Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la autostrăzi și drumuri expresA0 (Noua centură a Bucureștiului)

 

Topic: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului

62 posts, 17232 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Goldmund

mindmasster,

ai perfecta dreptate in ce scrii(de fapt de pe cealalta pagina), dar a fost si mai rau:
in 1990, am ajuns in Romania, Bucuresti chiar pe 15 iunie - de groaza senzatia sa ma aflu intr-o masina cu numere din vest, iar in fata mea, dar si in spatele nostru, in mijlocul Bucurestiului, se aflau "Roman"uri uriase incarcate cu mineri care agitau lanturi grele prin aer. In fata la Intercontinental! Daca nu as fi trait acele clipe, nu le-as fi crezut ca sunt posibil...Dupa doua saptamani ne-am intors in noua "Heimat", normal prin Ungaria,Budapesta.
Iesirea din Budapesta(pe M1) era deja pe trei benzi/sens, intersectii normale pt. o autostrada din Vest, dar ce m-a impresionat cel mai mult, erau marile magazine din Occident (Tesco, pt. prima oara cand am vazut un astfel de magazin, in Germania nu sunt )care deja erau acolo, hale imense moderne cu logo din Vest si benzinariile toate din Vest, cu exceptia MOL, care de atunci arata occidental. Nu mai are rost comparatia cu ungurii(pana in 1990 faceam plinul odata in Bucuresti si inca o data...dupa granita, la unguri, la o statie "Total" - care nici azi nu a ajuns in Romania!) In acele timpuri, prin Romania nu era benzina, nicaieri!
Noi ar trebui sa ne orientam ce fac bulgarii, albanezii, sau ce e in Montenegro...

A0 ar trebui sa se numeasca A 1/2, pt. ca nu va ocoli toata capitala, doar sudul ei.
Cand va incepe constructia efectiv, care vor fi marile intersectii cu A1 si A2 si daca intersectiile vor fi "rapide"? Chiar avem specialisti in infrastructura?! "Nu-i avem, ii cumparam", daca chiar vrem sa facem ceva. Intre timp, nordul capitalei va fi un oras pana la Saftica si probabil ca pe acolo va trece candva si A0 Nord...Plus ca la nord-vest de capitala exista deja aceeasi problema: un oras dezvoltat necontrolat, fara nici un PUG sau PUZ.. Poate de aceea noi speram cel mai mult in minuni

 


Re: Stiri, noutati, perspective survola

t530 wrote:
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-220 ... euro.htm

Au fost depuse ofertele pentru constructia Autostrazii de Centura Sud a Capitalei. Vezi care sunt firmele care se lupta pentru proiectul estimat la circa 600 de milioane de euro

Ofertele la licitatie pentru proiectarea si executia Autostrazii de Centura Sud (A0) a Capitalei au fost depuse vineri - cate 8 oferte pentru fiecare din cele trei loturi ale proiectului cu o lungime de aproximativ 51 de kilometri si cu o valoare estimata la peste 2,7 miliarde de lei. Autostrada de Centura Sud va fi un proiect nou, diferit de actuala centura sud, si va lega autostrazile A1 si A2.

Pentru Lotul 1, Sector 1 (Km 52+070 - Km 52+770), aferent Centurii Nord si Sectorul  2 (Km 52+770 - Km 69+000), aferent Centurii Sud, au fost depuse 8 oferte:

1. Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret AS

2. Societa Italiana per Condotte d'Acqua SpA

3. Asocierea Delta Antrepriza de Constructii si Montaj 93 SA - IC Ictas Insaat Sanayi Ve Ticaret AS

4. Asocierea Constructii Erbasu SA - Vahostav SK as - Trameco SA

5. Asocierea SALC SpA - Nettstrade JK Solution SRL  - IRCOP SpA

6. Asocierea Impresa Pizzarotti & C SpA - Pizzarotti SA

7. Asocierea Tirrena Scavi SpA - Societatea de Constructii Napoca SA

8. Asocierea Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL - Via Design SRL

Valoarea estimata, fara TVA  a acestui lot, este de 923,005,681 RON. Durata contractului este de 102 de luni, din care 12 luni perioada de proiectare, 30 luni perioada de executie si 60 de luni perioada de garantie a lucrarilor.


