MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Tronsonul Parc Bazilescu - Străulești • Lucrări în 2013 - 2017

 

Topic: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare

111 posts, 39928 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8
 
 

📖 Pagination options
  • sab
  • Posted:
  •  

Discutii statia Straulesti dupa inaugurare sab

Discutabil chiar si la rebrusmentul după stație ce anume ar trebui sa scrie.  Peronul unde cobori este TERMINUS, nu pentru vreo direcție specializata. Pentru ca de la acel peron, daca rebrusmentul este după stație, nu poți sa mai mergi absolut nicăieri. Ca atare, nu ar trebui scris nimic. Cel mult "Va mulțumim pentru călătorie  " :lol:  
Dar m-ai făcut curios, poate dau o fuga la Preciziei. ;)

 


Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare subway guru

Daca ai ragaz poate faci o investigatie completa la toate statiile terminus!
:)

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare sab

La Preciziei este cum spui tu...
20220813_123143.jpg (1.85 MB; downloaded 1977 times)

 


Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare andrei11

Evident că  este absurd ! Vorba ta, puteau scrie ceva de genul  << Mulţumim că aţi folosit serviciile noastre, vă aşteptăm şi cu altă ocazie ! >>

 


Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare subway guru

Acele panouri sunt pentru orientarea celor ce intra in statie nu pentru cei ce coboara din tren…

 


Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare BGP2597

La Pipera până de curând era un indicator cu "Trecerea Oprită" deasupra scărilor spre peronul de coborâre. Când a fost schimbată signalistica pe toată magistrala pentru extensia Tudor Arghezi au înlocuit acel panou cu o casetă luminoasă pe care scrie "Acces Peron spre Pipera" sau ceva similar, dincolo de faptul că pe panoul cu schema liniară a magistralei instalată pe stâlpul din mijlocul scărilor din vestibul este indicat că poți să iei tren spre Berceni de la oricare peron.

 


Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare andrei11

# guru da. e logică şi această gândire.
Da' la Străuleşti nu se potriveşte, acolo de la ambele linii trebuie scris Gara de Nord 2.

 


Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare subway guru

Asta am spus si eu dar nu ai fost suficient de atent!  :rofl:

 


Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare andrei11

Nu, ai spus citez,
depinde de cum alege Metrorex să facă rebrusarea,
pentru că rebrusarea se poate face şi înainte de staţie ( ca la Anghel Saligny ) şi după staţie, ca la IREMOAS.
___________________
IREMOAS - numai pentru adevăraţii cunoscători !  :rofl:
:applause:  :bere:

 


Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare subway guru

subway guru wrote here:
La Straulesti e rebrusment in fata, trebuia scris GdN la ambele linii. Peroane specializate la statia terminus doar daca ai rebrusmentul in spate.

 


Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare Adrian Rosca

Ca fapt divers, semnalez disparitia recenta a ultimei ramasite a santierului M4, si anume imprejmuirea din plasa din scuarul bulevardului Bucurestii Noi, in dreptul CV de interstatie Straulesti-Laminorului:

Inainte:




Dupa:


 


Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare survola

Ce rol avea acea sârmă?

 


Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare Adrian Rosca

Ingradea cele doua camine realizate cu ocazia construirii CV-ului. Sau poate e un singur camin mai mare cu doua capace.

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Tronsonul Parc Bazilescu - Străulești • Lucrări în 2013 - 2017  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420943 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use