Topic: Discuții diverse
4068 posts, 1040737 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
punmeister
Cata vreme acel Citaro va fi unul fara AC in salon nu vad o mare pierdere.
Cata vreme acel Citaro va fi unul fara AC in salon nu vad o mare pierdere.
- dany
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
dany
Este vorba de faptul ca RATB la anumite autobaze sta execrabil din punct de vedere al parcului, vinerea trecuta am avut ocazia sa ajung in autobaza Titan si sa observ autobuzele trase pe dreapta, pe langa cele din spate aliniate 4562,4210(in curs de completare-mai avea doar coltar stanga lipsa),4300,4302,4308, 4163, 4193 si lista mai poate continua, mai avem in halele din spate trase pe dreapta pe 4838 descompletat foarte urat, componente mari lipsa, mai era inca un euro 4 langa acesta descompletat la fel de urat insa nu am apucat sa ii vad numarul de parc (cred ca era 4676) plus in halele de langa itp inca 3-4 autobuze care sunt inchise si descompletate.... mai putem adauga 4818 si inca 4-5 autobuze cu geamuri sparte, 4175 coltar stanga spate lipsa, deci destul de multe masini care sincer nu stii cand le vom revedea la traseu, daca acele autobuze trase pe dreapta si descompletate ar fi fost donate asa cum sunt, cu conditia sa fie reparate ar fi fost extraordinar.
P.s: 4804 completat si tras in zona unde erau autobuzele cu defecte mici, imi pare rau ca nu am apucat sa fac poze pentru ca as fi vrut da vedeti situatia
Este vorba de faptul ca RATB la anumite autobaze sta execrabil din punct de vedere al parcului, vinerea trecuta am avut ocazia sa ajung in autobaza Titan si sa observ autobuzele trase pe dreapta, pe langa cele din spate aliniate 4562,4210(in curs de completare-mai avea doar coltar stanga lipsa),4300,4302,4308, 4163, 4193 si lista mai poate continua, mai avem in halele din spate trase pe dreapta pe 4838 descompletat foarte urat, componente mari lipsa, mai era inca un euro 4 langa acesta descompletat la fel de urat insa nu am apucat sa ii vad numarul de parc (cred ca era 4676) plus in halele de langa itp inca 3-4 autobuze care sunt inchise si descompletate.... mai putem adauga 4818 si inca 4-5 autobuze cu geamuri sparte, 4175 coltar stanga spate lipsa, deci destul de multe masini care sincer nu stii cand le vom revedea la traseu, daca acele autobuze trase pe dreapta si descompletate ar fi fost donate asa cum sunt, cu conditia sa fie reparate ar fi fost extraordinar.
P.s: 4804 completat si tras in zona unde erau autobuzele cu defecte mici, imi pare rau ca nu am apucat sa fac poze pentru ca as fi vrut da vedeti situatia
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Florinds
Peste o luna-doua o sa fie pierdere...
punmeister wrote:
Cata vreme acel Citaro va fi unul fara AC in salon nu vad o mare pierdere.
Peste o luna-doua o sa fie pierdere...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
ByOnu
Pe bune?! Nimeni nu va lua o carcasa cu zeci de componente lipsa pe care sa o repare. Cheltuielile ar fi foarte mari atat logistic (transportul autobuzului descompletat pe trailer sau tractat), cat mai ales reparatia in sine (piese, service, eventual si partea birocratica, etc.).
Mai bine isi achizitioneaza la mana a doua din vest ceva ce ai garantia ca functioneaza (cel putin in momentul preluarii) si gata.
Sunt zeci de autobuze care nu vor mai vedea lumina zilei in traseu. A te apuca sa completezi un schelet vechi de peste 10 ani nu merita, la propriu, nu este economic fezabil. Iar pentru asta este vinovat doar Oprescu care timp de 8 ani nu a investit in mentenanta corespunzatoare a parcului, dupa Videanu a picat o treime din parcul activ al RATB. Si administratia Videanu a gresit deoarece s-a axat pe numarul autobuzelor (sa fie 1000, ca da bine!), in detrimentul mentenantei prelungite. Acum si asta este discutabil, eu inteleg disperarea primariei de la acea vreme care avea sute de cosciuge DAC si Ikarus care trebuiau inlocuite rapid (de unde si economiile cu AC) si cu DAF si RdS care atingeau 10 ani si ele -- toate neaccesibilizate. Trebuiau multe autobuze si repede. Ce a fost, a fost. Aici este clar un plus cu cei 8 ani de garantie / service externalizat asigurat in cazul actualei licitatii.
In fine, legat de aceste donatii, sunt de acord ca azi donatiile sunt premature pana la sosirea Otokar, cred ca si in lumea civilizata marile orase mai cedeaza vehicule care deja nu mai fac fata cererii de transport, dar care in orasele mici s-ar descurca foarte bine. Eu chiar as incuraja donarea de MB Euro 3 prin tara decat sa le vedem casate sau abandonate cu anii (DAF si RdS), de ce nu, si in Moldova.
dany wrote:
...daca acele autobuzetrase pe dreapta si descompletate ar fi fost donate asa cum sunt, cu conditia sa fie reparate ar fi fost extraordinar.
Pe bune?! Nimeni nu va lua o carcasa cu zeci de componente lipsa pe care sa o repare. Cheltuielile ar fi foarte mari atat logistic (transportul autobuzului descompletat pe trailer sau tractat), cat mai ales reparatia in sine (piese, service, eventual si partea birocratica, etc.).
Mai bine isi achizitioneaza la mana a doua din vest ceva ce ai garantia ca functioneaza (cel putin in momentul preluarii) si gata.
