Parent forum: A0 (Noua centură a Bucureștiului)

 

Topic: Știri și articole din presă

60 posts, 12250 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective PTMZ

Săptămâna viitoare ar putea fi emis ordinul de începere a lucrărilor pe lotul 1 din Autostrada de Centură București Sud (A0 Sud), a anunțat marți șefa Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), Mariana Ioniță. Lotul 1 al A0 Sud a fost câștigat de turcii de la Alsim Alarko, care construiesc și lotul 2 din A0 Sud.

În cadrul ședinței săptămânale cu antreprenorii de pe șantierele Centurii A0 București și pasajele aflate în execuție s-au discutat: începerea lucrului la pasaje datorită condițiilor meteo favorabile, identificarea și rezolvarea eventualelor probleme care țin de avize, realizarea calendarelor de proiectare și execuție, a informat marți CNAIR.

"Menționăm că la ora actuală se lucrează la toate pasajele bucureștene, iar de săptămâna viitoare sperăm să avem toată documentația încât să emitem ordinul de începere a lucrărilor la lotul 1 al centurii de sud București, așa încât societatea turcă va avea front deschis de lucru pe ambele loturi. În luna martie, când condițiile de temperatură vă vor permite executarea tuturor tipurilor de lucrări pe infrastructură, vă rugăm să va mobilizați la maxim cu utilaje și personalul declarat în ofertele pe care le-ați depus, așa încât să intrăm în forță pe cele două șantiere ", a declarat Mariana Ioniță, directorul general al CNAIR.

Sursa: Economica.net

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective PTMZ

Guvernul va aproba în şedinţa de miercuri, printr-o hotărâre, declanşarea procedurilor de expropriere a unui număr de 1.728 de imobile private, transmite Agerpres. Acestea constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional „Autostrada de centură Bucureşti”, sector Centura Nord km 0+000 - km 52+770, de pe raza mai multor localităţi din judeţele Giurgiu şi Ilfov.


Astfel, va fi decisă exproprierea tuturor imobilelor proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional „Autostrada de centură Bucureşti”, sector Centura Nord km 0+000 - km 52+770, pe raza localităţilor Săbăreni din judeţul Giurgiu, Dragomireşti Vale, Buftea, Mogoşoaia, Baloteşti, Tunari, Dascălu, Ştefăneştii de Jos, Găneasa, Pantelimon şi Cernica, din judeţul Ilfov.

„Pentru prezentul proiect de act normativ este necesară suma de 69.140.000 lei, pentru un număr de 1.728 imobile, în suprafaţă totală de 2.611.715,00 mp teren, având împrejmuiri şi construcţii edificate pe acesta”, se arată în nota de fundamentare a actului normativ.

Sursa: Digi24

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective PTMZ

Marți, 9 februarie, au început forajele la al treilea pasaj peste calea ferată de pe lotul 2 din Autostrada de Centură București Sud (A0 Sud), în zona Dărăști, a anunțat secretarul de stat în Transporturi Irinel Ionel Scrioșteanu. Acesta este primul lot care se construiește din noul inel de centură al Capitalei.

"La pasajul peste calea ferată din zona Vidra au fost forați toți cei 173 de piloți necesari. Au fost realizate armăturile și au fost cofrate și turnate 7 radiere pentru pile și culee. Se lucrează la armăturile pentru suprastructuri. La pasajul de la intersecția cu DN5 s-au forat, armat și turnat 180 de piloți. Au fost relocate rețelele de gaz din zonă și se lucrează la decopertarea capetelor de piloți, în vederea realizării armăturilor radierelor pentru pile și culee. Au fost amplasate două stații de beton, în zona Berceni – Vidra. Se lucrează la realizarea platformelor și amplasarea poligonului pentru producerea grinzilor necesare realizării pasajelor de pe A0, loturile I și II", a scris pe pagina sa de Facebook Irinel Ionel Scrioșteanu, secretar de stat în Transporturi.

