Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Străpungerea Bd. Nicolae Grigorescu - Splaiul Unirii - Șos. Vitan-Bârzești (2010 - 2023)Reportajele anului 2017

 

Topic: Mai 2017

28 posts, 12837 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Re: Mai 2017 TibiV

==== PART 9/10

Pentru ca nu am mai fost de mult pe str.I.Hateganu, dau o tura si pe acolo...
Sunt chiar la intersectia cu Hateganu, spre dreapta



Borduri avem, iarba avem...



Pe partea opusa au apucat macar sa betoneze...



... aproape complet.



Te doare sufletul cand vezi ca ai strat de uzura, turnat perfect la nivel cu capacele de canal, pe care nu circula nimeni




Si canalizarea a fost ingrijit lucrata












In fine, pornim inapoi spre Vitan-Barzesti, pe str.I.Hateganu...


 


Re: Mai 2017 TibiV

==== PART 10/10

Strada I.Hateganu care a mai fost peticita...







Pana asta toamna aici era un fel de "parc" cu cateva utilaje de contructie, dar nu aveau legatura cu pasajul



Alte peticeli...



Zidul din dreapta este de la Romstal, sus este rampa pentru camioanele de aprovizionare...







In dreapta este intrarea pentru aprovizionare a celor de Romstal



Si ultima peticeala "proaspata"




Cam asta a fost...
Toate pozele (insa nu full-size) le puteti gasi aici:
http://imgur.com/a/vpCGo
http://imgur.com/a/ldZV1

 


Re: Mai 2017 TibiV

Azi, 21 mai 2017.
Pun doar modificarile cat de cat interesante...
Cel mai important este ca au avansat (dar nu "Wow") cu balastarile la rampa Hateganu...

=== PART 1/5
Malul stang.
Vitoarea bretea Titan->Splai



Au disparut mormanele de balast. Sper ca sunt in fundatia bretelei...



Vedere spre Titan de pe podul din amonte




Malul drept, vedere spre Vitan-Barzesti



Vedere spre Vitan



Au mai pus un tronson de conducta



Oare aici vor pune o vana ?....




Deja "vechiul" camin in care este vana albastra...



L-au acoperit cu pamant in mare parte


 


Re: Mai 2017 TibiV

=== PART 2/5

Suprainaltarea Splaiului cu balast incepe in dreptul podului din amonte



Am tot sperat ca va fac o surpriza si gasesc asfalt. N-a fost sa fie...



Deocamdata doar praf...




Naiba sa ii inteleaga cu conductele lor...
Saptamana trecuta:
TibiV wrote:
Dar au mai facut o groapa...



... langa o conducta existenta, de mult ingropata... WTF ?...



Au scos o sectiune de conducta... Vedere paralel cu Splaiul



Vedere perpendicular pe Splai



Au stricat acum ce au facut in urma cu cateva luni...



Locul conductei scoase...



Poate vor sa o puna pe asta:


 


Re: Mai 2017 TibiV

=== PART 3/5

Ei, da !...







Pentru poza asta m-am urcat pe un morman de balast...



Pentru ca "la nivel" nu mai ai ce vedea...
Saptamana trecuta:
TibiV wrote:
Balastul care era pe rampa in mormane saptaman trecuta, acum a fost intins si compactat...




Astazi, exact acelasi loc, acelasi nivel:



Zidul are acum mult peste 2 metri inaltime. Greu de urcat, si mai greu de coborat...
Dar fac un efort...







In rest singura noutate este un mare morman de pietris pe rampa de urcare Vitan-Barzesti...






 


Re: Mai 2017 TibiV

=== PART 5/5

Celalalt camin...



... este aproape gata







Mormanele de balast puse pe rampa de coborare Titan sunt neatinse...




Relocarea LEA este sublima... dar lipseste cu desavarsire !



Vedere de pe partea cealalta, din zona bretelei Titan->Splai...



Se pare ca degeaba m-am suparat pe Transelectrica...



... caci nu sunt ei de vina !...



ENEL, bata-i vina !... :(

Toate pozele full-size le puteti vedea aici: http://imgur.com/a/Ht4Ws

 


Re: Mai 2017 TibiV

Poze de astazi, duminica 28 mai 2017, aprox, ora 13.00.
Pozele de astazi va vor dovedi un lucru: trebuie sa EVITATI iesirea in DNCB/A3 pe Splai !...

PART 1
Breteaua NG Titan->Splai, vedere spre Splai/organizarea de santier



Au facut un mare "gol" in muntele de balast de langa organizarea de santier... Unde l-or fi dus ?...



O parte pare sa fie aici, pe breteaua NG->Splai




Dar, ATENTIE !...
Au inceput sa suprainalte cu balast Splaiul si pe malul stang al Dambovitei....



... adica sensul de intrare in Bucuresti







Cam atat au inaltat fata de nivelul podului din amonte (in dreapta in poza)



Balastarea incepe fix inainte de podul din aval...