Pentru Lotul 2 ( Km 69+000 - Km 85+300), aferent Centurii Sud, au fost depuse 8 oferte:

1. Aktor Technical Societe Anonyme (Aktor SA) - Euro Construct Trading 98 SRL

2. Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret AS

3. Astaldi SpA

4. Asocierea Constructii Erbasu SA - Vahostav SK as - Trameco SA

5. Asocierea IC Ictas Insaat Sanayi Ve Ticaret AS - Delta Antrepriza de Constructii si Montaj 93 SA

6. Porr Construct SRL

7. Asocierea Tirrena Scavi SpA - Societatea de Constructii Napoca SA

8. Asocierea Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL - Artera Proiect SRL

Valoarea estimata,  fara TVA este de 881,733,487 RON. Durata contractului este de 102 de luni, din care 12 luni perioada de proiectare, 30 luni perioada de executie a lucrarilor si 60 de luni perioada de garantie a lucrarilor.


Pentru Lotul 3, Sector 1 (Km 85+300 - Km 100+765) aferent Centurii Sud si Sector 2 ( Km 0+000 - Km 2+500), aferent Centurii Nord, au fost depuse 8 oferte:

1. Aktor Technical Societe Anonyme (Aktor SA) - Euro Construct Trading 98 SRL

2. Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret AS

3. Astaldi SpA

4. Asocierea Constructii Erbasu SA - Vahostav SK as - Trameco SA

5. Asocierea IC Ictas Insaat Sanayi Ve Ticaret AS - Delta Antrepriza de Constructii si Montaj 93 SA

6. Porr Construct SRL

7. Asocierea Tirrena Scavi SpA - Societatea de Constructii Napoca SA

8. Asocierea Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL - Artera Proiect SRL

Valoarea estimata, fara TVA, este de 866,336,303 RON.  Durata contractului este de 102 de luni din care 12 luni perioada de proiectare, 30 luni perioada de executie a lucrarilor si 60 de luni perioada de garantie.



Sper să iasă câștigători nu cei mai ieftini, ci cei mai serioși constructori.

 


Re: Stiri, noutati, perspective mindmasster

Speram UMB pe toate cele 3 tronsoane  :D :D :D

 


Re: Stiri, noutati, perspective punmeister

Cu UMB vedem A0 gata la timp  :mrgreen:

 


Re: Stiri, noutati, perspective shoppy

TibiV wrote:
A fost desemnat câștigătorul pentru construcția lotului 3 al Centurii București
27 Apr 2018

În data de 26 aprilie a fost finalizat procesul de evaluare pentru ofertele depuse în cadrul procedurii de atribuire a contractului pentru proiectarea și execuția lotului 3 al Autostrăzii de Centură București, lot format din sectorul 1 ce are o lungime de peste 15 km și sectorul 2 cu o lungime de 2,5 km. Sectorul 1 este cuprins între km 85+300 și km 100+765 aferent Centurii Sud, iar sectorul 2 este cuprins între km 0+000 și Km 2+500, aferent Centurii Nord.

Ofertantul desemnat câștigator este Asocierea Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL - Artera Proiect SRL, cu preţul de 882.363.613,61 lei, fără TVA și cu un punctaj total de 96,28 puncte, din care 58,03 puncte pentru componenta financiară și 38,25 puncte pentru componenta tehnică.

Adresele de comunicare a rezultatului procedurii au fost transmise către toți ofertanții.

Contractul de achiziție publică pentru Lotul 3 al Autostrăzii de Centură București va putea fi semnat după soluționarea tuturor contestațiilor ori plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire a acestui lot.

Ofertele pentru loturile 1 și 2 ale acestui proiect se află în faza finală de evaluare, urmând ca în scurt timp să fie anununțati și câstigătorii licitațiilor pentru proiectatea și execuția acestor obiective.

Informații suplimentare:

Cele trei loturi ale Autostrăzii de Centură Sud a Municipiului București vor avea o lungime însumată de aproximativ 52 de km și după ce vor fi finalizate vor face face legătura între A1 și A2.

