Topic: Discuții diverse
4065 posts, 986014 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- 1689
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
1689
Si benzile dedicate, tot cu gard or sa fie ?
In ziua de azi exista tehnologii mai avansate decit oglinda. Cum ar fi, de exemplu, camerele de luat vederi.
Soferul trebuie sa conduca. Eventual - in anumite tari - sa vinda bilete. Si sa se asigure la urcarea si coborirea calatorilor in statii.
Pentru situatii deosebite in salon, exista buton de alarma. Sau - daca n-ar fi izolat in colivie (ca in Romania - inca o data repet, cabina izolata a soferului este un fenomen unic in tarile EU), ar auzi ce (daca) se intimpla.
Camerele de luat vederi (functionale), ar reduce rata vandalizarilor si ar controla atit comportamentul controlorilor, cit si al calatorilor fraudulosi.
Ca sa nu mai mentionam stationarile nejustificate la cap de linie...
Doar sa se vrea.
Utilizator anonim wrote:
Se vor face si benzile dedicate. Momentan sa rezolvam cu gardurile pe liniile de tramvai...
Si benzile dedicate, tot cu gard or sa fie ?
anndrei wrote:
Era o problema cu acel perete despartitor deoarece soferul nu vedea tot salonul in oglinda. Or solutiona turcii acest aspect sau vor fi probleme mereu?
In ziua de azi exista tehnologii mai avansate decit oglinda. Cum ar fi, de exemplu, camerele de luat vederi.
Soferul trebuie sa conduca. Eventual - in anumite tari - sa vinda bilete. Si sa se asigure la urcarea si coborirea calatorilor in statii.
Pentru situatii deosebite in salon, exista buton de alarma. Sau - daca n-ar fi izolat in colivie (ca in Romania - inca o data repet, cabina izolata a soferului este un fenomen unic in tarile EU), ar auzi ce (daca) se intimpla.
Camerele de luat vederi (functionale), ar reduce rata vandalizarilor si ar controla atit comportamentul controlorilor, cit si al calatorilor fraudulosi.
Ca sa nu mai mentionam stationarile nejustificate la cap de linie...
Doar sa se vrea.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
anndrei
Sincer si fara cabina ar fi cam riscant pentru ca orice nebun ar putea trage de volanul soferului sau apasa pe butoanele de deschidere ale usilor...aici nu ma refer la unele linii civilizate ci la 139, 162, 163, etc...
La inceput cand functionau bine toate camerele de pe Citaro ar fi fost descarcate imaginile in fiecare seara la intrarea in garaj, acum clar nu le mai descarca nimeni...tot la stadiul DAC si Ikarus au ramas oamenii din STB si din Autobaze, asta este...
Sincer si fara cabina ar fi cam riscant pentru ca orice nebun ar putea trage de volanul soferului sau apasa pe butoanele de deschidere ale usilor...aici nu ma refer la unele linii civilizate ci la 139, 162, 163, etc...
La inceput cand functionau bine toate camerele de pe Citaro ar fi fost descarcate imaginile in fiecare seara la intrarea in garaj, acum clar nu le mai descarca nimeni...tot la stadiul DAC si Ikarus au ramas oamenii din STB si din Autobaze, asta este...
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
WT_fan06
Despre ce vorbeşti? Ştii că majoritatea cabinelor din afară sunt protejate de un geam extrem de solid (cu găuri mici ca să poți vorbi cu şoferul), iar pasagerii pot strecura mâna maxim ca să ia/dea banii pentru bilet şi să valideze nu?
Ca să nu mai zic că noul Citaro are acea uşă a şoferului proiectată astfel încât dacă cineva are vreo tentativă, şoferul când deschide uşa cabinei îl împinge pe individ în spate şi scapă imediat. O să găsesc video-ul şi o să vi-l arăt mai târziu.
Deci tehnologia care permite mersul în deplină siguranță fără a avea perete despărțitor (de parcă trebuie protejată carlinga unui Boeing 737) există de foarte mult timp... civilizația noastră e cea care lipseşte.
anndrei wrote:
Sincer si fara cabina ar fi cam riscant pentru ca orice nebun ar putea trage de volanul soferului sau apasa pe butoanele de deschidere ale usilor...