Potrivit lui, joi va fi discutat proiectul tehnic, în Comisia Tehnică a CNAIR, iar săptămâna viitoare va fi emis ordinul de începere a lucrărilor pe lotul 1 al A0 Sud.

Săptămâna trecută, șefa Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), Mariana Ioniță, spera ca săptămâna aceasta să fie emis ordinul de începere a lucrărilor pe lotul 1 din A0 Sud. De asemenea, pe 4 decembrie anul trecut, când a fost emisă autorizația de construire pentru lot 1 din A0 Sud, CNAIR anunța că până la finele lunii decembrie 2020 urma să iasă și ordinul de începere a lucrărilor.

Loturile 1 și 2 din A0 Sud au fost câștigate de către constructorul turc Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret AS.

"Așa cum am promis, în maximum 2 ani (2022), vom finaliza cele 5 pasaje pe actuala Centură a Bucureștiului, respectiv Berceni, Cernica, Domnești, Mogoșoaia și Popești-Leordeni (Olteniței) și, în maximum 3 ani (2023), cele 3 loturi de pe A0 Sud, adică 52 de km din Autostrada de Centură București Sud", a mai spus Scrioșteanu.

Autostrada de Centură București A0 va avea o lungime totală de 101 km și este parte a unui uriaș proiect european de infrastructură rutieră numit Coridorul 4 pan-european, care traversează România de la Vest la Est, pe direcția Nădlac - Arad - Timișoara - Lugoj - Deva - Sibiu - Pitești - București – Constanța.

Sursa: Economica

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective PTMZ

Ministrul Transporturilor și Infrastructurii Cătălin Drulă alături de reprezentanții Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) au înmânat luni ordinul de începere a lucrărilor pentru lotul 1 al Autostrăzii de Centură București Sud (A0 Sud). Drulă speră ca până la finele anului viitor să dea în circulație cea mai mare parte a loturilor 1 și 2 din A0 Sud.

Ministrul Cătălin Drulă s-a aflat luni, 15 februarie 2021, pe loturile 1 și 2 ale autostrăzii A0 Sud, construite de o firmă din Turcia.

În prezența ambasadorului Republicii Turcia la București, E.S. doamna Füsun Aramaz, și a antreprenorului turc care a fost desemnat câștigătorul licitației, ministrul Cătălin Drulă a declarat: „Știm foarte bine ce importanță au cele două inele de autostradă pentru noi, românii. Le urăm colegilor noștri din Republica Turcia mult succes. Ne dorim ca lucrările să fie de cea mai bună calitate, ca proiectul să fie livrat la timp și ca pe teren să existe mobilizare generală, astfel încât, până la finalul anului 2022, să dăm în circulație cea mai mare parte a celor două loturi, urmând ca restul să fie livrat în 2023, conform contractului. Am încredere în acest parteneriat și vă ofer sprijinul nostru."

În cadrul vizitei, ministrul a inspectat și lucrările aflate deja în desfășurare pe lotul 2 al A0, acolo unde același constructor turc este mobilizat pe teren, de anul trecut. Cătălin Drulă a transmis că se așteaptă la un avans consistent în 2021, în condițiile în care exproprierile au fost finalizate în decembrie 2020.

Lotul 1 al A0 are o lungime de 16,93 km. Antreprenorul care va executa lucrările este Alsim Alarko Sanayi Tesisleri veTicaret A.Ş. Valoarea contractului este de 830.679.662,15 de lei, fără TVA.

Durata contractului este de 30 luni pentru perioada de execuție a lucrărilor și 60 de luni pentru perioada de garanție a acestora. Lucrările au ca termen de finalizare prima jumătate a anului 2023.

Tot luni, CNAIR a prezentat imagini live de pe șantierul lotului 2 din A0 Sud.