În valoare de aproximativ 580 de milioane de euro, întregul proiect va permite descongestionarea circulației în zona de Sud a Bucureștiului și va asigura traficul rutier de tranzit pe segmentul românesc al coridorul 4 Pan- European.

Proiectarea fiecărui lot al acestui Autostrăzii de Centură Sud a Municipiului București, va dura 12 luni, iar execuția 30 de luni, după atribuirea contractelor.

Acest proiect, similar soluțiilor aplicate în zona marilor metropole europene, face parte din Master Planul General de Transport și urmează să fie finanțat prin POIM 2014-2020.


http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/fost-desemnat-c%C3%A2%C8%99tig%C4%83torul-pentru-construc%C8%9Bia-lotului

Deci sunt mai multe loturi impartite in sectoare sau mai multe sectoare impartite in loturi?

 


Re: Stiri, noutati, perspective TibiV

Autostrada de centura A0 Sud este impartita in 3 loturi.

Loturile de capat (1 si 3) au fiecare cate doua sectiuni, una mare si una mica.
Gasesti datele la "Documentatia tehnica"
Licitatia "Proiectare si Executie “Autostrada de Centura Bucuresti km 0+000 – km 100+900”
Lotul 1: Sector 1. Km 52+070 – Km 52+770 aferent Centura Nord si Sector 2. Km 52+770 – Km 69+000 aferent Centura Sud;
Lotul 2: Km 69+000 - Km 85+300 aferent Centura Sud;
Lotul 3: Sector 1. Km 85+300 – Km 100+765 aferent Centura Sud si Sector 2. Km 0+000 – Km 2+500 aferent Centura Nord".

Este vorba despre faptul ca nu se pot opri fix in axul A1 sau A2, ca sa faca nodurile complete cu A1 si A2 trebuie sa intre un pic "in A0 Nord"

De exemplu pe lotul 3 (UMB) care se termina la km 100-765 (axul A1) sunt 2,5 km din A0 Nord pentru a realiza toate bretelele si conexiunile.
(Ca veni vorba, kilometrajul pe A0 se masoara de la A1, in timp ce pe DNCB kilometrajul se masoara de la intersectia cu DN1 Otopeni).

Pe Lotul 1 (inca neatribuit) la intersectia cu A2 sunt doar 700 de metri de "sectiune scurta" aferenta A0 Nord, de la 52+070 la 52+770.
Uite detaliu din plansa nodului, se vede bine unde este km 52+070 si unde este 52+770:




PS
Toate cele 5 noduri le poti vedea aici: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=343&t=4033#p244080

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ByOnu

Nu s-a mai auzit nimic din luna Mai cand au fost declarati castigatorii licitatiei. Mai sunt alte etape de realizat inaintea inceperii constructiei efective? :roll:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului abc_XC

Mai sunt multe etape pana cand vom vedea santierul acestei autostrazi. Primul pas ar fi sa se rezolve contestatiile si sa se semneze contractul cu firma castigatoare. Nu stiu daca sunt realizate exproprierile necesare, dar chiar si daca ar fi, urmeaza perioada de proiectare care in cazul acestui proiect are 12 luni. Nu cunosc toate etapele, insa sunt numeroase si la fiecare pot aparea blocaje. Sa nu uitam problema banilor, care e foarte importanta. Intr-o varianta optimista in cursul anului 2020 am putea vedea organizarea de santier si primele lucrari. Dar lucrurile trebuie sa mearga bine, constructorii sa fie seriosi si statul sa-si achite facturile.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

abc_XC wrote:
Dupa contestatie, UMB a pierdut lotul 3 si a castigat Aktor.

Aktor este cea mai proasta veste pentru A0.
Va dura minimum 10 ani sa isi faca treaba.
Astia nu ar merita sa faca nici budele de la spatiile de servicii...
:x

Uneori grecii sunt mult mai rai decat turcii...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului punmeister

Si mai rau, ca e vorba de asocierea Aktor - Euroconstruct :evil:
Bine ca n-au luat loturile 1 si 2, ca poate turcaletii se vor misca cu ceva.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

Asta bonus...
:evil:
punmeister wrote:
...poate turcaletii se vor misca cu ceva.

