Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj Subteran Piața Sudului (INAUGURAT 23.07.2017)

 

Topic: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor

254 posts, 68293 views
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 19
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Puss in Boots

Sincer nu cred ca merge cineva (in afara de pensionari si blatisti) pana la Victoriei cu 381. Cine merge la Victoriei daca vrea sa ajunga in viata asta, ia metroul de la Sudului. Ca atare, eu raman la ideea ca troleul daca merge dus la Unirii, 381 trebuie sa-si schimbe traseul si sa urmeze linia M2 pana la Tineretului de unde sa mearga pe traseul obisnuit. Se impaca si capra si varza si nu se dubleaza inutil autobuzul cu troleul mai mult decat e necesar.
Daca troleul se limiteaza la Mihai Bravu, atunci e alta discutie, dar cel putin la inceput nu sunt semnale ca asa va fi. Troleele merg la Unirii. Cate? probabil toate ca sa intoarca la Nitu Vasile e fix frectie pt legatura cu metroul.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului MikeT

Sunt sigur ca daca vor duce toate troleele la Unirii, dupa cateva luni vom vedea trasee reconfigurate, cu intoarcere la Pod Mihai Bravu.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului WT_fan06

Nu asa ar fi si firesc? Ca doar daca avem transport electric n-are ce sa caute si transport pe carburant sa il dubleze. In plus: cine ia 381 ca sa ajunga la Victoriei? Se ia metroul, evident. Deci pasageri Victoriei - Sudului n-ar trebui sa fie, deci limitarea lui 381 inaintea lui Sudului n-ar trebui sa fie o problema.
Spre deosebire, cred ca exista pasageri Sudului - Unirii care se vor bucura de troleibuz si care nu vor schimba linii. De aceea cred ca 381 ar trebui limitat la rondul de sub pod. Nu el ar trebui sa fie piesa de rezistenta, atunci cand ai atatea linii de troleibuz in cartier!

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului drbm

Poate citim mai atent.... Atâta timp cât nu ai o alternativă electrică stabilă.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului WT_fan06

:lol:  Din cate am inteles alternativa electrica va fi, deci ce instabilitate sa fie?  :bere:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului MikeT

WT_fan06 wrote:
:lol:  Din cate am inteles alternativa electrica va fi, deci ce instabilitate sa fie?  :bere:

Pana la Victoriei? Nu. Deci nu va fi.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Puss in Boots

Posibil sa vedem ceva schimbari in viitor daca sambata asta cand le da drumul 381 ramane asa cum il stim acum. Om trai si om vedea. Doar se zvonea si de 1 la Romprim si 34 anulat. Si abia le-a dat drumul. Deci orice e posibil.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului drbm

Wt_fan06, te încăpățânezi fără rost. Alternativă electrică egal troleibuz. Cu ce vehicule, în momentul de față?? Care să suplinească lipsa celor douăzeci-si-ceva de ture din 381?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Puss in Boots

De ce nu va place 381 dus pe Oltenitei si Sincai ca sa nu dubleze troleul?  :D  Asa impacam pe toata lumea :bere: . Mai ales ca asa dam ocazia celor din zona piata Resita sa ajunga direct la Brancoveanu de ex, chiar daca ocolind putin sau eu m-as putea duce in parc fara sa merg pe jos pana la metrou si sa iau metroul o statie sau sa ma duc pe jos toata distanta. As avea autobuz la 2 minute de mine si ma duce direct, lenevie pura la 1.3 lei. Nu cred ca 381 n-ar avea clienti pe partea aia. Si cine vrea la Unirii o poate lua cu troleul via Vacaresti sau cu busul via Oltenitei. Nu uitati ca vorbim de 3 linii de troleu duse toate la Unirii + 381. Nu e cam mult pentru un tronson care nu stiu daca e chiar atat de uzitat si anume Sudului-Tineretului? Si apoi de la Tineretului inca o portiune mica comuna si gata, de la Unirii incolo doar 381. 381 e destul de plin si dupa Unirii, l-am vazut ani de zile (de-asta zic ca idealul meu, tramvaiul pe axa N-S fie si pana la Victoriei doar) nu e chiar asa utopie si de neconceput doar pt ca avem metrou. Ar avea musterii si destui, daca ar fi conceput cu cap. Dar asta e alta poveste, nu dati cu pietre.

LE: ba mai mult, 381 ar putea de la intersectia cu Brancoveanu sa o ia pe acolo, nici n-ar mai avea sens sa vina spre Sudului. Si tot s-ar gasi clienti si pentru 77 chiar daca teoretic si poate si practic, 381 va ajunge primul la o gura de metrou.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Florinds

Cred ca e mai rapid totusi prin Vacaresti... E aglomeratie mai mare pe unde spui tu. Triplu ca timp fata de metrou mai era cum mai era... :) Tu vrei sa ajungi in trei ore. :)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Puss in Boots

Nu e vorba de mai repede, e vorba de a nu se dubla inutil doua mijloace de transport. Am corectat traseul lui 381 direct pe Brancoveanu, fara acces la Sudului. Si acolo unde se poate autobuzele pot opri in statiile de tramvai, mi se pare ca mai toate sunt decalate, deci s-ar putea. Pe traseul lui 5/605 nu s-a putut si nu se poate dar aici cred ca da. Si ca atare nu cred ca s-ar circula chiar asa greu. Se gasesc solutii daca se vrea.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului drbm

Pariu că un autobuz oprit la peron în stația de tramvai nu permite trecerea tramvaiului din sensul opus decât dacă își rabatează oglinzile?
Oricum, ai dreptate cu dispoziția peroanelor stațiilor de tramvai, sunt intercalate/decalate.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului GPS

Oameni buni.
Nu poți să-l pui pe 381 pe Olteniței așa peste noapte, in tradiția lui de peste 20 de ani (fie ca 381, fie ca 781) aceasta linie a circulat pe traseul actual. In plus nu cred ca 14 troleibuze vor putea acoperi necesarul pe bucata rămasă fără dublura, ca sa nu mai zic de călătorii pe care 381 iar avea pe noul traseu. Și pentru a vorbi pe "reteaua actuala, singura linie dublata in proporție de 90% este 313, restul ba au traseu mai lung, ba au retur diferit.
Discutiile astea nu prea își au rostul, vom vedea ce va fi și discutam după.
_____
P.S.:Am mai auzit pe aici ca 74 cara aer... ma întreb dacă știți intervalul lui 74 de dinaintea începerii lucrărilor și la ce intervale vine (venea) dublura 312?

 



Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 19
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj Subteran Piața Sudului (INAUGURAT 23.07.2017)  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420530 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use