Topic: Discuții diverse
4065 posts, 987244 views
📖 Pagination options
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
anndrei
Serios acum, chiar este o mare problema cum sa aiba delay 2-3 secunde sistemul de franare
Serios acum, chiar este o mare problema cum sa aiba delay 2-3 secunde sistemul de franare
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
cris_m
Este si cu specialistii... de aici pleaca totul. Daca aveau super cunostinte, nu se ajungea aici. Mergea totul brici.
Este si cu specialistii... de aici pleaca totul. Daca aveau super cunostinte, nu se ajungea aici. Mergea totul brici.
- anndrei
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
ikarus13
In loc sa le dam altor orase din tara care ar avea nevoie le dam la Chisinau....
In loc sa le dam altor orase din tara care ar avea nevoie le dam la Chisinau....
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
anndrei
Mai bine le-ar vinde si cu banii primiti ar mai cumpara cateva bucati noi.
Mai bine le-ar vinde si cu banii primiti ar mai cumpara cateva bucati noi.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
anndrei
Teoretic in Romania tara membra UE nu aveau ce sa caute autobuze noi generatie 2018-2019 fabricate de turci pe motorina! Un primar cu o gandire corecta nu ar fi facut aceasta achizitie chiar daca a fost pretul putin mai mic. Daca le cumparau cu CNG oricum aveau fonduri UE iar poluarea era mai mica plus ca aveau tehnologie recenta. Este clar ca motorul Diesel pe automobile, autobuze urbane si chiar interurbane este pe duca. Nu mai spun ca faceau economie la Adblue. Pai cat costa sa alimentezi 400 de bucati noi cu acel aditiv. Cele vechi, Euro4, probabil ca nu au mai vazut de ani buni asa ceva...
Teoretic in Romania tara membra UE nu aveau ce sa caute autobuze noi generatie 2018-2019 fabricate de turci pe motorina! Un primar cu o gandire corecta nu ar fi facut aceasta achizitie chiar daca a fost pretul putin mai mic. Daca le cumparau cu CNG oricum aveau fonduri UE iar poluarea era mai mica plus ca aveau tehnologie recenta. Este clar ca motorul Diesel pe automobile, autobuze urbane si chiar interurbane este pe duca. Nu mai spun ca faceau economie la Adblue. Pai cat costa sa alimentezi 400 de bucati noi cu acel aditiv. Cele vechi, Euro4, probabil ca nu au mai vazut de ani buni asa ceva...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
andrei11
Cred că problema alimentării motoarelor cu combustie internă, a carburanților pe bază de CNG sau a motoarelor electrice te depăsește. Să fiu corect, NE depăsește ( adică și pe mine ). Da, petrolul e pe ducă, dar ai informații credibile când se vor epuiza rezervele mondiale ?
Nu, nu o dau în politikă, dar tare mi-e teamă că lucrurile se vor limpezi după un WW3...Interesele sunt mult prea mari în direcția asta.
Cred că problema alimentării motoarelor cu combustie internă, a carburanților pe bază de CNG sau a motoarelor electrice te depăsește. Să fiu corect, NE depăsește ( adică și pe mine ). Da, petrolul e pe ducă, dar ai informații credibile când se vor epuiza rezervele mondiale ?
Nu, nu o dau în politikă, dar tare mi-e teamă că lucrurile se vor limpezi după un WW3...Interesele sunt mult prea mari în direcția asta.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
punmeister
La vremea aceea RATB era RA! Nu se puteau folosi fonduri europene.
La vremea aceea RATB era RA! Nu se puteau folosi fonduri europene.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
anndrei
Nu stiu cat ne depaseste dar deja fabricile auto franceze, germane, italiene nu mai fabrica anumite modele de masini cu motoare Diesel si deja au trecut la CNG si GPL.
Nu stiu cat ne depaseste dar deja fabricile auto franceze, germane, italiene nu mai fabrica anumite modele de masini cu motoare Diesel si deja au trecut la CNG si GPL.
- Albert
-
Posted:
-
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Cristi N
Problema nu se pune cand se termina petrolul ci daca ne mai permitem sa il folosim din cauza poluarii pe care o produce arderea lui si ma refer aici mai ales la orase.
Problema nu se pune cand se termina petrolul ci daca ne mai permitem sa il folosim din cauza poluarii pe care o produce arderea lui si ma refer aici mai ales la orase.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
anndrei
Marcile sunt, VW, Skoda, Renault, Opel, Fiat. De exemplu Fabia, Rapid sau noul T-Cross nu mai au motoare Diesel ca optiune.
Marcile sunt, VW, Skoda, Renault, Opel, Fiat. De exemplu Fabia, Rapid sau noul T-Cross nu mai au motoare Diesel ca optiune.
- adrian buda
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
adrian buda
Sunt cel putin 3 ture ale autobazei Nordului repartizate pe 282. Le-am vazut pe 4404, 4410 si 4651 azi.
Dragoscat4609 wrote:
Ai dreptate, am gresit eu. Nordului a preluat 2 ture din 282. Adineauri l am vazut pe 4305 pe 282.
Sunt cel putin 3 ture ale autobazei Nordului repartizate pe 282. Le-am vazut pe 4404, 4410 si 4651 azi.
📖 Pagination options