Despre ce vorbeşti? Ştii că majoritatea cabinelor din afară sunt protejate de un geam extrem de solid (cu găuri mici ca să poți vorbi cu şoferul), iar pasagerii pot strecura mâna maxim ca să ia/dea banii pentru bilet şi să valideze nu?
Ca să nu mai zic că noul Citaro are acea uşă a şoferului proiectată astfel încât dacă cineva are vreo tentativă, şoferul când deschide uşa cabinei îl împinge pe individ în spate şi scapă imediat. O să găsesc video-ul şi o să vi-l arăt mai târziu.
Deci tehnologia care permite mersul în deplină siguranță fără a avea perete despărțitor (de parcă trebuie protejată carlinga unui Boeing 737) există de foarte mult timp... civilizația noastră e cea care lipseşte.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
anndrei
Stiu ce zici dar depinde cine si in ce moment il ataca pe sofer, daca el este atent la drum si are 45 km/h nu isi permite sa ia mana de pe volan si sa deschida usa pentru a indeparta agresorul. Dar puteau face si la acestea niste mici orificii pt. a putea vorbi cu soferul in cazul unei situatii de urgenta.
Stiu ce zici dar depinde cine si in ce moment il ataca pe sofer, daca el este atent la drum si are 45 km/h nu isi permite sa ia mana de pe volan si sa deschida usa pentru a indeparta agresorul. Dar puteau face si la acestea niste mici orificii pt. a putea vorbi cu soferul in cazul unei situatii de urgenta.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
WT_fan06
Nu are cum să îl atace... şoferul e după un geam gros şi o uşă încuiată.
Nu are cum să îl atace... şoferul e după un geam gros şi o uşă încuiată.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
1689
Anndrei, dati-mi voie sa va spun - inca o data - ca riscurile la care se expune un conducator de vehicul in Bucuresti sint mult mai mici decit cei din alte zone alte Europei (lumii ?). Si acolo nu exista usa separata si cabina inchisa pentru sofer.
Soferul bucurestean nu are gestiune (nu vinde bilete), nu are de-a face cu atacuri cu arma, nu circula prin zone cu risc de criminalitate violenta (pina si Ferentari e o zona ingenua in comparatie cu alte zone similare din orase europene).
In plus, o frina violenta in caz de atac asupra soferului, va garantez ca va elimina orice risc. Da, posibil ca pasagerii sa fie afectati, dar sint convins ca daca se ajunge la astfel de situatii nu vor fi luati prin surprindere.
Cabina soferului nu se justifica decit prin protejarea confortului Domnului Sofer Titular de RATB/STB (alt concept local).
Anndrei, dati-mi voie sa va spun - inca o data - ca riscurile la care se expune un conducator de vehicul in Bucuresti sint mult mai mici decit cei din alte zone alte Europei (lumii ?). Si acolo nu exista usa separata si cabina inchisa pentru sofer.
Soferul bucurestean nu are gestiune (nu vinde bilete), nu are de-a face cu atacuri cu arma, nu circula prin zone cu risc de criminalitate violenta (pina si Ferentari e o zona ingenua in comparatie cu alte zone similare din orase europene).
In plus, o frina violenta in caz de atac asupra soferului, va garantez ca va elimina orice risc. Da, posibil ca pasagerii sa fie afectati, dar sint convins ca daca se ajunge la astfel de situatii nu vor fi luati prin surprindere.
Cabina soferului nu se justifica decit prin protejarea confortului Domnului Sofer Titular de RATB/STB (alt concept local).
- Victor92
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
Urmeaza si la Nordului, mai ales ca prima linie de la ei va fi. Evident daca nu se schimba autobaza liniei intre timp.
Urmeaza si la Nordului, mai ales ca prima linie de la ei va fi. Evident daca nu se schimba autobaza liniei intre timp.
- IK4
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
IK4
La aceste autobuze cabina trebuia comandata similar sistemului initial de la Astra Ikarus, sau cum este la Tatra. Dupa ce ca au doar doua usi, o jumatate e blocata doar ca sa aiba soferul unde sa-si puna covorase, perdelute, maimutoi de plus, etc. O usa si jumatate in aglomeratia din Bucuresti la un autobuz cu doar 1,2 m mai scurt??? De ce nu l-au luat cu 3 usi daca o tin mortis cu porcaria aia de cabina? Sunt 50 de masini si sigur vor ajunge si pe cele mai aglomerate linii din oras.
