Topic: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
253 posts, 62759 views
📖 Pagination options
-
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
danutzu_2910
^^
Parca se construieste pe partea dreapta (a pozei), partea stanga este inca libera. (cu exceptia unei parcari, aia din plan indepartat.
Problema este ca pe partea dreapta, ala este aliniamentul, pe cand partea stanga se ingusteaza...
^^
Parca se construieste pe partea dreapta (a pozei), partea stanga este inca libera. (cu exceptia unei parcari, aia din plan indepartat.
Problema este ca pe partea dreapta, ala este aliniamentul, pe cand partea stanga se ingusteaza...
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
cris_m
Confirm, in dreapta pozei e santier, in stanga e namol pentru ca un stimabil primar betonist a uitat de acel colt desprins din Evul Mediu
Confirm, in dreapta pozei e santier, in stanga e namol pentru ca un stimabil primar betonist a uitat de acel colt desprins din Evul Mediu

- TibiV
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
TibiV
Azi pe la 15.30 mergeam de la Unirii spre Sincai, la suprafata, nu prin pasaj.
Am depasit doua trolee, un 73 urmat de un 76, care tocmai plecasera de la capatul de la Unirii.
In fata, in 73, erau 2 persoane, in 76 - nimeni...
Le-am depasit la Marasesti (Budapesta), unde erau mai multe persoane in statie, dar si eu am parcat dupa vreo 200 de metri.
Cand m-au depasit, in 73 erau cel mult 10 persoane.
In spatele lui, in 76 era 1 (una) persoana - in afara de sofer, desigur...
Eu am traversat bulevardul, ocazie cu care am vazut un alt 76 care mergea spre Unirii. In el 1 (una bucata) calator...
Cata risipa !...
Azi pe la 15.30 mergeam de la Unirii spre Sincai, la suprafata, nu prin pasaj.
Am depasit doua trolee, un 73 urmat de un 76, care tocmai plecasera de la capatul de la Unirii.
In fata, in 73, erau 2 persoane, in 76 - nimeni...
Le-am depasit la Marasesti (Budapesta), unde erau mai multe persoane in statie, dar si eu am parcat dupa vreo 200 de metri.
Cand m-au depasit, in 73 erau cel mult 10 persoane.
In spatele lui, in 76 era 1 (una) persoana - in afara de sofer, desigur...
Eu am traversat bulevardul, ocazie cu care am vazut un alt 76 care mergea spre Unirii. In el 1 (una bucata) calator...
Cata risipa !...

- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
Puss in Boots
Dar RATB a facut studii, analize, masuratori. Nu din birou, din teren, cu multii specialisti pe care ii are. Sigur e o situatie izolata. Pixelul albastru.
Dar RATB a facut studii, analize, masuratori. Nu din birou, din teren, cu multii specialisti pe care ii are. Sigur e o situatie izolata. Pixelul albastru.

- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
Adrian Rosca
Pana la urma lampile care mai trebuie montate pe mijlocul drumului intre pasaj si rondul de la intersectia cu Metalurgiei fac parte din acest proiect sau sunt ale PS4?
Pana la urma lampile care mai trebuie montate pe mijlocul drumului intre pasaj si rondul de la intersectia cu Metalurgiei fac parte din acest proiect sau sunt ale PS4?
-
- Costin
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
Costin
Sigur nu fac parte din proiectul pasajului (care se termina la finalul rampei), dar nu stiu daca administratorul drumului mai departe e PMB sau S4...
Sigur nu fac parte din proiectul pasajului (care se termina la finalul rampei), dar nu stiu daca administratorul drumului mai departe e PMB sau S4...
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
Florinds
Tibi, nu iti trebuia multa scoala ca sa iti dai seama dinainte ca asta se va intampla... Risipa ca risipa, problema e ca nu fac fata intre metrou si cartier si ca o consecinta, situatia se va inrautati si in alte zone, daca se va transfera din parc pentru a ajuta aici. Probabil ca s-a facut asta deja, la indicatiile pretioase ale partidului. Stie cineva care mai este situatia in depouri, ce modificari s-au facut asupra liniilor? Daca are cineva situatia, ar fi de ajutor, asa cum avem la autobaze...
Acolo poti sa urmaresti lejer evolutia parcului pe anumite linii...
Tibi, nu iti trebuia multa scoala ca sa iti dai seama dinainte ca asta se va intampla... Risipa ca risipa, problema e ca nu fac fata intre metrou si cartier si ca o consecinta, situatia se va inrautati si in alte zone, daca se va transfera din parc pentru a ajuta aici. Probabil ca s-a facut asta deja, la indicatiile pretioase ale partidului. Stie cineva care mai este situatia in depouri, ce modificari s-au facut asupra liniilor? Daca are cineva situatia, ar fi de ajutor, asa cum avem la autobaze...
Acolo poti sa urmaresti lejer evolutia parcului pe anumite linii...
- Un cylon
-
Posted:
-
Cu 20 de ani în urmă
Un cylon
Azi am aşteptat 10 minute la staţia Străduinţei, a doua staţie de la capăt, şi când a venit în sfârşit un 73 se strânseseră atâţia oameni încât nu am putut să mă urc.
Cred că ne întoarcem cu 20 de ani în urmă, când călătorii mergeau o staţie spre capăt pentru a putea urca în sensul invers.
Azi am aşteptat 10 minute la staţia Străduinţei, a doua staţie de la capăt, şi când a venit în sfârşit un 73 se strânseseră atâţia oameni încât nu am putut să mă urc.
Cred că ne întoarcem cu 20 de ani în urmă, când călătorii mergeau o staţie spre capăt pentru a putea urca în sensul invers.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
Puss in Boots
La 381 la Romana se intampla si acum cativa ani (probabil si acum).
La 381 la Romana se intampla si acum cativa ani (probabil si acum).
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Cu 20 de ani în urmă
Florinds
Cum asa? Pai Primaria incurajeaza transportul in comun, in curand avem si taxe pentru zona centrala...
Un cylon wrote:
Azi am aşteptat 10 minute la staţia Străduinţei, a doua staţie de la capăt, şi când a venit în sfârşit un 73 se strânseseră atâţia oameni încât nu am putut să mă urc.
Cred că ne întoarcem cu 20 de ani în urmă, când călătorii mergeau o staţie spre capăt pentru a putea urca în sensul invers.

- GPS
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
GPS
Problema acestor trasee nu mai este lipsa călătorilor, ci frecventa vehiculelor. De exemplu 74 și 312 se succed la intervale de un minut, iar in zona intersecției dintre Strada E. Racoviță, Bd. Alex. Obregia și Strada Nițu Vasile troleibuzele sunt depășite foarte des de autobuze. Ieri am vazut un trenuleț 381 + 381 + 76, însă spre surprinderea mea, in fiecare vehicul erau un număr impresionant de călători (aproximativ 15-20 in fiecare).
Problema acestor trasee nu mai este lipsa călătorilor, ci frecventa vehiculelor. De exemplu 74 și 312 se succed la intervale de un minut, iar in zona intersecției dintre Strada E. Racoviță, Bd. Alex. Obregia și Strada Nițu Vasile troleibuzele sunt depășite foarte des de autobuze. Ieri am vazut un trenuleț 381 + 381 + 76, însă spre surprinderea mea, in fiecare vehicul erau un număr impresionant de călători (aproximativ 15-20 in fiecare).
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
TibiV
Impresionant
Adica erau trei sferturi goale...
GPS wrote:
... spre surprinderea mea, in fiecare vehicul erau un număr impresionant de călători (aproximativ 15-20 in fiecare).
Impresionant

