Parent forum: A1 (București - Pitești - Sibiu - Deva - Lugoj - Timișoara - Arad - Nădlac)

 

Topic: Tronsonul Sibiu-Orastie (invers fata de ordonarea oficiala)

11 posts, 1686 views
⚠  Forum Rules
  • Author: TibiV
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Tronsonul Sibiu-Orastie (invers fata de ordonarea oficiala) TibiV

Din ciclul "autostrada demolata"...

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/noi-probleme-pe-sibiu-or%C4%83%C5%9Ftie-lotul-3-construit-de

Noi probleme pe Sibiu - Orăştie, lotul 3 - construit de Salini Impregilo
26 Oct 2017

Pe Autostrada 1, pe sensul de mers Sibiu-Sebeş (276+100 – 276+170) au apărut fisuri, crăpături şi denivelari ale carosabilului pe o lungime de 70 de m. Ca urmare a acestei situaţii a fost impusă restricţie de viteza de 60 km/h, pe un segment de drum de 200 de metri  traficul a fost deviat pe banda 2.

La fața locului a fost trimisă o echipă formată din specialişti CNAIR care au constatat că deplasările taluzului şi şanţului din vecinătatea sectorului respectiv au afectat banda de urgenţă şi banda 1.

În acest moment sunt efectuate măsurători topografice în vederea verificării evoluţiei fenomenului de tasare şi a deformărilor la nivelul carosabilului.

Au fost convocaţi mâine la sediul CNAIR, toţi factorii implicaţi în derularea proiectului, pentru a prezenta un raport privind cauzele acestei probleme şi pentru a dispune o soluţie de remediere.

Până la rezolvarea problemei, zona este monitorizată constant de către DRDP Braşov, care va raporta permanent orice modificare a situaţiei existente.

Segmentul de autostradă Sibiu-Sebeş face parte din autostrada Orăştie-Sibiu şi a fost deschis circulaţiei în anul 2014. În anul 2015 au apărut probleme pe acest lot, ceea ce a făcut necesară demolarea şi reconstrucţia unui sector de 200 de metri, redeschis în acelaşi an şi care este operaţional la ora actuală.

Ca urmare a acestor probleme a fost reziliat contractul cu Salini Impregilo SpA., căruia i-a fost reţinută garanţia de bună execuţie în valoare de aproximativ 60 milioane lei. În aceste condiţii, toate lucrările pentru remedierea neconformităţilor apărute la acest segment de autostradă vor fi suportate din această sumă.

 


  • Author: drbm
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Tronsonul Sibiu-Orastie (invers fata de ordonarea oficia drbm

Încep alte reparații pe autostrada demolată
 
31.10.2017

Se lucrează din nou pe autostrada Sibiu-Sebeş. Un nou strat de asfalt acoperă fisurile apărute pe 70 de metri din şoseaua care, deşi a fost inaugurată în 2014, stă mai mult închisă.

Porțiunea de 70 de metri care avea cele mai multe probleme a fost frezată și acoperită cu un nou strat de mixtură.

Au fost ridicate restricțiile care vizau o bandă de mers, iar acum se circulă bine, însă rămân în vigoare restricțiile de viteză, circulându-se cu 60 km/h.

”Începând cu ora 20.00 se circulă fără restricţii, pe ambele benzi ale autostrăzii 1, pe sensul de mers Sibiu-Sebeş (km 276+100 – km 276+170), după ce au fost remediate deteriorările apărute în urmă cu patru zile la calea de rulare”, se arată în comunicatul citat de News.ro.

Reparaţiile au fost efectuate de echipele companiei Hidroconstrucţia. Acestea vor continua, iar miercuri va începe lucrarea de refacere a sistemului de drenaj al autostrăzii, în zona respectivă, potrivit CNAIR.

În 26 octombrie, reprezentanţii ai Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri (DRDP) Braşov, care monitorizează acest sector de drum, împreună cu poliţia rutieră, au decis devierea circulaţiei pe banda doi şi impunerea unei restricţii de viteză de 60 km/oră, după ce au constatat că pe o distanţă de 70 de metri au apărut în carosabil fisuri, crăpături şi denivelări.

”În urma expertizei efectuate la faţa locului s-a stabilit că problemele au fost cauzate în special de incorecta execuţie a unui dren longitudinal, motiv pentru care apa s-a infiltrat în corpul autostrăzii ceea ce a produs deteriorări atât pe banda de urgenţă cât şi pe banda 1, pe sensul de mers Sibiu-Sebeş”, mai scrie în comunicat.