Sursa: Economica

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective PTMZ

Ministerul Transporturilor propune, pentru realizarea lotului 2 din A0 Sud, exproprierea a încă două imobile în suprafață totală de 130 mp. Valoarea despăgubirilor este de 1.500 lei, conform proiectului publicat pe site-ul propriu.

Pentru acest lot din A0 Sud a fost emisă autorizație de construire încă de anul trecut iar cosntructorul turc Alsim Alarko a demarat deja lucrările de construcție.

Sursa: Economica

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective PTMZ

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a stabilit noul câștigător la licitația pentru proiectarea și execuția lotului 1 din Autostrada de Centură București Nord (A0 Nord). Este vorba tot despre constructorul turc Nurol, declarat câștigător și anterior contestațiilor, au spus pentru Economica.net surse din cadrul CNAIR.

„Avem câștigător desemnat pentru A0 Nord lot 1, un sector de 17,5 km din autostrada de centură a Bucureștiului, de la Dragomirești până la Corbeanca. Dacă nu vor fi depuse iarăși contestații (ceea ce ne dorim cu toții), vom semna curând contractul de proiectare și execuție”, a scris vineri pe pagina sa de Facebook ministrul Transporturilor Cătălin Drulă.


După desemnarea câștigătorului, urmează perioada de depunere a eventualelor contestații. Abia după expirarea acestei perioade și a soluționării eventualelor contestații se va putea semna contractul.

Aminitim că în noiembrie anul trecut Curtea de Apel București (CAB) a admis contestațiile împotriva rezultatului licitației pentru lotul 1 din Autostrada de Centură București Nord (A0 Nord). Astfel, Compania de Drumuri a fost obligată să reevalueze ofertele pentru tronsonul unde i-a declarat inițial căștigători pe turcii de la Nurol.


În vara anului trecut, CNAIR a desemnat câștigătoare oferta turcilor de la Nurol pentru proiectarea și execuția lotului 1 din A0 Nord. „Ofertantul desemnat câștigător este NUROL INSAAT VE TICARET A.S., cu preţul de 746.763.568,57 Lei fără TVA și un punctaj total de 100 puncte, din care 50 de puncte pentru componența financiară și 50 de puncte pentru componenta tehnică”, anunța CNAIR pe 15 iunie 2020.


Câteva zile mai târziu a început un adevărat război al contestațiilor, când următorii patru clasați au contestat rezultatul: chinezii de la China Railway (locul 2), grecii de la Intrakat (locul 3), italienii de la Pizzarotti (locul 4) și firmele lui Dorinel Umbrărescu (locul 5). După ce contestațiile lor au fost respinse de către Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC), unii constructori au mers mai departe cu plângerile la Curtea de Apel București.

Valoarea estimată a contractului pentru lotul 1 din A0 Nord este de 842,14 milioane de lei, fără TVA, iar durata contractului este de 34 luni din care 12 luni perioada de proiectare şi 22 luni perioada de execuţie. De asemenea, perioada de garanţie a lucrărilor este de 5 ani, aceasta putând fi majorată de ofertanţi până la un maxim de 10 ani.

Obiectul contractului îl reprezintă proiectarea și execuția lucrărilor pentru construcția Autostrăzii de Centură București km 0+000-km 100+900, Sector Centura Nord km 0+000-km 52+770, Lot 1: km 2+500-km 20+000, pentru 17,50 km.

Sursa: Economica.net

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Știri și articole din presă PTMZ

Compania de Drumuri poate semna contractul pentru lotul 2 din Autostrada de Centură București Nord (A0 Nord) cu constructorul român Dorinel Umbrărescu, după ce a fost respinsă la Curtea de Apel București ultima contestație, a anunțat miercuri șeful Transporturilor Cătălin Drulă.

