Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTroleibuze STB

 

Topic: Achiziții de troleibuze de 12m în perioada 2017-2022

1049 posts, 269637 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 53 54 55 56 57 58 59  ... 75
 
 

📖 Pagination options
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 Stefan28

Toate cele 3 linii de troleibuz din Berceni sunt în mare parte dublate de autobuze...

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 Daddy

Ma intreb decizia daca a luat-o varful din primarie sau subalternii de frica legii, acum ca se schimba saptamana asta si nu mai pot fi executati politic. Mai bine ar anula si ar face o licitatie serioasa 100 12m + 100 18m. Daca nu, URGENT conversia E3, macar 100 de bucati. Unde e prototipul care ni se promite de aproape un an? Curge rugina din Ikarus! Mai ales in interior, pe afara e vopsit gardul!
Stefan28 wrote:
Pai sa luam exemplu in Berceni. Inafara de doua ore dimineața si doua seara cara mai mult aer troleele! Si asa era si inainte de COVID... Cel putin in Berceni daca o sa ajunga cândva articulate, trebuie puse in locul liniilor 313 (73), 312 (74), 381 (76)... Ca altfel degeaba.

Partial corect. Situatia asta e cam toata ziua intre cartier si Unirii dar pe lungimea acelor 4-5 statii din cartier spre metrou ramane mediu spre ridicat.
andrei11 wrote:
PS 2 :  Horoscop nu e la Unirii ?  Înțeleg ce vrei să spui, să aibă  una / două stații comune cu liniile care circulă pe acolo.

Vreo 5 minute de mers pe jos pana la conexiunile pe care le fac autobuzele, ca si cum 61 ar intoarce la Cercul Militar iar 336 la Universitate.
una sub podul Mihai Bravu pentru troleele din Berceni

Alt punct fara interes, macar o intoarcere ca la sfarsitul anilor 80 la intersectia cu Tineretului.

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 alexxd_31

De cand a inceput pandemia folosesc 69/85 in detrimentul lui 311 (care desi este mult mai aproape de mine) este mereu foarte aglomerat. Confirm ce zice Andrei11.

Ma tem ca daca se  lungeste prea mult cu refacera licitatiilor pierdem sursa de finantare.
In Berceni e necesara introducerea troleului pe buleardul Constantin Brancoveanu.

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 WT_fan06

andrei11 wrote:
nu e un troleu din Berceni care se dublează cu un Diesel, numai că Dieselul se duce până la Romană ( Victoriei ) ?  Dar deja  suntem în afara subiectului...
Ba da, 381 se duce până la Victoriei. 381 care ar fi o linie de troleibuze articulate cu autonomie perfectă, dat fiind faptul că este printre cele mai aglomerate linii. Nu că ar fi oprit STB-ul până acum din a repartiza și autobuze de 10 metri pe această linie...

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 Robert24

73 partial autonom in loc de 313 si 76 partial autonom catre Romana - GdN, in loc de 381, ar putea imediat sa beneficieze de articulate.
61 la Apusului in loc de 336, 69, chiar si 97 la Romana sau de ce nu autonom chiar pana la Universitate pt a degreva 300, sunt alte exemple pentru articulate.

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 Stefan28

Singura linie din Berceni unde nu aș vedea articulate, da, ar fi 74. Pentru că și linia de troleu e mai mult goală, da si 312, care merge sub fir de la Obregia la Unirii...  :roll:
În rest 313 și 381 sunt mai mereu la capacitate maximă....

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 orex

Pe ce rute ar fi circulat stim cu totii, dar hai sa vedem solicitarile din CS, recte din draftul de contract, pentru care, onor, autoritatea contractanta a dat raspuns, la ”momentul oportun”!
De ce-a pierdut PMB peste 5 luni sa-si dea seama ca otomanii nu puteau onora cerintele contractuale?
II rugau frumos sa omologheze ceea ce nu aveau din startul licitatiei? E, uite cum si-au facut-o cu ”manutza” lor!!
Conditie capitala achizitie troleibuze PMB.png (286.61 KB; downloaded 2504 times)