Acest segment de autostradă face parte din autostrada Orăştie-Sibiu, parte din A1 (Bucureşti-Nădlac) şi a fost deschis circulaţiei în anul 2014. În anul 2015 au apărut probleme pe acest lot, ceea ce a făcut necesară demolarea şi reconstrucţia unui sector de 200 de metri.

”Ca urmare a acestor probleme a fost reziliat contractul cu Antreprenorul Salini Impregilo SpA., căruia i-a fost reţinută garanţia de bună execuţie, în valoare de aproximativ 60 milioane lei. Toate lucrările pentru remedierea neconformităţilor apărute la acest segment de autostradă vor fi suportate din suma reţinută”, se arată în comunicat.


http://m.digi24.ro/stiri/actualitate/so ... ata-820190

 


  • Author: t530
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Tronsonul Sibiu-Orastie (invers fata de ordonarea oficia t530

http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/ ... ami-827269

Alunecările de teren de pe A1, oprite cu salcâmi

Peste 35.000 de salcâmi sunt plantaţi în zona cu alunecări de pe autostrada Sibiu-Orăştie. Este soluţia găsită de Compania de Drumuri pentru a stabiliza terenul care a luat-o la vale. Plantările au început astăzi, în cea mai dificilă dintre zone, pe dealul Bucium.
Şapte kilometri de versant speră reprezentanţii Companiei de Drumuri să acopere cu puieţii de salcâm cumpăraţi.

Adela Mohanu, reporter Digi24: Peste 40 de angajați ai Companiei de Drumuri au început, încă de azi-dimineaţă, să planteze puieţii de salcâm. Ne aflăm în cea mai dificilă porţiune a autostrăzii. În spatele noastru este dealul Bucium, grav afectat de alunecări de teren şi pe care autorităţile încearcă să-l stabilizeze de mai bine de doi ani.

În Sibiu, au venit angajaţi de la secţia locală de drumuri, dar şi din sucursalele Braşov, Covasna şi Harghita.

Peste 35.000 de puieţi au fost aduşi pentru a fi plantaţi. Versanţii ar fi trebuit stabilizaţi, potrivit contractului iniţial, de constructorul italian, dar statul român a reziliat contractul din cauza calităţii slabe a lucrărilor.

Alin Serbanescu, purtător de cuânt CNAIR: Această lucrare, această plantare de fapt, va costa undeva la 12.600 de lei. Deci nu este, nu putem spune că este o lucrare scumpă, dar este una eficientă. Vom suporta şi aceste sume, ca şi sumele pentru reparaţii, tot din garanţia de bună execuţie, reţinută de la constructorul Salini Impregillo.

Puieţii de salcâm ar trebui plantaţi în patru zile, însă dacă vremea se va înrăutăţi, acţiunea s-ar putea prelungi pe tot parcursul săptămânii viitoare.

 


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Tronsonul Sibiu-Orastie (invers fata de ordonarea oficiala) orex

Frumoasa filmare facuta cu o dexteritate chirurgicala!


 


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Tronsonul Sibiu-Orastie (invers fata de ordonarea oficiala) orex

Dupa mai bine de sapte ani de exploatare, urmeaza a fi realizate lucrari de reabilitare pe fostul lot 4 (Sibiu - Saliste)!


 


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Tronsonul Sibiu-Orastie (invers fata de ordonarea oficiala) orex

Sistem ,,Big Brother” pe Autostrada Sibiu-Orăștie : CNAIR montează camere pentru taxarea automată, măsurarea vitezei și cântărire din mers
Un sistem inteligent de monitorizare a circulației va fi pus în funcțiune și pe lotul 3 al Autostrăzii A 1 Sibiu-Deva, instalațiile care compun sistemul ITS ( Sistem de Transport Inteligent) fiind în mare parte montate în cadrul contractului cu fostul antreprenor Salini (CNAIR a reziliat în 2016 contractul de proiectare și execuție pentru lotul 3 Săliște-Cunța unde s-a surpat carosabilul). Sistemul ITS are mai multe funcții cele mai importante fiind măsurarea vitezei (radar), verificarea și taxarea automată (control rovinietă), cântărirea din mers a camioanelor, panouri electronice cu mesaje variabile și borne SOS pentru apel la 112, acestea fiind și aplicațiile ,,de bază” ale sistemelor ITS operaționale pe Autostrăzile din UE. Pentru punerea în funcțiune a sistemului de monitorizare de pe cei 22 de kilometri dintre Săliște și Cunța, CNAIR a lansat o licitație pentru proiectarea și completarea sistemului ITS (rest de executat), valoarea licitației fiind de 8 milioane de lei.

Camerele de înregistrare cu funcție de recunoaștere automată a numerelor de înregistrare vor fi utilizate și pentru verificarea și taxarea camioanelor, schimbarea sistemului de taxare în funcție de kilometri și nu raportat la timp fiind o obligație asumată prin PNRR care ar urma să se aplice de anul viitor.

