Topic: Achiziții de troleibuze de 12m în perioada 2017-2022
1049 posts, 269246 views
📖 Pagination options
- Robert
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
Robert
Dacă la acea licitație participau mai mulți și cineva făcea recurs, Bozankaya clar pierdea ca în cazul de la Ploiești. Fiind unic ofertant nu a avut cine să conteste acest fapt și primăria a acceptat. Primăria a vrut troleibuze și a semnat cu unicul ofertant, care a propus un prototip. Au făcut un compromis.
Am avut și la Cluj-Napoca prototipuri de la Astra și nu au funcționat/funcționează toate perfect nici azi, dar funcționează. Aveam o criză de troleibuze și îngheța lumea în Rocar. Solaris nu venea la licitații. S-a făcut un compromis, s-a cumpărat și acum avem și troleibuze de calitate și pe cele mai puțin bune. La ce criză de troleibuze e în capitală, va fi o gură de aer. Acum ar avea timp primăria să pregătească o licitație pentru vreo 50-100 de troleibuze IMS articulate de calitate. Să facă licitații, să conteste și să se bată până primește ce dorește.
Dacă la acea licitație participau mai mulți și cineva făcea recurs, Bozankaya clar pierdea ca în cazul de la Ploiești. Fiind unic ofertant nu a avut cine să conteste acest fapt și primăria a acceptat. Primăria a vrut troleibuze și a semnat cu unicul ofertant, care a propus un prototip. Au făcut un compromis.
Am avut și la Cluj-Napoca prototipuri de la Astra și nu au funcționat/funcționează toate perfect nici azi, dar funcționează. Aveam o criză de troleibuze și îngheța lumea în Rocar. Solaris nu venea la licitații. S-a făcut un compromis, s-a cumpărat și acum avem și troleibuze de calitate și pe cele mai puțin bune. La ce criză de troleibuze e în capitală, va fi o gură de aer. Acum ar avea timp primăria să pregătească o licitație pentru vreo 50-100 de troleibuze IMS articulate de calitate. Să facă licitații, să conteste și să se bată până primește ce dorește.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
Utilizator anonim
Discutia ca de ce a castigat Bozankaya nu vad sa mai aiba rost, aia e, sa ne bucuram ca avem troleibuze noi si sa le uram succes sa aduca un produs de calitate.
Problema licitatiilor la Bucuresti este ca se fac foarte rar cand deja tot parcul si-a depasit de mult durata de viata, se cumpara sute de vehicule la perioade mari de timp. La autobuze licitatii la 2-3 ani pentru 200-300 de unitati sunt optime, la troleibuze la fel la 2-3 ani pentru cate 50, la tramvaie din nou, licitatii la 4-5 ani pentru 50-100 ca aici este si URACul, asa ai permanent vehicule noi in parc si nu ajungi sa fi obligat practic sa cumperi orice pentru ca altfel inchizi reteaua.
Anularea licitatiei pentru cele 100 era o nenorocire pentru troleibuzele din Bucuresti, cu Irisbusuri care inca stau descompletate si undeva la cred ca deja sub 100 Ikarus functionale in pragul casarii, nu ne mai permiteam o pauza de 3-4 ani pana trec alegerile, se face o noua licitatie, daca nu se anuleaza din varii motive se semneaza etc...
Discutia ca de ce a castigat Bozankaya nu vad sa mai aiba rost, aia e, sa ne bucuram ca avem troleibuze noi si sa le uram succes sa aduca un produs de calitate.
Problema licitatiilor la Bucuresti este ca se fac foarte rar cand deja tot parcul si-a depasit de mult durata de viata, se cumpara sute de vehicule la perioade mari de timp. La autobuze licitatii la 2-3 ani pentru 200-300 de unitati sunt optime, la troleibuze la fel la 2-3 ani pentru cate 50, la tramvaie din nou, licitatii la 4-5 ani pentru 50-100 ca aici este si URACul, asa ai permanent vehicule noi in parc si nu ajungi sa fi obligat practic sa cumperi orice pentru ca altfel inchizi reteaua.
