Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX)

2309 posts, 773815 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 136 137 138 139 140 141 142  ... 165
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (R 4XX) Chev Celios

Avem ditamai terenul liber pe spatiul fostei fabrici Helitube. Se poate face  un terminal cu acces si din Sos Colentina si din Sos Andronache.

 


Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (R 4XX) cris_m

Terenul acela este proprietate privata, inteleg ca ar fi deja o autorizatie de constructie emisa deja pentru magazine...

 


Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (R 4XX) Chev Celios

Stiu. Tocmai se poate integra si un capat de autobuz in parcare.  Daca nu, mai este terenul fostei Europa. Acolo chiar nu stiu al cui este.

 


Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (R 4XX) ByOnu

andrei11 wrote:
Pentru acest aspect semnalat îți dau dreptate.
Primul loc unde pot întoarce regionalele acolo este în parcare la Careffour, dar trebuie să se ajungă la o înțelegere cu ei ( Cum e la Cora cu STB - ul ).


Cora Pantelimon nu mai vrea terminal STB in parcarea lor, se zvoneste ca ii cam vrea plecati odata cu inaugurarea terminalului nou.

Nu vad de ce Carrefour Colentina ar vrea autobuze in parcare cand acestea au statie pe sosea chiar la ei.

 


Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (R 4XX) andrei11

- Parcarea de la Cora nu e plină niciodată,  cu ce-i încurcă ? Mai ales că presupun că încasează și ceva chirie pentru treaba asta.
- La Carrefour Colentina este prima posibilitate  venind din Voluntari ca regionalele să întoarcă pe "modelul"  Cora și să nu mai ajungă la Obor.

 


Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (R 4XX) ByOnu

Pentru cazul Obor, dpmdv trebuie gasite drept alternative: terminaluri STB actuale (Fundeni 66, Oncologic 182) sau posibile intoarceri pe strazi in bucla fara punct de stationare la capat. Ceva poate merge si pe Gherghitei.

 


Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (R 4XX) Costin

Obor este un punct de interes artificial creat prin concentratia mare de legaruri (indirect si de prezenta metroului).

Daca facem abstractie de lipsa metroului in Colentina (combatuta cu bilete orare unice de exemplu), daca dorim mutarea punctului de interes mai la periferie, atunci soluția este tot concentrarea tuturor legaturilor intr-un singur punct si acces instant la tramvai. Imprastierea lor pe stradute ar fi o abordare gresita.

 


Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (R 4XX) dekolor

Daca de la voi inteleg ca parcarea de la Cora nu e plina niciodata, in schimb parcarea de la Carrefour Colentina e foarte aglomerata, ba chiar plina cand iese multa lume din Colentina + Voluntari + alte localitati din zona la cumparaturi, mai ales in zona de la sosea unde ar putea exista acel terminal. Desigur, daca se vrea, se poate.

La capatul de la Insitutul Oncologic spunea cineva aici pe forum ca nu ar mai fi loc, si tind sa fiu de acord avand in vedere ca sunt prea multe regionale ce ar stationa acolo. La Fundeni nu vad cum ar putea avea loc atatea linii sa stationeze, poate doar ca statie de tranzit unde sa intoarca dar asa cred ca ar fi imposibil sa se respecte orarul.

 


Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (R 4XX) Chev Celios

Solutii si terenuri exista. Doar sa se vrea. Varianta cu Carrefour Colentina pica din start. Parcarea mult prea mica si aglomerata. La Institutul Oncologic am inteles ca vor cei de la spital sa scape de acest capat din poarta lor.  In schimb pe Strada Sportului avem un teren viran destul de mare  care poate sa fie transformat in terminal pentru liniile regio. Astfel asigura legatura cu 21,66 si  253.  Locul unde intorc la ora actuala liniile 66 si 253 este foarte mic.

 


Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (R 4XX) andrei11

Dacă terenul acela viran este al spitalului ar fi șanse ca acolo să se organizeze un cap de linie.

 


Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (R 4XX) nicusior

Vorbiti si voi pe aici degeaba,cine credeti ca se ia dupa voi ca acolo nu e bine si acolo e bine,sa se faca metrou si poate sa intoarca si in Voluntari masinile,voua daca ati sta in Gagu sau in Afumati si sa munciti pe unde stiu eu unde Ghencea sau Militari si sa meregeti bine pana la Obor si de acolo sa stati la mana vatmanilor v-ar convine?

 


Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (R 4XX) andrei11

1) Nu vorbim degeaba.
2) Și punctul tău de vedere e corect.
3) Dacă ai fi citit cu atenție ce s-a scris până acum ai fi văzut că și eu am fost de acord cu el.

 


Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (R 4XX) Goldmund

Ma aventurez si eu in discutia asta din aprilie. Daca am avea vreun "S-Bahn" care sa lege de ex. Hornbach-Petresti de Bucuresti spun ca ar fi necesar ca intre trenuri sa fie15 minute(in orele de varf), sa aiba mai multe statii pana ar ajunge la graniza orasului de azi si sa treaca prin tot centrul capitalei  prin tunel(plus rame specializate pt. aceste trenuri, statii pentru aceste trenuri, etc.) E valabil si pentru un Metrou Usor!

Dar daca inca mai vorbim  doar despre  autobuze (e drept, prin anii 90 vorbeam aici doar despre "maxitaxi", ca in Africa, acum vorbim despre autobuze normale de oras!), atunci si eu as fi de acord cu liniile care se opresc la granita orasului, ori la un metrou, sau tramvai, sau pana ar da de aceste doua ....Eficienta inseamna sa nu dubleze nimeni inca o linie de trasport in comun existenta si cunoascuta, pentruca oricum toate sunt finantate de stat(prin subventii)

Si inca ceva: daca un autobuz ajunge intr-o statie odata la o ora, nimeni nu-l mai vrea, chiar daca "zona" ar fi aglomerata, dens populata, daca ar ajunge odata la 10 minute, atunci  "ar forma" sigur o clientela din ce in ce mai numeroasa.(oricum, comuna/orasul plateste subventii uriase pentru un transport in comun decent; cateva autobuze in plus  ar putea aduce pentru fiecare autobuz mai multa eficienta, mai putina aglomeratie pe drumurile comunale si din capitala....

 


Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (R 4XX) andrei11

Mai zi odată că n-am înțeles ce ai vrut să spui...
Să nu dublăm liniile...Chiar în Colentina la care se face referire e un dublaj de linie, 21 cu 66. Cum rezolvi ?
Și mai departe să-ți arăt raționamentul ăsta curios...Să nu avem dublaje de linii. Așadar  cetățeanul din Gagu ia un autobuz până la Petrăchioaia. Se dă jos, ia altul Petrăchiaia - Afumați. Se dă jos, ia altul Afumați -Voluntari. Se dă jos, ia altul Voluntari capătul lui 21. Ca să nu se dubleze traseele.
Ți se pare logic raționamentul ?

 


Go to page:  1  ... 136 137 138 139 140 141 142  ... 165
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421190 posts in 5246 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use