Topic: Discuții diverse
4065 posts, 986492 views
📖 Pagination options
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Der Hofmeister
Si la vara ce facem?
Pe langa faptul ca oricum se vor reduce turele, asa cum se intampla in mod normal, o sa vina sa aplice cumva "reducerea reducerii"?
Putred sau nu, RATB-ul pare a fi pe marginea prapastiei la ora actuala...
P.S.: Le recomand sa se ghideze si dupa cum iau vacanta studentii dupa sesiuni, ca sigur iese o treaba mare...
Chev Celios wrote:
Din cate am inteles si eu se pare ca totusi aceasta micsorare de parc este pentru doar vro 13 zile incepand de la 1 Februarie.Uni soferi au fost bagati obligatoriu un concediu de odihna pentru 13 zile.Din cate se aude reducerea de parc a fost facuta acum pentru ca au luat elevi vacanta.Acum se pare ca vor sa faca economie de fiecare data cand vor lua elevi vacanta.
Ceva e putred rau de tot la mijloc.
Si la vara ce facem?
Pe langa faptul ca oricum se vor reduce turele, asa cum se intampla in mod normal, o sa vina sa aplice cumva "reducerea reducerii"?
Putred sau nu, RATB-ul pare a fi pe marginea prapastiei la ora actuala...
P.S.: Le recomand sa se ghideze si dupa cum iau vacanta studentii dupa sesiuni, ca sigur iese o treaba mare...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
Ma tem ca deja e in cadere, de marginea prapastiei am trecut de mult
Iar cu anvelopele de Citaro este o treaba stiuta inca din 2006 cand au venit, au venit loturi mari in perioade scurte de timp si normal o sa vina momentul cand consumabilele o sa se termine in perioade la fel de scurte, iata ca momentul a sosit.
Hoffmeister wrote:
Putred sau nu, RATB-ul pare a fi pe marginea prapastiei la ora actuala...
Ma tem ca deja e in cadere, de marginea prapastiei am trecut de mult
Iar cu anvelopele de Citaro este o treaba stiuta inca din 2006 cand au venit, au venit loturi mari in perioade scurte de timp si normal o sa vina momentul cand consumabilele o sa se termine in perioade la fel de scurte, iata ca momentul a sosit.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
La Militari se termina cu Rocar de Simon cat de curand. Recent au fost retrase inca 6 masini definitiv din circulatie cu probleme grave (sasuri rupte, motoare crapate etc.)... Dupa situatia actuala, nu stiu cate Rocar de Simon mai prind 1 iulie 2011... Fotografiati-le cat mai sunt pe 106/162/163/221/421, ies din scena, ramanand pozele...
La Militari nu sunt multe Mercedes indisponibile, dar si aici lipsesc piese... si sunt cateva care stau si asteapta.
La Militari se termina cu Rocar de Simon cat de curand. Recent au fost retrase inca 6 masini definitiv din circulatie cu probleme grave (sasuri rupte, motoare crapate etc.)... Dupa situatia actuala, nu stiu cate Rocar de Simon mai prind 1 iulie 2011... Fotografiati-le cat mai sunt pe 106/162/163/221/421, ies din scena, ramanand pozele...
La Militari nu sunt multe Mercedes indisponibile, dar si aici lipsesc piese... si sunt cateva care stau si asteapta.
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Der Hofmeister
Pai daca tot retrag din RdS asa intr-o prostie crasa, cu ce naiba mai deservesc liniile alea?
Gabi23 wrote:
La Militari se termina cu Rocar de Simon cat de curand. Recent au fost retrase inca 6 masini definitiv din circulatie cu probleme grave (sasuri rupte, motoare crapate etc.)... Dupa situatia actuala, nu stiu cate Rocar de Simon mai prind 1 iulie 2011... Fotografiati-le cat mai sunt pe 106/162/163/221/421, ies din scena, ramanand pozele...
La Militari nu sunt multe Mercedes indisponibile, dar si aici lipsesc piese... si sunt cateva care stau si asteapta.
Pai daca tot retrag din RdS asa intr-o prostie crasa, cu ce naiba mai deservesc liniile alea?
