Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj Subteran Piața Sudului (INAUGURAT 23.07.2017)

 

Topic: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor

254 posts, 66083 views
 
Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 19
 
 

📖 Pagination options
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor nathalael

Cred ca au mai facut si alte modificari pentru ca intre scari/lift si prima banda sigur nu sunt 4 metri.

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor TibiV

Cred ca are dreptate Costin...
Au "tras" rampa Nitu Vasile mai spre intersectie.
Dar nu inteleg de ce....

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor nathalael

N-am vazut mesajul lui, dar uitandu-ma pe planuri si comparand cu ce am vazut astazi, sigur are dreptate. Asta ar insemna ca n-au mai masurat la PP si l-au construit raportandu-se la rampa.

 



Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77) ByOnu

Lumea se plange, Baluta da asigurari.
Screenshot_20171028-155017.jpg (483.48 KB; downloaded 2755 times)

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor Florinds

Si de la mine niste poze de vineri 27.10 seara... Cei care nu sunt in autobuz nu pot urca...
20171027_184257.jpg (1.59 MB; downloaded 2858 times)
20171027_184205.jpg (1.73 MB; downloaded 2857 times)

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor Victor92

Cam asa se prezenta situatia astazi in statia Piata Sudului - jurul orei 19:30. A fost un gol de vreo 5 minute in care vreun troleibuz sau autobuz nu a trecut, iar dupa au venit toate in trenulet ... desigur, toate troleibuzele care veneau dinspre Unirii erau goale si plecau pline spre Berceni, cu precadere cele de pe linia 76. Cat am stat in zona (pana in jurul orei 20:00), majoritatea troleibuzelor mergeau in echipa spre Unirii, respectiv veneau in formatie dinspre Centru. O solutie trebuie gasita pentru ca nervii bercenarilor vor fi intinsi la maxim daca uneia dintre linii nu i se vor scadea din timpii alocati intervalului de succedare, respectiv de scurtare a traseului ...
DSC_0209.JPG (251.04 KB; downloaded 2676 times)

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor ByOnu

O solutie pe termen scurt ar fi infiintarea unor 6xx pe fostele trasee. Daca ar avea de unde sa scoata vreo 20 de autobuze.

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor TibiV

Da, dar asta ar insemna sa recunosca public cat au fost de incompetenti/prosti/incapabili daca au bagat atatia bani in proiectul asta si au ratat unul dintre principalele obiective ale acestuia: posibilitatea unei bucle de intoarcere decente pentru troleele "de cartier".

Va marturisesc, intaia oara cand am vazut PUZ-ul, primul lucru pe care  l-am gandit a fost: "Mamaaaaa! Nu mai stau la semafor !".
Al doilea a fost: "Daca ies la bere, intoarce troleul la fix sa ma duca acasa !..."

Primul "gand" a iesit, al doilea NU... :(
Sa le fie rusine.

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor Florinds

Da, bine zis,sa le fie rusine. Locuitorii din sectorul 4 sunt greu incercati si dupa terminarea pasajului, nu mai vorbim de ce a fost inainte, iar acum vorbim de o permanentizare, asta este problema cea mai grava.
Asociatia a venit in intampinarea lor si au ignorat sfaturile.
Ar trebui mers la presa cu toate documentele si numerele de inregistrare si raspunsurile. ProTV, Realitatea TV si unele ziare, celelalte se pare ca sunt aservite.
Si totusi, parerea mea e ca si pentru intoarcerea pe sub Pasajul Mihai Bravu e nevoie de multe troleibuze in plus si acestea vor cara aer 99%. Singura varianta plauzibila pentru flota de acum este intoarcerea in rondul de la Piatra Sudului!
Pe viitor ar putea fi prelungita reteaua pana la Romana (la Victoriei este rondul foarte mare si cred ca e complicat sistemul, iar 300 are interval destul de bun cred) si desfiintat 381. Dar o singura linie de troleibuz sa mearga pana acolo, nu toate liniile...
Am senzatia ca a fost aleasa cea mai proasta variata posibila, este o batjocura inimaginabila sa mearga toate liniile pana la Unirii degeaba.

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor MikeT

Sa vedem daca se schimba ceva in bine dupa haosul asta. Este o aventura pentru cei care vor sa ia 76 de la Piata Sudului spre Piata Resita.
Nu am inteles opozitia politiei de a nu intoarce in rond la Piata Sudului, nici macar nu vorbim despre trolee articulate.

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor survola

Cred că o să schimbe și aici, așa cum au schimbat și cu 1 și 34.
Dublarea asta de trasee până la Piața Unirii e ridicolă, inutilă și ineficientă.

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor Puss in Boots

Sa speram. Oricum, e inca o chestie negandita deloc si aruncata asa in teren ca sa se descurce lumea. Greu de tot vor face ceva. Nu de alta, dar e si complicat pe alocuri. Un motiv in plus sa mai treneze lucrurile...

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor Robert24

Sincer, cât se vor câcâi până să realizeze un alt capăt undeva, soluția cea mai bună ar fi să înlocuiască temporar 76 cu un 677 până la Piața Sudului care să vină la 3 minute (10 autobuze), iar restul de troleibuze să fie turate în 73 și 74 (ar rămâne câte 17 ture în fiecare linie). Vreo 3-4 ture pentru 677 se pot lua din 313 ( având în vedere că dublează foarte mult 73).

 


Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 19
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj Subteran Piața Sudului (INAUGURAT 23.07.2017)  • 
Choose destination

Since our 2246 forum members have written 417112 posts in 5193 topics and 507 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use