Ce funcții are Sistemul de monitorizare și informare ITS :

1.Măsurarea traficului, viteza mașinilor, gabarit și distanța dintre autovehicule (executat 90 %)
2.Măsurare parametrii meteo (stadiu de execuție 0 %)
3.Telefonie de urgență SOS ( executat 70 %)
4.Televiziune cu circuit închis CCTV, camerele detectează automat accidentele de circulație ( 60 %)
5.Recunoaștere automată a numerelor de înmatriculare și monitorizare/penalizare rovinietă (taxă de drum)
6.Panouri cu mesaje variabile tip VMS (executat 70 %)
7.Măsurarea vitezei pentru aplicarea de sancțiuni permite detecția radar dar și măsurarea distanțelor (90 %)
8.Măsurarea dinamică a maselor (pre cântărirea camioanelor) – 90 %
9.Sistemul de comunicații (execuție 60 %)

Potrivit caietului de sarcini durata contractului de proiectare și execuție este de 9 luni cu o garanție a sistemului ITS de 5 ani.
La începutul anului Ministerul Transporturilor a prezentat și Proiectul de Ordonanță pentru interoperabilitatea sistemelor de tarifare rutieră electronică și facilitarea schimbului transfrontalier de informații cu privire la neplata taxelor, un act normativ care transpune Directiva UE 520/2019.

 


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Tronsonul Sibiu-Orastie (invers fata de ordonarea oficiala) orex

Se va închide circulația pe A1 între nodul rutier Săliște și Cunța!
În intervalul,02.05.2022 - 20.05.2022, se va închide circulația pe A1 (km. 273 + 815) pentru a permite începerea lucrărilor de înlocuire a dispozitivelor de acoperire a rosturilor de dilatație pe Calea 1 a Viaductului Aciliu.

Astfel, se va închide circulația pe A1, Calea 1 (Sibiu – Sebeș), între nodul rutier Săliște și nodul rutier Cunța (km. 270 + 240 - km. 292 + 455).

Traficul, în această etapă a lucrărilor, va fi deviat pe următoarea variantă de ocolire:
Nod rutier Săliște - intersecție DC 67 cu DN 1, km. 330+490 - DN 1 (Săliște - Apoldu de Sus - Miercurea Sibiului) - intersecție DN 1, km. 351+250 cu DJ 1061 - Nod rutier Cunța - Al;

În cadrul etapei a doua se va închide circulația rutieră pe Calea II (Sebeș - Sibiu) pe sectorul de autostradă cuprins între km. 292+455 - km. 270+240, , traficul fiind deviat pe următoarea variantă de ocolire:
Nod rutier Cunța - DJ 1061 intersecție cu DN 1, km. 351+250 - DN 1 (Miercurea Sibiului - Apoldu de Sus - Săliște) - DN 1 km. 330+490 intersecție cu DC 67 - Nod rutier Săliște –Al;
Menționăm că perioada de execuție estimată a lucrărilor la Viaductul Aciliu poate varia în funcție de condițiile atmosferice.

 


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Tronsonul Sibiu-Orastie (invers fata de ordonarea oficiala) orex

Lucrările pentru înlocuirea dispozitivelor de acoperire a rosturilor de dilatație a Viaductului Aciliu continuă pe Calea 2, Sebeș – Sibiu
Sâmbătă, 14.05.2022, se va deschide circulația pe A1, Calea 1 (Sibiu - Sebeș), iar de luni, 16.05.2022, se va închide Calea 2 (Sebeș - Sibiu), între nodul rutier Cunța și Săliște pentru a permite continuarea lucrărilor de înlocuire a dispozitivelor de acoperire a rosturilor de dilatație la Viaductul Aciliu.

Se estimează finalizarea lucrărilor în data de 04.06.2022.

Traficul, în această etapă a lucrărilor, va fi deviat pe următoarea variantă de ocolire:
Nod rutier Cunța - DJ 1061 intersecție cu DN 1, km. 351+250 - DN 1 (Miercurea Sibiului - Apoldu de Sus - Săliște) - DN 1 km. 330+490 intersecție cu DC 67 - Nod rutier Săliște –Al;
Menționăm că perioada de execuție estimată a lucrărilor (16.05.2022 - 04.06.2022) la Viaductul Aciliu poate varia în funcție de condițiile atmosferice.

 


Home page  • 
Parent forum: A1 (București - Pitești - Sibiu - Deva - Lugoj - Timișoara - Arad - Nădlac)  • 
Choose destination

Since , our 1904 forum members have written 368860 posts in 4481 topics and 445 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2022 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use