Topic: Discuții diverse
4065 posts, 989435 views
📖 Pagination options
- ADK
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
ADK
Exact asta spune oricine dinafară, nu zic că nu se mai întâmpla şi aşa... Dar fiți voi pe o linie ca 102, 335, 381 etc conduceți prin toată hărmalaia din Bucureşti, îndurați stresul de peste tot, "înghițiți" toate de la toți şi impul de staționare de la capăt să fi fost pierdut în trafic, că spațiile sanitare sunt cum sunt iar de stat la pauza de masă timp nu mai e şi după mai vorbim.
Exact asta spune oricine dinafară, nu zic că nu se mai întâmpla şi aşa... Dar fiți voi pe o linie ca 102, 335, 381 etc conduceți prin toată hărmalaia din Bucureşti, îndurați stresul de peste tot, "înghițiți" toate de la toți şi impul de staționare de la capăt să fi fost pierdut în trafic, că spațiile sanitare sunt cum sunt iar de stat la pauza de masă timp nu mai e şi după mai vorbim.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
andrei11
# ADK, ete na !
1) Așa cum s-a spus mai sus, dacă nu-ți convine meseria de șofer fă-te matelot de cursă lungă, e mai trendy. Pe mare nu te mai deranjează nimeni juma' de an.
2) Treburile astea comentate de voi da, sunt reale, dar tot nu înțeleg legătura între ele și firma stinsă. Oricum linia este lipită de geam prin intermediul unei hârtii A 4 xeroxate. De fapt ei vor să arate că STB - ul este dotat cu copiator ( și nu cu xerox, evident ) și calculator. Și are hârtie A 4 80g/mp. De-ar avea măcar format A 3, ca să iasă în evidență.
# ADK, ete na !
1) Așa cum s-a spus mai sus, dacă nu-ți convine meseria de șofer fă-te matelot de cursă lungă, e mai trendy. Pe mare nu te mai deranjează nimeni juma' de an.
2) Treburile astea comentate de voi da, sunt reale, dar tot nu înțeleg legătura între ele și firma stinsă. Oricum linia este lipită de geam prin intermediul unei hârtii A 4 xeroxate. De fapt ei vor să arate că STB - ul este dotat cu copiator ( și nu cu xerox, evident ) și calculator. Și are hârtie A 4 80g/mp. De-ar avea măcar format A 3, ca să iasă în evidență.
- dany
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
dany
Cu cat este mai mica hartia cu atat mai bine. Daca esti in drum spre statie si vezi masina plecand intre curse (o vezi de pe afisaul lateral sau spate), nu faci reclamatie la STB? Asa ai afis in geam si esti mai greu vizibil
Cu cat este mai mica hartia cu atat mai bine. Daca esti in drum spre statie si vezi masina plecand intre curse (o vezi de pe afisaul lateral sau spate), nu faci reclamatie la STB? Asa ai afis in geam si esti mai greu vizibil
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
BGP2597
@ADK
Pe mine ca și călător și pe oricine altcineva ne interesează sa își respecte programul. De altfel, punctualitatea și respectarea programului de lucru cred că fac parte din fișa postului. Cine vrea program flexibil să se angajeze part time la fast food sau oriunde se permite un astfel de program, nu ca șofer de transport public.
@ADK
Pe mine ca și călător și pe oricine altcineva ne interesează sa își respecte programul. De altfel, punctualitatea și respectarea programului de lucru cred că fac parte din fișa postului. Cine vrea program flexibil să se angajeze part time la fast food sau oriunde se permite un astfel de program, nu ca șofer de transport public.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Nenea_titi
Sunt situații când oricât te-ai chinui să menții un interval decent, nu ai cum. Vezi 178 pe Virtuții...și nu e un caz singular. Mai sunt linii care stau blocate în trafic. Cât despre staționat la capăt jumătate din parcul alocat traseului, asta se poate vedea frecvent pe 300, 226.