„Am primit acum 20 de minute o veste excelentă. S-a respins ultima contestație definitiv la Curtea de Apel București pentru lotul 2 din Autostrada de Centură a Bucureștiului în partea de nord. Lotul 2 este între DN1, zona Corbeanca și DN2, zona Colentina. Acest sector de drum a fost câștigat de o firmă românească ce lucrează foarte bine și pe alte proiecte din țară, spre exemplu pe Drumul Expres Craiova – Pitești. Fusese deja respinsă contestația la prima etapă, la Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC). S-a respins și la Curtea de Apel București, ceea ce înseamnă că se poate semna acest contract”, a spus miercuri ministrul Transporturilor, la finele ședinței de Guvern.

Contractul pentru lotul 2 din A0 Nord a fost câștigat de grupul de firme UMB. Acesta al doilea lot din A0 Nord câștigat de Umbrărescu, după lotul 4, între A2 și DN3 (lacul Cernica), pentru care s-a semnat contract anul trecut.

În toamna anului trecut, chinezii de la China Railway, turcii de la IC Ictas Insaat și italienii de la Impresa Pizzarotti au depus contestații după ce pe lotul 2 al Autostrăzii de Centură București Nord (A0 Nord) a fost declarat câștigător constructorul român Dorinel Umbrărescu.

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a transmis pe 9 octombrie 2020 adresele de comunicare a rezultatului procedurii de atribuire a contractului de „Proiectare si Executie Autostrada de Centura Bucuresti km 0+000-km 100+900, Sector Centura Nord km 0+000-km 52+770, Lot 2: km 20+000-km 39+000”, în lungime de 19 km.

Ofertantul desemnat câștigător este ASOCIEREA S.C. SA&PE CONSTRUCT S.R.L. – S.C. SPEDITION UMB S.R.L. – S.C. TEHNOSTRADE S.R.L., cu preţul de 831.920.653,34 lei fără TVA.

Durata contractului este de: 12 luni perioada de proiectare și 22 de luni perioada de execuție a lucrărilor. Perioada de garanție a lucrărilor este de 10 ani.

Sursa: Economica

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Știri și articole din presă PTMZ

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a semnat miercuri contractul pentru proiectarea şi execuţia lotului 2 al autostrăzii de centură a Bucureştiului (semi-inelul nordic), a anunţat ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă. El vrea ca autostrada să fie gata până în 2024.


"CNAIR a semnat azi contractul pentru proiectarea şi execuţia lotului 2 al autostrăzii de centură a Bucureştiului (semi-inelul nordic). Constructorul român - acelaşi ca pe lotul 4 al A0 Nord - se poate apuca acum de lucru, după ce ultima contestaţie pentru tronsonul 2 (între DN1 - Corbeanca şi DN2 - Afumaţi) a fost respinsă recent de Curtea de Apel Bucureşti", a scris Cătălin Drulă într-o postare pe Facebook.

Potrivit ministrului, contractul pentru cei 19 kilometri ai lotului dintre Corbeanca şi Afumaţi prevede 12 luni pentru proiectare şi 22 de luni pentru execuţie şi vor fi construite 2 noduri rutiere şi 10 poduri şi pasaje.

Ministrul vrea ca până în 2024 Autostrada de Centură a Bucureștiului să fie complet funcțională.

"Vreau ca, în 2023, A0 să înceapă să preia din traficul care sufocă Bucureştiul şi Ilfovul, iar în 2024 să putem circula integral pe Autostrada de Centură a Bucureştiului - un proiect pentru care mă lupt din 2016 încoace. Vom face tot ce ne stă în putinţă ca fix asta să se întâmple", a mai precizat ministrul.

Sursa: Digi24

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Știri și articole din presă PTMZ

Constructorul elen Aktor va începe lucrările pe lotul 3 din Autostrada de Centură București (A0) Sud luna viitoare, iar constructorul român Dorinel Umbrărescu va intra în teren pe lotul 4 din A0 Nord la final de an, urmând ca la începutul anului viitor să demareze construcția și pe lotul 2 din A0 Nord, potrivit ministrului Transporturilor Cătălin Drulă.

