Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Discuții diverse

4068 posts, 1035904 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 107 108 109 110 111 112 113  ... 291
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii diverse dany

Ce va pot spune e ca fiecare masina din 404 a primit licenta de transport pe pentru  Ilfov pana in luna septembrie 2020, pe langa licenta de traseu, am vazut una din acestea astazi. In Titan soferii vorbesc ca imediat ce vin Otokarele vor incepe sa fie introduse din periferii, dar ramane sa vedem. Pe pagina de Facebook, consiliul judetean Ilfov a anuntat la inceputul lunii septembrie, cu surle si trambite, introducerea celor 67 de linii regionale incepand cu 1 decembrie a.c.

 


Re: Discutii diverse cris_m

Sincer sa fiu, mai bine lasa numarul de Euro4 asa cum e acum. Prea multe mutari de colo-colo si, implicit, probleme cu firmele care sunt convins ca vor fi setate pe STB in loc sa aiba traseele noi...

 


Re: Discutii diverse Andrei98

Bine spus, sunt niste mutari fara prea multa logica. Mi se pare o prostie sa privezi calatorii de langa Bucuresti de niste conditii decente. Sunt linii preorasenesti pe care circula calatori mult mai civilizati decat cei de pe liniile urbane.

 


Re: Discutii diverse dany

Nici nu mai conteaza ce autobuze vor fi pe periferii, atat timp cat vor fi. Credeti-ma ca sunt oameni care se chinuie zilnic cu maxi-taxi, programe de circulatie la buna voie a soferilor, tarife mult prea mari raportat la km parcursi si lista poate continua.

 


Re: Discutii diverse rosetti61

Liniile regionale vor inlocui unele periferii sau merg in paralel cu ele? Decat sa se faca o varza in indicative, sa avem 4xx dar si Rxx, mai bine le fac pe toate cu 4. Timisoara si Clujul au metropolitanele numerotate Mxx.

 


Re: Discutii diverse ByOnu

Zic si eu, mi se pare corecta alocarea exclusiva a Euro 3 pe periferice. Ok, nu-i fair moral sa-i privezi pe Ilfoveni de AC (Nu? Ca doar este singura diferenta palpabila), dar este fair sa-i privezi pe bucuresteni de autobuze cu AC?

De asemenea, fara sa cunosc fiecare situatie in parte, pe periferice avem si drumuri de o calitate mai proasta decat in oras. Nu mi se pare normal sa strici autobuze mai noi pe ele, cu atat mai mult sa ajungi sa strici accelerat sau sa imobilizezi total autobuze dotate cu AC (Euro 4).

As fi zis si de faptul ca in oras e normal sa ai o norma de poluare cat mai recenta, dar m-ar bufni rasul, ca din punctul de vedere al poluarii, nu mai exista diferenta intre E3 si E4 noastre.

Cam acelasi considerent il am si pentru opozitia mea fata de a pune articulatele pe express. Chiar nu este fair ca in oras sa ai sardele, iar pe 783 (care este FOARTE important, desigur) sa ai articulate. Solutia, dpmdv, este cresterea frecventei pe liniile express cu autobuze E4 sau Otokar 12m. Dar articulatele ar fi trebuit pastrate pe liniile din oras. Rational vorbind, la aeroport ai treaba de cateva ori pe an, pe cand cu liniile din oras cetatenii circula zilnic (la job, la scoala, etc).

Cat despre afisaje, se vor seta, nu-i un capat de tara. Trebuie sa fim dinamici. ;)

 


Re: Discutii diverse andrei11

N-am înțeles afirmația << rational vorbind, la aeroport ai treaba de cateva ori pe an >>. Poate detaliezi.

 


Re: Discutii diverse Victor92

Pe liniile periferice actuale sunt drumuri foarte bune. Testat de mine anul trecut in reportajele facute.

 


Re: Discutii diverse ByOnu

andrei11 wrote:
N-am înțeles afirmația << rational vorbind, la aeroport ai treaba de cateva ori pe an >>. Poate detaliezi.


Dar desigur, Andrei. ;) Un bucurestean de clasa mijlocie, sa zicem, zboara cam de 2-3 ori pe an. Poate ceva mai des pe cursele interne. Sa mai adaugam, sa zicem, vreo 4 ture pana la aeroport cand merge sa conduca sau sa ia pe cineva. Si atentie, nu toti opteaza pentru autobuz, unii aleg taxiul sau masina personala.

Ignor din ecuatie faptul ca 783 e si linie care deserveste orasul Otopeni. Din punctul meu de vedere oricum NU ar trebui sa il deserveasca, acesta este rolul 4xx.

Pe liniile din oras este nevoie de vehicule cu capacitate ridicata. Utilitatea trebuie sa fie in primul pentru bucuresteni, noi am platit pentru ele, institutia se numeste STB si trebuie in primul rand sa satisfaca nevoile si confortul bucurestenilor.

Nu este normal sa pui cele mai incapatoare autobuze pe 783 care are 50% din statii in Ilfov. Nu-i ok. Avem nevoie de ele pe liniile din oras 102, 202 sau alte linii care zilnic transporta bucurestenii la job, studii samd.

Stiu ce inseamna sa mergi cu 783, este horror uneori, in special fara loc pentru bagaje si cand tooooot urca cei din Otopeni. Care ghici, se mai si uita urat la tine ca de ai atatea bagaje, dar asta este foarte subiectiv, desigur. Dar de ce sa aiba prioritate 7xx in detrimentul liniilor din oras?

Acelasi rationament, dupa cum am zis mai sus, si pentru a acoperi mai intai toate traseele din Bucuresti cu autobuze E4 si E3 dotate cu AC, iar abia apoi ce mai ramane pentru Ilfov.

Imi pare rau, dar daca voua vi se pare normal sa se puna numai E3 pe 605, cu mici scapari de E4, rareori, iar pe nu stiu ce 4xx sa se puna E4 cu AC, nu sunt de acord cu voi. Primaria Bucuresti trebuie in primul rand sa satisfaca nevoile celor din Bucuresti.

Sa contribuie si IF la achizitia de vehicule, sa asigure controlul in 4xx-urile care le tranziteaza localitatile, si treptat vor primi E4, AC, etc, dupa ce am acoperit nevoile celor care locuiesc si platesc taxe in Bucuresti.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse Utilizator anonim

Se pun pe 783 in contextul in care linia va fi prioritizata deoarece va fi singurul mijloc de transport direct dintre Aeroport si Bucuresti la Euro 20-20. Valabil si pentru 780.

 


Re: Discutii diverse ByOnu

Vina este oricum a primariei care a luat parca in gluma doar 30 de bucati. Macar 25% din comanda trebuiau sa fie articulate. Astfel le mai rasfirai pe liniile foarte incarcate din oras si poate acopereai si 50% din turele 7xx cu articulate.

Oricum, legat de Euro 2020, doar cu 780 si 783, fie ele si triplu articulate, nu rezolvam nimic. Ei cred ca scapa de implementarea benzilor dedicate doar pentru ca vor creste capacitatea de transport cu 50%?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse Utilizator anonim

Se vor face si benzile dedicate. Momentan sa rezolvam cu gardurile pe liniile de tramvai...

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse anndrei

Pe linia 336 vor baga autobuze articulate?

 


Re: Discutii diverse ikarus13

Nu s-a specificat asa ceva.

 


Go to page:  1  ... 107 108 109 110 111 112 113  ... 291
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2450 forum members have written 436500 posts in 5444 topics and 520 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use