105 e o altă problemă, altă linie catastrofă, e lungă, prinde jde aglomerări. Dar probabil se bazează pe faptul că are trasee paralele multe, și cine va dori să ajungă de la capătul lui 105 la PPL, va merge până la strada Brașov, apoi ia 41 până la PPL, decât să stea în 105 blocat peste tot. Deci nu pe toate liniile, oricâte mașini ai concentra pe ele nu se poate. Că dacă nu ar fi traficul ăsta, de exemplu pe 178 sau 300, ar fi suficiente maxim 8-10 mașini pe linie, cu condiția unei viteze mari de deplasare (culoar special BUS, etc). Dar nu se poate fizic. Cât despre șoferi, sunt și câte unii care nu respectă și îi doare undeva pleacă când vor ei, ce dacă plouă, ninge, sau e soare, și omul așteaptă. Odata m-am dus la un șofer la un cap de linie si l-am întrebat de ce nu pleacă. Și pe lângă că mi-a vorbit ca la ușa cortului, a zis că nu se pune în mișcare până nu se umple stația, că el nu are chef să miște autobuzul pentru, citez " 3 ciumeți adormiți" în stație. Deși trebuia să plece de ceva vreme.
Sunt situații când oricât te-ai chinui să menții un interval decent, nu ai cum. Vezi 178 pe Virtuții...și nu e un caz singular. Mai sunt linii care stau blocate în trafic. Cât despre staționat la capăt jumătate din parcul alocat traseului, asta se poate vedea frecvent pe 300, 226.
105 e o altă problemă, altă linie catastrofă, e lungă, prinde jde aglomerări. Dar probabil se bazează pe faptul că are trasee paralele multe, și cine va dori să ajungă de la capătul lui 105 la PPL, va merge până la strada Brașov, apoi ia 41 până la PPL, decât să stea în 105 blocat peste tot. Deci nu pe toate liniile, oricâte mașini ai concentra pe ele nu se poate. Că dacă nu ar fi traficul ăsta, de exemplu pe 178 sau 300, ar fi suficiente maxim 8-10 mașini pe linie, cu condiția unei viteze mari de deplasare (culoar special BUS, etc). Dar nu se poate fizic. Cât despre șoferi, sunt și câte unii care nu respectă și îi doare undeva pleacă când vor ei, ce dacă plouă, ninge, sau e soare, și omul așteaptă. Odata m-am dus la un șofer la un cap de linie si l-am întrebat de ce nu pleacă. Și pe lângă că mi-a vorbit ca la ușa cortului, a zis că nu se pune în mișcare până nu se umple stația, că el nu are chef să miște autobuzul pentru, citez " 3 ciumeți adormiți" în stație. Deși trebuia să plece de ceva vreme.
- anndrei
-
Posted:
-
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
BGP2597
Exact la acei șoferi mă refer și eu. Una este să pleci întârziat din cauza traficului, alta este să pleci după cum te taie pe tine capul că n-ai chef de muncă, că sunt doar 3 călători în stație, că Mercur e în retrograd sau mai știu eu ce scuze penibile.
Exact la acei șoferi mă refer și eu. Una este să pleci întârziat din cauza traficului, alta este să pleci după cum te taie pe tine capul că n-ai chef de muncă, că sunt doar 3 călători în stație, că Mercur e în retrograd sau mai știu eu ce scuze penibile.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
anndrei
Eu cand spuneam acelasi lucru despre anumiti soferi, userii de pe forum imi spuneau ca am eu ceva personal cu ei si ca totul decurge perfect la STB...
Eu cand spuneam acelasi lucru despre anumiti soferi, userii de pe forum imi spuneau ca am eu ceva personal cu ei si ca totul decurge perfect la STB...
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Nenea_titi
Am făcut reclamație...și? Același șofer, aceeași linie, același comportament. Deci ce contează ca stai în ploaie vânt sau soare, și se depășește staționarea... El bagă în el ca porcu, apoi un somnic, apoi să vedem ce facem ce fraieri mai sunt prin stații. Unii merg în doru lelii, alții nu sunt atenți. Mă mai deranjează și ăștia care vorbesc la telefon fără handsferee...pe mine poliția mă ia la trei păzește că vorbesc la telefon la volan... Dar pe ăștia nu îi ia... Alții se comportă parcă cară cartofi nu oameni... Mai rău că dubagii. Am mers destul cu 427 si453, și astea se întâmplau frecvent pe aceste linii
Am făcut reclamație...și? Același șofer, aceeași linie, același comportament. Deci ce contează ca stai în ploaie vânt sau soare, și se depășește staționarea... El bagă în el ca porcu, apoi un somnic, apoi să vedem ce facem ce fraieri mai sunt prin stații. Unii merg în doru lelii, alții nu sunt atenți. Mă mai deranjează și ăștia care vorbesc la telefon fără handsferee...pe mine poliția mă ia la trei păzește că vorbesc la telefon la volan... Dar pe ăștia nu îi ia... Alții se comportă parcă cară cartofi nu oameni... Mai rău că dubagii. Am mers destul cu 427 si453, și astea se întâmplau frecvent pe aceste linii
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
andrei11
Din partea moderatorului :
Ultimele discuții au dispărut complet, nu se calificau nici pentru Club. Nu le mai căutați.