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
Probabil o să rămână 1 maşină pe traseu, plus că pentru 162 şi 163 era de mult vorba să nu mai meargă în Crângaşi.
Probabil o să rămână 1 maşină pe traseu, plus că pentru 162 şi 163 era de mult vorba să nu mai meargă în Crângaşi.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
Nu era nici o vorba cu mersul in Crangasi, si te legi probabil de afisajele alea... introduse aiurea.
S-au mai redus parcul, si se vor baga probabil in timp Mercedes (162/163 clar ultimele). Masini sunt suficiente, daca ar fi functionale toate si folosite cu cap (nu batut campii cu linii gen 635 s.a...)
Si uite sa luam cazul lui 1097, care iti garantez ca a fost o masina intretinuta de soferi (nu te lua dupa aspectul jalnic de la reclama), dar pur si simplu anul trecut i-a crapat motorul, iar acum a cedat cu sasiul... Pur si simplu sunt depasite de anii grei de exploatare... Din cate Rocar mai exista in Bucuresti cred ca maxim 30 de masini ar mai fi "bune". Nu trebuie sa te iei totdeauna dupa aspect, pentru ca aparentele inseala... Si la Titan inca rezista atatea Rocar pentru ca inca mai tin soferii cum pot de ele, asemeni si pe la Ferentari.
Aaa si ca veste noua, nu stiu cat va mai ajunge 162 la Magaziile 16 Februarie pentru ca, lasand la o parte situatia dezastruasa din perimetrul unde intoarce, podul de peste liniile CF este fisurat, si a fost expertizat recent de catre o comisie care a constatat ca este destul de grav afectat.
Dr2005 wrote:
Probabil o să rămână 1 maşină pe traseu, plus că pentru 162 şi 163 era de mult vorba să nu mai meargă în Crângaşi.
Nu era nici o vorba cu mersul in Crangasi, si te legi probabil de afisajele alea... introduse aiurea.
S-au mai redus parcul, si se vor baga probabil in timp Mercedes (162/163 clar ultimele). Masini sunt suficiente, daca ar fi functionale toate si folosite cu cap (nu batut campii cu linii gen 635 s.a...)
Si uite sa luam cazul lui 1097, care iti garantez ca a fost o masina intretinuta de soferi (nu te lua dupa aspectul jalnic de la reclama), dar pur si simplu anul trecut i-a crapat motorul, iar acum a cedat cu sasiul... Pur si simplu sunt depasite de anii grei de exploatare... Din cate Rocar mai exista in Bucuresti cred ca maxim 30 de masini ar mai fi "bune". Nu trebuie sa te iei totdeauna dupa aspect, pentru ca aparentele inseala... Si la Titan inca rezista atatea Rocar pentru ca inca mai tin soferii cum pot de ele, asemeni si pe la Ferentari.
Aaa si ca veste noua, nu stiu cat va mai ajunge 162 la Magaziile 16 Februarie pentru ca, lasand la o parte situatia dezastruasa din perimetrul unde intoarce, podul de peste liniile CF este fisurat, si a fost expertizat recent de catre o comisie care a constatat ca este destul de grav afectat.
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
alchimistul
Linia 163 merita Mercedes, calea de rulare este OK pe toata portiunea de traseu (poate ceva mai proasta unele portiuni din Pascal Cristian). 162 nici nu poate fi vorba, Drumul Sabareni este lejer in top 5 cele mai proaste strazi pe care circula RATB
Linia 163 merita Mercedes, calea de rulare este OK pe toata portiunea de traseu (poate ceva mai proasta unele portiuni din Pascal Cristian). 162 nici nu poate fi vorba, Drumul Sabareni este lejer in top 5 cele mai proaste strazi pe care circula RATB
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dominatrix
Utilizator anonim wrote:Cred ca e prima data cand te aud criticand RATB'ul Asta nu e problema, cateodata chiar merita criticati... In legatura cu reducerea de parc, nu va faceti probleme, mai exista si alternativa mersului pe jos, si alternativa masinii personale. Totusi, eu ma intreb daca va fi definitiva aceasta masura, fiindca presupun ca in acest caz ar trebui facute si concedieri din randul soferilor si vatmanilor, ceea ce nu cred ca e prea usor de facut...Hoffmeister wrote:
Putred sau nu, RATB-ul pare a fi pe marginea prapastiei la ora actuala...