Da, cu claim-uri a doua zi dupa semnarea contractului...
Da-i :twisted: de nesimtiti...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Apropo de rezervatia de cormorani care incurca DNCB si A0, Ministrul Agriculturii Petre Daia a declarat in Parlamentu European ca este o greseala sa se protejeze cormoranii pentru ca sunt prea multi si au ajuns sa ameninte sectorul piscicol.

"...Pentru a fi expresiv, persuasiv, a fi convingător, i-am spus lui Vela(n.r.comisarul european Karmenu Vella, responsabil pentru mediu, afaceri maritime și pescuit) că cormoranii în România fac baie în piscine. Atât de mulți. Nu se mai feresc de oameni, de pescari nici atât. Pun în pericol un sector alternativ și un sector complementar, alternativ pentru momentele în care nu ai acces la resurse pe o perioadă de timp știind elementul de prohibiție pe care trebuie să-l păstrezi, complementar că poți găsi în interior, în apele tale, soluția de a crește anumite specii care să asigure pe de o parte locuri de muncă, pe de altă parte hrană foarte bună și iată, ca răspuns aici, o hrană sănătoasă, a se vedea interpretarea privind conceptul acesta de a păstra echilibrul și a genera progres."


https://www.hotnews.ro/stiri-esential-2 ... natura.htm

 


Re: Stiri, noutati, perspective TibiV

abc_XC wrote:
Comunicat de presa de la CNAIR: http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/proiectarea-%C8%99i-execu%C8%9Bia-loturilor-1-2-%C8%99i-3-ale
Proiectarea și Execuția loturilor 1, 2 și 3 ale Autostrăzii de Centura București Nord au fost scoase la licitație!

Lotul 1, în lungime de 17,5 km, a cărui valoare estimată este de 842.140.505 Lei, fără TVA, are ca termen limită de depunere al ofertelor data de 12 august 2019.
Durata de realizare a contractului este de 34 luni, din care 12 luni perioada de proiectare și 22 luni perioada de execuție.
Perioada de garanție a lucrărilor va fi de minim 5 ani, dar poate fi majorată până la 10 ani.
Traseul Lotului 1se desfasoară pe raza județului Ilfov, între DJ 601A (Dragomirești Vale - Bacu) și DN1, în dreptul localitătii Corbeanca. De-a lungul traseului vor fi amenajate două noduri rutiere la intersecția cu DN7 București-Pitești la km 9+400 și cu DN1A București - Ploiești – Săcele, la km 12+130. De asemenea, în cadrul contractului vor fi construite 10 poduri și pasaje.

Lotul 2, în lungime de 19 km, a cărui valoare estimată este de 879.426.071 Lei, fara TVA, are ca termen limită de depunere al ofertelor data de 13 august 2019.
Durata de realizare a acestui contract este de 34 luni, din care 12 luni perioada de proiectare și 22 luni perioada de execuție.
Perioada de garanție a lucrărilor va fi de minim 5 ani, dar poate fi majorată până la 10 ani.
Traseul Lotului 2 se desfașoară pe raza județului Ilfov între DN1 (în dreptul localității Corbeanca) și DN2 (în dreptul localității Afumați). De-a lungul traseului vor fi amenajate două noduri rutiere și vor fi construite 10 poduri și pasaje.

Lotul 3, în lungime de 8,6 km, a cărui valoare estimată este de 466.278.289, fara TVA, are ca termen limită de depunere al ofertelor data de 14 august 2019.
Traseul Lotului 3 are o lungime de 8,6 km și se desfășoară pe raza județului Ilfov între DN2, în dreptul localității Afumați și DN3 în zona Cernica. De-a lungul traseului va fi amenajat un nod rutier la intersecția cu DN2 București - Urziceni la km. 40+230. De asemenea, în cadrul contractului vor fi construite 7 pasaje.
Cele 3 loturi sunt parte integrantă ale contractului "Proiectare și Execuție Autostrada de Centură București km 0+000-km 100+900, Sector Centura Nord km 0+000-km 52+770”.