Cred ca mizeria de cabina inchisa cu intrare separata o vor mai mult sa-i protejeze de injuraturi cand vin la 40 de minute pe anumite linii "urbane", nu preorasenesti.
La aceste autobuze cabina trebuia comandata similar sistemului initial de la Astra Ikarus, sau cum este la Tatra. Dupa ce ca au doar doua usi, o jumatate e blocata doar ca sa aiba soferul unde sa-si puna covorase, perdelute, maimutoi de plus, etc. O usa si jumatate in aglomeratia din Bucuresti la un autobuz cu doar 1,2 m mai scurt??? De ce nu l-au luat cu 3 usi daca o tin mortis cu porcaria aia de cabina? Sunt 50 de masini si sigur vor ajunge si pe cele mai aglomerate linii din oras.
Cred ca mizeria de cabina inchisa cu intrare separata o vor mai mult sa-i protejeze de injuraturi cand vin la 40 de minute pe anumite linii "urbane", nu preorasenesti.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
punmeister
Repet, sunt destule linii urbane unde se preteaza autobuze mai scurte.
Repet, sunt destule linii urbane unde se preteaza autobuze mai scurte.
- IK4
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
IK4
Asa este. Dar si cand a venit "Sageata Albastra" erau destule personale care se pretau si totusi ne dadeam cu ea pe "Intercity" si pe sub catenara pe deasupra. Parca vad scurtele o vreme chiar pe 336, doar trebuie sa se vada nu sa stea pitite pe 221 si altele asemenea.
Asa este. Dar si cand a venit "Sageata Albastra" erau destule personale care se pretau si totusi ne dadeam cu ea pe "Intercity" si pe sub catenara pe deasupra. Parca vad scurtele o vreme chiar pe 336, doar trebuie sa se vada nu sa stea pitite pe 221 si altele asemenea.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
anndrei
Exact! Cum isi bat joc in linia 106. Dupa ce ca vine o data la 50 de minute daca intarzie 10 mai sta inca 10 minute la capat de linie. Am sunat la informatii (0219391) sa intreb de ce a intarziat si la un capat si la celalalt cate 20 de minute iar doamna de acolo a zis ca nu stie, o intreb dar nu ii vedeti pe GPS in ce zone ale orasului sunt iar ea mi-a raspuns ca nu au GPS Pana la urma cred ca a vorbit cu soferul si mi-a spus ca este aproape de Lujerului...Cum sa ti o linie urbana cu un singur autobuz repartizat?
Nu cred ca le vor baga pe 336 pentru ca este o linie destul de aglomerata si nu fac fata cele scurte. Vor defila cele de 12 m.
Exact! Cum isi bat joc in linia 106. Dupa ce ca vine o data la 50 de minute daca intarzie 10 mai sta inca 10 minute la capat de linie. Am sunat la informatii (0219391) sa intreb de ce a intarziat si la un capat si la celalalt cate 20 de minute iar doamna de acolo a zis ca nu stie, o intreb dar nu ii vedeti pe GPS in ce zone ale orasului sunt iar ea mi-a raspuns ca nu au GPS Pana la urma cred ca a vorbit cu soferul si mi-a spus ca este aproape de Lujerului...Cum sa ti o linie urbana cu un singur autobuz repartizat?
Nu cred ca le vor baga pe 336 pentru ca este o linie destul de aglomerata si nu fac fata cele scurte. Vor defila cele de 12 m.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
TibiV
Apropos de discuţia cu cabina șoferului...
Imaginaţi-vă celebrul film "Speed" filmat intr-un autobuz cu cabină de șofer...
Keanu s-ar fi uitat ca viţelul la poartă nouă iar Sandra Bullock ar fi rămas fată mare...
Apropos de discuţia cu cabina șoferului...
Imaginaţi-vă celebrul film "Speed" filmat intr-un autobuz cu cabină de șofer...
Keanu s-ar fi uitat ca viţelul la poartă nouă iar Sandra Bullock ar fi rămas fată mare...
📖 Pagination options