Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
245 posts, 41631 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
subway guru
Acum văd că e pe burtieră și la Digi24…
Acum văd că e pe burtieră și la Digi24…
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
subway guru
Acele tasări sunt pe zona de dintre terasamente și viaduct. E o problemă veșnică prezenta la toate podurile noastre și nu numai, le-am văzut și prin strainatatile înconjurătoare
Acele tasări sunt pe zona de dintre terasamente și viaduct. E o problemă veșnică prezenta la toate podurile noastre și nu numai, le-am văzut și prin strainatatile înconjurătoare
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
orex
Graba strica treaba!
PS
Acum se manifesta doar la rampa spre Braila...
Graba strica treaba!
PS
Acum se manifesta doar la rampa spre Braila...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
subway guru
Exact, nu s-au respectat etapele tehnologice obligatorii de compactare și consolidare a umpluturilor pentru terasamentele înalte
Exact, nu s-au respectat etapele tehnologice obligatorii de compactare și consolidare a umpluturilor pentru terasamentele înalte
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
zapacitu
Fix acolo e buba. Daca ati mers pe autostrazile de la noi, cumva sunt galme in vecinatatea podetelor/podurilor? Daca da, fix de la asta e.
Fix acolo e buba. Daca ati mers pe autostrazile de la noi, cumva sunt galme in vecinatatea podetelor/podurilor? Daca da, fix de la asta e.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
subway guru
Atunci hai să privim mai atent problema. În spatele culeelor nu poți compacta cu utilaje grele, trebuie intervenit cu scule mici de mâna gen broască pe straturi subțiri de 30-40cm așternute și compactate succesiv. Altă problemă ar putea fi capacitatea portantă a terenului natural. Din ce se sporovăiește deocamdată acolo intervine constructorul cu injecții de consolidare.
Altă potențială problema ar mai fi ca terasamentul să fie menținut drenat. Dacă toată apa ce se aduna de pe carosabil se scurge în spatele culeei vei sta pe un maldăr de noroi!
Atunci hai să privim mai atent problema. În spatele culeelor nu poți compacta cu utilaje grele, trebuie intervenit cu scule mici de mâna gen broască pe straturi subțiri de 30-40cm așternute și compactate succesiv. Altă problemă ar putea fi capacitatea portantă a terenului natural. Din ce se sporovăiește deocamdată acolo intervine constructorul cu injecții de consolidare.
Altă potențială problema ar mai fi ca terasamentul să fie menținut drenat. Dacă toată apa ce se aduna de pe carosabil se scurge în spatele culeei vei sta pe un maldăr de noroi!
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
shoppy
Adica iarasi probleme cu consistenta malului, deci sa apreciem ca de la innecatul la mal cu M5 la malul Dambovitei s-a evoluat, de la metrou la suspendat si de la Dambovita la Dunare.
Adica iarasi probleme cu consistenta malului, deci sa apreciem ca de la innecatul la mal cu M5 la malul Dambovitei s-a evoluat, de la metrou la suspendat si de la Dambovita la Dunare.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Pod peste Dunăre la Brăila spre Tulcea (DN22B - DN22)
•
Choose destination