Eu am o problema cu numarul de kilometri. Stiu ca la realizarea sectorului sudic se vor realiza si 3,2 km din sectorul nordic, dar daca adun cele 3 loturi nordice obtin 45,1 km, impreuna cu 3,2 realizati odata cu sectorul sudic ajung la 48,3 km iar pana la 52,77 mai ramane o gaura de 4,47 km. Este cumva zona cu cormorani de langa Cernica? :think:


A0 Sud va accoperi doar 2,5 km din A0 Nord...




Asa arata anuntul de licitatie:
"licitatia [CN1011825], "Proiectare si Executie Autostrada de Centura Bucuresti km 0+000-km 100+900, Sector Centura Nord km 0+000-km 52+770, Lot 1: km 2+500-km 20+000".

Valoare estimata: 842.140.505,00 RON fara TVA

Durata contractului: 94 luni, "12 luni perioada de proiectare, 22 luni perioada de executie a lucrarilor si 60 de luni perioada de garantie a lucrarilor"

Fonduri: POIM

Termen depunere oferte: 12.08.2019

Si la A2 se vor face pe A0 Sud 700 de metri aferenti A0 Nord...
Lotul 1: Sector 1. Km 52+070 – Km 52+770 aferent Centura Nord si Sector 2. Km 52+770 – Km 69+000 aferent Centura Sud

 


Re: Stiri, noutati, perspective alliens

abc_XC wrote:
Comunicat de presa CNAIR: http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/11-oferte-pentru-proiectarea-%C8%99i-execu%C5%A3ia-autostr%C4%83zii
11 oferte pentru proiectarea și execuţia autostrăzii de Centură București Nord!
Astăzi, 26 septembrie 2019, a avut loc depunerea ofertelor pentru procedura de atribuire a contractului "Proiectare și Execuție Autostrada de Centură București km 0+000-km 100+900, Sector Centură Nord km 0+000-km 52+770, Lot 1: km 2+500-km 20+000".

Astfel, până la termenul limită de depunere au depus oferte următorii ofertanți:
1. Aktor Technical Societe Anonyme (Aktor SA)
2. China Railway 14th Bureau Group CO, LTD
3. Asocierea Constructii Erbasu SA - Vahostav SK as - Danube Total Grup SRL - Concelex SRL
4. IC Ictas Insaat Sanayi Ve Ticaret AS
5. Asocierea Impresa Pizzarotti & C SpA - Retter Project Management SRL
6. Intracom Constructions Societe Anonyme Technical and Steel Constructions (Intrakat)
7. Asocierea Kalyon Insaat Sanayi Ve Ticaret AS - Met-Gun Insaat Taahhut Ve Ticaret AS
8. Mapa Insaat Ve Ticaret AS
9. Nurol Insaat ve Ticaret A.S.
10.Sinohydro Corporation Limited
11.Asocierea SA&PE Construct SRL - Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL

De la această dată începe procesul de evaluare, Comisia de Evaluare urmând a analiza ofertele în conformitate cu prevederile Documentației de atribuire și cu legislația în vigoare în domeniul achizițiilor publice.
Valoarea estimată a contractului este de 842.140.505 lei fara TVA.
Durata contractului este de 34 luni din care 12 luni perioada de proiectare și 22 luni perioada de execuție.
De asemenea, perioada de garanție a lucrărilor este de 5 ani, aceasta putând fi majorată de ofertanți până la un maxim de 10 ani.
Obiectul contractului constă în proiectarea și execuția lucrărilor pentru constructța Autostrăzii de Centură București km 0+000-km 100+900, Sector Centura Nord km 0+000-km 52+770, Lot 1: km 2+500-km 20+000 în lungime de 17,5 km.

Lipsesc nume importante, Strabag, Porr, Astaldi, Tirrena Scavi...asa e cand ai un partener serios, statul roman. :(


Importante prin ce? Ca in afara poate de Tirena Scavi toti ceilalti s-au remarcat prin depasiri substantiale de termene si de bugete la lucratile pe care le-au executat.

 


Go to page:  1 2 3 4 5
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: A0 (Noua centură a Bucureștiului)  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419457 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use