... si nu se circula cu mai mult de 10-15  km/h


 


Re: Mai 2017 TibiV

PART 2/5

Trec peste podul din amonte spre malul drept, vedere spre Vitan-Barzesti...



Unde au lungit zona de suprainaltare, dar au facut si o goapa nou-nouta...



... care nu am idee pentru ce este...



... dar clar nu face bine traficului...



... trafic limitat brusc la o singura banda...



... pentru ca in afara de gropa avem si o mare balta...



... abia sub pasaj se poate "testa" circulatia pe 2 benzi



Balastul il vad de o luna... Pe cand niste asfalt ?!...


 


Re: Mai 2017 TibiV

PART 3/5

Trecem sub pasaj, la lucrarea greu de inteles cu scoaterea unor tevi ce fusesera deja instalate...
Vedere spre DNCB



WTF ?!...



Vedere in sens invers, spre Vitan



Mama ce balamuc este aici...



Un fel de radier nou, cu o teava noua...







Ca sa intelegeti pozitia lucrarilor... Suntem fix pe breteaua Vitan-Barzesti->Splai


 


Re: Mai 2017 TibiV

PART 4/5

Daca ultima poza din postarea precedenta nu v-a spus nimic, poate asta...



Daca tot nu, atunci apelez la "arhiva"... ;)
============
TibiV wrote:
Saptamana trecuta:
TibiV wrote:
Balastul care era pe rampa in mormane saptaman trecuta, acum a fost intins si compactat...




Astazi, exact acelasi loc, acelasi nivel:



Zidul are acum mult peste 2 metri inaltime. Greu de urcat, si mai greu de coborat...
Dar fac un efort...

=======
Astazi era asa:



Cam 2,5 metri inaltime. Nu am mai avut curaj (am totusi o varsta...) sa urc decat pana "in buza", de unde am facut 3 poze... Cu o mana ma tineam agatat de boltarii/blochetii din ultimul rand, cu alta pozam... :D
Spre Vitan-Barzesti...



... spre CET Sud...



si spre culee, care este "innegrita" aproape total...




La plecare profit de o lumina neasteptat de buna pentru detalii ale culeei Vitan-Barzesti










 


Re: Mai 2017 TibiV

PART 5/5

Trec pe malul stang pe podul din aval. Soferii se chinuie pe balastul proaspat de supraintaltare....



"Cabina" descoperita saptamana trecuta...



... are acum si un cablu electric prin copex




Revenim la zona in care este ingropat "cilindrul verde".
Au armat capacul caminului in care sta cilindrul...



... si capacul de canal ne spune destul de clar care va fi nivelul soselei...



Au cam terminat cu celalat camin, construit in doua saptamani...



... vedere spre Splai



Rampa de coborare Titan - nimic nou pe frontul de nord...



... si din pacate nimic nou pe frontul de est. Nici urma de incepere a relocarii LEA




Toate pozele full-size sunt aici: http://imgur.com/a/L6mK8

 


Re: Mai 2017 TibiV

Separat de postarea anterioara...

Am facut un mic studiu despre LEA....
Saptamana trecuta am lamurit faptul ca LEA cventupla/quadrupla (depinde daca numaram stalpii sau cablurile...) apartine ENEL...
Dar ce este cu ceilalti ?

Incep cu "linia 2" (ii voi spune LEA 2 pentru usurinta discutiei) dinspre Titan, pentru ca "iese in evidenta".
Aici sunt sub ea, privesc spre DNCB



In sens invers, spre CET Sud... Este mare raaaaaaauuuu stalpul...



... si napadit de buruieni la baza



Va rog sa ma credeti, pe placuta care abia se zareste scria 400 kV... Deci Transelectrica


 


Re: Mai 2017 TibiV

Acum linia cea mai nordica, cea dinspre Titan.
sa-i spunem LEA 1 din motive geografice. Sunt sub ea acum...



Asta este stalpul dinspre CET Sud...



Are mulste placute ruginite, imposibil de citit



Dar, pe partea opusa, am gasit o placuta "valida"...



Tot 400 kV... Nu inteleg care este treaba cu Gura Ialomitei...


 


Re: Mai 2017 TibiV

Bun, si acum "LEA 3", ultima de langa "LEA quintupla/cvadrupla".... Vedere spre DNCB. Se vede un singur stalp.



In mod ciudat, "stalpul precedent" (intre pasajul NG si CET Sud) nu este stalp, ci sunt 3 stalpi distincti...
Toti acoperiti de balarii...



Nu m-am putut apropia (am uitat machetta acasa...) dar privind inspe CET Sud sunt convins ca si LEA 3 este tot de 440 kv, macar prin prisma simetriei cu LEA 1 fata de LEA 2....



... si a diferentei clare fata de "LEA quintupla/cvadrupla" de 110 kV a ENEL


 


Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Reportajele anului 2017  • 
Choose destination

Since our 2292 forum members have written 421660 posts in 5254 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use