Din partea moderatorului :
Ultimele discuții au dispărut complet, nu se calificau nici pentru Club. Nu le mai căutați.
- alliens
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
alliens
Totusi de ce sunt acoperiti si sustinuti de sefi acesti soferi? De ce nu sunt dati afara daca au reclamatii? Oare cu noul sistem de GPS vor fi sanctionati si soferii care stau mult la capat? Prin afara nu prea am vazut mai mult de 2 autobuze de pe acelasi traseu simultan la capat, la noi poti vedea si 7 (atat am numarat intr-o seara la capatul lui 331 din Damaroaia, ora la care se pleca la circa 10 minute conform graficului...)
Totusi de ce sunt acoperiti si sustinuti de sefi acesti soferi? De ce nu sunt dati afara daca au reclamatii? Oare cu noul sistem de GPS vor fi sanctionati si soferii care stau mult la capat? Prin afara nu prea am vazut mai mult de 2 autobuze de pe acelasi traseu simultan la capat, la noi poti vedea si 7 (atat am numarat intr-o seara la capatul lui 331 din Damaroaia, ora la care se pleca la circa 10 minute conform graficului...)
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
anndrei
Toate vehiculele STB se pot verifica pe GPS si afla pozitia lor pe strazile Bucurestiului. Din experienta proprie mi-a spus pe linia 106 in timp real pe ce strazi se afla cele doua autobuze. Informatia am primit-o de la informatii STB 0219391.
In cazul unor sesizari, acestia verifica prin programul ,,iTrack" si afla toti timpii de stationare si de circulatie.
Toate vehiculele STB se pot verifica pe GPS si afla pozitia lor pe strazile Bucurestiului. Din experienta proprie mi-a spus pe linia 106 in timp real pe ce strazi se afla cele doua autobuze. Informatia am primit-o de la informatii STB 0219391.
In cazul unor sesizari, acestia verifica prin programul ,,iTrack" si afla toti timpii de stationare si de circulatie.
- Daddy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Daddy
De Floreasca si Pipera se stia. Dar de unde informatia cu Obregia si Ferentari, este un zvon sau are o baza reala?
Berceniul are alocate 55 autobuze electrice + 47 troleibuze cu autonomie din cele licitate, ma indoiesc ca ar putea fi un loc de "conservare" pe termen lung.
ADK wrote:
Și ei vroiau să desființeze autobazele Floreasca, Pipera, Obregia și Ferentari. Depoul Berceni este un loc ideal pentru conservarea autobuzelor (chiar și retragerea lor ca pe vremea Saviemurilor). Cât despre autobaza Titan, înseamnă s-a ”umplut” și spațiul din spate unde era scris pe gard -defecte-?
De Floreasca si Pipera se stia. Dar de unde informatia cu Obregia si Ferentari, este un zvon sau are o baza reala?
Berceniul are alocate 55 autobuze electrice + 47 troleibuze cu autonomie din cele licitate, ma indoiesc ca ar putea fi un loc de "conservare" pe termen lung.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
ADK
Nu știu să spun exact, auzisem cei drept într-o perioadă că cele 2 autobaze vroiau să le bage-n Giurgiului. Dar de la vorbă și pân' la faptă, e drum lung. Oricum nu-nțelegeam ce logică ar fi avut, autobaza Giurgiului nu cred că putea ”acoperi” 200 de autobuze (sau câte o fi).
Nu știu să spun exact, auzisem cei drept într-o perioadă că cele 2 autobaze vroiau să le bage-n Giurgiului. Dar de la vorbă și pân' la faptă, e drum lung. Oricum nu-nțelegeam ce logică ar fi avut, autobaza Giurgiului nu cred că putea ”acoperi” 200 de autobuze (sau câte o fi).
📖 Pagination options