„În total sunt șapte loturi pe acest cerc. Pe partea de sud se lucrează pe două loturi, iar pe al treilea vor începe lucrările luna viitoare. Termenul de finalizare pentru sud este 2023. Pe nord, două din loturi, lotul 4 și lotul 2, deci zona Cernica și zona Corbeanca până în Afumați, sunt semnate cu un constructor român. Nu s-a ajuns încă la faza de intrat în teren, acestea sunt contracte de proiectare plus execuție și întâi se proiectează, se iau avizele și apoi se intră la lucrări. Probabil, la cel de la Cernica să înceapă lucrările la sfârșitul anului iar la celălalt, la începutul anului viitor, a promis contructorul. Cred că și aceste două loturi ar trebui să se termine la sfârșitul lui 2023. Iar pe celelalte două loturi-lipsă pe nord, sunt desemnați câștigătorii, contestații, redesemnați după reevaluare, iarăși contestații. Așteptăm deciziile finale ale instanțelor ca să putem semna contractelele”, a explicat Drulă în cadrul unui interviu acordat vineri Europa FM.

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a semnat miercuri, 12 mai, contractul pentru proiectarea și execuția lotului 2 din Autostrada de Centură București Nord (A0 Nord), cu ofertantul declarat câștigător, grupul UMB.

Stadiul proiectelor pe Autostrada de Centură (A0)
Pe A0 Sud lot 1 și 2 execută lucrări constructorul turc Alarko pe cei 33 de km ai sectorului (între A2 și Bragadiru).

Pe A0 Sud lot 3 (Bragadiru – A1), antreprenorul grec Aktor a depus proiectul pentru obținerea autorizației de construire. Ordinul de începere a lucrărilor ar putea fie emis la începutul verii.

Pe A0 Nord lot 1, CNAIR a desemnat din nou câștigător pe constructorul turc Nurol, însă au fost depuse iarăși contestații.

Pentru lotul 2 al A0 Nord (19 km, Corbeanca-Afumați), a fost semnat săptămâna aceasta contractul cu antreprenorul român desemnat câștigător (UMB).

Pe lotul 3 A0 Nord (8,6 km, între Afumați-Pantelimon), CNAIR este într-un proces de re-evaluare a ofertelor ca urmare a deciziei instanțelor.

Pe lotul 4 A0 Nord (5 km, între Pantelimon și A2), constructorul UMB se află în etapa de proiectare a drumului. Termenul de execuție a lucrărilor: 18 luni.
A0, al doilea inel de centură al Capitalei, construit la profil de autostradă, va avea o lungime de circa 101 km și va degreva traficul infernal de pe Drumul Național de Centură București (DNCB) – vechea centură a Capitalei.

Sursa: Economica

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Știri și articole din presă PTMZ

Au început lucrările la cel mai mare și cel mai important nod rutier aferent Lotului I din Autostrada de Centură București Sud, care va lega autostrăzile A0 și A2, în zona localității Cernica, a anunțat miercuri secretarul de stat în Transporturi Irinel Ionel Scrioșteanu.

„Au fost forați până acum aproape 100 de piloți dintre cei 961 necesari întregului Lot I”, spune secretarul de stat într-o postare pe pagina sa de Facebook, ce cuprinde imagini de pe șantier.

Potrivit lui, se lucrează în toate zonele, mai ales în zona lucrărilor de artă: poduri, podețe și pasaje, acolo unde vremea permite. „Din cauza umidității foarte ridicate unele lucrări nu se pot executa pentru moment”, explică Srioșteanu.

Acesta adăugă că a început montarea echipamentelor și instalațiilor pentru producerea grinzilor necesare Lotului I și Lotului II, pe raza administrativă a localității Berceni, iar echipele de muncitori turci au început și realizarea armăturilor necesare producerii grinzilor.


