Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTroleibuze STB

 

Topic: Achiziții de troleibuze de 12m în perioada 2017-2022

1049 posts, 269246 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 47 48 49 50 51 52 53  ... 75
 
 

📖 Pagination options
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 Robert

Dacă la acea licitație participau mai mulți și cineva făcea recurs, Bozankaya clar pierdea ca în cazul de la Ploiești. Fiind unic ofertant nu a avut cine să conteste acest fapt și primăria a acceptat. Primăria a vrut troleibuze și a semnat cu unicul ofertant, care a propus un prototip. Au făcut un compromis.

Am avut și la Cluj-Napoca prototipuri de la Astra și nu au funcționat/funcționează toate perfect nici azi, dar funcționează. Aveam o criză de troleibuze și îngheța lumea în Rocar. Solaris nu venea la licitații. S-a făcut un compromis, s-a cumpărat și acum avem și troleibuze de calitate și pe cele mai puțin bune. La ce criză de troleibuze e în capitală, va fi o gură de aer. Acum ar avea timp primăria să pregătească o licitație pentru vreo 50-100 de troleibuze IMS articulate de calitate. Să facă licitații, să conteste și să se bată până primește ce dorește.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 Utilizator anonim

Discutia ca de ce a castigat Bozankaya nu vad sa mai aiba rost, aia e, sa ne bucuram ca avem troleibuze noi si sa le uram succes sa aduca un produs de calitate.

Problema licitatiilor la Bucuresti este ca se fac foarte rar cand deja tot parcul si-a depasit de mult durata de viata, se cumpara sute de vehicule la perioade mari de timp. La autobuze licitatii la 2-3 ani pentru 200-300 de unitati sunt optime, la troleibuze la fel la 2-3 ani pentru cate 50, la tramvaie din nou, licitatii la 4-5 ani pentru 50-100 ca aici este si URACul, asa ai permanent vehicule noi in parc si nu ajungi sa fi obligat practic sa cumperi orice pentru ca altfel inchizi reteaua.

Anularea licitatiei pentru cele 100 era o nenorocire pentru troleibuzele din Bucuresti, cu Irisbusuri care inca stau descompletate si undeva la cred ca deja sub 100 Ikarus functionale in pragul casarii, nu ne mai permiteam o pauza de 3-4 ani pana trec alegerile, se face o noua licitatie, daca nu se anuleaza din varii motive se semneaza etc...

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 Rarzet44

Planul de livrare a fost afisat?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 Utilizator anonim

Prototipul in septembrie, apoi seria din octombrie-noiembrie pana la finalul lui 2021. Primele vor fi la Bujoreni pentru liniile 62 si 93.

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 Stefan28

Deci sa înțeleg ca Berceni mai prinde tot anul cu troleibuze Ikarus?
Acolo e necesitatea cea mai mare de troleibuze noi, nu de alta...
:roll:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 Utilizator anonim

La Berceni cel mai probabil abia in vara lui 2021 va fi tot parcul modernizat, ca acolo practic se inlocuieste tot.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 GPS

#Stefan28
Deci sa înțeleg ca Berceni mai prinde tot anul cu troleibuze Ikarus?
Acolo e necesitatea cea mai mare de troleibuze noi, nu de alta...

[/quote]
Adică necesitatea e la depoul care are un singur troleibuz defect și în prezent poate menține toate turele?

 



Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 Stefan28

@orex e vorba de troleibuzele noi... Într-adevăr am exagerat... Atata timp cat au 2 defecte maxim nu ar trebui sa fie inca graba...  ;)

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 orex

Actualmente 73 sau 74 ce randament au? Mai precis cati calatori le folosesc, in afara de eventualii pensionari, pana la Unirii? Daca ”noile achizitii” nu se vor intersecta cu retelele de troileibuz actuale/centrale tot degeaba punctam parcursuri pe harta Bucurestilor! :bere:

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 andrei11

Am fost, am studiat, am calculat, am raționat. Tot nu pricep de ce nu întorc troleibuzele sub pod la Mihai Bravu, în rond. Trag concluzia pe care o știam, la anumite aspecte INCOMPETENȚĂ scrie pe fruntea noastră !

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 Cristi N

Mai adauga si rea-vointa.  :headbash:

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 GPS

Troleibuzele nu pot fi și pe banda dedicată virajului la stânga și sub fire în același timp, de aceea nu întorc acolo.

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 Costin

Si firele nu pot fi sub banda de viraj stanga?

 


Go to page:  1  ... 47 48 49 50 51 52 53  ... 75
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Troleibuze STB  • 
Choose destination

Since our 2385 forum members have written 430630 posts in 5355 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use