Ma tem ca deja e in cadere, de marginea prapastiei am trecut de mult
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Der Hofmeister
O sa merite 163 Mercedes atunci cand o parte destul de semnificativa a populatiei giulestene va intelege ca manierele pe care le-au invatat cat timp au stat prin copaci nu se aplica si dupa ce se dau jos de-acolo.
Daca nu erau destul de graffit-uite autobuzele de Militari pana acum, de cand vor intra prin Giulesti (sper cat mai tarziu posibil), vor deveni si mai si. Si date fiind conditiile de trafic - si ma refer aici la calitatea asfaltului (rubbish si nu alta) si la metehnele unor trepanati din respectivul cartier -, sa ne tot asteptam sa cada la datorie masini altfel bine intretinute si solide din punct de vedere tehnic.
O sa merite 163 Mercedes atunci cand o parte destul de semnificativa a populatiei giulestene va intelege ca manierele pe care le-au invatat cat timp au stat prin copaci nu se aplica si dupa ce se dau jos de-acolo.
Daca nu erau destul de graffit-uite autobuzele de Militari pana acum, de cand vor intra prin Giulesti (sper cat mai tarziu posibil), vor deveni si mai si. Si date fiind conditiile de trafic - si ma refer aici la calitatea asfaltului (rubbish si nu alta) si la metehnele unor trepanati din respectivul cartier -, sa ne tot asteptam sa cada la datorie masini altfel bine intretinute si solide din punct de vedere tehnic.
- autob368
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
autob368
Din pacate decaderea transportului in comun in Bucuresti a aparut nu de la 1 februarie anul acesta, ci de vreun an si jumatate. Dupa achizitia celor 1000 stele, celelalte vehicule bune nu s-au mai intretinut, nu s-a mai facut niciun RK serios la autobuze din 2008, iar acum se vor casa toate masinile ramase (Rocaruri, DAF-uri, Iveco). Cele care erau mai speciale, precum 205, 900, 901, 902, etc au fost abandonate/casate, sa speram ca macar bijuteria 98 sa mai reziste vreo 2-3 ani. Macar ea...
De asemenea decaderea transportului a survenit si prin trasee inutile care erau facute doar pentru a da soferilor de lucru, in loc sa suplimenteze parcul pe liniile existente si chiar pe liniile dublate peste 90% din trasee sa le desfiinteze. Astfel realocarea parcului ar fi salvat situatia.
Nu vreau sa mai spun aici de idiotenia de linie 635 sau inutilitate mai mare ca alte linii cum ar fi 181, 223, 227, 303 (dupa infiintarea preorasenestilor spre Magurele)etc.
Din pacate decaderea transportului in comun in Bucuresti a aparut nu de la 1 februarie anul acesta, ci de vreun an si jumatate. Dupa achizitia celor 1000 stele, celelalte vehicule bune nu s-au mai intretinut, nu s-a mai facut niciun RK serios la autobuze din 2008, iar acum se vor casa toate masinile ramase (Rocaruri, DAF-uri, Iveco). Cele care erau mai speciale, precum 205, 900, 901, 902, etc au fost abandonate/casate, sa speram ca macar bijuteria 98 sa mai reziste vreo 2-3 ani. Macar ea...
De asemenea decaderea transportului a survenit si prin trasee inutile care erau facute doar pentru a da soferilor de lucru, in loc sa suplimenteze parcul pe liniile existente si chiar pe liniile dublate peste 90% din trasee sa le desfiinteze. Astfel realocarea parcului ar fi salvat situatia.
Nu vreau sa mai spun aici de idiotenia de linie 635 sau inutilitate mai mare ca alte linii cum ar fi 181, 223, 227, 303 (dupa infiintarea preorasenestilor spre Magurele)etc.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
Preorăşeneştile de Măgurele au 5 curse pe zi, toate în trenuleţ, iar între 11 şi 16 nu circulă... plus că nu le poţi folosi cu bilet/abonament urban pe teritoriul oraşului.
autob368 wrote:
303 (dupa infiintarea preorasenestilor spre Magurele)etc.