„Continuă lucrările de terasamente de la DN4 spre A2 și de la DN4 spre DN5, precum și în zona DJ401, acolo unde umiditatea permite”, mai spune secretarul de stat.

Amintim că ordinul de începere a lucrărilor pe lotul 1 din A0 Sud a fost emis în data de 15 februarie 2021.

Lotul I din Autostrada de Centură Sud are o lungime de 16,9 km, între Berceni și A2, constructorul desemnat este Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret A.Ş, iar valoarea contractului este de 830,6 milioane de lei. Lucrările vor fi executate în localitățile: Vidra, Berceni, Popești – Leordeni, Glina și Cernica.

„Așa cum am promis, în maximum 2 ani (2022), vom finaliza cele 5 pasaje pe actuala Centură a Bucureștiului, respectiv Mogoșoaia, Berceni, Cernica, Domnești și Popești-Leordeni (Olteniței) și, în maximum 3 ani (2023), cele 3 loturi de pe A0 Sud, adică 52 de km din Autostrada de Centură București Sud”, conchide Scrioșteanu.

Sursa: Economica

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Știri și articole din presă PTMZ

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a atribuit asocierii conduse de francezii de la Egis un contract de 21,46 milioane de lei pentru supervizarea lucrărilor la lotul 2 din Autostrada de Centură București Sud (A0 Sud), potrivit informațiilor din Sistemul Electronic de Achiziții Publice. Pentru loturile 1 și 3 din A0 Sud, supervizarea este asigurată de către Consitrans.

Contractul pentru “Supervizare Proiectare și Execuție Autostrada de Centura Bucuresti km 0+000 – km 100+900: Lotul 2: km 69+000 – km 85+300 aferent Centura Sud” a fost semnat pe data de 8 iunie 2021, potrivit datelor din SEAP.

Pentru acest contract, CNAIR primiseră patru oferte, dintre care doar două au fost considerate admisibile. Asocierea câștigătoare este Egis International SAS (Franța) – Metroul – Search Corporation – Italrom Inginerie Internationala.

Lotul 2 din A0 Sud este primul lot care a intrat în construcție din viitoarea autostradă ce va înconjura Capitala. Pentru loturile 1 și 3 din A0 Sud, CNAIR a semnat contracte de supervizare a lucrărilor cu firma românească Consitrans. Amintim că loturile 1 și 2 din A0 Sud sunt construite de către turcii de la Alsim Alarko, iar constructorul lotului 3 este firma elenă Aktor.

CNAIR a lansat licitații și pentru supervizarea lucrărilor pe cele patru loturi din A0 Nord, însă procedurile pentru primele trei loturi sunt în prezent suspendate, iar pentru lotul 4 urmează să fie depuse ofertele până pe 28 iunie. Amintim că pe sectorul nordic au fost semnate contractele de proiectare și execuție a loturilor 2 și 4 cu grupul UMB. Licitațiile pentru loturile 1 și 3 se află încă în desfășurare, din cauza contestațiilor.

Sursa: Economica

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Știri și articole din presă PTMZ

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a desemnat un nou câștigător pentru proiectarea și execuția lotului 3 al Autostrăzii de Centură București Nord (A0 Nord): turcii de la IC Ictas. Anterior contestațiilor, pentru acest lot fuseseră desemnați câștigători turcii de la Nurol.

În urma reevaluării ofertelor conform deciziilor CNSC și Curtii de Apel București, CNAIR a transmis vineri, 25.06.2021, adresele de comunicare a rezultatului procedurii de atribuire a contractului pentru Proiectare și Execuție – Autostrada de Centură București, km 0+000-km 100+900, Sector Centura Nord, km 0+000-km 52+770, Lot 3: km 39+000-km 47+600, în lungime de 8,6 km.