Ia sa vedem de daune-interese vor fi retinute din acest simulacru de contract! :think:  :yes:
@1689, NOP ;)
@stefan28
Nu, ca un caiet de sarcini serios nu se face pe ”genunche” ;)
@PTMZ
Hai sa luam cea mai grea licitatie, cea de garnituri pentru M5. A durat 1 an si 7 luni cu tot cantecul de rigoare, si nici pana acum n-am vazutara parafat contractul. Deci mai devreme de mijlocul anului 2022, n-o sa avem contract semnat pentru asa ceva, nici daca Nicusor ii pune pe cei din ”Directia Achizitii” la galere. :yes:
@Albert
De unde si pana unde?
Deci, te-ai convins de ce era atata lejeritate cu privire la ”banul public”?! Nu era loc de sifonare ca OLAF nu face nani, nani!
Finantare troleibuze PMB.png (147.9 KB; downloaded 2504 times)

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 Stefan28

Stai să își ocupe fotoliul Nicusor Dan!  ;)
Vedem ce va avea de zis, poate ca va trebui modificat CS-ul si atata tot!  :bleah:

 



Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 drbm

Alex27 wrote:
Troleibuzele fake nu mai vin. Primăria capitalei reziliază contractul. Nu au certificat de omologare.
https://www.libertatea.ro/stiri/firea-cumparat-troleibuze-fake-primaria-capitalei-reziliaza-intelegerea-turcii-bozankaya-3201002


Solicit pe această cale o poziție oficială a Asociației privind abuzul în serviciu în formă continuată, deoarece contractul trebuia reziliat înăuntrul celor 90 de zile reprezentând perioada de grație pentru completarea unei documentații, în conformitate cu procedura de licitație publică derulată și cu legislația în vigoare la acea dată privind achizițiile publice!

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 Costin

Asociatia a publicat ieri pe pagina oficiala de Facebook o pozitie privind rezilierea contractului si pasii urmatori care ar trebui luati.

 



Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 drbm

Cum aceasta nu se regăsește în pagina dedicată a forumului, o puteți posta, din poziția de admin?

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 Costin

Nu stiu ce este "pagina dedicata forumului", exista o singura pagina "Asociatia Metrou Usor" pe Facebook. In fine, textul postarii e acesta

❌ REZILIAT - contractul pentru 100 de troleibuze. Ce s-a întâmplat, ce trebuie să învățăm și ce este de făcut mai departe.

Contractul pentru 100 de troleibuze de 12 metri cu autonomie de 20 de kilometri a fost reziliat, după ce s-a constatat că vehiculul ofertat nu este omologat. Nimic surprinzător, din moment ce Asociația „Metrou Ușor” a atras constant atenția asupra faptului că asocierea germano-turcă nu a produs niciun #troleibuz de 12 metri până acum, iar certificatul de omologare prezentat era pentru un autobuz electric.

Deși în caietul de sarcini era precizat că NU se acceptă prototipuri sau serii mici de vehicule, cerința a fost trecută cu vederea. Asistăm acum la finalul unei licitații derulate haotic, cu un caiet de sarcini scris de așa manieră încât producătorii europeni consacrați să fie descurajați. Bugetul mic, calendarul de livrări prea scurt și penalitățile extrem de mari în cazul întârzierilor au contribuit la acest eșec.

📚 Ce trebuie să învățăm din asta? Felul în care sunt derulate licitațiile trebuie schimbat din temelii. Se începe printr-o consultare temeinică a pieței. Apoi se redactează un caiet de sarcini care să conțină cerințe clare, obiective și justificate, care să nu lase loc de contestații excesive. Se stabilesc clauze contractuale rezonabile față de contractant. Apoi este nevoie de o comisie de evaluare nepărtinitoare. Licitațiile iresponsabile organizate la #București în ultimii ani au avut ca „rezultate”: 2 anulări pentru achiziția de autobuze electrice, tergiversări peste tergiversări pentru achiziția de tramvaie, iar acum rezilierea contractului pentru troleibuze. La aceste licitații s-au înscris extrem de puțini fabricanți, deși contractele erau unele de anvergură în Europa. Complet inacceptabil într-o capitală europeană cu pretenția unui transport public de calitate.

🚎 Ce trebuie făcut mai departe? Bucureștiul are nevoie urgentă de troleibuze ARTICULATE moderne. Faptul că în capitala României nu mai există cultura autobuzelor și troleibuzelor articulate este o anomalie la nivel european. Dacă vrem un transport public atractiv și eficient, atunci ne trebuie vehicule articulate, încăpătoare, precum și autorități cu viziune, care să gândească în perspectivă. Argumentele absurde precum că autobuzele sau troleibuzele articulate ”nu încap” și „încurcă traficul” trebuie să dispară definitiv.


LINK

 


Go to page:  1  ... 53 54 55 56 57 58 59  ... 75
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Troleibuze STB  • 
Choose destination

Since our 2393 forum members have written 430870 posts in 5359 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use