Anularea licitatiei pentru cele 100 era o nenorocire pentru troleibuzele din Bucuresti, cu Irisbusuri care inca stau descompletate si undeva la cred ca deja sub 100 Ikarus functionale in pragul casarii, nu ne mai permiteam o pauza de 3-4 ani pana trec alegerile, se face o noua licitatie, daca nu se anuleaza din varii motive se semneaza etc...
- Rarzet44
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
Utilizator anonim
Prototipul in septembrie, apoi seria din octombrie-noiembrie pana la finalul lui 2021. Primele vor fi la Bujoreni pentru liniile 62 si 93.
Prototipul in septembrie, apoi seria din octombrie-noiembrie pana la finalul lui 2021. Primele vor fi la Bujoreni pentru liniile 62 si 93.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
Stefan28
Deci sa înțeleg ca Berceni mai prinde tot anul cu troleibuze Ikarus?
Acolo e necesitatea cea mai mare de troleibuze noi, nu de alta...
Deci sa înțeleg ca Berceni mai prinde tot anul cu troleibuze Ikarus?
Acolo e necesitatea cea mai mare de troleibuze noi, nu de alta...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
Utilizator anonim
La Berceni cel mai probabil abia in vara lui 2021 va fi tot parcul modernizat, ca acolo practic se inlocuieste tot.
La Berceni cel mai probabil abia in vara lui 2021 va fi tot parcul modernizat, ca acolo practic se inlocuieste tot.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
GPS
#Stefan28
Deci sa înțeleg ca Berceni mai prinde tot anul cu troleibuze Ikarus?
Acolo e necesitatea cea mai mare de troleibuze noi, nu de alta...
[/quote]
Adică necesitatea e la depoul care are un singur troleibuz defect și în prezent poate menține toate turele?
#Stefan28
Deci sa înțeleg ca Berceni mai prinde tot anul cu troleibuze Ikarus?
Acolo e necesitatea cea mai mare de troleibuze noi, nu de alta...
[/quote]
Adică necesitatea e la depoul care are un singur troleibuz defect și în prezent poate menține toate turele?
- orex
-
Posted:
-
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
Stefan28
@orex e vorba de troleibuzele noi... Într-adevăr am exagerat... Atata timp cat au 2 defecte maxim nu ar trebui sa fie inca graba...
@orex e vorba de troleibuzele noi... Într-adevăr am exagerat... Atata timp cat au 2 defecte maxim nu ar trebui sa fie inca graba...
- orex
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
orex
Actualmente 73 sau 74 ce randament au? Mai precis cati calatori le folosesc, in afara de eventualii pensionari, pana la Unirii? Daca ”noile achizitii” nu se vor intersecta cu retelele de troileibuz actuale/centrale tot degeaba punctam parcursuri pe harta Bucurestilor!
Actualmente 73 sau 74 ce randament au? Mai precis cati calatori le folosesc, in afara de eventualii pensionari, pana la Unirii? Daca ”noile achizitii” nu se vor intersecta cu retelele de troileibuz actuale/centrale tot degeaba punctam parcursuri pe harta Bucurestilor!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
andrei11
Am fost, am studiat, am calculat, am raționat. Tot nu pricep de ce nu întorc troleibuzele sub pod la Mihai Bravu, în rond. Trag concluzia pe care o știam, la anumite aspecte INCOMPETENȚĂ scrie pe fruntea noastră !
Am fost, am studiat, am calculat, am raționat. Tot nu pricep de ce nu întorc troleibuzele sub pod la Mihai Bravu, în rond. Trag concluzia pe care o știam, la anumite aspecte INCOMPETENȚĂ scrie pe fruntea noastră !
- Cristi N
-
Posted:
-
- GPS
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
GPS
Troleibuzele nu pot fi și pe banda dedicată virajului la stânga și sub fire în același timp, de aceea nu întorc acolo.
Troleibuzele nu pot fi și pe banda dedicată virajului la stânga și sub fire în același timp, de aceea nu întorc acolo.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
Costin
Si firele nu pot fi sub banda de viraj stanga?
Si firele nu pot fi sub banda de viraj stanga?
📖 Pagination options