Sunt zeci de autobuze care nu vor mai vedea lumina zilei in traseu. A te apuca sa completezi un schelet vechi de peste 10 ani nu merita, la propriu, nu este economic fezabil. Iar pentru asta este vinovat doar Oprescu care timp de 8 ani nu a investit in mentenanta corespunzatoare a parcului, dupa Videanu a picat o treime din parcul activ al RATB. Si administratia Videanu a gresit deoarece s-a axat pe numarul autobuzelor (sa fie 1000, ca da bine!), in detrimentul mentenantei prelungite. Acum si asta este discutabil, eu inteleg disperarea primariei de la acea vreme care avea sute de cosciuge DAC si Ikarus care trebuiau inlocuite rapid (de unde si economiile cu AC) si cu DAF si RdS care atingeau 10 ani si ele -- toate neaccesibilizate. Trebuiau multe autobuze si repede. Ce a fost, a fost. Aici este clar un plus cu cei 8 ani de garantie / service externalizat asigurat in cazul actualei licitatii.
In fine, legat de aceste donatii, sunt de acord ca azi donatiile sunt premature pana la sosirea Otokar, cred ca si in lumea civilizata marile orase mai cedeaza vehicule care deja nu mai fac fata cererii de transport, dar care in orasele mici s-ar descurca foarte bine. Eu chiar as incuraja donarea de MB Euro 3 prin tara decat sa le vedem casate sau abandonate cu anii (DAF si RdS), de ce nu, si in Moldova.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
punmeister
Garantia de 4 ani full-warranty + 4 ani standard o sa fie la tot ce se va lua de acum incolo pentru RATB/STB.
ByOnu wrote:
Aici este clar un plus cu cei 8 ani de garantie / service externalizat asigurat in cazul actualei licitatii.
Garantia de 4 ani full-warranty + 4 ani standard o sa fie la tot ce se va lua de acum incolo pentru RATB/STB.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
1689
Daca cineva crede ca o firma serioasa se angajeaza pentru 4 ani full-warranty in Bucuresti pentru ~250k EUR/unitate, cred ca e naiv.
Daca cineva crede ca o firma serioasa se angajeaza pentru 4 ani full-warranty in Bucuresti pentru ~250k EUR/unitate, cred ca e naiv.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
punmeister
Daca va fi o comanda babana cum a fost acum sigur se baga, altfel sub nicio forma.
Daca va fi o comanda babana cum a fost acum sigur se baga, altfel sub nicio forma.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Victor92
Precum tramvaie si troleibuze din parcul RATB, autobuzele au purtat astazi, 29 Iulie 2018, la randul lor, stegulete cu ocazia Zilei Imnului National.
Cateva precizari:
- in weekend-uri, pe timp de vara, la Autobaza Nordului ies mai multe Euro 4. De exemplu, astazi au vazut "lumina zilei" 4612 si 4621 pe linia 131 - cele 2 autobuze circula, cu precadere, noaptea si la schimbul 1 (aproximativ 2-3 curse) in liniile 123 si 182;
- 6220 a devenit titulara pe linia 783 de cateva luni dupa ce a circulat multi ani pe linia 301.
4130 - Linia 131 - Șoseaua Pavel Dimitrievici Kiseleff
4600 - Linia 331 - Șoseaua Pavel Dimitrievici Kiseleff
4621 - Linia 131 - Calea Dorobantilor
6220 - Linia 783 - Șoseaua Pavel Dimitrievici Kiseleff
Precum tramvaie si troleibuze din parcul RATB, autobuzele au purtat astazi, 29 Iulie 2018, la randul lor, stegulete cu ocazia Zilei Imnului National.
Cateva precizari:
- in weekend-uri, pe timp de vara, la Autobaza Nordului ies mai multe Euro 4. De exemplu, astazi au vazut "lumina zilei" 4612 si 4621 pe linia 131 - cele 2 autobuze circula, cu precadere, noaptea si la schimbul 1 (aproximativ 2-3 curse) in liniile 123 si 182;
- 6220 a devenit titulara pe linia 783 de cateva luni dupa ce a circulat multi ani pe linia 301.
4130 - Linia 131 - Șoseaua Pavel Dimitrievici Kiseleff
4600 - Linia 331 - Șoseaua Pavel Dimitrievici Kiseleff
4621 - Linia 131 - Calea Dorobantilor
6220 - Linia 783 - Șoseaua Pavel Dimitrievici Kiseleff
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Victor92
Alaturi de traditionale autobuze repartizate pe linia 103 (4207, 4241, 4955, 4973 etc), 4216 si-a facut simtita prezenta in prima zi a lunii august in cartierul 23 August/Industriilor.
4216 - Linia 103 - Drumul Intre Tarlale
Alaturi de traditionale autobuze repartizate pe linia 103 (4207, 4241, 4955, 4973 etc), 4216 si-a facut simtita prezenta in prima zi a lunii august in cartierul 23 August/Industriilor.
4216 - Linia 103 - Drumul Intre Tarlale
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
anndrei
Acest autobuz imi aminteste de DACurile de la Ferentari, cele ,,tunate"...
Acest autobuz imi aminteste de DACurile de la Ferentari, cele ,,tunate"...
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
anndrei
Ce ma mira este faptul ca nu si-au mai pus soferii diferite modele de goarne pneumatice. Ma amuzau cei care aveau sifflet turc.
Sursa youtube: https://www.youtube.com/watch?v=2yh_-vpQ3Jg
Ce ma mira este faptul ca nu si-au mai pus soferii diferite modele de goarne pneumatice. Ma amuzau cei care aveau sifflet turc.
Sursa youtube: https://www.youtube.com/watch?v=2yh_-vpQ3Jg
- RATBCFR FaN
-
Posted:
-
- anndrei
-
Posted:
-
- ikarus13
-
Posted:
-
📖 Pagination options