Adica erau trei sferturi goale...
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
Florinds
Situatia este atat de evidenta ca s-a dat chix cu acest pasaj si nu inteleg de ce presa tace.
Este exact invers fata de cum se anunta cu surle si trambite: practic, a fost incurajat transportul cu masina mica si a fost penalizat transportul in comun! Si nu se face nimic nici macar pentru achizitia de troleibuze, nu mai vorbesc ca solutiile tehnice sunt ale unor incompetenti fara viziune. Daca un lift sau un acces era problema, sunt convins ca oamenii ar fi ocolit pentru a putea urca in mijloacele de transport in comun. Acum iesi bine-mersi cu liftul, dar nu poti urca in autobuze/troleibuze, pentru ca jumatate de traseu trebuie sa mearga fara calatori, good job!
Situatia este atat de evidenta ca s-a dat chix cu acest pasaj si nu inteleg de ce presa tace.
Este exact invers fata de cum se anunta cu surle si trambite: practic, a fost incurajat transportul cu masina mica si a fost penalizat transportul in comun! Si nu se face nimic nici macar pentru achizitia de troleibuze, nu mai vorbesc ca solutiile tehnice sunt ale unor incompetenti fara viziune. Daca un lift sau un acces era problema, sunt convins ca oamenii ar fi ocolit pentru a putea urca in mijloacele de transport in comun. Acum iesi bine-mersi cu liftul, dar nu poti urca in autobuze/troleibuze, pentru ca jumatate de traseu trebuie sa mearga fara calatori, good job!
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
Puss in Boots
Marea problema aici dupa mine e ca NU s-a respectat planul de a intoarce troleele la Sudului. Si pentru treaba asta nu raspunde nimeni (cel putin nu public, si nici prea mare tam tam nu se face). Putem sa luam cate trolee vrem, or sa stea in trafic ca si pana acum doar ca or sa fie mai multe si/sau or sa mearga goale spre Unirii ca si pana acum doar ca in numar mai mare. Atat si nimic mai mult. Orice alta discutie e de prisos. Daca chiar NU este nicio solutie tehnica/logica/corecta/posibila/fezabila etc etc de a intoarce troleele in rondul din Piata Sudului (poate venind dinspre OItenitei via Sos.Berceni-Intrarea Netea cum se mai vehicula) sau MACAR la pod Mihai Bravu atunci aia e
punct si de la capat. Nici optiunea de a le intoarce cumva la intrarea de pe Vacaresti de la Sun Plaza nu e chiar o utopie. Se poate realiza cumva. Se mai taie de ici, de colo (nici din coltul cu Delta unde erau -ca n-am mai trecut pe acolo sa vad daca mai sunt- panourile alea publicitare mari nu e chiar asa o problema daca s-ar lua cativa metri pentru o cauza buna, nu e chiar loc de flora si fauna unica in Europa), ai semafor la iesire, nu incurca nimeni pe nimeni si nici comisia de circulatie nu cred ca ar avea de obiectat (ca la pod M.Bravu). Si timpul de stationare ar fi minim deci nu trebuie facut cine stie ce terminal multimodal 
Concluzia e una singura: NU ii pasa nimanui.
Marea problema aici dupa mine e ca NU s-a respectat planul de a intoarce troleele la Sudului. Si pentru treaba asta nu raspunde nimeni (cel putin nu public, si nici prea mare tam tam nu se face). Putem sa luam cate trolee vrem, or sa stea in trafic ca si pana acum doar ca or sa fie mai multe si/sau or sa mearga goale spre Unirii ca si pana acum doar ca in numar mai mare. Atat si nimic mai mult. Orice alta discutie e de prisos. Daca chiar NU este nicio solutie tehnica/logica/corecta/posibila/fezabila etc etc de a intoarce troleele in rondul din Piata Sudului (poate venind dinspre OItenitei via Sos.Berceni-Intrarea Netea cum se mai vehicula) sau MACAR la pod Mihai Bravu atunci aia e


Concluzia e una singura: NU ii pasa nimanui.
📖 Pagination options