Preorăşeneştile de Măgurele au 5 curse pe zi, toate în trenuleţ, iar între 11 şi 16 nu circulă... plus că nu le poţi folosi cu bilet/abonament urban pe teritoriul oraşului.
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
alchimistul
Consider ca atata timp cat s-au introdus Mercedes pe 139 si 323, se pot introduce si pe 163. Nu trebuie generalizata situatia datorita catorva indivizi care reprezinta un procent minoritar si pe care atata ii duce capul, sa vandalizeze. Fireste, e vorba de cartiere mai sarace, iar o data cu saracia vin la pachet si astfel de imbecili (nu ca in cartiere considerate civilizate n-ar fi deloc).
Pana la urma, toate autobazele au masini mazgalite cu graffitti (ceva mai putine cazuri la Nordului si poate Floreasca, din ce am observat). Iar linia 163 a devenit destul de importanta pentru un cartier cu o singura iesire catre oras (de ce nu se face o strapungere serioasa catre centura de la Rasadnitei, asta e alta discutie). Merita si lumea civilizata a Giulestiului, platitoare de impozite, un transport decent.
Hoffmeister wrote:
O sa merite 163 Mercedes atunci cand o parte destul de semnificativa a populatiei giulestene va intelege ca manierele pe care le-au invatat cat timp au stat prin copaci nu se aplica si dupa ce se dau jos de-acolo.
Daca nu erau destul de graffit-uite autobuzele de Militari pana acum, de cand vor intra prin Giulesti (sper cat mai tarziu posibil), vor deveni si mai si. Si date fiind conditiile de trafic - si ma refer aici la calitatea asfaltului (rubbish si nu alta) si la metehnele unor trepanati din respectivul cartier -, sa ne tot asteptam sa cada la datorie masini altfel bine intretinute si solide din punct de vedere tehnic.
Consider ca atata timp cat s-au introdus Mercedes pe 139 si 323, se pot introduce si pe 163. Nu trebuie generalizata situatia datorita catorva indivizi care reprezinta un procent minoritar si pe care atata ii duce capul, sa vandalizeze. Fireste, e vorba de cartiere mai sarace, iar o data cu saracia vin la pachet si astfel de imbecili (nu ca in cartiere considerate civilizate n-ar fi deloc).
Pana la urma, toate autobazele au masini mazgalite cu graffitti (ceva mai putine cazuri la Nordului si poate Floreasca, din ce am observat). Iar linia 163 a devenit destul de importanta pentru un cartier cu o singura iesire catre oras (de ce nu se face o strapungere serioasa catre centura de la Rasadnitei, asta e alta discutie). Merita si lumea civilizata a Giulestiului, platitoare de impozite, un transport decent.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Chev Celios
Dar din cate stiam eu la capatul lui 163 din Giulesti este sub orice critica cu strazile pline de namol.
Dar din cate stiam eu la capatul lui 163 din Giulesti este sub orice critica cu strazile pline de namol.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
S-au terminat lucrările acum câteva luni. Strada cu noroi (care acum nu mai are transport) era o variantă temporară de traseu.
Nu ştiu cât s-ar preta Mercedes acolo... am văzut Rocar-uri cu melamina spartă, persoane care fumează în salon, care cară saci, găini (!), sparg seminţe... evident, totul se întâmplă pe porţiunea dintre Cart. 16 Februarie şi Giuleşti-Sârbi/Magazii.
S-au terminat lucrările acum câteva luni. Strada cu noroi (care acum nu mai are transport) era o variantă temporară de traseu.
Nu ştiu cât s-ar preta Mercedes acolo... am văzut Rocar-uri cu melamina spartă, persoane care fumează în salon, care cară saci, găini (!), sparg seminţe... evident, totul se întâmplă pe porţiunea dintre Cart. 16 Februarie şi Giuleşti-Sârbi/Magazii.
📖 Pagination options