru 381.
Astăzi mai erau doar două autobuze lângă OTOKAR, un E3 și un E4.
- Daniel2000
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Daniel2000
R457 trece pe la mine prin comuna, dar n - am auzit nimic despre niciun incident.
dany wrote:
Am omis un lucru, desi am auzit de el de aproximativ doua saptamani, in linia R457 Republica-Piteasca in urma cu aproximativ doua saptamani un euro 4 a iesit cam sifonat in urma impactul cu un turism ce nu si-a tinut banda de mers, insa nu am aflat numarul de parc al acestuia. Cunoaste careva detalii?
R457 trece pe la mine prin comuna, dar n - am auzit nimic despre niciun incident.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
anndrei
Noile autobuze Otokar au toba de esapament langa motor in partea de jos sau sus pe autobuz?
Noile autobuze Otokar au toba de esapament langa motor in partea de jos sau sus pe autobuz?
- andrei11
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Discutii diverse
Andrei Andraș
Foto: M.A.
Foto: M.A.
exterior-2-1-800x450.jpg (88.55 KB; downloaded 1716 times)
- Albert
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Albert
După cum se vede si in poza ,sus au. Cam prin toate orașele mari am văzut ca autobuzele au țeava de eșapament sus. Nu stiu Citaro ale noastre de ce o au jos. Eu am văzut prin alte părți doar Citaro cu țeava in sus.
După cum se vede si in poza ,sus au. Cam prin toate orașele mari am văzut ca autobuzele au țeava de eșapament sus. Nu stiu Citaro ale noastre de ce o au jos. Eu am văzut prin alte părți doar Citaro cu țeava in sus.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
anndrei
Asta stiu si eu ca pe sus scoate fumul dar toba poate fi pozitionata jos si teava sa se duca pe plafon. Daca toba este pe plafon atunci se explica de ce sunt asa zgomotoase in interior. Toba trebuie sa fie cat mai aproape de motor. Iveco aveau toba in partea de jos si doar teava se ducea pe plafon.
Pai Citaro au fost comandate cele mai ieftine din gama lor fara nicio optiune suplimentara si din aceasta cauza aveau teava de esapament jos.
O alta intrebare: Citaro a avut acel ventilator in salon care sa scoata aerul din autobuz?
Asta stiu si eu ca pe sus scoate fumul dar toba poate fi pozitionata jos si teava sa se duca pe plafon. Daca toba este pe plafon atunci se explica de ce sunt asa zgomotoase in interior. Toba trebuie sa fie cat mai aproape de motor. Iveco aveau toba in partea de jos si doar teava se ducea pe plafon.
Pai Citaro au fost comandate cele mai ieftine din gama lor fara nicio optiune suplimentara si din aceasta cauza aveau teava de esapament jos.
O alta intrebare: Citaro a avut acel ventilator in salon care sa scoata aerul din autobuz?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
andrei11
Acum am înțeles mai bine, te referi strict la tobă, nu la țevi.
1) Eu nu mai sunt la curent, dar pe vremea mea erau 2 tobe, una de zgomot și una de particule, posibil să se fi schimbat tehnologia la ora actuală, nu m-a interesat / nu sunt la curent.
2) "Sus" e mai aproape de motor decât "jos", dar așa cum am precizat nu mai sunt la curent cu evoluția tobelor...
Acum am înțeles mai bine, te referi strict la tobă, nu la țevi.
1) Eu nu mai sunt la curent, dar pe vremea mea erau 2 tobe, una de zgomot și una de particule, posibil să se fi schimbat tehnologia la ora actuală, nu m-a interesat / nu sunt la curent.
2) "Sus" e mai aproape de motor decât "jos", dar așa cum am precizat nu mai sunt la curent cu evoluția tobelor...
- anndrei
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
andrei11
Ia te rog poza asta și poziționează unde e chiulasa...
Eu am dat un exemplu aiurea ( cu galben ), nu știu cum e motorul poziționat. Mersi.
Ia te rog poza asta și poziționează unde e chiulasa...
Eu am dat un exemplu aiurea ( cu galben ), nu știu cum e motorul poziționat. Mersi.
4-5-2019 8-45-41 PM.jpg (42.69 KB; downloaded 2188 times)
- Albert
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Albert
Nu. Citaro nu au avut si nici nu au acel ventilator...
anndrei wrote:
O alta intrebare: Citaro a avut acel ventilator in salon care sa scoata aerul din autobuz?
Nu. Citaro nu au avut si nici nu au acel ventilator...
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
anndrei
Uite cea pozitionata in partea de jos.
Uite cea pozitionata in partea de jos.
MB_Citaro_K_-_Transexpo_2011.jpg (305.99 KB; downloaded 2150 times)
📖 Pagination options