Ofertantul desemnat câstigător este IC IÇTAŞ INŞAAT SANAYI VE TICARET A.Ş., cu preţul de 413.665.346,64 lei fără TVA.
Durata contractului este de 30 de luni, din care 12 luni perioada de proiectare și 18 luni perioada de execuție a lucrărilor.
Perioada de garanție a lucrărilor este de 10 ani.

În cadrul contractului, viitorul antreprenor va realiza mai multe lucrări de artă, incluzând 7 pasaje, două dintre acestea având lungimi de 318,30 m și respectiv 466,50 m.

Sursa: Economica

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Știri și articole din presă PTMZ

Ministerul Transporturilor și Infrastructurii (MTI) a emis autorizațiile de construire pentru lotul 3 din Autostrada de Centură București Sud (A0 Sud) și pentru secțiunea Mihăiești - Zimbor din Autostrada Transilvania (A3), a anunțat joi ministrul de resort Cătălin Drulă.

„Două dintr-o lovitură. Astăzi am emis autorizații de construire pentru două proiecte care, odată finalizate, vor fi mană cerească pentru zona metropolitană a Bucureștiului și inima Ardealului”, a scris șeful Transporturilor pe pagina sa de Facebook.

În primul rând, a fost emisă autorizație de construire pentru lotul 3 (între DN6 – Bragadiru și A1) din Autostrada de centură a Bucureștiului, semi-inelul sudic.

„Compania elenă care lucrează aici a făcut deja activități de pregătire a terenului (marcarea șantierului, drumuri de acces, arheologie, defrișare, deminare). Voi urmări îndeaproape lucrările și voi face tot ce-mi stă în putere ca proiectul să rămână în grafic. Nu mai accept întârzieri cum s-a întâmplat cu finalizarea peste termenul contractual a proiectului tehnic”, a atras atenția Drulă.

Tronsonul va cuprinde:
– 9 pasaje și 4 poduri,
– un nod rutier la intersecția cu A1,
– o parcare de scurtă durată și un spațiu de servicii – ambele în oglindă.
Conform contractului, lotul 3 (18 km) va fi finalizat în 2023 – an în care, de altfel, Drulă spune că vrea să deschidă circulația pe întreaga secțiune de sud a A0.

Sursa: Economica

 


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Știri și articole din presă orex

Transporturile dau undă verde construcției pentru loturile Bragadiru – A1 de pe Autostrada de Centură Bucureşti Sud şi Mihăeşti – Zimbor pe Autostrada Transilvania
Pentru lotul 3 al Autostrăzii A0 (tronsonul Bragadiru – A1 – Joiţa) lucrările ar fi trebuit să înceapă chiar de anul trecut, însă antreprenorul Aktor din Grecia a depus cu mare întârziere proiectul tehnic (motiv pentru care a şi fost penalizat), de aceea ministrul Drulă spune că nu va mai accepta întârzieri, referindu-se şi la întârzierea uriaşă de pe lotul 2 al Autostrăzii A10 Sebeş – Turda pe care respectivul constructor a promis că îl finalizează până la sfârşitul anului.
„Două dintr-o lovitură. Astăzi am emis autorizații de construire pentru două proiecte care, odată finalizate, vor fi mană cerească pentru zona metropolitană a Bucureștiului și inima Ardealului...Pentru lotul 3, compania elenă care lucrează aici a făcut deja activități de pregătire a terenului (marcarea șantierului, drumuri de acces, arheologie, defrișare, deminare). Voi urmări îndeaproape lucrările și voi face tot ce-mi stă în putere ca proiectul să rămână în grafic. Nu mai accept întârzieri cum s-a întâmplat cu finalizarea peste termenul contractual a proiectului tehnic” a scris Drulă, pe pagina de Facebook..

 


Go to page:  1 2 3 4 5
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: A0 (Noua centură a Bucureștiului)  • 
Choose destination

Since , our 1906 forum members have written 369534 posts in 4488 topics and 446 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2022 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use